وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

آخرین نظرات
پیوندها

این منم !!

دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۰ ق.ظ

سلام, وقتتون بخیر : )

حال و احوال؟ احوال و حال؟ احوال حال و؟ و حال احوال؟ : دی

 

باور کنید نمی خوام دیگه نصیحت کنم : )))

 

قراره تو این پست یکم بیشتر ادمینو بشناسید : دی

وبلاگ خودمه دیگه , اصا دوست دارم : دی

نمیدونم مطلب چند روز پیشو خوندین یا نه؟ خاطرات ادمین

این مطلب تکمیل کننده همون مطلب "خاطرات ادمین" هستش

 

یکی بود یکی نبود : )))

زیر گنبد کبود یه ادمینی نشسته بود : دی

 

اول بذارید بگم ادمین یعنی چی اصا؟ : ) , البته بیشتر بچه ها میدونن واسه اونایی که نمیدونن : )

ادمین admin به معنی مدیر هستش , شاید administrator بیشتر به گوشتون خورده باشه

خیلیا ازم میپرسن مثلا تو سایت فلانی یه ادمین هست اونم شمایین : دی

خوب دیگه فک کنم جوابش مشخص باشه الان , هر سایتی ادمینی داره واسه خودش : )

 

اسم و فامیل منو میتونین زیر همین مطالب به عنوان نویسنده ببینین : ) آپدیت سال98 : اسم و فامیل حذف شد :)

من متولد اولین روز , آخرین ماه سال هستم (اگه گفتین چه روزی؟ : دی)

21 سالم تموم شده و 22 هم حدود 4-5 ماهش رفت بَر باد : دی

این آقایی که این پایین هستن همون ادمین خودمونه : )

 

آپدیت سال98 : تصویر حذف شد :)

 

تویه خانواده فرهنگی بزرگ شدم, از طرف مادرم اصالتا خوزستانی - خراسانی ام و از طرف پدرم خراسانی ام , 

 

دوران ابتدایی و راهنمایی با مکبری مسجد محلمون و رتبه های مختلف احکام و.. گذشت

حتی بعد از دوران راهنمایی خواستم برم طلبگی بخونم پدر گرام نذاشت : دی

 

رشته دبیرستانم ریاضی بود , نمونه دولتی درس خوندم , معدل دیپلمم 19 شد دقیقا : )

پیش دانشگاهی با اینکه رتبم بد نشد کلا انتخاب رشته نکردم و یکسال پشت کنکور در جا زدم

 

الان ترم 5 مهندسی صنایع میخونم (بزرگترین معضل بچه های مهندسی صنایع اینه که مهندسی صنایع با صنایع غذایی از زمین تا زیر زمین فرق داره اشتباه نگیرین باز این هزار بار : دی , اونا کارشون با مواد غذایی هستش ما کارمون با کارخونه و کارگر و دستگاه های صنعتی و.. )

 

دوران راهنمایی بعضی وقتا داستان مینوشتم (تفریحی) , اواخر دبیرستان چند تایی شعر نوشتم و کم کم به مناسبتای مختلف اینکارو کردم و یخورده با این موضوع آشنا شدم و زمانی که احساساتم فوران میکنه شعر مینویسم : ))

 

آدم نرمالی نیستم, بعضی وقتا خیلی خوبم بعضی وقتا بد! , شاید به خاطر "انتظار زیادی که از اطرافیانم دارم" یا "زود رنج بودنم" باشه که تبدیل به "بد" میشم : )

 

از سیگار و قلیون متنفرم , حتی بوی دودم اذیتم میکنه چه برسه به خودشون

 

به فال اعتقاد زیادی ندارم اما تو فال ماه تولدم اینطوری گفته مردان اسفند

 

مورد علاقه هام :

ورزش : فوتبال , فوتسال , هاپکیدو : دی , پینگ پنگ , شطرنج

غذا : فقط ماکارونی : )

تیم : منچستر یونایتد

خواننده : بیشتر خواننده های پاپ رو گوش میدم و دوست دارم

درس : فیزیک

 

احتمالا دیگه پستی در مورد "خودم" نداشته باشیم اگه سوالی مونده داخل کامنتا بپرسید تا حد امکان جواب میدم که کلا این موضوعو تمومش کنیم : ))

 

سحریتون نوش و خوش : )

 

نظرات (۱۳)

سلام ولی تصورشم سخته تورو تو لباس طلبه ای ببینم!!!!
ولی اگه میشد خیلی باحال میشد یه ابا و......
یه سوال جریان بادکنک چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام محسن : )
نشد که بشه : دی
والا بادکنکو نمیدونم , بادبادکو میدونم فقط : ))))
سلاااااااام من اومدم نبودم واسه چندتا از پستات نظربزارم گفتم یه نفسی از دستم بکشی!
خب اقای کمالی نیا خوشوقتم از اشناییتون
ولی اگه طلبه میشدی عجب خوب بود ها خخخخ خیلیم بهت مییاد!
ثبات شخصیتی نداری دادا؟حالا چرا هم خوب هم بد یکیو انتخاب کن حد وسط نباش!
خیلی عذرمیخام ها ولی یه سوالی ذهنمو مشغول کرده بپرسم؟
من که اومدم اینجا کاربرای انلاین توی رومو دیدم اقا یکی اسمش السا77 بود اون کیه؟چرا یوزرشو اسم من گذاشته؟
قربون دستتون اون چوب من بود تو روم همونو بردارین اینو بیرون کنین با اسم من نیاد وگرنه اگه من بیام گیس و گیس کشی راه میندازم ها ای قربون دستتون...
سوالیم فعلا نداشتم ازت بپرسم حالا تا بعد موفق باشی بابای...!!!
پاسخ:
سلام, خوش اومدین : ) , نه بابا این چه حرفه : دی
نشد حیف شد : ))
ناظریتون هنوز هست اگه وجدانت اجازه میده بیا اخراجش کن باز برو : دی
همچنین شما , بای : )
ببخشیــــــــــــد دوباره مزاحم شدم!
فقط خواستم نقش اون میکروفونو کنار سیستمت بدونم اون دقیقا بدرد چی میخوره؟؟؟
اهان فهمیدم نکنه موقع هایی که داری نصیحت میکنی میری بالا منبر و با اون میکروفون برامون حرف میزنی اره؟بگو چرا انقدر حرفت تاثیرگذاره نگوکه اقا ژست میگیره........
نمیدونم والا هرچی فکرکردم به نقشش پی نبردم!!!!
پاسخ:
مراحمین شما : ))
نه بابا منبر کدومه : دی , میکروفونه دیگه بعضی وقتا لازم میشه : دی
مثلا اون صدای بی کیفیتو یادته؟ کار همین بود : دی
فک نکنم رو شما تاثیر بذاره : دی
....خخخخخ.... اهان خوبه یی از کارایشو فهمیدم...
در مورد السا77 اشکال نداره دوستان میخان یاد و خاطره منو زنده نگه دارن یوزرشونو اسم من گذاشتن چیکار کنم دیگه لطفشون مستدام!!!!!
خوش باشن سلام منو برسون البته باز اگه نمیگی خودت برو....
پاسخ:
چه سخاوتمندانه که قبول کردین با یوزر شما بیان : دی
اکی اکی : ))

سلام،همه چی خوبه؟؟؟؟؟؟شما خوبید یا بد؟؟؟


باور کنید من دلیل این همه اصرار شما رو برای طلبه شدن نمی فهمم باز خوبه پدر گرام نذاشته وگرنه الان لباس طلبگی تنتون بود... اونم با اون همه استعداد...

یه سوال اینکه بعضی وقتا خوبی وبعضی وقتا بد در چه سطحیه؟؟؟؟

شد 14 تا من هرچی حساب کردم دیدم شما اگه روزی 2تا پستم بزارید توی یک سال 1888تا نمیشه ولی به امید روزی که پست 900000000000بخونم اینم یه عدد نجومی...

بسه دیگه خسته شدم صفراش زیاد بود...

روز خوووووووووووووش

پاسخ:
سلام, بد نیست , خوبم شما خوبین؟ : )
قسمت نشد و الا لباس با شرفیه لباس طلبگی : )
بد نه در اون حد , کینه ای نیستم اصا
همین 14 تاشم خدا رحم کرده , والااا : دی
خسته نباشید : )

همچنین روز شما : )
سلام با عرض عذر خواهی از اقا رضا کمالی نیا دوست من حالا یک دعوا شد اقا رضا از دست ما دلخور شد ولی من اونجور ادم نیستم که بخواهم دل کسی رو بشکونم برم  خداحافظ نه.ولی برای خداحافظی اومدم .یک عذر خواهی به همه طلب کارم چون شاید حرف زدم که شاید به تربتی ها عزیز برخورد باش  عذر خواهم .باورتون نمشه انواع غمو شادی تو این روم من تجربه کردم از نظر خودم قدیمی ترین کاربر روم حالا بقیه هستن ولی یکش میشه من باشم خیلی مدیریت دوست دارم البته همه دوست دارن ولی خیلی دوست داشتم دوباره بشم البته من ارزو این بود یک روز مدیر این روم بشم که شد شاید ارزو کوچیک و بچه گانه باشه ولی از نظر من ارزو بالاخره.اومد برای خداحافظی چون سال دیگه کنکور دارم دوست دارم همه منو حلا کنن و برام دعا کنن خیلی به دعا ها شما من نیاز دارم البته تلاش خودم از همه مهم تر ولی دوست دارم دعا بچه .پدر مادرم پشتم باشن .اقا رضا مدیر خیلی خوب من دیش چیز گفتم ناراحت شد نمخوام دیگ ناراحت باشه چون یک دوست واقعی برای من بود.بچه ها دوستون دارم 
اگر غلط املایی .تلفظی دارم منو ببخشین .
شایان خودمون بقول بچه 
رضا دادا شغل بابا من سرهنگ جدی گفتم ها خخخ
پاسخ:
سلام, آرزوی موفقیت واسه کنکور شما رفیق

اوه اوه اوه اوه حیف شد نرفتی طلبگی وگرنه خوب بهت میومدهاااااا ولی مهندسیم بهت میخوره اق مهندسسسسسسسسس خوبه دیه.بابا بچه زرنگم که بودی خوبه والا میگم خوب ازخودت تعریف کردیااااااااا باید اسمتو بذاریم خود شیفته فراهانی. ایشالا همیشه موفق باشی امیدوارم اوضاع همیشه بر وفق مرادت باشه ...........
پاسخ:
یادش بخیر , حتی فرم ثبت نامشم پر کردم ولی نشد : (

اسم مطلبم همینه دیگه , از خودم نوشتم فقط : دی

ممنون از شما , ایشاا.. واسه شما هم همینطور : )
سلام .خیلی خوبه که آدم فعالی هستی و اهل فکروپیشرفتی...
پاسخ:
سلام , ممنونم داداش , شما به من لطف داری : )
jegareto bokholam  :D  
kei ba khanevade biam khadtegarit eshkham?:D




پاسخ:
اییییش : )))

مگه طلبگی به ابا ایناس
برعکس خعلی هم خوبه
واقعا صنایه با صنایع غذایی فرق میکنه؟؟من نمیدونستم:))
اینجور ک درست خوب بوده رشته بهتری قبول نمیشدی؟؟
اصولا اسفندی ها زیادی خیال پردازان
پاسخ:
مگه من گفتم طلبگی بده خانوم؟ : )
آره 360 درجه کاملا فرق دارن , صنایع غذایی بیشتر آزمایشگاهیه کارشون و برای بچه های تجربی هستش , اما مهندسی صنایع یه چیزی بین مکانیک و مدیریت هستش , 

هر چند رتبه منم زیاد خوب نبود , اما پردرآمد ترین رشته دنیا مهندسی صنایع محسوب میشه , میتونین گوگل سرچ کنین , همه مدیران کارخانه های (خارج ایران : دی) مدرکشون مهندسی صنایع و در مرتبه بالاتر MBA (کارشناسی ارشد مهندسی صنایع) هستش

آره : )) البته خیال پردازی یه موهبته خدادادیه : )

اصولا اسفندی زیادی خیال پردازان
البته شما منو هم رد کردی
ایشالله موفق باشی
شما نگفتی ولی دوستان بالایی گفتن
پاسخ:
شما همسایه فصلی از کار در اومدی انگار؟ : ))
ممنونم , همچنین شما 
همسایه فصلی چیه؟؟ادبی حرف نزن جان نمادت
ممنون
پاسخ:
باشه خخ
مهارتات فقط همین بود ...
پس برا هی اینقده ادمین ادمین میکنی؟
پاسخ:
ادمین یه معنی ساده داره و اونم = مدیر سایت

شما اگه میخوای مهارتاتو بگی مشکلی نداره بچه ها گوششون با شماست : )