وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

آخرین نظرات
پیوندها

این روزای من

جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۳۱ ق.ظ

سلام : )

چند روزیه افتادم رو دور نوشتن , میان ترما رو تقریبا دادیم بیکار شدم باز : )))

 

من حدودا 40 روز میشه که روی یه پروژه (اینترنتی) نسبتا خوب کار میکنم

امروز بعد از 40 روز میشه گفت 90 درصد آماده شده و فقط جزئیاتش مونده که اونم حداکثر 1 ماه دیگه زمان میبره

 

شاید خیلی تخیلی به نظر بیاد ولی میتونه کسب و کار دوم برای هر ایرانی باشه (کسب و کار پر درآمد!)

البته به چند زبانه بودنشم فکر کردم و میتونه در آینده واسه بقیه کشورها هم استفاده بشه

 

از یه ایده خیلی کوچیک شروع شده و الانم در حال تکمیله

احتمالا تا زمانی که تبلیغات گسترده ای براش انجام نشده جایی معرفیش نمیکنم

 

خودم دوست دارم بدون اینکه من معرفیش کنم شما باهاش آشنا شده باشین بعد بیام بگم این همونی بود که بهتون گفته بودم : )

حتی به فکر حمایت دولتی هم براش هستم ! چون با این وضعیت اقتصادی ملت میتونه به همه کمک کنه

 

شما دعا کنید منم بی وقفه کار : ) , فک کنم منصفانه باشه : ))

 

مشغولیت این روزای من ایناست , شماها چیکارا میکنین؟ : )

به قول یه عزیزی دماغتون چاقه؟ : )

نظرات (۷)

سلام موفق باشی تو کارت ایشالا.. ک خب میدونم هسدی : )

این روزای منم شده درگیر امتحان بودن :/
پاسخ:
سلام سلام , ممنون , ایشالا امتحاناتم به خوبی بگذره
حال این روز من و ب خصوص الان من ک واقعا دیدنیه دارم میمیرم از استرس باز این ک خوبه عربیه اون  روزیو ک باید بشینم مثه خلوچلا فیزیک بخونمو بگو :/
دعای خیرتو همراهم کن :)
پاسخ:
ایشالا نمره خوب میگیری : )
ب خیر گذشد طوری ک اصن فکرشم نمیکردم اولین باره عربیمو بالای 18 یا 19 میشم 0oO

موچکرم برا دعای خیرت :)
پاسخ:
حتما مامان یا بابا واست دعا کردن , من اگه لالایی بلد بودم برا خودم میخوندم : ))
برا هر کسی دعای خیر عزیزاش زود میگیره ب هر حال من ب این معتقدم :)
پاسخ:
اعتقاد درستیه : )
خودم میدونم :/
پاسخ:
: )
سلام 
خسته کار و امتحانا نباشید .
انشالله موفق باشید.
منم امتحانای میان ترم تموم شده خداروشکر خیلی هم خوب بود هم استراحت میکنم هم اماده میشم واسه پایان ترم .

پاسخ:
سلام , ممنون همچنین شما

من هنوز یک میان ترم این هفته مونده اونم بدیم !! تموم میشه میریم مرحله بعد : ))

ایشالا پایان ترما هم واستون به همین خوبی باشه
سلام :)
خداقوت جوان مرد،رو ما میتونی حساب کنیا انگشت کوچیکه مارو هم بگیر
انشاءالله که بخوبی کارات پیش بره و هر روز بهتر از دیروز باشه
ما ازهمینجا دعاگو هستیم برو جلو از پشت هواتو داریم
مشغلولیت این روزای ماهم که شده درسو کار مثل همیشه :|
پاسخ:
سلام حمید جان : )
لطف داری شما , ما خودمون نیازمند کمکیم : )
قربونت داداش , همچنین برای شما بخوبی باشه