وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

آخرین نظرات
پیوندها

دو راهی با پیانو

پنجشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۵۱ ق.ظ

سلام وقتتون بخیر :)

 

امشب رضا صادقی یه آهنگی داد با اینکه تنها سازش پیانو بود و صدای رضا هم زیاد خوب نمیاد اما بازم به دل میشینه , متن این آهنگو براتون میذارم + لینک دانلودشو

 

بعضی وقتا آدما بین دو راهی میمونن , کدوم درسته؟ , کدوم درست نیست؟

منو میخواد یا نمیخواد؟ , چشمش دنباله یکی دیگست یا نیست؟

اگه میخوادم چرا اینکارو نکرد واسم؟ و..

 

همش عشقی به موضوع نگاه نکنین بعضی وقتا از عشق نزدیک ترم مواردی هست :)

 

شبتون بخیر :)

 

لینک دانلود

 

یه دل میگه که بمون که نرو که خوبه آخر قصه ی منو تو

یه دل میگه که برو دل بکن آخرش عاشقا زخمین بی کسن

یه دل میگه که بمون که نرو که خوبه آخر قصه ی منو تو

یه دل میگه که برو دل بکن آخرش عاشقا زخمین بی کسن

از یاد نبر خاطراته منو مثله فیلماست قصه ی منو تو از یاد نبر خاطراته منو

خیلی ساله عاشقم همیشه عاشقی که قدیمی نمیشه

خیلی ساله عاشقم همیشه سلطان قلبم

 

سلطان قلبم میشی پیشه تو فردین میشم رویای بچگیمو تو چشم نازت میبینم

دروازه ها رو بشکن بی تو تویه آتیشم پشت همه پنجره ها چشم به راهت میشینم

سلطانه قلبم هنوزم تو هستی یک عمره تویه دله من نشستی

مرز همه رویاهامو شکستی سلطانه قلبم

سلطانه قلبم کجایی کجایی باید به فتحه دله من بیایی

مردم دیگه تویه این بی صدایی سلطان قلبم سلطان قلبم

یه دل میگه که بمون که نرو که خوبه آخر قصه ی منو تو

یه دل میگه که برو دل بکن آخرش عاشقا زخمین بی کسن

یه دل میگه که بمون که نرو که خوبه آخر قصه ی منو تو

یه دل میگه که برو دل بکن آخرش عاشقا زخمین بی کسن

نظرات (۸)

یاد اهنگ عارف افدادم نمیدونم چرا..

ی دلم میگه برم برم ی دلم میگه نرم نرم ..طاقت نداره دلم دلم بی تو چه کنم..
سلطان قلبم تو هسدی تو هسدی ..دروازه های دلم را شکسدی ..پیمان یاری ب قلبم تو بسدی ..با من پیوسدی..
اکنون اگر از تو دورم ب هر جا ..بر یار دیگر نبندم دلم را..سر شارم از ارزو و تمنا....

قشنگ بود موچکر:)
پاسخ:
همونه حتی با همون ملودی با یه ذره تغییر
فرقش اینه که این با صدای رضا بود :)
اهنگش هنوز دانلود نشده بود اخه متنشو خوندم فقد ..
پاسخ:
: )
قشنگ بود.
پاسخ:
تشکر
منم همون اول یاد فیلم سلطان قلبها عارف(یا همون فردین) افتادم
ایولا خاطره زنده کردی خیلی زیبا بود
پاسخ:
قربونت , قابل نداشت :)
دانلودش کردم ، خیییلی قشنگ بود . 
پاسخ:
: )
صادقی خیلی از اهنگاش قشنگن یکیشم ب نظرم اینه ..
http://dl.nicmusic.org/nicmusic/005/059/03%20Reza%20Sadeghi%20-%20Shabe%20Barooni.mp3

پاسخ:
ممنون قشنگ بود

همه چیز اونطوری که تو ظاهر هست , نیست
زمان تنها وسیله هستش که میتونه دوستی , دشمنی , عشق و.. ثابت کنه و نشون بده
هر کسی با یکی دوست شد لزوما تا آخر عمر با اون دوست نیست
هر کسی ام با یکی قهر کنه لزوما تا آخر عمر قهر نیست
هر کسی ام از کسی جدا شد لزوما به معنیه این نیست که اونو دوست نداره یا با کسی دیگست
هر کسی ..
خاهش..
زمان!!؟ب نظر من فقد گند میزنه ب همه چیز


پاسخ:
آره احتمالا گند بزنه و همه چیز تموم شه
ولی بازم زمانه که نشون میده کی سیگار بوده و کی اون سیگارو دود کرده
فردی ک سیگار میکشه فقدسیگارو دود نمیکنه ی قسمت از زندگی خودشم دود میشه..
پاسخ:
آره متاسفانه