وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

آخرین نظرات
پیوندها

بلد نابلد

شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۵۵ ق.ظ

سلام : )

خسته امتحانا نباشید , ایشالا که همشو بلد بوده باشین : )

 

من قبلنا قبل از امتحان میدونستم وضعیتم چیه , یعنی مثلا میدونستم درسو بلدم یا بلد نیستم

الان طوری شده دیگه همینم نمیدونم :|

 

4 تا میان ترم نسبتا خاص دادم اونایی که فک میکردم بلدمو با شیب خیلی زیاد گند زدم :|

نمیدونم مشکل از منه یا درس یا استاد :|

 

سر کلاس قشنگ میفهمی موضوعو , سر امتحان با آمادگی میشینی بعدش که خبرش میاد :||

یکی از درسا رو در حد میگ میگه خدا بیامرز و با همون سرعت و شدت گند زدم :(

البته استادمون امتحانو از قسمتی آورد که به نظر میومد بی ارزش ترین مبحثه درسه :|

 

امروز خیلی سنگین بود , کلا مزخرف بود اه اه : )))

 

فقط مشکل درسا نیست تازگیا اشتباهات دیگم داشتم

یه کاری میکنم بعدش پشیمون میشم , میدونم زمان حلاله مشکلاته اما به سختی میگذره : )

 

دلشوره , کم خوابی , فکر و خیال زیاد و.. از علائم بیماریه این چند وقته منه : )))

اگه شما هم مبتلا شدین احتمالا از وبلاگ بهتون سرایت کرده : ))

بعضی وقتا دلیل همه اینا یه چیزه

 

دوری و دلتنگی , بی اعتمادی نسبت به اطرافیان , استرس ناشی از اتفاقات یهویی , عاشق شدن ! و..

میتونه دلایل این نوع بیماری باشه : )))

 

آمپولو قرصو و دارو هم نداره متاسفانه : ))

 

امیدوارم شرایط روحی بهتری پیدا کنم : )

به حدی رسیدم برا خودم دعا میکنم : )))) , یحتمل فردا میان میبرنم بستریم کنن : )))

 

راستی قالب سایت تربتی ها بروز شد (قالب موبایلی هم داره و..)

خوشحال میشم نظرتونو در مورد اونم بدونم : )

 

شبتون بخیر

نظرات (۲۵)

فک کنم نباید الان کامنت بذارم اما شاید باورت نشه ولی دیشب ساعت 3 بهم الهام شد پست گذاشدی خاسدم بیام گفدم مودمو روشن کنم دیه درس نمیخونم :/

شدت گند زدن تو مثه میگ میگه اما مال من ب اندازه ی بد بختیو بد شانسی همون گرگه تو میگ میگه :/ شیمیو ریاضی خیلی سخ بود :/

شاید یکی از دلایلیم ک الان کامنت میذارم اینه امروز فیزیکو خوب دادمو خوشحالم :/

در مورد مریضیتم ی سر برو دکدر حتما مرغ همسایمون اینطوری بود مرد :)

در مورد رومم ایشالا بعده امتحانا نظر میدم  : )

همین دیه چیز دیه ای ندارم بگم ..بگمم میترسم پاک شه اخه :)
روزت بخیر
پاسخ:
به الهام خانوم سلام برسون : ))
خدا رو شکر فیزیک خوب شدی : )
چون همسایه شما بوده مرده طفلک : ))
روم قالبش عوض نشده , سایت تربتی ها عوض شده
پاک شدن واسه حرف کسی نبود واسه چیزی بود که دیدم

روز بخیر : )
کلید نهاییو الان دیدم نه اونم خوب ندادم :/
پاسخ:
واسه جبران وقت هست
فیزیک خر است :/


پاسخ:
: )
چی دیدی؟
پاسخ:
فرستادم : |
منم میخاسدم ببینم:/
پاسخ:
: )
من خودم زود تر دیده بودمش خیلی بد بود خوب شد پاکش کردی
پاسخ:
:|
فیزیکمو گند زدم خدافظ :/
پاسخ:
: )
رضا رضا جواب کامنت قبلیمو یادت رف بدی زود ی لبخند براش بذار خلقم تنگ شد:/
پاسخ:
: )
من خودم یادم نبود اونیو ک تو دیدی :/
پاسخ:
: )
سلام شما هم خسته نباشی .

آقا رضا مشکل امتحانارو فقط شما نداری امسال تقریبا همه دارن .
بیماریتونم انشالله خوب بشین واسه منم دعا کنید اوضام خیلی بهم ریختس 
:( 
  
قالب جدید وبلاگم واسه موبایل خیلی خوب بود مرسی:)

موفق باشید .


پاسخ:
سلام , ممنون

ایشالا همه مشکلشون رفع بشه : )
من با همین مشکل دارم پیر میشم ایشالا اوضاع شما خوب شه حداقل : )

تشکر بابت نظرتون , شما هم همچنین
یکی نیس بگه اخه ب ت چ فوضول :/
والا :/
پاسخ:
:|
سلام عرض شد...
خواستم ی نظری بزارم ک هم ب چشم بیننده خوش بیاده هم خواننده هم شنونده....
ولی ماشالله هزار ماشالله این هلو چنان اینجارو قرق کرده ک مجال نمیده ب بقیه... 
قصد اصلی از نظر گذاشتن یافتن نفس بود ک معلوم نی تو کدوم ناکجا آباد محو شده....گفتم شاید بشه اینجا یافتش ک انگار از اینجا هم محو شده...
حالا کامنت واسه پست: من که از اول زندگیم کارم ترکوندن امتحانام بوده شکلم شبیه این توپای جنگی شده دیگه.....
اتمام...*__*
پاسخ:
سلام , کامنت شما به چشم .. مقبول گردید : )
نفس یافتنی نیست که , کشیدنیه : )) , احتمالا یا تو فضاست یا داخل ریه هاتون : ))
طفلک امتحانا یا میترکن یا فوش میخورن یا .. : ))
ممنون بابت کامنت
اخ اخ غرق ن قرق.....کنار هم بود اشتباه شد...!
پاسخ:
مهم نیس مفهوم برسه نمره شو میگیرین : ))
همینه دیه اینقده نفسو کشیدن یا دادن تو ریه هاشون الان محوه احتمالا خجالت بکشین :/

دقیقا چیو چی کنار هم بودن ک اشدباه کردی ...؟؟؟غ و ق بینشون فاصلس ک :/
پاسخ:
نفس کشیدن مایه حیات آدماست منظور بد نگیر همه چیزو : )
بین احتمالا و خجالت بکشین ویرگول :/
پاسخ:
باشه :|
اشدباه گفدی :/

اب مایه ی حیات است :/
پاسخ:
:|
ای من چرا نمیتونم تعداد بازدیدای روزو انلاینلارو ببینممممممممم
بذارشون اگه تو برشون داشدی خلقم تنگ شددد:/
پاسخ:
من بر نداشتم , بیان مشکل داره ظاهرا
ای بذارشون نمیتونم نفس بکشم :/
پاسخ:
جواب دادم

 سلاام.روزگار به ایام...

اول ببخشیدکه نظرنمیذارم میام تو وبلاگ حرفاتونو میخونم ولی تازگیا بیشتر دوس دارم شنونده باشم تا گوینده...

امتحانا...موضوعه مزخرفیه.دیگه واقعا داره حالم بدمیشه از کتاب ودفتر.دوس دارم یکی بیاد دستبند بزنم بندازم ی جا ک کتاب و دفترنداشته باشه....

فک کردن به اینی ک امتحانا یه هفته دیگه تموم میشه و سه ما تعطیلی شرو میشه ولی من تا بعده ماه رمضون سنجاق باشم به کتابا وبخونم ک چی کنکوووور دارم.وحالموبدترمیکنه.هعی

از یکنواختی  متنفرم ولی روزام شدده یکنواخت بدون هیچ اتفاق خاصی.صب پاشو بخون شب ک شدبرو بخواب صب پاشو بخون شب شد برو بخواب...هوووف

شرمنده حرفام گوله  ی موج منفی بود ولی نمیگفتم ی جا نمینوشتم ی جا یحتمل میترکیدم...

روزاتووون پرازتنوع

پاسخ:
سلام , روزگار به ایام؟ فک کنم فشار درسی خیلی زیاد شده : )) , البته من گذاشتم رو حساب "جای خالی" مثلا روزگار "به ایام افسوس میرود" : )
مرا دو دیده به راه و دو گوش بر پیغام , تو مستریح و به افسوس میرود ایام (سعدی خدا بیامرز میفرموده : دی)

بعضی مطلبا رو خوندنشونو حروم اعلام کردم حداقل اونا رو کامنت بذارین تا حلال باشه : ))
وقتی شوهر کنین دستبند هم زده میشه و اونجاست که دلتون برا کتاب و دفتر تنگ : )

یکنواختی تقصیر شما نیست , من اگه رئیس جمهور بودم وضعیت این نبود : )))
احتمالا به جای کلافگی هوسه خودکشی به سره همه میزد : ))

سینما تربت 50 کیلو آلبالو داره به نظرم ببینین یکم حالو احوال عوض میشه
دشمنتون شرمنده , من سعی کردم یکم مثبت تر حرف بزنم حداقل وضعیت شما بدتر نشه وگرنه این مشکلات واسه همه هست مخصوصا موقع کنکور
بچه های سالای پیش که چتروم میومدن یا به وبلاگ سر میزدن همینطوری بودن , منم همیشه میگفتم ایشالا کنکورو خوب از سر بگذرونین و اونا هم خوب میگذروندن و دیگه سری به چترومو و وبلاگ نزدن , حالا ایشالا شما گند بزنی : )))

حسود که نیستیم ایشالا شمام کنکور خوبی داشته باشین : )
روز شما هم به همین شکل : )

 اره منظورم همون بود....الکی مثلا

 نفهمیدم منظورتونو از حروم بودنه مطالب.مثلا کدوم یکی ازاین مطلبا حرومه ک برم ار حروم بودن دربیارمش ؟ عذاب وجدان گرفتم( o°o)

 خوبه که هم جنسای خودتونو میشناسین....گفتم میخوام ازدسته کتابام راحت شم ولی نه به قیمته جونم:/

 اره شنیدم تعریفشو میگن هرکی دیده از راه مستقیم زده به خاکی...

 شماایم امتحانا رو خوب بدین مایه افتخار بشین واسه خانواده...

ممنون از دعای خیرتونヽ(`⌒´)ノ

پاسخ:
: ))

واسه شوخی تو بعضی مطلبا نوشتم اگه نظر ندید حروم باشه : )
فعلن همین یه راه به ذهنم رسید : ))

فیلم قشنگیه زیاد آبکی نیست داستان داره یخورده
نه بابا اگه بد بود که مجوز نمیدادن , من که چیز بدی ندیدم شاید واسه اینه که از اول اصلا صراط مستقیم نبودم : )))

ممنون

 : )

 باشه حتما میرم میبینمش.اره مطمعنا دلیلش همینه: )

 رسوایی رو دیدین؟از نظره شما چطورفیلمیه؟اینو بگین تا معلوم شه...

 

میشه چارهزارو پونصدو هفتادو پنج و دو قرون

پاسخ:
احتمالا : ))

فک کنم نصفشو دیدم (حالا نمیدونم رسوایی 2 بود یا اولی) , موضوعش یکم متفاوت بود
نشون دادن آدمایی که به خاطر پولاشون میخوان از بقیه سو استفاده کنن جز واقعیت این روزای جهانه (نه فقط ایران)
ولی بعضی چیزاش غیر واقعیه و بر خلاف اینکه میخواستن موضوع اجتماعی داشته باشه موضوع قدیمی (فیلم هندی!) شده
مثلا فرض بر اینکه یه دختر خانومی به هر دلیلی به عنوان بدکاره معرفی بشه , آیا همسایه ها به خونه اش حمله میکنن؟
بعضی چیزاش بیشتر واسه اینه که فیلمشون فروش بره وگرنه واقعیت جامعه نبود  رو همین حساب من همشو ندیدم : )
الان حکم دیدنه نصفش چیه , مستقیم یا خاکی؟ : ))

ولی فیلم 50 کیلو آلبالو قرار نبوده موضوع اجتماعی و واقعی باشه و فقط طنزه

من بیشتر توضیح دادم الان بدهکار شدین شما : ))

 حتما: ))

از نظره من مزخرف ترین فیلمی بود که تا حالا دیدم .اومده بودن نکته ی اجتماعی یاده ملت بدن  گند زدن به صدجای دیگش. من تا تهش دیدم ولی از نظره من  بازیگره نقشه ااصلیش به شدت ابله بود  واسه بازی کردنش تو این نقش وکارگردانش ابله تر ازاون  واسه گردودنش. اینجور فیلما ضررش بیشتر از فایدشه به نظرم...

این فیلم از نظره من خاکی بود

واجب شد دیدنش.تا اخره هفته حتما میرم میبینمش

اون پول واسه توضیح نبود واسه دعای خیرم بود ک شما تشکرکردین وگقتین ممنون.از زیرش در نرین .پول سر جاشه: ))

پاسخ:
از فیلمای ایرانی انتظار زیادی نیست (جز چند تا کارگردان خاص)
همین 50 کیلو آلبالوام اونقدرا خوب نیس ولی بعضی صحنه هاش هر چی ام خودتو نگه داری بازم یه کوچولو لبخند میاد رو لب آدم
شخصیت اروشا خیلی غیر واقعیه (بذارید به حساب طنز بودن فیلم) ولی آخر قصه یه حرکتی میزنه که آدم میفهمه اونم احساس داره
ته داستانشم خیلی قابل پیش بینی نیست

معمولا پشت سر ادمینا فحش میدن تو این بل بشو یه دعا 4 تومان می ارزه , قبوله : )))
سلام خداقوت به اونایی که این روزا درگیر درسو امتحانن و خداقوت به اونایی که مثل من این روزا درگیر کارو یه سری مشکلاتن
از من میشنوی فشار نیار به مغزت تو این روزا مخصوصا الان که هوا داره گرم تر میشه رگ به رگ نشه حیفه باید سالم برگردونیمش به صاحبش بیشتر اشتباهاتم از همین هوا گرمیه مخ ها هنگ میکنه دیگه به چیزی قد نمیده
خلاصه هرکدوم هرجا که هستین تو هرشرایطی موفق سالم و سلامت باشین انشالله زحمتامون ثمره بده
بابت قالب و زحمتایی که واسه سایتا میکشی واقعا تشکر الان بهتر از قبل شده
پاسخ:
سلام به شما و مشکلاتتون : ))
نمیدونم منظورت من بودم یا نه ولی اونی که مغزو داده نگفته که آکبند تحویلش بدین
یکم ریپ بزنه و رگ به رگم بشه مشکلی پیش نمیاد : )))
همچنین شما

خواهش میشه , خدا رو شکر حداقل یه نفر اعلام رضایت کرد : )

 با تاخیر برگشتم.روزگار به کام...:)

 رفتم دیدمش دیشب.خخخخخخخ خعلی قشنگ بود واقعا تلنگره خوبی بود.ممنون بابته پیشنهاده دیدنش

 ینی واقعا شما بادیدنه اون فقط یه لبخند زدین؟؟؟/فک نمیکنم هیچی بدترازاون موقعی باشه که ادم بخواد باصدای بلند بخنده ولی به خاطره شرایطه اطرافش نتونه...به معنی واقعی داشتم ازدرون منفجرمیشدم.خخخخخ

ولی یه سوال؟واقعا از نظره شما تو این فیلم هیچ مطلبه خاکی ندیدین؟بابا بعضی جاهاش که خیلی ضایه بود....واقعا که.خخخ

 البته فقط محضه خنده بود دیگه.شما نکته اخلاقی از توش دراوردین؟اصن داش؟نچ نداش به نظرم

این جور فیلما محضه خندیدنه مردم ساخته میشه فقط.

فیلم ایرانی خوبم داریم اما نادر.

مثلا فیلم مادر.چند متر مکعب عشق.یا شهرزاد که از نظره من فوق العاده ی.

اون چهارتومنم بخشیدم واسه تنوعی که بانیش شما بودین: )

روزتون خوش...شبتون بی غم....

پاسخ:
خوش اومدین : )
خواهش میکنم , من میترسیدم بیاین بگین کجاش خنده دار بود : )))
در حد قه قهه نه ولی لبخندو داشت حداقل برا من : دی
چرا خوب خاکی داره ولی چون اینقدر تو سینما سانسور بوده اینطور چیزا خیلی به چشم میاد
ضمن اینکه خاکی از چشم از هر کسی یه چیزه , چون طنزه به نظرم نباید زیاد سخت گرفت
مثلا تو فیلم جدی بادگلو : دی زیاد کار جالبی نیست ولی تو فیلم طنز میتونه باعث خنده باشه یا غیره
لازمه نکته اخلاقی داشته باشه؟ همینکه 1-2 ساعت از دنیای اطراف دور باشی و از ته دل بخندی کافی نیست؟
دلقک سیرک نکته اخلاقی داره که واسش پول پرداخت میکنن ببیننش؟ یا مثلا سیگار کشیدن میمون تو باغ وحش؟
فیلم طنز واسه سرگرمیه که فک کنم این فیلم سرگرم کننده بود

چند متر مکعب جز معدود فیلمایی هست که من تا تهش دیدم , آخر قصه خارق العادست ..

بعضی وقتا تو دله آدم خالی میشه اینجور وقتا نیاز داره با یکی حرف بزنه , سینما بره , بخوابه! , حتی خرید کنه ! , یا مثه من وبلاگ بنویسه و..
تا اون مدت افسردگی رو بگذرونه , من خودم به شخصه مسافرت و گشتنو ترجیح میدم (کوه , رود و..)

شاید واسه اینم یه مطلب نوشتم : دی

ممنون واقعا مونده بودم چطوری پرداختش کنم : )))

روز شمام بخیر باشه
سلام رضاجان واسه چی روم فیلتر شده؟؟؟
پاسخ:
سلام , کلا چتروم غیر قانونیه وجودش !
روی انجمن بیشتر کار میکنیم بعد از این