وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

آخرین نظرات
پیوندها

فرا زمینی

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۴۰ ق.ظ

سلام , ساعت 6:35 صبح منم بیدار : )

تعداد کامنتها واسه مطلب قبلی خیلی کم شده بود , دلایل زیادی داره البته که فعلا بحث من اون نیست

فقط میخواستم اینو بگم که فقط یک جنبه این وبلاگ کامنتها هستش و من بیشتر برای دل خودم مینویسم , حتی اگه یه روز حتی 1 کامنت هم نباشه بازم مینویسم چون به نوشتن نیاز دارم : )

هر چند کامنتها قوت قلبه : )

 

شاید یک دلیل واسه کامنتهای کم مطلب قبلی نوع مطلبش بود

ما آدما نیاز داریم اخبار و مطلبای خوب رو بخونیم , یه جورایی از این مطالب فراری هستیم

ولی این وبلاگ یه بلاگ شخصیه و احساسات درونی منه هر چند اگه خدایی نکرده باعث ناراحتی یا جریحه دار شدن احساسات شما شده از این بابت عذر میخوام , زندگی با همه جنبه هاش دیدن قشنگه , کامل بودن باعث کسل کننده بودن میشه , نیاز داریم همدیگه رو کامل کنیم , تا جذاب تر بشه , ماها زمینی هستیم , فرا زمینی اونایی هستن که از جونشون گذشتنو (مطلب قبلی!) ..

 

چند تا سوال ؟! , البته چون میترسم کامنتی نباشه از خودم میپرسم و بعدا روش فکر میکنم : )))

تا حالا درسی داشتین که خیلی بهتر از بقیه کلاس متوجه بشین؟

کاری بوده که خیلی بهتر از بقیه انجامش بدید؟

اتفاقی بوده که برای همه انجامش سنگین بوده اما شما مثل آب خوردن انجامش بدید و حتی با خودتون فکر کنید کار به این آسونی رو چرا بقیه نمیتونن انجامش بدن؟

 

به نظرتون کسی که جواب همه سوالای بالا رو با "بله" بده میتونه فرا زمینی باشه؟

تا حالا سعی کردین فرا زمینی باشین؟

به نظرتون با سعی و تلاش میشه فرا زمینی بود؟ یا حتما باید یه ژن ذاتی داشته باشیم تا بشه؟

به نظرتون من که به طرح این سوالا فکر میکنم خیلی تخیلی هستم؟ : ))

 

عایا نباید منو با تبر به سه قسمت نامساوی تقسیم کرد که سر صبحی از این حرفا میزنم؟ : )

به جز تبر پیشنهاد دیگه ای برای سر به نیست کردن دارید؟ : )))

 

صبحتون بخیر باشه : )

نظرات (۲۳)

سلام شبتون بخیر 

جواب سوالاتون سخته .
ولی اگه جواب هر 3 سوال بله باشه فرا زمینی چون فرارمینی ی منشا غیر زمینی باید داشته باشه ... میشه گفت همون فرا بشری بشه که اینم ی قدرت نهفته در انسان که میشه کشفش که هر ادمی نمیتونه ... 


پاسخ:
سلام , شب شما هم بخیر باشه

من دیروز حس فرا بشری داشتم :)) ولی بعد اینکه دیشبو تا صبح بیدار بودم واسه امتحان , بعد از شدت خواب , امتحانو زود دادم اومدم بیرون
با خودم فک میکردم تو که به خاطر بی خوابی حالت این شده , چطوری فرا بشری هستی عمو ؟ : دی


کامنتهاتون باعث خوشحالیه , فک کنم از روزای اول وبلاگ شما واسه همه مطلبا نظرتونو دادین حالا کم یا زیاد ولی بودین
این چیزا قابل جبران نیست , فقط میشه تشکر کرد

من بلدم زبونمو ی جوری شبیه گل کنم ک هیشکی بلد نیس در ضمن تو امتحان عربیمم همیشه جوری گند میزنم ک رو دسدم نباشه :/
فرازمینیم فک کنم :/
پاسخ:
واسه زبونت فک کنم تو "مسابقه محله" شرکت کنی جایزه بگیری : )) (یکو یکو یک دو و دو دو : دی)
در مورد عربی فقط مشکل تو نیست : ))
صدای حلزونم بلدم در بیارم تازه:/ این یکی استعدادم
 ک دیه حتما باید شکوفا شه

یکی عربی یکیم فیزیک هر چن ک فیزیکم فق مشکل من نیس مشکل همش اوناییم ک فیزیکشون خوبه خلو چلن :/
پاسخ:
مگه حلزون صدا داره؟ :|
میگن علی شممال خدا بیامرز توو ساعات کاریش میگفته بیاین بریم باغمون یه درخت داریم کتاب میخونه :|
یحتمل اینم از اون موارده : )))

اونایی که فیزیکشون خوبه خلوچلن یا اونایی که صدا حلزون در میارن ؟ : دی
مطمئنم توام در مورد فیزیک بام موافقی :)
پاسخ:
من جای تو باشم به غریبه اطمینان نمیکنم : )
حلزون حل حل میکنه:/

اونایی ک فیزیکشون خوبه و صدای حلزونو نمیدونن :)))
پاسخ:
: )))
خوب کاری میکنی منم ب غریبه اطمینان نکردم ک ب تو کردم:)
پاسخ:
نکردی : )
میکردم ...:)
پاسخ:
: )
      (0__0)
      ----ااا----
          ا ا
          . .

راسدی من ادمم بلدم بکشم :/
پاسخ:
(¬_¬;)

منم بلدم انگار : ))
اییی ناموسا چقد قشنگ شد ..میدونسدم بلدم بکشما ولی دیه نه ب این باحالی :/
پاسخ:
http://japaneseemoticons.me/all-japanese-emoticons/

من از اینجا بلند کردم : دی
من بلد ترم اما مال من هم دسد داره هم پا :d

من اما خودم کشیدمش تو دزدیدیش :/ دزد :/

پاسخ:
دزد خوبی نیستم ولی , اگه بودم میشد چیزای بهتری دزدید : )
دل , عقل و هوش و.. 


اونی ک تو کشیدی (دزدیدی)شبی تفنگه :/
پاسخ:
: ))
اما مال من شبی ی ادم با شخصیتو با کمالاته :/
پاسخ:
آدم با کمالاتت از کجاش نفس میکشه؟ دماغ نداره چون : ))
ی طرف دزدی دزدیدنشه بعد باید بتونی نگهش داری چیزیو ک دزدیدیو تو دزد خوبی هسدی بلد نیسدی نگه داری ..حالا انگار خودم چ دزد حرفه ایم ک جهات مختلفشم بلدم :/

ادمای با کمالات معمولا دماغ لازم ندارن با دهنشون نفس میکشن :d
پاسخ:
یه جاش میلنگه به هر حال : )) , بعدشم دزد که چیزی رو نگه نمیداره , میفروشه : ))
بدبختی من فروشنده خوبی ام نیستم : )) , ولی چیزایی که ماله خودم باشه رو خوب نگه میدارم : )
من اما نمیتونم همون چیزاییم ک فقد مال خودمنو  خوب نگه دارم :(

اما من شخصا اگه چیزیو دزدیدم همشو نمیفروشم ی قسمتشو پیش خودم نگه میدارم هر چن وخت ی بار میبینمش ...حداقل اینجوری یادم میمونه ی زمانی چی دزدیم:)
پاسخ:
شاید اینم خودش یه جور نکته مثبت باشه : ) , اینطوری چیزای بیشتری رو میتونی تجربه کنی

ولی من حتی یه تصویرم (عکس , پوستر و..) که ماله خودم باشه همیشه تو ذهنو قلبم هست : )

آره اینو میدونستم مثلا آدم با کمالات اگه دزدیدی دماغشو پیشه خودت نگه میداری : ))
نه دماغو میخام چیکار کنم ؟؟؟مثلا چن وخ پیش یکی اهنگبهم معرفی کرد اسمش قسم میخورم بود  منم سایتشو پیش خودم نگه داشدم اهنگاشو گوش میدم (ما بی ستاره نیسدیم بی اسمونیم یکیشه مثلا )

شاید نکته ی منفیشم این باشه من دلم نخاد چیزای بیشدریو تجربه کنم :/
پاسخ:
آدما هر چی میکشن از همین دلشونه : )
یا گشنشه , یا تشنشه و.. : ))

یا تنگه ..:)
پاسخ:
آره : ))
والا دل تو فقد گشنگیو تشنگیو بلده مال ما ب  بقیه ی بدنمون خون رسانی میکنه و دنبال وظایفشه :/
پاسخ:
وظیفه شناسه ماله تو ولی ماله من متوقف شده یه مدته

یبوست گرفتم فک کنم : ))
مال تو گشنشه یا تشنشه پس حرف منو تایید نکن :/
پاسخ:
: ))
یبوست از قلب نیس ک از مغزه :/
پاسخ:
: ))
ولی اونایی ک فیزیک میخونن خلوچلن :))
پاسخ:
خلوچله یبوستی : ))
پس ینی مغزشونم مشکل داره :))
پاسخ:
مشکل نداره , از دست دادنش : ))
lمن ک اسممو عوض کرده بودم راسدی تو از کجا فمیدی کیم ؟:/
پاسخ:
نمیدونم از یه آدم بی مغز بعیده : ))
من اون نیسدم :/
پاسخ:
آها باشه : )