وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

آخرین نظرات
پیوندها

حرفای قشنگ

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۱۲ ق.ظ

سلام به همگی

الان ساعت حدود 3 نصف شبه و 5 ساعت دیگه سال تحویل میشه و میریم تو 95 : )

احتمالا باید بگم 94 چطوری گذشت ولی اصلا حسش نیست : ))

به این فکر میکردم جدا از اینکه 94 داره تموم میشه کلا این قرن هم رو به پایان خودشه

5 سال دیگه میشه 1400 : ))

فک کنم حس خوبی باشه توو دوتا قرن مختلف زندگی کردن

 

با اینکه سال داره عوض میشه ولی حسه خاصی ندارم شاید خنثی کلمه دقیقی باشه

94 سال رویایی واسه من بود ولی مثه این بود که خواب شیرین ببینی ولی وسط خوابی میفهمی خوابی و همین تلخش میکنه ! دوست نداشتم جمله قبلمو ولی فک کنم همین باشه

 

سالی که گذشت یه جاهاییشو خیلی دوست داشتم در حدی که خیلی شبا قبل خواب بهشون فکر کردم , کاش ادامه دار بود ولی تقدیر چیز دیگه ای میخواد , البته تقدیر من قابل دستکاریه !!

ولی تقدیر همه چی و همه کس دست من نیست : )

 

این دنیا رو دوست دارم , منظورم وابستگی نیست

دوست دارم چون خیلی غیر قابل پیش بینی ـه

امروز یه چیزو دوست داری فردا ممکنه دیگه دوسش نداشته باشی

و منم به امید این به فردام فک میکنم , و شاید همین یخورده تسکین باشه

 

همین چند خطو یادگاری 94 از من داشته باشین : )

حرفای قشگی تو این متن شاید نبود , ولی همیشه قشنگی لزوما خنده نیست

بعضی وقتا گریه قشنگ تره : )

 

آخر سالی دارم فیلسوف میشم آخر شبم هست زدم به قصه گویی : ))

سالی خوب با کلی شکوفه های بهاری زیر درخت آلبالو براتون آرزو میکنم : )

"دستماله" منم اگه زیر درخت آلبالو پیدا کردین بیارید تحویل بدین : )))

 

تولد درختا مبارک همتون

نظرات (۱۱۸)

سلام عیدت مبارک رضاجان
دیگه تو هر سالی هم خوبی هس هم به عبارتی بدی
در هرصورت میگذره انشاءالله سال جدیدو میسازیمش جوری که میخواییم
اره دیگه اروم اروم داریم به 1400 نزدیک میشیم پیر شدیم رفد :)) ولی حس خوبیه به قول شما
عاغا یادگاریت حک شد رو دیوار این وب وَسلام
منم به نوبه خودم تبریک میگم انشاءالله که سال پر برکت و خوبی رو داشته باشی
یکی باید بگرده دستمال خودمونو پیدا کنه :-))

پاسخ:
سلام , نوروز شما هم مبارک حمید جان
ایشالا سال خوبی برای همه باشه
ایشالا دستمال شما رو هم یکی پیدا کنه : ))
سلام بر آقا رضا عزیز 
انشااله سال خوب و خوشی داشته باشی در کنار بزرگتر ها 

آرزویم همه این است...

نتراود اشک از چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد

 نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز

و به اندازه هر روز تو عاشق باشی

عاشق آنکه تورا می‌خواهد و به لبخند تو از خویش رها می‌گردد

و تورا دوست بدارد به همان اندازه که دلت می‌خواهد

با تشکر دوست قدیمی میثم 

پاسخ:
سلام میثم جان
ممنون داداش ایشالا خوب و خوش برای همه باشه
سال نو شما هم مبارک
شعر خیلی خوب بود ممنون بازم آقا میثم
اول از همه کامنت ک فک نکنی با اومدن سال جدید من عوض میشم :/
دوم اینکه عیدت موبارک ..
سومم ارزوی های خوب
و در اخرم مثل همیشه شبت بخیر :)


پاسخ:
سلام , ممنون بابت کامنت , عید شما هم مبارک باشه
آرزوهای خوب برای همه , مخصوصا برای مریضا و یکم ویژه تر برای پسر خالم
که چند ماهشه و یخورده مریض شده , البته میگن دندون در میاره ولی به هر حال

شب شما هم بخیر و خوشی
سلام 

سال نو مباک انشالله پر از شادی موفقیت داشته باشد.
پاسخ:
سلام , سال نو شما هم مبارک
ایشالا سال خوبی برای همه باشه

سلااممممم.خوبین؟خوشین ؟سالمین؟سلامتین؟

عیده همه ی همه ی همتون مبارک.

منو یادتونه؟خخخخ یه سال هس سرنزدم

همه چی عوض شده.ادمین اون عصای دستت؟ا ا ببین روزگار باادما چه ها ک نمیکنه

نفس تو خوبی؟ماشاالله هرجا میری یه ردپایی ازش هس.من نمیدونم با چ انگیزه ای این ناظرشد.ازوقتی این ناظره دیگه مگسم تو روم نمیاد ی پری چیزی بزنه...

حالا جالبه از در میندازیش بیرون از پنجره میاد.ووی

خوب از94بگم.سال کاملا مزخرف وبیمزه ای بود.

ازاین بابت ک هیچ اتفاق خاصی نیفتاد.همش خوب بود. ننن همش عالی بود.

ن یه پستی...ن ی نشتی...ن ی غمی...

هیچی.دیگه داش حالم بهم میخورد.

چیه؟؟؟رفتم دکترگفته بعده سیزده خوب میشم.بعله

امیدوارم سال95اینطوری نباشه و ی عالمه پستی بلندی داشته باشه...

هم برای من هم براای همه...

امروزتون قشنگ تراز دیروزتون

روزخوش....

 

پاسخ:
سلام , ممنوم شما چطورین؟ خ؟ خ؟ س؟ س؟
نوروز شما هم مبارک باشه , معمولا دوستا فراموش نمیشن
نه جاروئه دارم طی میکشم پله های ترقی رو : ))
معلومه حسابی خوش گذشته 94 , همچین با انرژی کامنت گذاشتی گفتم یحتمل خاله شادونه ای چیزی کامنت داده : )) , ایشالا 95 ام همین مدلی باشه همش خوشی و سلامتی کنار خونوادت

روز شما هم بخیر
رضا پسر خالت بهتره کلی براش دعا کردم ایشالا ک دندوناش در اومدن :)

بانو خانوم سعادت داری ک هر جا میری منو میبینی باید خوشحال باشی از این بابت ک
اگه میزدم تو سرت ک نصف شی اینقد پررو نمیشدی برا من خخخخخخخ
من ناظر شدم ک یکی ک مثه شوما دیوونه بود اومدو فورا اخ کنم ک خب خداروشکر از وختی ناظر شدم دیه ب همچین موردایی بر نخوردم خخخخ

راسدی دکتر بهت دوروغ گفده بعده 13 خوب میشی میخاسده نا امیدت نکنه وگرنه کلا دکترا از شوما قطع امید کردن دیه

شب بخیر :)
پاسخ:
آره بهتره , ممنون خیلی لطف داری

شبت بخیر : )

در ضم با جارو، جارو میکنن با طی هم طی میکشن مهندس
کسی با جارو طی نمیکشه:)
شبت بخیر
پاسخ:
طی یه نوع جاروئه دیگه : ))
الان یه سوال برام پیش اومد بخارشوی جاروئه یا طی؟ : ))

شب خوش
نخیر با طی.طی میکشن با جاروئم جارو میکنن با بخار شوعم بخار شو میکنن و هیچکدومشونم هیچ ربطی ب اون یکی نداره :/
پاسخ:
مورد داشتیم با جارو بچه ادب میکردن شما از ویژگی های پنهانش مطلع نیستی : ))
حتی مواردی دیده شده به عنوان اسب از جارو استفاده شده : )
جارو فقد دو نوع داریم سیخی و برقی و طی و بخارشو جزو هیشکدومش نیسدن
بلکه هر کدوم ب تنهایی ی دسگاه مستقل رو تشکیل میدن :))
پاسخ:
انواع دیگم داره , جارو شارژی , جارو دستی و.. : )
هر چیزی که باعث تمیزی و پاک شدن و حذف شدن بشه میگن جارو
مواردی بوده "با تکل کردن بازیکن" در بازی فوتبال گفتن طرفو جاروش کرد : ))
اونا زیر مجموعه ی جارو سیخیو برقین :/
ینی ب دسمالم میگن جارو عایا؟؟؟
نه دیه ببین باز قاطی کردی اونی ک ب عنوان اسب اسدفاده میشده اون طی بوده :/

هر چی من میگم درسده فقد:/
پاسخ:
هری پاترو ببین , جارو سیخی زیر جادوگرست : ))
مایع ظرف شویی یا ابم باعث تمیزی و پاکیزگیو حذف کردن میشن :/
پاسخ:
حرکت باعث تمیزی میشه , مثلا آب رو بدن حرکت میکنه و باعث تمیزی میشه
که این الگوریتم جارو کردن محسوب میشه : ))
مایع دسشویی و وایتکس و سایر شوینده ها و دستندرکاران :/
پاسخ:
اینام باعث حرکت مولکول های کثیف میشن : ))
فوق تخصص مولکولهای بِینابینی : ))
اون مال نسل خیلی قدیم بود از جارو سیخی اسدفاده میکردن ینی زمان شوما:)
الانا دیه از طی اسدفاده میکنن :)
پس سشوارم باعث حرکت مولکولهای اب از روی مو میشه و ی نوع جاروعه..

تهویه ی هوا باعث از بین بردن مولکولای کثیف میشه پس جاروعه:/
خودمون خونه و اتاقامونو تمیز میکنیم پس جاروعیم:/

صد دفه گفدم منو عصبانی نکن هر چی ک من میگم درسده:/

اونم سلول های بینابینی بود نه مولکول:/




پاسخ:
: )))
در ضم همیشه حرکت باعث تمیزی نمیشه من خودم همیشه حرکت میکنم باعث تمیزی نمیشم ک هیچ کثیف کاریم میکنم:/

خوشحالم ک قانع شدی:)))
پاسخ:
خوشحالم که خوشحالی : ))

 نگا نگا نگا...

یکم ازفضای مجازی فاصله بگیرید بلکم راهه زندگیتون عوض شد...

پسرداییه من با بیست سال سن یک ماه دیگه بچش به دنیا میاد.

حالا اینا با سی سال سنشون سره تفاوته جارو با طی بحث میکنن:/

بازآخرشم خوشحالن ک همدیگرو قانع کردن:/

هعی...خدایا شکرت ک ما با کیا شدیم هفتاد میلیون؟؟؟؟هوووف

 

پاسخ:
فک کنم قضیه پسر داییت توو دلت مونده بود : )))
اگه سبک نشدی میتونی خودتو خالی کنی : )))
تو ک از مجازی فاصله داریم ک دکترا ازت قطع امید کرده بودن :/

عاغا رضا یاد بگیر  پسر داییش نصف توعه داره بچه ب دنیا میاره :/

عمرا اگه بحثای منو رضا رو نمیخوندی خودتم نمیدونسدی:/







پاسخ:
چون من رحم ندارم که بچه دنیا بیارم : ))
البته باید تست کنم : )))
پسرم پسرای قدیم یکم خجالت میکشیدن حداقل:/
پاسخ:
کسی نگفته خنده کشیدن برای بقیه کار زشتیه
:/
پاسخ:
:|
:/قشنگ تره
پاسخ:
باشه

 آره واقعا نفس راهه زندگیمو عوض کردی ک سره تفاوتشون بحث کردی.هیچ وقت لطفتو فراموش نمیکنم:/

 خخخخخخ خداشفات بده.

بعله ک تودلم مونده بود.اخه من نمیفهمم این چ وضیه اگ ازشماهافاکتوربگیریم توجه کردین چقدسن ازدواج رو ب نزوله..والا

نمیدونم پسر دخترا درحاله انقراضن؟؟؟نسل جوونا داره افت میکنه

ک همه یا میزان یا میرن دوتامیشن.خخخ

باورکنین امسال عیدرفتیم  خونه مامانیم بعد مثلا نوه عمم با نوزده سال سن با ی زنه هیفده ساله ازدواج کرده...

اول ک نگاشون میکنی فک میکنی مثلا میخوان برن باهم تو حیاط بازی کنن بعد ک عمقه فاجعرو درک میکنی میفهمی ننننن اینا زن وشوهرن.خخخخ  این چ وضیه خاب؟

تازشم امسال ب ی نتیجه ی مهم رسیدم ک با هیجده سال سن بزرگ ترین دخترمجرده فامیلم.خخخخ واقعا ک خعلی  مسخرس...

عاقا ی سوال الان دقیقا چی قشنگ تره؟؟؟

 

پاسخ:
قبل اینکه ازدواج کنه باید بهش میگفتی که اینطوری نمونه توو دلت :|
دیگه خودت میگی عمق فاجعه بعد از این ور میگی چرا ازدواج نمیکنین شماها؟

با این وضعیت ظاهرا داری می ترشی و باید یه فکری به حاله خودت بکنی عوض مجازی اومدن : )))

منظورش از قشنگ تره
علامت :/ بود که از :| قشنگتره

اااای من اصلا یادم نمیاد تاحالا غیره سلام وخدافظی کردن باهاش حرف زده باشم.خخخ

ن خوب شما ها دیگه ازاین ورافتادین واقعا.خخخخ

 ترجیح میدم خونه بابام باشم بهم بگن ترشیده تا اینکه برم دوباره برگردم بهم بگن بیوه....توعمرت تاحالا انقدقانع شده بودی؟خخخ

 

 

 

پاسخ:
دختر اگه دختر باشه بلده شوهرشو رام کنه که بهش نگن بیوه ..
البته همه شوهرا هم وحشی نیستن : ))
خخ قابلتو نداشت :)
مثه اینکه بی شوهری روت زیاد فشار اورده ولی غصه نخور ی خلوچلیم پیدا میشه بالاخره بیاد تورو بگیره :)
دیدی دیدی بانو خانوم خودتم الان خوشحالی ک قانع کردی :)

مردم اگه مرد باشه احتیاجی ب رام کردن نداره :)

شب خوش


پاسخ:
آره احتمالا هر کی زنشو طلاق میده یا .. نامرده : )
نه اگه رام نشه اونوخ طلاق میده :)
پاسخ:
اوکی

خوب مگه مجبوریم ی وحشی تو زندگیمون را بدیم ک بعدش وقت برا رام کردنش بذاریم؟/؟؟والا   البته جمه بستنم در این مورد کاردستی نیس ولی خوب کم اهلی پیدامیشه قبول کنین...

نفس فعلا ک سنه تو ایجاب میکنه هموجوور روت فشارباشه:)
 من خونه بابام خعلی راااحتم.تو خیالت تخت داداااش

 اگه بشه ک اپ کنین:/

پاسخ:
صحبت اجبار نیست , صحبته جربزه و خانومی کردن و خانوم بودنه : )
ایشالا به زودی : )
همچین میگه خونه بابام راحتم انگار الان ازش خاسدگاری کردن قربونت تو خونه بابات ناراحتم باشی باید بسوزیو بسازی چاره ای نداری:)
توام دیه سعی کن زیاد وارد مجازی نشی مسیر زندگیت عوض نشه ی وخ:/
پاسخ:
: )
خداوکیلی بانوی سرخ ی حرفی تو عمرت درست بوده باشه.... همین بود ک گفتی...
واقعا لزومی نداره ی وحشی تو زندگیت راه بدی....تا بخوای خانومیتو ثابت کنی...
مهم خانوم بودن....ک هنوز نسلشون پابرجاس...
پاسخ:
پیشنهاد میکنم این لینک رو حتما تا آخرش بخونید : ))
http://www.yjc.ir/fa/news/5553752
فقط اینکه لزوما نظر من با این افراد یکی نیست : )
:/
پاسخ:
O_o
...ی دفه دیه نظر بذار من میدونم با تو :/
پاسخ:
:)
من خودم در این مورد حسابی جنجال ب پا کردم....

من از اثباتی حرف میزنم ک لزومی ب بودن ی مرد نداره.....
اگر پسرا ی ایرانی تا این حد سست بنیادن....پس همون بهتر ک برن...
بودنشون چیزیو عوض نمیکنه.... هرچند ک  قبول دارم ک همشون احتیاج ب رام شدن ندارن...
پاسخ:
دیگه فک کنم همون پسرا همه حرفارو زدن من سکوت میکنم :)
وا دلم میخواد....
فضول چه....
منو تهدید نکن....خود دانی...
میدونی ک کله ام باد داره...
پاسخ:
:)
باد کله ات یادم رفده بود ببخشید :/
پاسخ:
:)
خخخخخخخخخخخخخخخخخ....
ینی من تو رو نداشتم میمردم....نفس....
ینی عااااااااااااااااااااااشقتم....
پاسخ:
بچه ها وبلاگ فیلتر نشه فقط یواش عاشق بازی کنین :|
کله ی ملت مغز داره کله ی دوست ما باد داره بعد بهش افدخارم میکنه :/
نمیگفدیم کاملا مشخص بود تو کلت ب جز باد چیزی نیس :))

پاسخ:
:)
ایشالا ک بعد از اینکه این کامنت اخریرم خوندی نظرت همین باقی بمونه :/
پاسخ:
:)
تا چشات دراد دوس جون....
اینارو ولش کن....پاشو بیا پست جدید مخصوص خودت گذاشتم ببین...
پاسخ:
تبلیغ وبلاگ ممنوع :))
چشم حسود کور:/
ی اسفند برا بادای مغزت دود کن ک این رضا بیاد چشمت میزنه :/
پاسخ:
:|
ایشالله....
ن دوس جون همه ک مث تو حسود نیس...تازه ب بوش حساسیت دارم...
بیا کارت دارم...
پاسخ:
تبلیغ ممنوعه ولی بازدید کننده رو دزدیدن شلاق داره :|
...الان میام همونجا تا ابدم همونجا میمونم ...جونم خیلی باحاله اخه

رضا ببین باعث شد حتی دیه برم نگردم ب نظرم این مجازاتش ی چیزیم بیشدر از شلاق باشه :)))))))))
پاسخ:
آره مجازاتش بیشتره باید بره تو اتاقش نیم ساعت همون تو بمونه :|
جورابا سالن منم میتونیم بدیم بشوره :|
با عرض معذرت ولی من دوستمو فقط اینجا می تونم پیدا کنم...

میدونم میکشتم ولی باید میگفتم وگرنه تو گلوم گیر میکرد...خفه میشدم...
پاسخ:
والا منم همیشه همینجا دنبالش میگردم
کم کم باید وبلاگو بدم خودش مطلب بذاره :|
آب میتونی بخوری :|
اما منو ک نمیتونین پیدا کنین...^_^
پاسخ:
شما رو با همین حالت قراره مومیایی کنیم :))
نامردیه اصلن خودم میرم تو اتاقم درو می بندم.....
ن میرم سر ب کوهو بیابون میزارم....
ن نه میرم جهندم...
پاسخ:
جورابا منم ببر لطفا :|
موافقم رضا :)))))))
...تو چشای من نیگا کن بگو نمیتونم پیدات کنم ؟
پاسخ:
اینجوری کسی بهم نگاه کنه گریه م میگیره :)
آها با دوستت بودی؟ :))
نمی تونی پیدام کنی...O_o
پاسخ:
تو آشپزخونه قبول نیست مامانم گفته خطرناکه :|
کدوم حالت؟
اگه قرار بود جوراباتو ببرم ک جهندمو ترجیح نمیدادم آخه....
پاسخ:
نشور اصا من بازی نیستم :|
اصرارم فایده نداره :|
مامان منم همینو گفته....
من ی جای خوب واسه ی قائم شدن بلدم عمرا هیچ کدومتون بتونین پیدام کنین...
پاسخ:
من قبلا میرفتم رو حموم قایم میشدم بعد میگشتن پیدام نمیکردن
مهمونا میرفتن بعد میمومدم پایین :|
بعدنا فهمیدم که بدونه من بازی میکردن :|
کلید اسرار :))
خخخخخخ رضا
...اگه راس میگی محکم تر نگا کن o_O
اشپزخونه چیکار داری تو :/ منم بازی بدین :/
پاسخ:
میگن باعث خنده کسی بشی حوری بهشتی نصیبت میشه , خدایا بیزحمت همونی که هر شب خوابشو میبینم :|

برا اینکه خراب نشه دوستتو میذارن تو یخچال :|
@_@این خوبه؟؟؟
باید پول بدی تا راهت بدیم....
پاسخ:
جز پول راه های دیگم داره فک کنم :))
خخخخخخ....
خدا عقلت بده....
احساس میکنم الان حالت تو رو گرفتم...
پاسخ:
یکی امروز میگفت تخته بده بهت , یکی میگه عقل بده
خدایا دمت گرم 3 تا الوار بیزحمت :|
این حالتا رو افراد عادی نمیگیرن , من رفتم دکتر :))
ی راه پیشنهاد بده....در صورت تمایل بهت اطلاع میدم...^_^
پاسخ:
مثلا من میتونم برم کنار شما دوتا بازی کنین , تا اون موقع یه دکترم میارم :|
کو دوس جونم.....ب قتل رسوندیش؟؟؟
#_#
پاسخ:
فک کنم گلاب به رومون :|
هوری بهشتی دوس داری اره اونو از خدا نخاه از خودم بخا همچین هوری نشونت بدم صد تا هوری دور سرت بچرخن:/
پول منم با رضا حساب کن ...جونم:)



پاسخ:
پیشنهاد قابل تاملی ـه , به هر حال یکی از اون صدتا بدرد بخور پیدا میشه دیگه :)
هر چند من اون یه دونه رو به اون صدتا ترجیح میدم :|

کارت بکش بیزحمت :|
فقط تو این پیشنهادی ک دادی دکتر چ نقشی داش؟؟؟

رمزتو بگو ...
پاسخ:
گفتم که من دکتر مراجعه نمودم خوب شدم شما هم نیاز داری :|
1821374
همون تو درمان بشی خیلی از مشکلا حل میشه...نیاز نیس با خودت بیاریش...
رمز کارت اینقد طولانی میشه آخه؟؟؟
شماره حساب میدم برام کارت ب کارت کن...یادت نره دو نفر بودین...
پاسخ:
والا به من گفت درمان شدی , یعنی کلاه گذاشته؟ :|
فقد رمزم نیست :)
با نفس حساب کن ما با هم حساب کتاب داریم :))
دو دیقه نبودم کارو کاسبی را انداختی باز دوس جون ؟
پاسخ:
میخواست پول بگیره من ندادم گولشو نخوردم :| , بهش گفتم یکی مغز داره با اون حساب کن :))
رضا خجالت بکش باز بحث حساب کتاب شد فرار کردی؟؟؟بیا برو بریز هر چی میگه دوس جونم ببینم :/
پاسخ:
ببین این مشکوکه میخواد پول سر گردنه بگیره گفته باشم :))
فقد رمزت نیس چیته پس:/
پاسخ:
عاقلان دانند :)))
شک نکن ک عجیب کلاه گذاشته...
سال تولدتوسالگرد ازدواج مامان باباتم هس توش؟
نفس گفت با تو حساب کنم....^_^
من کار ندارم پول منو بدین....
بالاخره زندگی خرج داره دوس جون...
پاسخ:
ولی خوب منم اون چوبی که میکنه تو حلق آدم اونو بلند کردم ها ها ها :|
زیاد فک نکن مغزت حیفه مثه ماله من میشه تو اذهان عمومی مسخرت میکنن :|

خوب من فقط کارت بانکی دارم :)
شماره حساب اینا دیگه بلد نیستم , همون کارتم باید خودت استفادش میکردی من بلد نیستم :|

شما برو روسیه خودتو جا دخترا اونجا جا بزن شوهر کنی خرجا با تو نیست دیگه :))
تو الان پشت سر من حرف زدی ادمین؟؟؟
خدا میدونه ک سر پل صراط جلوتو میگیرم....
پاسخ:
ماهارو از پل صراط رد نمیکنن میفهمی ما خاصیم :|
مستقیم جهنم :|
اره راس میگی سر تورو ممکنه کلاه بذاره کارتتو بده من خودم حساب میکنم :))))))
پاسخ:
راه خوبیه ولی نمیدونم چرا بابام از اون کارتایی که عکس فوتبالیستا داره
به من میده همش میگه با این حساب کن :|

دیگه اگه بلدی استفاده کنی بیا بگیر :))
تو چشای من نگاه کن دوس جون.....*_*
پاسخ:
:)
اتفاقا چون قصد ندارم خودمو بد بخت کنم....خدم باید خرج زدگیمو در بیارم....$_$
پاسخ:
به نظر من شما هم یه کارت از اونا که من دارم بگیر دستت
هر مغازه ای بری هر چی بخری بعدش کارتو بدی به طرف یه دست رو سرت میکشن بعدش یه آب نبات چوبی اضافی ام خودشون میدن بعدشم میگن خدایا شکرت :|
نفس بلد استفاده کنه....بابای نفسم از همین کاراتا بهش داده....
شما دونفر پول بده نیستین....
من برم حداقل دو خط علم بیاموزم در آینده ی چیزی بشم....
پاسخ:
آره علم خوب است بقیه خر است :|
متاسفم من از تجربه های ناکام بقیه استفاده نمیکنم....
خدایا شکرت...^_^
پاسخ:
به هر حال خود دانی : )
شب بخیر...
من برم علم بیاموزم بقیه خر است....
شما پول بده نبودین از اولم....حیف وقتم....
خداوکیلی با کیا شدیم 70 ملیون نفر...&_&
پاسخ:
شب شما هم بخیر

عاغا رضا دوس جونم ب من گف تو چشاش نگا کنم شما چرا با اون لبخند ژگوند نیگا کردی؟؟
خوبه با همین کارتا میخای ی زندگیم اداره کنی حتما؟؟؟خخخخ والا با وضع این کارتای شوما منم باید خودمو جای خانومای روسی جا بزنم ک :/
برو ببینم دوس جون دو دیقه ولت کردم کاسبی را انداختی برا خودت :/

پاسخ:
احتمالا اونو نگاه نمیکردم :)
نوچ زندگی رو یکی دیگه اداره میکنه من میشینیم نگاش میکنم فقد : )
یحتمل منم باید برم از روسیه زن بگیرم با این وضعیتی که همه دخترا میخوان برن اونجا :|

اره دوس جون برو منم از همون موقع ک با کارتای رضا اشنا شدم نشسدم سر درسم :/
پاسخ:
: ))
من هنوز اینجام....
اون ب درخت میگن...
ی حسی بهم میگه خانم ملکیان فردا کشتتم دوس جون....*_*
پاسخ:
:(

گفتن از لبخند استفاده نشود :|
پاشو ببینم پاشو لازم نکرده بشینی نگا کنی بایدشبانه روزی بری سرکار  دوتا کارت واقعی درس کنی الکیم فکرو خیال نکن :/
:/

پاسخ:
خیاله قشنگیه به هر حال : )
ای بابا رضا این ک هنوز اینجاس :/
نترس دوس جون بادمجون بم افت نداره :/
من میتونم تا صب بیدار بمونم با قولی ک بم داده یکی خسده نمیشم تو پاشو برو سر درست :/
پاسخ:
درس خون نیست من که گفتم دکترمو بیارم :|

خدا از این "یکی" ها به ما هم بده الهی آمین :)
آفرین ک اینقد حرف گوش کنی....
من در برم ک نفس الان درسته خوردتت....تحمل دیدنشو ندارم....
بحث بحث پوله....$_$
پاسخ:
نمیدونستم گوشت آدمیزاد میخوره :|
من که استخونم همش خدا شاهده :|

اون مال بمه....
اینجا تربته.....0_0
پاسخ:
چغندر تربت :|
اخه شبیه بادمجون بم بودی گفدم شاید مال همون حوالی باشی توام :/


پاسخ:
:)
صد دفه گفدم بحث ترسناک راه ننداز دوس جون رضا میترسه دیه بیا و درسدش کن :/
پاسخ:
:(
دیگه اونو از خودش بپرس ولی فک کنم استخون بیشتر دوس داره....

نع اشتب ب عرضت رسوندن دوپس....
اون حوالی با ما جور نیسمگه دانشگاهش باهامون جور در بیاد...$_$
پاسخ:
موقع تحصیل در دانشگاه اون سمتا سعی کن کنار در بخوابی برا زلزله به درد میخوره :|
خانوم ملکیان دعوات نکنه دوس جون :)
پاسخ:
||:::||

خلاقیتم تو حلقم :|
دیگه اب از سرم گذشته دوس جون....
خلقم تنگه....
من الان چیکار تو دارم....
اصن دلم نمی خواد کنار در بخوابم...اصن نمیرم....
باشه رفتم بابا...
خلقمممممممممممم تنگه....😃
پاسخ:
نفس فقط اون قسمت آب از سرش گذشته رو من متوجه شدم اونم یعنی اینکه
فک کنم داره دوش میگیره :|
حتما لزومی نداره ک همشو متوجه بشی....
مهم نفسه ک میفهمه...
بزارین برم دیگه ای بابا...

پاسخ:
به هر حال بازم فهمیدم یه جاهاییشو :|
تازه میوه آوردیم کجا :|
نه رضا من میدونم این چشه خخخخخخخ نمیشه توام بدونی چشه اما فقد بش بخند خخخخخخخخخ

پاسخ:
اینجوری که تو گفتی فک کنم فهمیدم :|

به هر حال میخندم چون گفتی , خخخخ
دوس جونم اینهمه وخته اینجاس اونوخ تو تازه الان میوه اوردی براش؟؟؟
پاسخ:
قبل شامم آوردم گفت گشنمه :|

از کجا فهمیدی؟:/
دوس جون ب خدا من هیچی نگفدم خودش فهمیده :/
پاسخ:
با این وضعیت اون قضیه دوش رو اشتباه فهمیده بودم انگار :|
باشما دوتام.......
من خلقم تنگه شما ب من میخندین.....
دو روز دیگه نوبت منم میرسه نفس....
اگه نرفتم اهواز...
میوه نمی خوام اصن ازم نپرسیدی....
پاسخ:
نفس دوستت فک کنم ناراحت شد کم کم ایشالا میخواد بره :|
چرا تند پرسیدم نفهمیدی :)
نرفتم اهواز ب ایجا ربطی نداش....
پاسخ:
من که آخرش ربطشو میفهمم به هر حال اوکی :))

رضا خاک بر سرم تو شامم دادی بهشو میوه ام اوردی؟؟؟؟؟تا 3 میشمرم میوه هارو قایم کن من هواسشو پرت میکنم:/

نه همون قضیه ی دوش درس بود :/

پاسخ:
نه نون خشکه آوردم با آب دلشون نخواست جمع کردم خیالت راحت :)
اها اوکی :)
نخواستم میوه....
تو ب کارت بانکی رضا فک کن فعلا....
پاسخ:
کاش یکی به خودم فک میکرد :(
خودت گفتی بمون میوه بخور....
من ناراحت نشدم...
نفس ک ربطشو نمیدونه....تو هم نمیفهمی زیاد خودتو اذیت نکن....
خلقم تنگگگگگگگه...
پاسخ:
خوب شد گفتی چون داشتم اذیت میشدم , اذیت شمارم درد گرفت :|
دوس جون من نخندیدم رضا خندید:/
اشکال نداره بذا امشبو ناراحت بمونه بره بعدا از دلش در میارم:/
فعلا اینجا دوس جون ینی شب بخیر دیه؟؟؟

پاسخ:
اونجا کجاست :|

خخخخخخخخخخ اهواز ربطی ب خلقت نداره عایا؟؟؟؟
رضا :)

پاسخ:
:|
من هیچ جا نمیرم همین جا هستم.....
دو روز دیگه ک باهات هم دردی نکردم میفهمی....
کاش یکی هم ب من فک میکرد...
جدی خلقم تنگه....

پاسخ:
من از دور خارج شدم :|
ن نداره ب جون عمه ی بزرگم....
نه نه نداره....
نع نداره....
باور کن هرچی فک کردم نداره...
پاسخ:
:|
رضا دفه ی اخرت بود خندیدی ب دوس جونم :/
رضا اب پاکیو ریخت رو دستمون این بشر قصد رفدن نداره :/
حالا ک نرو ولی ایشالا ک ب حق علی خانوم ملکیان بزنه ب کمرت :/

پاسخ:
:|
راستش می خواستماز ی واژه ی دیگه استفاده کنم....نکردم ولی...
پاسخ:
:|
تو عمرم ندیدم ب دیای گربه سیاه بارون بباره....^_^
پاسخ:
:|
رضا الان اینقد وول میخوره تا دوباره خودشو قاطی کنه :/
پاسخ:
:|
چ حالی میده اینجوری دوس جون بیا ی قضیه ی دیه ک رضا نمیدونه پیدا کنیم در موردش صحبت کنیم:))))))))))
پاسخ:
:|
فعلا ک رفته تو کار خط راس....
پاسخ:
میخوام خالی نمونه کامنتا :|
مگه من مردم آزارم....
ولی بیا در مورد عمه ی بزرگ من بحرفیم...
نظرت؟
پاسخ:
:)
باشه چرا میزنی...
موفق باشی...
پاسخ:
:)
نه همون بحث قبلیمونو ترجیح میدم :/
پاسخ:
:)
از خلقت برامون میگفدی دوس جون :/
پاسخ:
:)
باز یادم اومد...
خلقم تنگه.....حداقل عذاب وجدان ک ندارم...
پاسخ:
:)
جناب خط راست از دستم عصبانی شد....
باشه بابا مال خودت من رفتم....
پاسخ:
اگه رفتی شب بخیر
:/
پاسخ:
:|
شبت بخیر :)
پاسخ:
شب بخیر :)
:/:/:/:/:/:/:/:/اینا ب جای اونایی ک رضا جواب نداد:)
پاسخ:
جواب دادم همشو
نه من اول جواب دادم ب جات :)))
پاسخ:
دست شما مرسی
دوس جون میدونم همین اطرافی اونجا  زده انلاینا 2 تا هر جا هسدی خودتو ب ما نشون بده
پاسخ:
رفته اهواز :|
قابل شمارو خاهش:)
پاسخ:
ولکام وای نات :|
:/
پاسخ:
:|
هلو هاواریو:/
پاسخ:
فاین تنکس هاواریو توو :|
از کل کلاس زبانی که بچگیم میرفتم همینو یاد گرفتم خوب شد تونستم استفادش کنم :|
ای ام نفس وات عه بوت یو؟؟؟
منم از اندوخته هام اسدفاده کردم اخیییش:))
پاسخ:
این "بوت" معنیش میشه بودید؟ :|
وات عه بوت یو : چه بودید شما :|
من فک کنم بذارم تو همون گذشته بمونه بهتر باشه واسه خودم :))
نمیدونم ینی چی دیه ولی من همیشه بعد از ای ام نفس میگفدمش:/
هنوزم میگم:/
پاسخ:
ها ولش حتما درسته پس :|
:)
پاسخ:
:)

 کی تو وبه که آنلاینا دونفرن؟

نفس تویی؟بزن بیرون ک کارت دارم...

پاسخ:
از بانو به نفس صداشو داری :|

 نکنه شمارم حساب کرده وب؟؟؟

 یک عالمه سوال پیش اومده لطفا یکی پاسخگو باشه تا من نرفتم معتادشم...

پاسخ:
نه من تو پنلم فقد , بعضی وقتا ربات گوگل میاد شاید اونه بی خوابی زده به سرش :|
بپرس بعد میان جواب میدن

 اها...پس امر به بی ادبی نکرده باشم...ربات گوگل سلام عرض کردم.

ایام ب کام.نوروزتان پیروز و پیروزتانم نوروز...

 ن جوابام مخاطبه خاصن نداره من مبپرسم ...

شماهرکدومشو میتونستی جواب بده نتونستیم جاشوخالی بذاربروسوال بعد...

بپرسم/

پاسخ:
بپرس شما

 این ..... کی بود؟

 پنجا تا کامنت خوندم موضوو رونفهمیدم..موضوع بحث چیه؟

 خانوم ملکیان کی باشن؟

 چرانمیخوابین دقیقا؟

 شمابابته چی باید پول پرداخت کنین؟

کارت سبزچیه؟

 اینجا کجاست؟

من کیم؟

ممنون بابته هرجوابی پیش پیش:))
 

پاسخ:
دوست نفس
موضوع آزاد
فک کنم معلمشون
به دلایلی
بابته شرکت نفس در قایم موشک دوست نفس :|
کارت سبز نداشتیم که :))
از اینجا به بعدشو فک کنم اثرات بیدار بودنه زیاده :))
خواهش

دوسته نفس؟؟؟مگه کسی با نفس دوستم میشه؟عجب شجاعتی.ایول

موضوع آزاد؟؟واقعا؟گفتم سر و ته نداش...

معلمشون؟؟نفس مگه بازازدانشگاه شوتت کردن تو دبستان؟میدونستم بالاخره میفهمن تو ازریشه مشکل داری.

 این ینی ب توربطی نداره؟ممنون ک محترمش کردین:)

بابته شرکت نفس شما باید پول بدین؟آخی:|

اها...راس میگین

خخخخخخ دقیقا

ب دلایلتون برسین.مزاحم نمیشم..شبتون پرپشه.بای بای

پاسخ:
آره :))
آره
دانشگاهم معلم داره دیگه حالا استاد بگن چه فرق داره : ) , البته حدس من بود دقیقا نمیدونم
نه بابا
آره اینا زور گوئن منم مظلوم گیر آوردن :|
شب شما هم بخیر : )
جذابیتش بالا بود ما زور گوئم؟؟؟؟
مظلوم؟؟؟
مطمئنا ک در مورد خودت حرف نمیزنی؟؟؟


پاسخ:
الان که بهتر در مورد مظلوم فک میکردم فهمیدم در مورد یه فرد دیگه حرف زدم انگار :)