وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

آخرین نظرات
پیوندها

شخصی

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۲ ب.ظ

سلام : )

 

تو این پست نصیحتو نکته اخلاقی نداریم فقط میخوام حرف بزنم (الکی مثلن من پر حرفم : دی)

نمیدونم چرا اینقد دارم مطلب میذارم : )) , یه جورایی بیقراری دارم : |

 

این بیقراریه خیلی بده , لامصب نمدونم باهاش چیکار کنم

شده براتون یه اتفاقی بیفته بعد از شدت حرص خوردن دندوناتونو فشار بدین؟!

من یه حالت اون مدلی دارم الان : ))

 

هر وقت خواستم یه چیزیو به کسی ثابت کنم بدتر شده

دیدین به بچه میگی به قابلمه دست نزن داغه , اونم زودی دستشو میچسبونه؟

تو این یک ماه کلی از این آدما دورم بودن نمیدونم چرا : (

 

دوست دارم ناخنامو به دیوار بکشم

(خخخ این حرکتو تو یه انیمیشن دیدم حرکتش دخترونس فک کنم : دی)

 

دیگه بعضی چیزا اینقد کش پیدا کرده برام که داره میرسه به تنفر :|

 

حرص زیاد میخورم من ولی میدونم که آدم ضعیفی نیستم :|

همیشه یه طوری خودمو از این منگنه نجات میدم (با کمک ..)

 

بیکار شدین یکم نصیحتم کنین : ))

شبتون بخیر

نظرات (۳۷)

اخه تنفر؟
پاسخ:
متوجه نشدم دقیقا

ولی آره مثه آدمایی شدم که مسخرش میکنن اصلا اینو دوست ندارم
کلا تازگیا پستات زیاد ب درد من میخورن اون پست یادت باشه باعث شد من با مامانم اشدی کنم:)
این یکیم خو منم همچین حسی دارم فک کنم از 4 شمبه شب هفده ی پیش:)
ب نظرم من ناخونامو میکشم ب دیوار تو هم چاقو رو بکش کف سینی اهنی:))
این راهنمایی بود ک از دس من بر میومد :))


پاسخ:
وبلاگو حذفش کنم پس , تو اوج خدافظی :|
کلا دوس داری وبلاگ حف کردنو فک کنم:|
پاسخ:
شرایط ایجاب میکنه :|
اون ایجاده :|
پاسخ:
نه همون ایجاب درسته از واجب میاد :| , گوگل سرچ کن عبارتشو :|
پس ایجاز چی بود؟:|
پاسخ:
:|
یوهاها همیشه تو بحث علمی با من کم میاری :|

اخه تخصیر تو نیس من از بچگی کلا ادبیاتم خوب بود:)

ایجاز از موجوز میاد :|
پاسخ:
باشه
خب حالا گذشده از این مبحوث علمی میخام ی بارم شده نظر منطقی بدم در رابطه با خود پستت:)
مهم اینه ک بتونی درک کنی دلیل بی قراریت چیه بعد از اینکه فهمیدی اینم میفهمی ک همون دلیل  خودش میتونه باعث ارامشم بشه(بودم تو این شرایط ک میگما)
مثه خودت مثال بزنم ...مثلا کسی ک معتاده ی چیزی میشه فقد وقتی کنار همون چیزه حالش خوبه وقتی ازش دوره ی حس بدی داره ..
یا تو بد ترین شرایط بهترین چیزایی ک بهشون علاقه داری میتونن حالتو بهتر کنن مثه مثلا ی اهنگ:)
هنوزم وقت هسد...هنوزم دیر نیسد
اگر با خونواده یا دوسد یا هرعاملی مشکلی هس فقد ارتباط بر قرار کردن  با همونا حالتو بهدر میکنه ..
از تجربیاتم اسدفاده کن ب هر حال سنو سالی ازم گذشده دیه:)

پاسخ:
ارتباط برقرار کردن گزینه خوبیه , ولی وقتی یکطرفس بازم باعث بیقراری میشه
مثال معتاد خوب بود , ولی میدونیم که معتاد هر چی بیشتر مصرف کنه حالش بدتر میشه
یه جایی باید ترک کنه
موتاد ب مواد مخدر کلا ی چیز دیگس:|
همیشم بد نیس اعتیاد ک...
 مثلا کسی ک معتاده ورزش کردنه خو نباید ترکش کنه ک چون سر زنده نگهش میداره(مثبت نگر باش خو)
پاسخ:
سر زنده بودم ولی الان شده مثه مواد
امیدی از اونور داستان ندارم دیگه انتظار ندارم در این مورد اتفاق خوبی برام بیفته
یه حس بدی پیدا کردم و تهش تصمیم آخرو باید بگیرم

من سعی کردم نظرمو بگم...
 ب هر حال دو تا ادم ک هر کدوم تو شرایط مختلفی بزرگ شدن و شاید از نظر سنی یا خیلی چیزای دیه با هم تفاوت دارن نوع دیدگاهشون ب مسائل و همچنین نحوه ی برخوردشون با اونا متفاوته . ب نظرم زمانی جایی برای امیدواری باقی میمونه ک اون دو نفر جفتشون اینو درک کنن و ب عقاید هم احترام بذارن..
 اما اگه فک میکنی وقت تصمیم گرفدنه هیشکی این حقو نداره دخالتی کنه:)
دیه زیادی سخنرانی کردم:)
شبت بخیر

پاسخ:
شبت بخیر
سلام 

آدمین خوددرگیری پیدا کردی




ولی حق داری ...

البته ی مدته شاید زمان بگذره حالت خوب بشه 

ب جای حرص خوردن به فکر ی راه حل باش ک مشکلتو حل کنی ...

با حرص خوردن چیزی درست نمیشه 

...

پاسخ:
فک کنم راهو پیدا کردم تا خدا چی بخواد
خداروشکر

موفق باشید
پاسخ:
ممنون , همچنین
منم میخام بدونم تصمیمتووووووووووووو
عاغا نامردیه ب هر حال خودم ی عالمه راهنماییت کرردمممممممممممم
پاسخ:
تسلیم شدم : ))
خوبه باید بت تافت بزنم همینجوری در حالت تسلیم بمونیp:
پاسخ:
: )
تسلیم چی شدین؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سرنوشت : )

پ.ن : ببخشید حمید کلی کامنت داده بود باقی نظرا تو پنلم رفته بودن پایین , نظر شمارو الان دیدم
  • Hamid ‌‌‌‌
  • اقا مث اینکه واقعا شخصیه ولی پیشنهاد میکنم هروقت این احساسو داشتی یه لیوان اب سرد بزن تو رگ روشن شی.

    درضمن واسه نصیحت که گفتی اخه مومن ما شمارو می بینیم که بخواییم حالتو بپرسیم چه برسه نصیحتت کنیم
    گرچه ما کسی نیستیم بخواییم نصیحت کنیم.
    پاسخ:
    شما آقایی آقا حمید
    داستان از آب سرد گذشته بود که خدارو شکر داره حل میشه
    سلام
    ادمین وقتتو صرف این نکن که بخوای به بقیه چیزی رو ثابت کنی
    چون فقط خودت زجر میکشی
    کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد اما کسی که خودش رو بخواب زده ....
    پس بنظرم تو حرفتو بزن و بکش کنار
    درک و فهم و زمان میخواد که حرفتو بفهمن

    پاسخ:
    سلام , ممنون بابت نظرتون
    سلام اقا رضا خسته نباشید خوشم اومد ازحرفات به نظر من هرچی دلت میگه همونو انجام بده چون اگه همه نشد ناراحن نباشی چون حرف دلتو گوش کردی
    پاسخ:
    حرف دلو گوش کنی که کلات پس معرکست : دی
    هوف ادمین پست جدید بذار دیه وگرنه مجبور میشیم برا همه ی پستات از اول نظر بدیم :|
    خدا هیچ ادمینیو گوشه گیر و منزوی نکنه :))
    پاسخ:
    سلام , ممنون که پیگیر وبلاگین
    الهی آمین : ))
    پست:|
    پاسخ:
    میترسم چیزی بذارم وضعم بهم بریزه : |
    پست :|
    اگرم نذاری بهم میریزونیمت :|

    پست:|
    پاسخ:
    حداقل بذارین بعد امتحانا که لطمه درسی نبینم :||
    بیشین سر جات بینم

    پست:|
    پاسخ:
    نشستم :|
    حالا انگار بش میگیم پاشو برخص ک ناز میکنه:|
    پاسخ:
    اون راحت تره : |
    پست:|
    پاسخ:
    :|
    پاشو برو جا اینکه با من بحث کنی جواب منو بدی 4 تا پسد مفید بذار :|
    پاسخ:
    تو دلم خالیه دقیقا نمدونم در چه مورد باید پست بزنم :|
    والا مردم دلشون پر میشه میرن دسشویی پست نمیذارن ک
    حالا دلت خالیه ربطی ب پست نداره مغزت ک خالی نیس:/
    دیه اگه نمیتونی بذاری من حرفی ندارم/:
    پاسخ:
    :|
    :)
    پاسخ:
    :)
    ادا منو در نیار :|
    پاسخ:
    میمون ینی :|
    نه اخدیار  داری:)

    پاسخ:
    : )
    رخص:|
    پاسخ:
    فقد عربی بلد بودم اونم به خاطر تحریم عربستان گذاشتم کنار :|
    سلام آدمین خوبید؟

    اومدم بگم پست بزارین دیدم ماشالله سکوت به جای همه گفته 

    :)))

    باز گفتم نظرمو بنویسم این همه راه اومدم دس خالی برنگردم.
    پاسخ:
    سلام , ممنون شما خوب هستین؟
    آره دستش درد نکنه کچلم کرده :|
    بیزحمت دستشو بگیرین ببرینش دست خالی نرفته باشین : ))
    ی دسدیم بالا کنی قبوله :|

     نه دیه پست نمیخاممممم فقد رخص:|

    ب من چیکار داری من جام راحته از اینجام جم نمیخورم نزدیک نشین ک شلیک میکنم o_0

    رخص:|
    پاسخ:
    با این حالت نگاه میکنی آدمو رخصم نمیاد دیگه :|
    ممنون خوبم ....


    ن سکوت جان بشین همینجا آدمین میاد میرخصه تو هم برا ش دست بزن ... نمیبرمت .

    همون دست خال آدمین رات تره برم تا بخوام سکوت ببرم . 
    :))
    پاسخ:
    هر چی مشکله برا من میذارین
    وزنشم زیاده سنگینیه مشکلو رو دوشم نمیتونم تحمل کنم : )))
    کامنتا فقد محض شوخی و این بود ک بدونید وبلاگتونو دوس داریم :)

    موفق باشید :))
    پاسخ:
    لطف دارین

    همچنین : )
    دفه دیه بیام پست نذاشته باشی فحش میدم
    پاسخ:
    هر چه رسد نیکوست : )
    فحشامو از روم خودت یاد گرفتما خخخخخخخ فک کن ببین چی میتونن باشن    ...هنوزم نیکوست؟؟ خخخخخخ
    پاسخ:
    این رومم باعث دردسره همیشه : ))
    تو فکر یه مطلب بودم ولی خب بازم رو حرفم هستم .. هنوزم نیکوست : ))
    نه، حالا ک تو فکرش هسدی تو پستتو بذار من زیر اون فحش میذارم:)
    پاسخ:
    روی چشم , مشتاق فوش : ))
    سلام خیلی وقته نبودم  میخواستم بگم دقیقا یادم نی کی بو ولی تو همین اسفند بودش بلاخره هر روزی که میخواد باشه تولدت نزدیکه فک کنم پس      مبارک 
    مطالبتم عالی بود خوندم
    برا منم دعا کن درسته امتحان نهایی الان مهم نی برا کنکور ولی بازم وحشتناکه فک کنم ........
    پاسخ:
    سلام , خیلی ممنون که به فکر بودی

    ایشالا که موفق باشی