وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

آخرین نظرات
پیوندها

یادت باشه

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۹ ق.ظ

وقت بخیر به همه همشهریا و دوستای دیگمون که سر میزنن و باعث خوشحالی میشن

ایام محرم رو بهتون تسلیت میگم , ایشالا هر چی این شبا خواستین واستون اتفاق بیفته

و البته قولایی ام که بابت درخواستتون به بالا سریتون میدین فراموش نکنید : )

 

فک کنم یکم زود رفتم سر اصل مطلب : ))

یکم بیایم عقب تر : )

 

چند روز پیشا تو همین شهر خودمون یه آقایی داداش خودشو به ضرب چاقو کشته !

این بنده خدارو دورا دور میشناسم , همچین آدمی نبود که آدم بکشه از همه بدتر برادر خودشو :|

 

من خودم رابطم با داداشم اونقدری خوب نیست , یعنی بعضی وقتا میخوام خفش کنم : ))

ولی یادم میاد چند ماه پیش که درگیر سنگ کلیه بودم و کسی ام خونه نبود

بهش زنگ زدم اصا مهلت نداد من حرف بزنم از یه شهر دیگه بلند شد تنهایی اومد منو ببره دکتر !!

البته بعد اون قضیم بازم بعضی وقتا میخوام خفش کنم و چیزی تغییر نکرده : ))

 

ولی میخوام اینو بگم که چرا ما همش جنبه بد آدمارو میبینیم؟

اصا فرض بر اینکه داداش خوبی نیست , ولی حداقل تو عمرش یه کار خوب برام انجام داده دیگه؟

چرا قبل کشتنش به اون یه کار خوبش فکر نمیکنیم؟

 

حالا من میگم کشتن , حتمن که نباس بکشی , کشتن اینجا شامل خیلی چیزا میشه

مثلن طرف داداش بیکار خودشو تو شرکتش خودش کار نمیده (نمیگم پارتی بازی , کاری که بلده حداقل) , یا حسادت میکنه که قراره یه پولی نصیبش بشه , همش نگیم برادر و آقا , خواهرا حتی بعضی وقتا به هم ضربه میزنن

 

اطراف خودتون حتمن کسی رو دارین که با خونوادش قهره , یا مثلن خیلی وقته پیشه پدر مادرش نرفته به خاطر دعواهای خونوادگی , ارث و ..

 

9 ماه مادرمون مارو تو شکمش نگه میداره , کلی مواظبه اتفاقی نیفته , درد زایمان و..

ظهر غذا , شب غذا , یاد بچگیاتون بیفتین کی منو ببره مدرسه مامانت هست ! , ساندویچو قبل اینکه از خواب بیدار شی تو کیفت حاضر , دستت خونی بشه کی قبل تو اشکش در میاد مامان !!

 

مامان فلان چیزو میخوام به بابا میگی؟!! , حالا بنده خدا باید کلی التماس کنه تا برات پول بگیره یا راضی کنه یه چیزی واست بخرن ..

 

همه اینارو میدونیم ولی آخرش چون پول ندارن مثله دوستت واست موتور بخرن

خونه رو ول میکنی میری , یا تهش به بهانه مریض بودنشون میذاریمشون خونه سالمندان

اون همه خوبی رو فراموش کردیم انگار

 

شوهره بعد 20 سال زندگی تازه یادش میاد که زندگیه ما به خاطر خونواده هامون شروع شده

و با عشق نبوده , و به زنش میگه من الان عاشق شدم , عاشق یکی که اونم به خاطر اینکه با عشق شروع نکرده تا حالا سه بار طلاق گرفته از سه تا شوهر مختلف !!!

 

یکم یاد بگیریم فراموش نکنیم چقد دوسمون دارن

عشقایه بزرگو به خاطر لج بازی نابود نکنیم

اگه میبینیم کسی داره التماسمون میکنه بی رحم نباشیم

التماس کردن فقط به پای کسی افتادن نیست , مامانمون میگه پسرم عزیزم به خدا طلا هم ندارم برات بفروشم اون موتورو بخری وگرنه میفروختم , اینم یه نوع التماسه ..

 

فراموش نکنیم ما شیعه علی هستیم , با چار تا حرف بیخود دینو ایمانمونو فراموش نکنیم

آدما شخصیت اجتماعیشونو از اصالتشون و کارایه خوبی که انجام میدن بدست میارن

شخصیت ما ایرانیا امام علی بوده و هست

بهتره خودمون شخصیتمونو نگه داریم , تا اینکه بقیه بخوان برامون تصمیم بگیرن

اماممون غذا میبرد دم در خونه ها میذاشت

حالا علم پیشرفت کرده اینترنتی بدونه اینکه کسی بفهمه میتونی به اونی که نیاز داره در حد خودت کمک کنی , خیره های زیادی وجود داره که نیاز به گفتن نیست

 

باور کنید من شرایط نماینده مجلس شدن رو ندارم

و این حرفا هم واسه رای جمع کردن نزدم : ))

 

عنوان مطلب رو به خودم گفتم , رضا یادت باشه ! (یادومه یادومه : دی)

شمام یادتون باشه این مطلبو کامل بخونید خلاصش نکنید یه وقت : دی

 

شبتون بخیر : )

نظرات (۷)

سلام

فرارسیدن محرم تسلیت

نظری ندارم حقیقتو گفتین
التماس دعا
پاسخ:
سلام , ممنون بابت کامنت

اینکه ما هم محتاجیم به دعا واضحه دیگه گفتن نداره : )
محرمتون تسلیت باد:)))

حوصله فک کردن ندارم :|

کامنت:|
پاسخ:
تشکر : ))
  • Hamid ‌‌‌‌
  • سلام خدمت همگی
    ایام عزاداری سید و سالار شهیدان تسلیت
    یادمون میمونه حتما
    ماشالا بروزی خبر دسته اول هم داری بیشتر اوقات
    استفاده کردیم ممنون
    انشاءالله سلامتی همه پدر مادرا
    پاسخ:
    سلام حمید جان

    نه در اون حد بروز , در حدی که بقیه میشنون : ))
    سلامتیه شما داداش
    راس میگییی؟؟؟
    وجداااانی؟؟؟ اییی پ چرا من نفهمیدم عایا؟؟
    پاسخ:
    شما سرت به کار خودته حتمن واسه همون : )
    محرم همه دوستان وهمشهری های تربتی عزیزم تسلیت
    پاسخ:
    ماه صفرم تموم شد چه برسه محرم : ))
    شاید..
    پاسخ:
    : )
    جالب بود
    پاسخ:
    ممنون بابت کامنت