وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

آخرین نظرات
پیوندها

تغییر نکن !

چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۵ ق.ظ

وقت بخیر رفقا , چتی ها , غیر چتی ها , ربات های گوگل : دی و بقیه دوستان که سر میزنن

همچنین عزیزانی که از راه های دور تشریف میارن مشهد مقدس , تهران بزرگ و غیره : ))

 

خدا وکیلی مجلسی ندیدم این جمله های بالا رو توش نگن , حالا مجلس ترحیم باشه یا عروسی

ترحیم باشه قرآن خون مسجد میگه , عروسی باشه بروبکس تیمپو میگن : دی

 

خو بگذریم , خوب هستین ایشالا؟ , حالو احوال؟ رو به رشدین؟ (به قوله یه عزیزی : دی)

ایشالا سلامت باشید..

 

جاتون خالی تو تاکسی نشسته بودم , یارو گوش بیکار گیر آورده بود کله مو خورد تا رسیدیم : دی

از کل همسایه هاشون بد میگفت (میگفت زنم تربتیه موندگار شدیم دیگه)

میگفت همسایه بغلیمون منو میبینه میشینه تو تاکسی

بعد موقع کرایه دادن میگه حالا همو میبینیم و بای بای : دی

 

یا میگفت فلانی آشنامونه زنگ میزنه دربست میرم در خونش میرسونمش بعد کرایه رو میگه

دسته شما درد نکنه و بازم بای بای : دی

یه مورد دیگم گفت مثلا کرایه 800 تومان میشه آشناشون 500 میده میگه ببخشید و بازم بای بای : )

 

انواع مثالارو زد که من گوشی دستم بیاد کرایه شو کامل بدم : دی

وسط راه یه خانوم و یکم بعد ترش دوباره یه خانوم دیگه سوار شدن

اینا قبل من پیاده شدن و مثلن کرایه رو که 800 بود هزار تومانی میدادن و راننده عزیز 200 تومان رو میگفت طلب شما و گاز گاز : دی

 

هر دوتا خانوم همینطوری شد , 400 تومان خورد قشنگ : دی

آقا من خندم گرفته بود الکی سرفه میکردم تابلو نشه : ))))

 

منم کرایه رو بیشتر دادم و منتظر باقی پول واستادم , بعد دیدم میگه طلب شما : دی

یه خنده کردم یارو فهمید : )) , بعد نصف باقی پولو جادو کرد پیدا شد داد بهم باقیشو نداد : ))

 

همین آقا وسط راه از سایپا و ایران خودرو هم گلایه میکرد : دی

میگفت اینقد پول میگیرن ماشین بد میدن دست مردم و فلان و فلانو فلان : )

مردم با پراید کشته میشن و از این حرفا

(من این دوتا شرکت یا این آقا رو قضاوت نمیکنم خودتون میتونید اینکارو کنید)

 

به نظرتون چند نفر تو ایران خودرو و سایپا کار میکنن؟ مستقیم یا غیر مستقیم چند میلیون آدم مرتبط هستن , از کارگرایه کارخونه ها بگیرین تا نمایندگی های شهرها و بنگاه دارایه ماشین و ..

همه این آدما مگه ایرانی نیستن؟ مگه برادر خواهر و پدر و مادرایه خود ما نیستین که کار میکنن؟

اینا دوست دارن جنس بد و در حد کشتار به دست مردم برسونن؟

مشکل کجاست؟

 

بذارید از این قضیه دور شیم و یه داستان دیگرو شروع کنیم

چند روز پیش گفتن آب معدنی دماوند سمیه و پلمپ شد (الان دوباره رفع پلمپ شده ظاهرا)

تو این مدتی که پلمپ بود من خودم چند بار آب معدنی خریدم همشم دماوند دارن!

حالا فک کنین هر مغازه شاید 30 - 40 تا آب معدنی داره که سمیه و اخبار هم همه جا گفته اینا سمیه

ولی چرا مغازه دار ضررو قبول نمیکنن و به فکر مردمشون نیستن؟

30-40 تا آب معدنی چقد قیمتشه؟

دونه ای 800 تومان میشه 30- 40هزار تومان , اصا 500 هزار تومان

واسه 500 هزار تومان ارزششو داره چند نفرو در معرض سم قرار بدیم؟

بعد همین مغازه دار میاد از سایپا و ایران خودرو و.. کشورو دولتو همه و همه گله میکنه

که چرا به فکر مردم نیستن

 

راننده تاکسی یا مغازه دار فقط مثالن , خودتون کاری انجام دادین که بدونید درست نیست؟

چرا اینقدر آدما عوض شدن؟

 

طرف عاشق یکی میشه بعد عشقش واسه پول , قیافه و..

ترکش میکنه و خودش عاشق یکی دیگه میشه , و باز عشقه اون واسه .. اونو ترک میکنه

یکی یکی دیگه رو میخواد اینقدر دست دست میکنه که هم خودش دو دل میشه که واقعا دوسش داره یا نه هم طرف مقابلش فک میکنه که رابطه ای نیست و بهتره دل نبنده

 

هیچ چیز این دنیا کامل نیست , خود آدما باید کاملش کنن

همه میگن از یه جایی باید شروع بشه

اول از خودمون ..

 

مخلصیم : )

نظرات (۱۳)

سلام ..
عایا تو مجالس چتی ها و غیر چی ها و رباط های گوگلم اسم میبرن ؟؟؟

من اگه جات بودم بعد از اینکه دیدم بقیه پول خانومارو نداد شورو میکردم بد گفدن از تاکسیایی ک بقیه پول نمیدن خخخخخ   والا
 
پست قشنگی بود ادمین منتهی نمیشه در موردش تو چن خط کوتاه بحث کرد :))
ممنون از پست زیبات ;)
پاسخ:
سلام , نه اسم نمیبرن چون اینجا مجلس نیست که : ))

طرف میگفت بازنشسته ارتشم , منم که اصلا اهل حاشیه و دعوا نیستم (ترسو خودتی : دی) از اول تا آخر فقط حرفاشو تایید کردم : ))

خو هر چند خط که نیازه توضیح بده : |

خواهش میکنم
اها راس میگی خو ببخشید من همیشه عروسیو تولدو وبلاگو با هم قاطی میکنم:|
 
اوه خب اگه اونطوری بود ک من جا تو بودم همونجا پیاده میشدم ب جا تایید حرفاشم خودم 4 تا فوش ب اونایی ک ازشون عصبانی بود میدادم(واقعا ک ادمین فک نمیکردم اینقد ترسو باشی)

نخیر یا فقط چن خط کوتاه یا هیچی:|
پاسخ:
سیب زمین با پیاز رو رنده کن دوتا تخم مرغم وسطش بریز بعدش اینقد هم بزن تا کف کنه
بعد با جعفری تازه و ریحون بخور دیگه قاطی نمیکنی : )) (آخرین نفری که اینکارو کرده الان نصف راه برزخو تقریبا تموم کرده مونده نصفه دیگش : دی)

خدارو شکر جا من نبودی : ))

خوب مشکلی نیست پس گزینه دوم رو انتخاب کردم : ))
موچکر بابت راهنماییت منتهی اینایی ک تو میگی ک میشه قرمه سبزی و فک نکنم از خوردنش مشگلی برا من پیش بباد خیالت تختp:

خب حالا ک گزینه ی دومو انتخاب کردی ترجیح میدم در اسرع وقت چن خط کوتاه حتما در موردش توضی بدم:))))
پاسخ:
منظور منم همون قرمه سبزی بود : )))

خوشحال میشم : )))
اخه گزینه ها=
الف)نخیر
ب)فقد چند خط کوتاه
ج)هیچی

و انتخاب تو گزینه ی 2 بود پس منتظر توضیحات فلسفی و مفیدم باش:)
پاسخ:
منتظرم : ))
خیله خب حولم نکن دیه ادمین :)
پاسخ:
خخ باشه : ))
سلام خوشم میاد ی اینبار هیچ کس جز سکوت ناشناس براتون کامنت نذاشته اومدم فقط حالتونو بپرسم...
خوبین؟
حالا پستتونو خوندم...
هیچی نمیشه گفت خیلی وقته دارم واسه  همه ی اینا دنبال جواب میگردم اما واسه هیچ کدومش جواب پیدا نکردم آدما از هم فرار میکنن چون ی چیزی ب اسم اعتماد مرده.....شایدم نمره ولی ما نمی بینیمش شایدم نمی خوایم ببینیمش...
فعلا

پاسخ:
سلام , ممنون شمام خوب باشین ایشالا

سکوت لطفش زیاد بوده ..

آره واقعا کاش یه ذره اعتماد وجود داشت

ممنون عصرتون بخیر
سلام به داش رضای گلم باز پست جدید گذاشتی قشنگ بود خوشحال شدم رضا جان ایشالله زنده باشی 
پاسخ:
سلام آقا مسعود , قربونه شما
سلام

جالب بود

از این موردا زیاده.....
پاسخ:
سلام , این موردا خود ما هستیم , مگه مغازه دارو راننده تاکسی و.. از کجا اومدن ؟!
همین ما هستیم که تغییر کردیم ..
مبحث سنگین بود صلوات عنایت بفرمایید
مثل همیشه عالی
پاسخ:
سلام ,

ممنون بابت کامنت : )
  • Hamid ‌‌‌‌
  • بابا دمت گرم دست به نوشتارت عالیه

    به قول نفس سنگین بود صلواته واجب شد

    با جمله اخرت واقعا موافقم بیگ لایک عالیه واقعا حرف حقه

    ولی با تغییر نکن مخالفم چون به نظر من ادمیزاد ساخته تغییراتشه
    اماتغییرات مثبت و خوب
    پاسخ:
    ما یه درسی داشتیم دانشگاه اخلاق اسلامی بود اسمش
    میگفت وقتی آدم دنیا میاد ذات خدارو با خودش میاره
    و اگه بدی چیزی هست بعد از دنیا اومدنش گرفتارش میشه
    تغییر نکن منظور از اون ذات موقع تولده : )
    کامنت جدید :|
    پاسخ:
    تشکر : )
    جدید تر:|
    پاسخ:
    کامنت باشه "نقطه" باشه : )
    .
    پاسخ:
    تشکر : ))