وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

آخرین نظرات
پیوندها

مشکلات چشم بصیرت !

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۰۹ ق.ظ

وقت بخیر

 

ببخشید اینقد زود زود مطلب میذارم : ))

یعنی من موندم به کدوم ساز شماها نی نای نای کنم : ))

دیر مطلب میذارم میگین وبلاگو عنکبوت گرفته زود میذارم میگین باز بیکار شدی تو : ))

 

ولی دمتون گرم که باز نظرتونو میگین

اونایی که میان فقط میخونن حرومشون باشه مطالب ارزشمند من : دی

 

به قول شماها بیکار شدم در مورد یه موضوعی فک میکردم گفتم بنویسم

شماها هم تو فکر من شریک باشین : دی

 

بعضی وقتا یه موضوعی رو میدونین ولی بقیه نمیدونن بعد شما مجبورین تو خودتون نگه دارین که یه وقت موضوع کش دار نشه و باعث درد سر کسی نشه

مثلا همسایتون با خمپاره میزنه تو ماشین اون یکی همسایتون ولی شما از ترس اینکه شمارو هم به گلوله ببنده هیچی نمیگین (مثال تخیلی : دی)

 

یا مثلا مرد همسایه رو میبینین که با یکی بعله ! ولی چون پای آبرو در میونه حرفی نمیزنین

(نقش خیانت کارو ممکنه ممکنه زن همسایه , یا .. داشته باشه)

 

یا مثلا بعضی آدما رو که بهشون نزدیک ترینو خوب میشناسین جلو رویه شما حرفا یا کارایی انجام میدن که شما میدونین دروغ میگه و یا داره خیانت میکنه ولی چون رفیقتونه حرفی نمیزنین

(اینطور آدما تو چتروم زیادن هم آقا و هم خانوم : دی)

 

همه این چیزا باعث میشه شما خودخوری کنین , اعصابتون خورد باشه و..

 

حالا شما عمیق تر به موضوع نگاه کنین , فک کنین مثلا عروس خونواده داره به برادرتون خیانت میکنه و شما میدونین , یا فرضا دوماد خونواده به خواهرتون خیانت میکنه و شما اینو میفهمین !

 

حتی فک کردن بهشم سنگینه چه برسه که واقعن شما همچین خیانتی رو ببینین !

 

بحثو اینجا نگه داریم بریم سراغ آرزویه بچگیامون : )

همه ی آدما ذاتا کنجکاو هستن (با درجه کنجکاوی متفاوت البته)

همیشه میخواستیم بدونیم تو ذهن بقیه چی میگذره , حتی الانم همینطوریم !

مثلا دخترا تو دوران راهنمایی و دبیرستان بهم میگفتن به نظرت تو دبیرستان پسرانه چه خبره

و پسرا هم برعکس : )

یا مثلا زنایه همسایه با هم حرف میزنن میگن به نظرت اصغر آقا بغال زنشو میخواد طلاق بده؟ : ))

کاش بدونیم خونه جواد آقا ماست فروش چه خبر بود که اینقد سرو صدا میومد : ))

 

بیشتر مثالایه کنجکاوی مربوط به خانوماست : )) چون کلا آدمایه کنجکاو تری هستن : )

 

حالا فک کنین یکی از این خانومایه همسایه به درجه چشم بصیرت برسه !

تازه میفهمه که شوهرش وقتی کارش ساعت 4 عصر تموم میشه چرا 8 میاد خونه : )))

 

از بهلول میپرسن تلخ ترین چیز رو بگو , میگه حقیقت

میپرسن چطوری باید تحملش کرد و ایشون میگه با فکر و تعقل

 

شماها چی ؟ دوست دارین چشم بصیرت میداشتین ؟ : )

میتونستین مشکلاتشو تحمل کنین؟

 

چقد نوشتم من خسته نباشم : ))

ساعت 3:29 صبح و نزدیک اذون صبح به افق تربت : )

 

صبحتون بخیر : )

نظرات (۴۲)

سلام:|
خیلی سنگین بود ادمیــــــــــــــن!!
کلا منظور از چشم بصیرت با حرفای شما رو نفهمیدم!
ولی اگه ادم .. این چیزایی که شما مثال زدید بدونه!
باید بگه..ولی نه به صورت ضربتی!
در کل نفهمیدم!
اخه انقدر زود زود مطلب میزارید میایم قبلی رو تحلیل کنیم یه موضوع دیگه میاد وسط!!
مطلب کمتر!درک بهتر!نتیجه بهتر!(حداقل وقتی دیر به دیر میزارید سر مطالب به نتیجه میرسیم که!)
پاسخ:
سلام :) ، چشم بصیرت منظور دونستن حقایقی هست که بقیه نمیتونن ببینن دیگه :) ، تقصیر من نیس مغزم بیش فعال شده بحثایه جدید میاد تو ذهنم : دی ، دیدین باتری وقتی میخاد تموم بشه تهش یهویی کلی انرژی میده بیرون که انگار تازه از. بازار خریدینش ? ، منم فک کنم همونطوری شدم ته شارژمه یهو دیدین آگهی ترحیم زدن تو رووم :)) ، بابت کامنت ممنون :)
وعلیکم...عوو ادمین ی خستگی در کنین بعد مطلب بزارین دی.

منم ک کلن گیراییم کمه ایشالا یک ماه بعد این مطلب جا میوفته(:

عاها در مورد خانوما دقیقن همینجورین اینم از بیکاریه دیگ معمولن خانومای

شاغل کمتر اهل اینکاراین ولی نمیشه ک از این حرفا نزنن(نظر شخصه

شخیصم بود)البت من گوش بصیرت هم شنیدم(:موفق باشید..یاعلی مدد
پاسخ:
سلام ، شکسته بندی میفرمایین گیراییتون مشکلی نداره :) ، خانومایه شاغلم به شکل دیگه کنجکاوی رو دارن ، مثلا منشی هارو تو تلوزیون دیدین دائم در حال تلفن حرف زدن با خواهرشون هستن ? :)) ، چشم بصیرت منظورم دونستن حقایق بود ، فقط حقایق دیدنی منظورم نبود ، ممکنه یه چیزی رو بشنویم و به قول شما گوش بصیرت داشته باشیم :)) ، ممنون بابت کامنت :)
من که دوست ندارم چشم بصیرت داشته باشم همین چشمی که خدا بسته خخخخخ
پاسخ:
ممنون بابت کامنت : )
داده
پاسخ:
: )
هه
پاسخ:
: )
مث همیشه ادمین عالی بود

آدمین حلال کن همه مطلباتو خوندم 3 تاشون نظر دادم الان گفتی کوفتتون بشه عذاب وجدان گرفتم. :(
پاسخ:
لطف داری شما , واسه همشون الانم کامنت بفرستین قبوله : ))
خوندم عالی بود  اما چیزی  ندارم بگم :)
کامنت:))))))))

پاسخ:
تشکر بابت کامنت : )
چه جالب دیشبم وقتی تو روم بودی با الی بحث همین چشم بصیرته بود
دمت گرم واقعا حال کردم با این پستت

پاسخ:
: )
لایک خیلی خوشمل بود
پاسخ:
قربونه شما
به حاج ادمین خودما سلاااااام
مشتاق دیدار برادر خوبین ایشالله؟ همه خوبن؟؟؟
ماه رمضون تموم شد هنو زنده ایین؟؟؟
ای کثافتا دلم براتون تنگ شده بود...
اقا رضا چرا وبلاگم باز نمیکنه؟قهرکرده عایا؟ چون فعال نبوده حذف شده؟چه مرگشه؟؟؟
راستی دعا کنین جون مادرتون دعا کنین پراز استرسم نتایج کنکور داره مییاد البته استرس ک نمخاد خدا دانشگاه ازادو از ما نگیره ولی دست خودم نی!!!!!!!!!!
خوشحال شدم اگه بتونم بازم سرمیزنم
روزگارتون خوش فعلنی...

پاسخ:
سلام , ممنون خوبم شمام خوب باشین ایشالا
یه نفسی میادو میره فک کنم زنده ایم هنوز : ))

بلاگفا تعداد زیادی از وبلاگاشو از دست داده به خاطر مشکلی که براشون پیش اومده
البته گفتن شاید دوباره بتونن برگردوننشون (زیاد امیدوار نباشین!)

منم شنیدم فردا قراره نتایج اولیه اعلام بشه , ایشالا که نتیجه از اونی که انتظار دارین بهتر باشه

روز شمام خوش
من یه دفه هم ندیدمت وجود داری ؟ آیا من کلی مشکل دارم نکنه دختری شمارت نیست
پاسخ:
سلام : ) , یه نظریه هست میگه تا کسی دنبال چیزی نگرده اون چیز وجود نداره : ))
و زمانی که دنبالش میگردن و در واقع پیداش میکنن میفهمن وجود داره : دی
بحث سنگین شد : ))

شماره برایه چی آخه؟ اگه مشکلی تو روم دارین از همین قسمت نظرات اطلاع بدین
من تا حد امکان راهنمایی میکنم یا رفع میکنم مشکلو

دختر پسر نداره اینطور چیزا ولی اگه مهمه بدونین , من پسرم : )
اخه باید یه بار بیای تو روم بعدشم واسه چی چت پرو فایل نداره چرا مثه آدم سن بالا ها حرف میزنی لطفا پیگیر مشکلات چت باش
پاسخ:
میام به اندازه کافی : ) , پروفایل یه چیز بی استفادست که فقط باعث مشکلات بیشتر میشه ,
هر کسی یه طوری حرف میزنه فک کنم به خودشم ربط داشته باشه حرف زدنش , 
همینکه دارم جواب میدم نشون میده پیگیرم دیگه : ))
شما نمیتونی جواب یه 16 ساله رو بدی به نظرم خیلی آخه من دعوا دارم بابا بعضیا خیلی بیخودن حرف زشت میزنن همشونم ناظرن منم نمیتونم جواب بدم میفهمی
پاسخ:
عجبا الان بد جواب دادم؟ : ) , اگه کسی بهتون توهین کرد یه اسکرین شات از صفحه بگیرین برا من بفرستین
دیگه بعدش برو بخواب خیالتم تخت خواب : )
عجب چیزی هستی به خدا عجب ها!
اینم        واسه تو  مشکل پروفایل چیه که من نمیدونم؟
پاسخ:
پروفایل مشکلات خودشو داره
امنیت سایت میاد پایین اول , و دومم اینکه از نظر فیلترینگ هم مشکل پیش میاد
come live in my heart & pay no rent!!!!!!!!!!!!
این واسه تو تونستی معنیش کنی قابلتو نداره ممنون که پیگیر هستی
برادر!
پاسخ:
هر کی این جمله رو بهت گفته حتمن دوست داشته
میگه "تو قلبمی بدونه پرداخت هیچ اجاره ای"

برا ترجمه سعی کن از دیکشنری استفاده کنی : ))
برادر !!!!!!!!!1
پاسخ:
: )

مرسی که انقدر خوبی میگه بیا در قلبم زندگی کن لازم نیست هیچ کرایه ای بدهی
پاسخ:
من زبانم در همون حدی که گفتم میفهمید : ))

هر طور راحتین صدا بزنین مشکلی نیست
بهترینی خیلی عالی هستی که انقدر  پیگیری ولی پروفایل بود بهتر بود فیلترش با من! بلدم ها
پاسخ:
اگه شرایط فراهم شد پروفایلو میذاریم اولویت : )
ببین داداش جون ممنونم اینکه با صداقت کامل بدون ضایع کردن جواب میدی باعث خوشحالی  و اینکه انقدر به فکر هستی این رفتارت خیلی قابل تحسینه تو قابل ستایشی>
من تافل زبان دارم از 5سالگی کلاس بودم  و نفر هفتم انشا تو مسابقات در مشهد شدم خوش حال میشم واست مطلب بزارم بخونی نظر بدی بگی چطوریه ممنون     jotoaim            این فرانسویه
پاسخ:
من 5 سالگیم یه جوجه بوقلمون داشتم براش مگس میکشتم میدادم بخوره : )
بچه های امروزی خیلی پیشرفته شدن : )

در مورد مطلب دقیقن متوجه نشدم , منظورتون داخل همین وبلاگه؟
میدونی آخه کسی نیست حرف    بزنی گفتم پروفایل بزاری سرمون گرم شه  راستی بیا تو چت یه دفه  >قسم میخورم من میام واسه تو مطلب میزارم میرم همین  وقتی جواب میدی خودش کلی .... thanks  for you>
پاسخ:
همینکه اطلاعات افراد داخل روم باشه از نظر سایت ساماندهی (زیر نظر وزارت ارشاد) مشکل پیش میاد و احتمال فیلتر شدن وجود داره
اگه شرایطی بوجود اومد که این مشکل رفع بشه پروفایلو قرار میدم

مطلب گذاشتن بستگی به شرایط و حسش داره : )
حسش که بیاد مطلبو میذارم : )
اره
پاسخ:
از نظر من مشکلی نداره , شما یه مطلب برا من ایمیل کنید اگه مناسب بود قرار میدم , و برای مطالب آینده بهتون دسترسی نویسنده میدم خودتون قرار بدین 
معنی نکردی ها
پاسخ:
jotoaim? , والا فرانسه نبودم چند وقتیه زبانشم فراموش کردم : )

those who know dont t alk  & those who talk dont know!!!!!! این خوبه این جمله ها ساختنیه
پاسخ:
اگه بخوام طبق همین جمله عمل کنم نباید معنیشو بگم : ))
مگه گوگل نداری خب برو نگاه کن ببین چی میشه داداش جون<
پاسخ:
خو معنیشو بلد بودم فک کنم دیگه : ))
او اره بابا زبان
پاسخ:
: ))
تو که اینجایی چرا نمیای تو چت؟
پاسخ:
چت میام منتها کمتر , 

اینجا جواب دادن به چند تا سوال دو دقیقه زمان میبره زیاد وقت تلف نمیشه
ولی روم کلی وقت میبره
  • محمد مهدی تهرانی
  • آخ بهلول!
    پاسخ:
    : )
    were there is love there is life  من خسته شدم هی باید ایمیل وارد کنم خواهش کجا بود من نویسندگی کنم نظر بدین انقدر دوس دارم مطالبمو بنویسم منم حیوون دارم 14 تا جوجه مرغ یه خرگوش دو تا اردک لاکپشتمو تو سد ول کردیم بو قلونامونو همسایه ها مون تخمه خربزه انداختن تو باغ سمی بود مردن دو تا مردن سه تا موندن انقدره نازن خوشگلن  یه کار بکن هی ایمیل ندم خسته شدم
    پاسخ:
    ایمیل دادم بهت چک کن

    ماشالااا خدا زیاد کنه حیووناتو : ))

    قربان برادر گل اگه یه جا بود از همین ایمیل عکس اردک هامو میفرستم انقدر نانازن هه
    پاسخ:
    : )
    واست فرستادم
    پاسخ:
    خوندمش , قشنگ بود , ایمیلو جواب دادم
    ببین من دیگه اینجا نمیام بهت ایمیل  میدم بخون از همون جا ممنونم بابت همه چی
    پاسخ:
    اوکی خواهش میکنم , روزت خوش
    سلامممم
    ادمیییییییین عاغا چرا من هر وخ میخام وارد روم بشم ارور میده؟
    شرمنده زیر این پست کامنت گذاشدم والا نمیبینیمتون اصن تو روم ک
    دو شبه ک اصن وارد نمیشه :(
    پاسخ:
    سلام , فک کنم مشکلت رفع شده؟
    چون بعد اینکه اینجا پیام دادی یوزرت تو روم آنلاین بود
    اوهوم منتهی هر دفه قبل ورود همین مشکل رو ی تاایمی دارم...
    میخاسدم بدونم مشکل منه یا مال رومه؟
    پاسخ:
    اگه خطایی که بهت میده رو بذاری شاید متوجه بشم

    اگه صفحه روم کامل لود نشه وقتی میخای وارد بشی خطا میده

    باید صبر کنی وقتی دیگه از حالت رفرش در اومد و کامل صفحه اومد بعدش وارد بشین
    اهان فک کنم مشکلم برا همین بوده...
    ممنونم از راهنماییت
    پاسخ:
    خواهش میشه
    من حرفی ندارم ک بزنم فقد این پی امو میفرستم برات ک اگه تائیدش کنی بروبچ ببینن سناتور معین در همه جا هست حتا وبلاگ آق ادمین خخخخخ
    پاسخ:
    به نظرم یه دکتر برو حتما :))))
    بابت کامنت ممنون :)
    سلام رضا دی:))))خوبی خسته نباشی.مثل همیشه بازاومدم خسته نباشیدیگم وبرم بدونی همیشه یادتیم.ولی شما هروقت میان حتی سلام نمیکنن.بی وفاشدین .روزت خوش داداش.البته رضا دی:))))
    پاسخ:
    سلام , ممنون بابت کامنت


    سلام ایمیل من داره یه مدت به روز رسانی میشه من همه ی ایمیلام پاک شده اصن مطلب ندارم گرفتاری واسم پیش اومد با گوشی اومدم هنگ کرد بعد خواستم جواب بدم هیچی ایمیل ندارم سایت یه مدت بستس اگه تونستی دوباره بده تا داشته باشم آدرستو ندارم مال دوستامم پاک شده نمیدونم چه خبره امیدوارم ناراحت نشده باشی
    پاسخ:
    سلام , ناراحت چرا؟! , نه مشکلی نیست میفرستم دوباره

    thanks  for you
    پاسخ:
    خواهش فور یو : )
    سللامم داداشم برو بنگاه
    پاسخ:
    سلام : )
    سلاممممممممم
    کووو پست جدید؟؟؟؟؟؟؟

    ادمین زنده ای؟؟ نفس میکشی؟؟؟

    پاسخ:
    سلام

    زنده ام فک کنم : )

    فعلن قبلیارو دوباره بخونین پست جدیدم میاد ایشالا : )
    خب خدارووشکرر
    باااوووشه
    پاسخ:
    : )
    سلام شکلات ندیدمت نبودی نبودم باز برا من وبلاگ درست کردی الهی دورت بگردم برادر بنویس یکم دلم باز شه وبلاگ منو ک حذفیدن خیر ندیده ها باحاله میدونی چیه خیلی دلم میخواست مثل تو عادی همه حرفامو بنویسم و راجبش از دیگران نظر بپرسم یا نظر بدن ولی خب خود حرف زدنم هنر میخاد  و حوصله ک شما ماشالله از سرپنجولت هنر میباره موفق باشی شکلات راستی وبتم نانازه
    پاسخ:
    سلام , ایشالا که مشکل رفع بشه

    ممنون لطف داری