وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

آخرین نظرات
پیوندها

دروغه ریزه میزه

سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۴۳ ق.ظ

وقت بخیر : )

 

22 سالو چند ماه میشه که خدا بهم زندگی کردنو تو این دنیا داده

با آدمایه ریزو درشت زیادی برخورد داشتم , البته با دروغایه ریزو درشتشون هم همینطور : )

 

هر کدوم یه جوری میخوان توجیه کنن یا اینکه میخوان دروغو کوچیک نشون بدن

ولی خوب میشه به نظرتون؟

 

دقت دارین که صحبت سر اون آدماست , من نمیگم دروغ نگفتم یا گفتم یا هر چیزی : )

 

دروغ مثه تیر میمونه , کوچیکشم آدمو از پا در میاره چه برسه به بزرگتراش : )

به نظرم حداقل با نزدیکانمون صادق باشیم , حتی دروغ کوچیکم بهشون نگیم

به مادرمون به پدرمون به همسرمون (همسرتون : دی) و..

 

اگه کاری رو میخوایم شروع کنیم که احتمال میدیم باید دروغ بگیم مطمئنا کار خوبی نیست

 

اگه رابطه ای میخواین شروع کنیم که با دروغ شرو میشه و قراره با دروغ گفتن یه جایگاه بلندی واسه خودمون تو اون رابطه بسازیم مطمئنا یه روزی همش سقوط میکنه و حتی بدتر از قبل رابطه میشه

 

شاید بد نباشه به هر کسی اعتماد نکنیم , اما پیامبر به همه اعتماد میکرد حتی گاهی اوقات مردم فک میکردن پیامبر یه آدمه ساده لوح هستش ولی این از ساده لوحی نبود

از معرفت و بزرگ منشی ایشون بود

 

میخواستم از آبرو کسیو ریختن هم , یه چیزایی بگم ولی بیخیال چون خیلی واضحه

که آبروی کسی رو بخوای ببری ممکنه به نظر کار راحتی باشه

اما بعدش وجدان , آدمو بدجوری اذیت میکنه

 

بحث جدی شد دیگه ادامه ندم بهتره : )

ساعت نزدیکه 5 صبح هستش و من 3 ساعت دیگه سر جلسه امتحان نشستم : ))

 

صبحتون بهاری : )

نظرات (۹)

موافقم رضا جان

خخخ تو خواب نداری خخخ مگه خدا سرشب رو ازت گرفتن که  ساعت 5 صبح مطلب میذاری خخخخخ 

پاسخ:
امتحان سخت بود نخوابیدم تا صب :))
سلام:)
کاملا درسته!
من خودم به شخصه با دروغ گفتن مخالفم.. 
کلا یه بچه صادقیم(سوگلم البته).. نیدونم دروغ چی هست اصلا!
بعله!شبای امتحان و تا صبح بیدار بودناش...سر امتحان خوابیدناش..
کلا شب یک ساعت خوابیدن!!
من دو تا امتحان دیگه بدم راحت میشم:)))))
روز شماری تا پایان امتحانات!
پاسخ:
سلام , من این امتحان آخری بود

با اینکه کلا درس سختیه ولی خدارو شکر فک کنم  شب بیدار بودن ارزششو داشت
(گوش شیطون کر : دی)

ایشالا شما هم به سلامتی تموم کنین

بابت کامنت ممنون : )
سلاااااااااااااااااااااام
اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
چه خبره چیکار کرده بابا ایول اینا از علائم بیکاره یجا اینهمه مطلب اووو
ولی در اسرع وقت نظرمو در مورد همشون میدم الان نتونستم بخونمشون یکم گرفتارم الانم دیروقته

فدای مــــــهربـــونـــیــــات ـــــ دوستدارت بابای امــیـــــــــــرمــحـمـد
پاسخ:
سلام : )

من کلا آدمی ام که یه چیزی ذهنمو مشغول کنه ول کن نیست
مگه اینکه یه جا بنویسمش : ))

ممنون میشم نظرتو بدی واسشون : )
منم با شما در مورد دوروغ موافقم...کلا هم ریزش هم درشتش اشتباهو غیر قابل درکه:)
اما خو بعضیام دیگران دوروغ گو پنداری مضمن دارن:)
اما کلا پستتون قشنگ بود. لایک:)
پاسخ:
ممنون بابت کامنتتون : )
در دروغ و دروغ گفتن دو رفتار متفاوت میتونیم تشخیص بدیم :فردی که از روی حسادت و برای بالا بردن مقام خود دروغ می‌گوید و فردی که بدون هیچ گونه غرضی دروغ می‌کوید و به قول ما ایرانی ها از نوع مصلحتی است .
لایک  عالی بود...
پاسخ:
ممنون بابت کامنت مفیدتون : )


سلام!!!
دروغ که این روزا خیلی عادیه خصوصن در فضای مجازی ک ماشالا کیلو

کیلو):من خودمم زیاد خوشم نمیاد ولی چ کنیم بعضی وقتا واجبه شاید

واسه حفظ ابرو و خیلی چیزای دیگ...ولی سعیمو میکنم ب عزیزام دروغ

نگم...لازم ب ذکره ک زود هم بنده لو میرم):....))))): یاعلی!!!!
پاسخ:
سلام ، تو فضای مجازی ام میشه دروغ نگفت ، مثلا میگین اسم مستعارم اتنا هست ، یا مثلا کسی میپرسه میتونم اسم واقعیتو بدونم میگین نه ببخشید :)) ، البته اونایی که کنه بازی در میارن رو میتونین کلا جوابشونو ندین : دی، زود لو رفتن نشونه ی خوبیه به نظر من ، نشون میده دروغ تو ذات آدم نیس ، یا علی :)
و......... دروغ کوچیک و بزرگو و مصلحتی نداره


دروووووووغ.......دروغه))))))))):

ایشالا در مورده این موضوع ب راه راست هدایت شیم..خعلی حرف زدم ببخشید))))):
پاسخ:
بابت کامنت کاملو مفیدتون ممنونم :)
خیلی باحال بود داش رضا عزیز فدای تو
پاسخ:
ایشالا مفید باشه
به قول خودت که گفتی (من نمیگم دروغ نگفتم یا گفتم یا هر چیزی) منم همیتو میگم ولی:
انسان باید هم درک داشته باشه هم پذیرش...
ماها همه‌مون میدونم دروغ بده ولی بازم میگیم

یا حالا کسایی که سیگار میکشن میدونن سیگار بده و به ریه‌ها آسیب جدی میرسونه رو پاکتش هم زده ولی بازم میکشن...
درک داریما ولی پذیرش نداریم

**به امیدو روزایی که هم درک داشته باشیم هم پذیرش هرچیزی رو...
پاسخ:
دقیقا همینطوره , پدیرش بعضی وقتا مقابل عادت قرار میگیره و سخته بتونه مقابلش دووم بیاره