وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

آخرین نظرات
پیوندها

فکر پایان

پنجشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۷ ب.ظ

وقت بخیر : )

 

من وقتی فشار زندگی زیاد میشه انگار بیشتر میزنم تو خط نوشتن : دی

الان وسط امتحانا اسبو با شیلنگ بزنی نمیاد نت , ولی من دارم تو وبلاگ مطلب میذارم : )))

 

تو این مطلب میخوام یکم شمارو با مشکلات ادمین بودن آشنا کنم : دی

من جز تربتی ها چندتا سایت دارم که زیاد در موردشون حرف نزدم

ولی به هر حال اونجا هم ادمین حساب میشم : دی

 

چند وقت پیش یه پسری تو یکی از سایتا به یکی از چهره های معروف ایرانی فحش داده بود منم کامنتشو تایید نکردم فرداش اومده بود نوشته بود , ادمین اگه کامنتامو تایید نکنی به خودت فحش میدم :|

 

همه مطالب سایتارو رایگان میذاریم بعد یکی اومده بود کل جد و آباد مارو فحش داده بود تهش نوشته بود چرا خط چهارم غلط املایی دارین : ))))

 

تا حالا شده وسط روز در حالی که خوابتون میاد یکی زنگ بزنه تهدید کنه بگه چرا ناظرات منو اخراج کردن فردا فلان میکنم پسفردا ال میکنم؟! حالا شما اصا خبر ندارین داستان چیه : )))

 

شماره منم شده عینه شماره 110 : دی , همه بلدن انگار , هر روز یکی اس میده اخراج شدم جون مادرت آزادم کن : | , یا ناظرا زنگ میزنن فلانی اشتباهی اخراج شده !!

 

از زیرآب زدن ناظرا برایه هم دیگه نمیگم : )))

 

حتی بعضی وقتا کاربرا با هم به مشکل میخورن پای منم این وسط میکشن تو دعواهاشون : ))

 

با اینکه ناظر داریمو خیلی مواظب رفتار کاربرا هستیم ولی بازم مشکلات زیادی پیش میاد

 

و همیشه ادمین باید جواب بده : )

 

چتروم سایت تربتی ها کلا هیچ درآمدی واسه من نداره برعکس یه هزینه گزافی ماهیانه در پی داره که حدود 2-3 سال هست مرتب پرداخت کردم ولی از همه سایتهای دیگم دردسرش بیشتر بوده واسم , اگه دقت کنین هر چی چتروم بچه ها تربت بعد تربتی ها زدن بعد یه مدت کنسلش کردن , این به خاطر اینه که چتروم هزینه هاست زیادی داره , ولی خوب شهرمون اونقدری برام مهم بوده که تا الان نگهش داشتم

 

خیلی وقتا اتفاقایی افتاده که با خودم گفتم ارزششو نداره و به فکر پایان چتروم افتادم

ولی هر بار گفتم درست میشه مهم نیست اینم میگذره

 

خدا به همه صبر بده : )

 

به حساب دردو دل بذارید این حرفارو : )

روزتون خوش

نظرات (۹)

سلام رضا جون

حق داری رضا  من درکت میکنم من که تاحالا با هیچ ناظری بحث نکردم

خخخخخخ دوستت داریم رضا جون. ممنون روم رو نگه میداری و ی سرگرمی برای بچه های باحال تربت میذاری من که ممنونتم مرسی

از بقیه دوستانم که نظر من  رو میخونن خواهش میکنن به شماره رضا که 110 شده لظفا نزنگید میتونید مشکلتون رو از پلیس روم با ادمین در میون بذارید و مشکلتون  حل بشه ببخشید رضا جون من دیر اومدم  وبت از این به بعد بیشتر میام فعلا 
 
پاسخ:
سلام ، بابت همدردی ممنون :))
سلام خوبی داداش رضا بابت اطلاعیه ممنون.چند سال بسیار خوب رو باهم داشتیم
ما که میریم کرج بعدش انشاا...تربت باز برمیگردیم 
اگه دوماه کرج شهید شدم خخخخخخخخ حلال کنید هر چند شهید که حلالیت نمیخواد رفتم بهشت میگم بیارنت اونجا هم چت روم بزنیم با هم هههههه
پاسخ:
سلام ، مثه یه وظیفه بود داداش که انجامش دادم ، به نظرم کم حاشیه ترین ناظر روم شما بودی ، حتی خیلیا اسمتم نمیدونن چه برسه به اینکه دیده باشنت ، ایشالا زودتر تموم شه خدمتت بازم بیای روم ، خیلی مخلصیم
سلام f30bar3a.ir هستم اگه یادت بیاد ..
الان که فکر میکنم میبینم حق باتویه داداش .....
ولی ممنون که حداقل این چت روم رو نگه داشتی واسمون ...
امیدوارم همیشه صحیح و سالم باشی البته هیچ وقت از چیزی هم دل نکنی ....
پاسخ:
سلام , ممنونم از شما

شما هم سلامت باشی ایشالا
من روت نمیام تو خطرناکی خخخخخخخ
چاکریم حاشیه نداشتم ولی دعوا زیاد میکردم خخخخخ
نه من فقط با دختراش قرار میزاشتم ولی سر قرار نمیرفتم ههههه
پاسخ:
: ))))
وعلیکم ادمین...ایشالا ک خوبین!!چه دله پر دردی...):واقعن حق میدم بهتون مسیولیتتون بسی بسیار سخته خدایی....بعضیا هم چترومو با چاله میدون اشتب گرفتن والا(تعصف).......و انسان ها شخصیتشونو و البته فرهنگشون رو با این کاراشون نشون میدن....دیگه حرفی ندارم....موفق باشید....یاعللللی مدد....
پاسخ:
سلام عرض شد : ) , ایشالا شما هم خوب باشین

شما درست میگین , البته بعضیاشون بچه ان و رفتاراشونم مقتضیه سنشونه

آدم که سنش میره بالاتر بچه ها رو هم بیشتر درک میکنه منم فک کنم اینطوری شدم

(دارم پیر میشم : دی)

شما هم موفق باشین , علی یارتون ..


گریه من ادمین تا خالی شی ههههه
اصنم شوما ناظرا اذیت نمکنید
ادمین ادی کن حاشیه اس بقیه چین پ؟؟؟ ن واقعاا سوال پیش اومد
قدر منو ندونستی همی شد
پاسخ:
گریه من = گریه کن؟

خو یکم صحیح بنویس بتونم بخونم : ))

والا من ندیدم کسی ازش ناراحت باشه , کلا آدم دو دره بازی نیست اددی : ))

ناظرایه دیگمون روزایه اول ناظریشون کلا خوبن
بعد یه مدت فک میکنن هر کی اومد تو چتروم اونا صاحبشن : ))
اگه جواب رددم بشنون که دیگه واویلا : ))
حتی مورد داشتیم طرفمو از ناظری برداشتم تهدید به مرگ کرده : )))
باواشتباه لپی بود دگه چیششش
منو ب ای رشیدی نمیبینی
ههههههه اخخخ جووون ابگووشت
پاسخ:
: )) , الان دیدم : ) , خدا نکنه ای چیزی ؟ : ))
خوووو خووووبه ک دیدی....
بادمجون تربت آفت نداره
پاسخ:
سلامت باشم همیشه : ))
اقا ایولا داری واقعا حرف حق رو زدی
درکت میکنم واقعا...
دمت گرم دووم اوردی تو مدیریت چتروم
میدونی جریان ادمین‌های چتروم یا کلا چتروما جریان اون گردونه‌اس میچرخه میچرخه تا بندازه از گردونه بیرون...
پاسخ:
قربونت , مثال جالبی بود , یکم به خودم افتخار کردم : ))