وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

آخرین نظرات
پیوندها

انتقال احساسات

شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۳ ق.ظ

وقت بخیر : )

 

چیه خو؟ نمیشه یه بار من زود مطلب بذارم؟ عجب گیری کردیما : ))

مورد اورژانسی پیش اومده حتما که زود میذارم , دههه : |

 

ساعت 2 بامداد با آلبوم مازیار فلاحی - لعنت به من , منم در حال نگارش :|

مازیار سلام کن به دوستایه من :| , سلام : ||

 

روز پنج شنبه دوباره , وعده ی دیدنه یاره , رویه سنگه سردی از غم میریزه اشکایه خستم

تا که قاصدک دوباره خبری ازت بیاره , با یه دسته گله ارزون پیشتم من زیر بارون : )

 

مازیار داداش تربت چند روز پیش ابری بود ولی الان همون ابرام نیست چه برسه به بارون

حالا من چه غلطی بکنم وقتی بارون نیس :|

 

هر ترک از آلبومش میرسه میگه بارون :|

الان ترک دومشم اینو میگه :

 

گاهی که به یادت زیر بارون آروم میگیرم , حتی تو خیالم تو خیال چشمات اسیرم

حالا زیر بارون با تو و قدمهات , با خیاله عشقت با تو نفسهات برسه به دستات

واسه اینه که عاشقونه شدم عاشقه دلت : )

 

مازیار نمیشه مثلا به طرف بگم "گاهی که به یادت تو زمین زعفرون آروم میگیرم" عایا؟ :|

الان خودم فک کردم دیدم گند خورد به شعر , همون بارون بهتره انگار : )

 

سر بچه هارو درد آوردیم مازیار بیا جمع کنیم بریم : دی

اینا الان میگن طفلک ادمین زده به سرش : )))

خو حقم دارن : ))

 

آدمایی مثل من که تیپ ENFP (توضیحات) دارن وقتی دچار هیجانات درونی میشن

مثه الان من میشن و چرت میگن : ))

 

ترک ششم مازیار - آلبوم لعنت به من

 

عاشقانه من میسازم کلبه ای از دلتنگی از دلتنگی

مثل باران من میبارم آرام آرام از دلتنگی

 

خدا همه بیمارانو شفا بده : ) , بگین آمین : ))

 

تو بغض سرد بارون منو به غم سپردی , قلبم میونه دستات برو خدا به همرات : (

 

شاید نتونیم مستقیم به طرف مقابلمون بگیم دوسش داریم ,

شاید غیر از اینکه بگیم دوسش داریم بتونیم کارایه بهتری انجام بدیم

شاید بشه یکم عاشقانه تر رابطه ها رو شروع کرد

خلاقیت وقتی که عاشق کسی هستیم میتونه رابطه رو گرم تر کنه

وگرنه دچار تکراری شدن میشیم : )

 

 

ترک هشتم مازیار فلاحی عزیز - آلبوم لعنت به من

 

همه میدونن این حسو , که من بارونو دوست دارم

مثه اسمت که بارونه , مثه چشمات که معصومه

تو باشی حس خوبی هست تو هستی قلبم آرومه

دارم اسمت رو میخونم , داره تر میشه آوازم , تو بارونی , تو بارونی , تو امیدی گل نازم : )

 

نمیدونم منظورمو رسوندم یا نه : )

ولی امیدوارم اونایی که باید این مطلبو درک کنن , درک کرده باشن : )

 

شبتون بارونی : )

نظرات (۳۶)

لعنت ب من چه ساده دل سپردم
لعنت ب من اگر واسش میمردم ...
اون اهنگشم من دوس دارم قشنگه
پاسخ:
دل سپردن و مردن برایه کسی وقتی هست که طرفتو کاملا میشناسی و هر چیز خوبیو اول واسه اون بخای
کاش آدما همو زودتر بشناسن :)
گاهی وقتا اگه کسی یا چیزی واقعا برات ارزش داشته باشه برای شناختنش صبر میکنی ...
کاش ادما بیشتر صبر میکردن :)
پاسخ:
اره خوب اما شناخت به چند قسمت تقسیم میشه ، قسمت اولیش و حداقلیش نیاز به صبر نداره و نباید داشته باشه ، مثلا میخایم شلوار بخریم فروشنده به جای شلوار مردونه بهمون زنونه قالب کنه ، حالا شما هر چقدرم برای شلوار ارزش قائل بشی فرقی نداره چون نتونستی فرق شلوارو بشناسی هر چی ام پز شلوارتو بدی نهایتش همه مسخرت میکنن ، به کجا که نرسید بحث :))
این که شما میگی بحثش کاملا جداس ادمین عاغا!!!!!
شناختن اولیه تو جامعه ی مجازی مسلمه که ب دیدن طرف ختم میشه خو منطقیم هس...
اما این گوشه کنارا ی خورده صبرم باس چاشنیش بشه تا اون اعتمادی ک لازمه اول بدست بیاد...
البته خب یجور دیگم میشه ک احتیاجی ب صبرو اینا نیس ..اگه گفدی چجوری؟؟؟
همون کاشانیه:)))
پاسخ:
داریم دور میشیم ، توضیحی ندارم اینجا بدم ، شاید یه فرصت بهتر با یه مطلب دیگه بشه بهتر گفت ، ممنون بابت کامنت
البته ببخشیدا من خودمو دخالت دادم...
درسته منظورتون اونایی بوده ک لازمه مطلبو درک کنن اما من نظرمو گفدم:)
امیدوارم اونی باید مطلبو گرفده باشه...
پاسخ:
ممنون بازم
:)
پاسخ:
: )
بدون شرح....... 
پاسخ:
تجربت بیشتره میثم توام نظرتو بده
سلام:|
اخه وسط امتحانا ادمین یه مطلبی میزارید... که ادم باز سردردای امتحاناش اصلا نمیتونه تحلیل کنه!
چه برسه بخواد بحث کنه!
ایشالا هر موقع فهمیدم..بحثشم میاد جای خودش!
فقط فهمیدم بحث ثقیل و قشنگ بود:|
تکبیـــــــــــر

پاسخ:
مطمئنا شما هم موضوعو فهمیدین ولی شکسته نفسی میکنین : دی

ایشالا امتحاناتو به بهترین شکل تموم کنین


سلام:)
این ازمون شخصیتتون خیلی باحال بود.. منم دادم دقیقا 99%شخصیت منو درست نشون دادن..
فقط شغلی نبود که من نتونم انجام بدم.. از کارمنده شهرداری گرفته...تا خود پزشکو... مهندسو.. وکیل!!!O__o
پاسخ:
سلام , اون آزمونو استادمون سر کلاس معرفی کرد , یه جور تست شخصیت شناسیه که بهش میگن MBTI 
مثلا واسه مدیر کارخونه تا بتونه افرادشو , زیردستاشو و مدیران بالا دستیشو بشناسه , این تست مبنای علمی داره بر خلاف فالایه سال تولد و ماه تولد و..

ولی قسمت شغلش یخورده سلیقه ای سایتا پیشنهاد دادن ,
نمیشه روی شغلایی که پیشنهاد داده زیاد حساب باز کرد
بلاخره خیلی جالب بود...
معلومه مبنای علمی داره.. وگرنه انقدر دقیق نمیتونست باشه!

پاسخ:
همینطوره , شاید یه مطلب در موردش بذارم در آینده
وعلیکم...ادمین من کلن از احساسات و عشق چیزی نمیفهمم

حرفی ندارم دیگه):

موفق باشید...یاعلی مدد...
پاسخ:
شما حق دارین چون احساس فهمیدنی نیست : )

یا علی : )

احساس فهمیدنیه دیه l:
پاسخ:
ریاضی فهمیدنیه : |
پس احساس چیه |:
پاسخ:
یه حسه درونیه دیگه : )
من همیشه احساسمو میفهمم|:
مثل احساس گشنگی و گرسنگی|:
پاسخ:
جمله a10a رو دوباره بخونید شما

پس فهمیدن یه حسه بیرونیه ینی؟؟؟:|
پاسخ:
ریاضی رو با مغز میفهمیم , گشنگی و تشنگی سیگنالاش اول میرسه به مغز

ولی حس مادری , حس برادری , عشق و.. قلبی هستن
اها مرسی ک گفدین من ب اون یا علی مددش تا حالا توجه نکرده بودم
افتاد الان حله دیگه فهمیدم:))
پاسخ:
: ))
سلام علیکوم داش رضای خودمون           : دی

ببخش دیر ب دیر میام وبلاگت چون درگیر درسا و دانشگاه و این حرفام

میبینم ک چنان آهنگ مازیار فلاحی رو توضیح داده ک ایشالله خود مازیار هم باید بیدا اینجا کامنت لایک بذاره برات ههههه ، بارکلا نه باااااارکلاااااا

آفرین ، خوب بود داداش

بای
پاسخ:
سلام , ایشالا با نمره های خوب : ))

فدات داداش
یاااااخدا ادمین  من فقد امیدم ب تو بپد تو ک از بقیع بدتری
پاسخ:
امیدت به خدا باشه نه بنده های گناهکار : ))
ن بابا از درووغ تنهایی فک کردی شوکلات بدم خدمتت؟؟؟
پاسخ:
دندونم درد میگیره مرسی نمیخوام : ))
آخیییی افرین مواظب دندونات باااش هههه
پاسخ:
: )))
ختر: شنیدم داری ازدواج می کنی ... مبارکه , خوشحال شدم شنیدم. پسر: ممنون,انشالله قسمت شما ... دختر: می تونم برای آخرین بار یه چیزی ازت بخوام؟؟؟پسر: چی می خوای؟ دختر: اگه یه روز صاحب یه دختر شدی می شه اسم منو روش بذاری؟ پسر: چرا؟ می خوای هر موقع که نگاش می کنم..صداش می کنم درد بکشم؟ دختر: نه ... آخه دخترا عاشق باباهاشون می شن ... می خوام بفهمی چقدر عاشـــــقت بودم... 
پاسخ:
جالب بود ممنون
من از احساسات یه چیز سرم میشه به نظر چیزایی که نوشتی زیاد به انتقال احساس ربطی نداشت بیشتر احساس درونی بود
به نظرم انتقال احساس ینی وقتی چیزی رو دوس داری بهش ابراز کنی میخواد یه انسان باشه میخواد یه عروسک
آخه آدم ها فرصتشون خیلی کوتاه هست تا بخوان بیوفتن تو یه مصیر دیگه گذشته واسه همین باید از فرصت استفاده کنن
انتقال احساس خیلی خوبه مثلا من حیوونامو دوس دارم بغلشون میکنم نتیجه اش اینه که زیاد منو دوس دارن فک نکن الکی میگم حیوون هم یه عکس العملی نشون میده مثل این که میاد از تو دستات چیزی میخوره ولی اگه دوس نبود حتما نمیومد  اگه معلممو دوس داشتم بهش گفتم چون نتیجه اش این بود که درسشو فهمیدم باید وقتی دوس داری ابراز کنی اگه عروسک بی جان هست  با بغل کردنش تو یه حسی پیدا میکنی که اگه کثیف شد تمیزش کنی یا اگه کسی بهش دست زد ناراحت بشی اگه خدارو دوس داشتی بهش بگی و میبینی چه اتفاقی واست میوفته من یه دفه چیز مهم خواستم به خدا گفتم باور کن  دعای به اون بزرگی تو 8 ساعت براورده شد خدا همه دعا های منو میشنوه وقتی به این باور دارم چرا نباید مستجاب بشه من احساسمو بهش میگم چه کسی بهتر از اون به راحتی سربلندم میکنه  

با خدا بودن احساستو گفتن  یه معجزه درست میکنه اینم یه جور احساسه دیگه


ما و مجنون درس عشق از یک ادیب آموختیم
او به ظاهر گشت عاشق ما به معنا سوختیم
پاسخ:
خیلی خوب بود , شاید بهتر بود برایه این مطلب صحبتایه شمارو بذارم

تشکر
خواهش داداشم در برابر لطف های شما چیزی نبود
من مطالبتو خیلی دوس دارم                  و خیلی دوس دارم در بارش بحث کنم
پاسخ:
لطف داری
رضا یه اتفاقی واسه ایمیلم افتاده رمز منو قبول نمیکنه نمیاره تعجبه نمیدونم چی شده؟ وبلاگ هم نمیاد
پاسخ:
وقتی رمزو وارد میکنی دقت کن صفحه کلیدت فارسی نباشه
کلید caps lock صفحه کلید رو هم خاموش کن (چون باعث میشه حروفو بزرگ وارد کنه)
نه اون طوری نیس نمیدونم چی شده
رضا هرکاری کردم تو ایمیل نمیاد
پاسخ:
با یه سیستم دیگه تست کن
داشدم پستاتو دوباره نگا میکردم ب نظرم این از همشون قشنگ تر اومد...

گفدم نظرمو بگم:)
پاسخ:
ذات آدمی رو به پیشرفته همیشه واسه همین این بهتر شده : ))
هان؟؟؟؟
صد دفه گفدم با من فلسفی حرف نزن اییییش
پاسخ:
خودمم نفهمیدم منظورمو : ))
اخیییییییش خوداروشکر اخه فک کردم فقد من نفهمیدم
داشدم سرچ میکردم در مورد ذات ادمی تا بلکه ی چیزی متوجه شم :))
پاسخ:
بعضی وقتا یه چیزارو نباید بفهمی , چون وقتی میفهمی در واقع نفهمیدی , و برای فهموندن بعضی چیزا به بقیه باید خودتو به نفهمی بزنی : )))

فک کنم بازم نفهمیدم چی گفتم : ))

آخ سَرَم : ))
نه جدا از شوخی تو همیشه خیلی خوب میفهمی ک داری چی میگی:))
 
منتهی خوب نمیفهمونی ک داری چی میگی:))

 ناموسا خاسدم کم نیارم ی چی گفدم خخخخ
 
ای کمرم
پاسخ:
بهش فک نکرده بودم شایدم درست بگی : ))

روغن مار برا دردایه مفصلی , پا , کمر و.. جواب میده میگن : ))
مچتو گرفدمممممم خو تو ک هسدی اینجا ی سرم ب روم بزن دلش برا مدیر تنگ میشه خو :)
پاسخ:
اوخی طفلی رووم : ))
اوهوم طفلی
پاسخ:
منم نباشم روم به زندگیش ادامه میده ، واسش فرقی نداره ، ولی هیچکس اندازه من عاشقش نیس ، چون من بودم که ساختمشو درونشو با ذوقو شوق پر عشق کردم ، شاید وقتی اینارو بفهمه و دلش تنگ بشه که کل عشقو حالشو کرده باشه ، خخخ از فلسفه در اومدم افتادم تو عرفان انگاری :))
شاید روم ناراحت بشه ک بعد از این همه مدت قضاوتش کنی...
شاید اونم دوس نداشده باشه از ی جایی ب بعد دیگه جز خودت هیشکی دیه مدیرش باشه:)
کی میدونه شاید اونم همیشه منتظره توعه ...

پاسخ:
توام عرفانو فلسفت خوبه : ))

نمیدونم شاید , ولی بعضی وقتا فقط زدن این حرفا خوشگله وگرنه روم یه جوری این علاقه به مدیرشو نشون میداد , این همه مدت من نبودم ولی روم بود داخلشم چت میکردنو حرفی از منم نبوده
بعد اینم میتونه همینطوری ادامه پیدا کنه

خخ منتظرم نیست چون هر وقت میام تو روم اخراجم میکنه : ))
نه اتفاقا جفتش افتضاحه منتهی من هر چی ک دلم میخادو میگم :)
شاید برا تو فقد زدنش قشنگ باشه ولی برا روم ک جز مدیرش ب کسه دیه ای نزده شاید ی چی فراتر باشه کی میدونه ؟ب هر حال عقیده ها میتونه متفاوت باشه(عقیده ی تو و روم )
هوی ینی چی روم اخت میکنه؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
آره خوب عقاید متفاوته

در مورد اخراج , یه وقت هست روم از آدم خوشش نمیاد اخراج میکنه , یه وقت هست ماشین از آدم خوشش نمیاد هر چی استارت میزنی روشن نمیشه , یه وقت هست دختر از خواستگار خوشش نمیاد الکی میگه میخوام ادامه تحصیل بدم : )) , اخراج معانیه زیادی داره حتما که نباید اخراج کنه : ))
اواوم مخالفم روم هیشوخ ادمین خودشو اخ نمیکنه ک
مگه اینکه ادمین با اسم دیه ای وارد بشه :)
میشه ی دیقه بیای چـت ی مشکلی هس :)


پاسخ:
باشه
افرین
پاسخ:
: )