وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

آخرین نظرات
پیوندها

ریواس

دوشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۵۱ ق.ظ

وقت بخیر : )

 

خوب هستین؟ نیستین؟! کجایین پس؟ : دی

ایشالا بهتر شین : )

 

اولین مطلب سال 94 وبلاگ رو تقدیمتون میکنم با کلی گل : ) [چقد مهربونم من : دی]

 

بابت دیر آپ کردن عذر میخوام ولی وبلاگه دیگه هر وقت حسش بیاد وبلاگ شخصی رو آپ میکنن

منم یه مدته کلا بی حس : )))

 

بریم سراغ ریواس : )))

حقیقتش میخواستم در مورد ریا یه چیزایی بگم گفتم یه اسم عجیب براش بذارم تنها چیزی که به ذهنم اومد ریواس بود : دی

 

مثلا میشه اینجوری برداشت کرد ریا واس ماست , که میشه ریواس : ))

[تن اجدادم به خاطر این خلاقیت من داره تو گور سینه خیز میره : دی]

 

اول بگیم ریا یعنی چی کلا : )

یعنی با نشون دادن کارهای خوبمون به دیگران بین اونا اعتبار  کسب کنیم

 

همه ما از ریا بد میگیم ولی بیشتر جاها اینکارو خودمون انجام میدیم

به نظر من ریا کردن از اینکه بگیم من دیروز روزه گرفتمو اینچیزا گذشته

و داره به یه مریضیه پیشرفته تر تبدیل میشه

تقصیر بعضی مسئولینیم هس [هفته دیگه زندان اوین منتظرتونم : دی , البته میگن قراره اوینو تبدیل به بوستان کنن , پس زیر درخت آلبالو منتظرتونم : دی]

 

مثلا یه خواننده میخواد مجوز آلبومشو بگیره مدیر تولید آلبومش بهش میگه واسه اینکه روال کار راحت تر بشه باید واسه فلان ولادت آهنگ بخونی , واسه شهدا و..

 

چند وقت پیش قهرمان پرورش اندام جهان اومده بود ایران میخواست واسه آقایون و خانوما کلاس آموزشی برگزار کنه مسئولین و اسپانسری که ایشونو آورده بود ایران , اولین کاری که بعد از آوردن ایشون کرد این بود که ایشونو برد مزار شهدا :|

 

ریا وقتی بوجود میاد که قانون به درستی انجام نشه و سلیقه دخالت داشته باشه (بیشتر وقتا به خاطر بی قانونی هست ممکنه دلایل دیگه هم داشته باشه)

 

مثلا اگر واسه وزیر ارشاد تعریف کنن که آلبوم باید این چارچوبو داشته باشه دیگه قانون نانوشته پیش نمیاد که طرف مجبور باشه واسه مجوز گرفتن شهدا و امامامونو وسیله قرار بده

 

وقتی آدم ریاکار میشه و پز کارای خوبشو به بقیه میده , آدمایه اطرافشو نسبت به خودش خوب میکنه اما از درون خودش حالت بدی پیدا میکنه , ولی برعکس کسی که آدم خالصی باشه وقتی کار خوبی انجام میده یه آرامش و اعتماد به نفسی درونش پیدا میکنه که شاید ارزشش خیلی بیشتر باشه

[یه جایی خوندم نقطه مقابل ریا خلوصه منم استفاده کردم : دی]

 

گلوم خشک شد از بس نصیحت کردم : ))

خو ریا نکنین دیه اه اه : دی

 

ضمنا تعداد کامنتایه مطلب قبلی خیلی کم شده نسبت به قبل

اینطوری ادامه بدین دیه از مطلب خبری نیس : )))))) [وای چقد شماها ترسیدین : دی]

 

راستی اگه پیشنهادی واسه مطلبایه بعدی داشتین بگین حتما حتما : دی من استفاده میکنم

 

روز خوش

نظرات (۱۱)

سلام عزیزم قربونت تو خوبی؟ماکه هستیم شما نیستی؟ شما چی با حس چی بی حس دوستت داریم.@!@ 
عزیزم وقتی خودت نیستی به بچه ها روحیه بدی وقتی کم به کم میای تو سایتت خب بچه ها حال نمیکنن که همچی مدیری رو کامنت کنن ولی بگم این حرفات مشتریای خودشو داره چی با حس چی بی حس. واسه این کلمه ریواسم که میگی من ی ادمشو دارم خودمو مثال میزنم که جای دوری نریم. روزگار خوشی داشته باشی پسر.
پاسخ:
سلام داداش , شماها هستین دیگه حتما که نباس مدیر بیاد روم : )
ماشالا همگی مدیرین : )

بابت کامنت ممنون
خو سیلام علیکم خوبین ک؟؟منم خوبم منو ک مشاهده میکنین الان ساعت2نصفه شب با نت خط اونم چی همراه اول اومدم واس شما نظر میدم(ادمین اینم نمونه ای از ریا بود هخ هخ)خداروشکر هنو سوگل نرسیده...ریا تو وجود همه هس...کاریش نمیشه کرد...خو موفق باشین.. واس ما سال سونیا ک نهایی داریم دعا کنین...یاعلی..
پاسخ:
سلام و درود : ) من خوبم شمام خوب باشین ایشالا : )
بابت کامنت اونم این موقع شب واقعا ممنون : ))
والا زمان ما امتحان نهایی از امتحانای دبیرا آسونتر بود شمارو نمیدونم : دی
ایشالا موفق باشین
من ک داغون شدم با این امتحانا هووووف

من همه چیو قدقن کردن مام نصفه شب با گوشی میایم ولی تو چتروم نمیشه رفت...صبحا پادگان نظامی ساعت5باید پاشیم درس بخونیم آخرشم هیچ پخی نمیشیم)):روزتون خوش..یاعلی مدد
پاسخ:
خوبه که اینطوری : )

خداتو شکر کن هواتو دارن بی راهه نری : )
سلام ممنون ایشالله خودت خوب باشی.
پاسخ:
مخلصیم
البته الان ی خبری شنیدم رضا میگن یواشکی میای تو روم ولی ما قادر به دیدنت نیستیم. ولی این رسمش نی دل ما بچه ها رو بشکنی حداقل بگو feridon رو به بهانه های الکی اخ نکنن متشکرم 
پاسخ:
یوزر شما و فریدون ظاهرا یکیه , همین خودش باعث اخراج شدن میشه , حالا دلیل ناظر به کنار : )
هر نفر فقط یک یوزر باید داشته باش : )
سلام 
منم باید یه کلاس حس برم الان دقیقا دو ماهه اصلا دور نت نرفتم نه حسش بوده نه وقتش 
دوست دارم رضا جون 
بقیه بچه ها رومم دوسشون دارم 
روم واس ماس کلا واس ماس ولی نیستم دیگه 
دلم واسه همه دوستان تنگ شده 
پاسخ:
خیلی آقایی داداش , ایشالا بچت بزرگ شد بفرستش بیاد روم دیه از تو گذشته : ))
سلوم علی کمالی نیا که سوم تجربی تو مدرسه شاهد رازی میشناسی؟نسبت دارین باهم؟
پاسخ:
سلام , پسر عموی عزیزم هستن ایشون
کار بدی کرده؟ : ))
خخخخخخخخخ منم میشناسم معلم شیمی عزیزشون نمرات شیمیشونو زده بود تو سایت گویا بسیارم درس خون هستن ایشون
نصف شمام هستن یاد بگیرید :)
پاسخ:
دستش درد نکنه باعث افتخاره خاندانه : )
هر وقت معدل دیپلمش از 19/09 بیشتر شد میتونه خودشو با من مقایسه کنه : )) (البته من ریاضی بودم خخ)
ولی جدا از شوخی این پسر عموی ما یه سال هم جهشی خونده ابتداییشو
حلالش باشه نمره هاش : )
حسود:|
پاسخ:
تازه مراعات کردم وگرنه همون ابتدایی ام بابا من (عموش) مدیر مدرسش بوده : )))
خیلی حسود:|
پاسخ:
: ))
البته قصد بد جنسی نیس منتهی میگن اون جز اینکه درسش عالیه از بقیه پسر عموهاشم هم خوشگل تره هم خوشتیپ تر هم زرنگ ترb:
خدا ببخشه ب پدرو مادرش
پاسخ:
اینارو بشنوه درسشو ول میکنه : ))