وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

آخرین نظرات
پیوندها

سالی که گذشت

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۱۱ ق.ظ

سلام به همه ی دوستانی که هر روز سر میزنن ولی مطلب جدیدی نمیبینن : )

الکی مثلا وبلاگ کلی بازدید ثابت داره : دی

 

و سلام به همه ی اونایی که مطلبو میخونن : )

امروز 25 اسفند ماه هستش و تا 94 ــه عزیز چند روزه دیگه باقی مونده

نمیدونم واسه شما 93 چطوری گذشت ,

اما با اینکه از کوچیکی از عددای فرد بدم میومد ولی 93 خدارو شکر زیادم بد نبود , 

البته زندگیه دیه بالا پایین داره , فوت پدر بزرگ عزیزم شاید بدترینش بود

(خدا رفتگانه شما رو هم رحمت کنه)

 

اگه زیاد سخت نگیریم , به نظرم 93 حداقل براا من ساله نسبتا خوبی بود (گوش شیطون کر : دی)

 

البته بستگی به دید آدم داره که اتفاقارو چجوری ببینه , مثلا شما به رانندگی علاقه دارین گواهینامه میگیرین کلی خوشحالین ولی مادرتون چون میترسه خدایی نکرده تصادف کنین دوست نداره هیچ وقت گواهینامه داشته باشین ,

یا مثلا دختر خونواده ازدواج میکنه از نظر خودش بزرگترین اتفاق زندگیش پیش اومده و خوشحاله ولی اگه از مادرش بپرسین چجور سالی بود میگه دخترمو بردن خونه شوهر دیه نمیبینمش (الکی مثلا شوهر زیاده : دی)

 

به بعضیا از نظر خودمون خوبی کردیم ولی از نظر خودش بدترین کارو در حقش کردیم

به بعضیا بدی کردیم ولی شاید به نفعش شده باشه

واسه همینه که میگن کسی از حکمت خدا خبر نداره

 

از اونایی که از من ناراحتن عذر میخوام , اونایی ام که ازم خوشحالن دستم درد نکنه : دی

برایه هر دو گروه (راضی و ناراضی از من : دی) ساله خوبی رو از خدا میخوام (به دعای گربه .. : دی)

اینکه بدی کسی رو ببخشی با اینکه بگی بخشیدمت فرق میکنه , انتظار ندارم کسی منو زبونی ببخشه , اما میخوام از ته دلتون ببخشینم اگه اشتباهی سر زده از من ( أَمَّنْ یُجیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ ..)

فردا شبم , شب چهارشنبه سوری میفته , بهترین چهارشنبه ی عمرتونو براتون آرزو میکنم

جشن بگیرین ولی خطر بازی نکنین : دی (الکی مثلا من صدا سیما ایرانم دارم هشدار میدم : دی)

 

عرضی ندارم حضورتون , اگر مقدوره لطفا بفرمایید سال 93 برای شما چگونه گذشت و اینکه انتظار شما از سال جدید به چه صورت است عایا : دی (دارم تمرین میکنم واسه پایان نامه سال دیگم : دی)

 

خداحافظ 93 ــه عزیز , و درود بر شرفت 94 ــک من : )))

 

نظرات (۲۹)

سلام 
اولین نفر رسیدم!
 
سال نسبتا خوبی بود پر تجربه و بالا و پایینو ...

جشنای بسیاری داشتیم!

ولی ان شالا گوش شیطون کررررررررر سال دیگه رو میخوام بهتر باشم!(توقع زیاده)

سال خوشی رو برای همه ارزو میکنم!

خب دیگه بسه! بای
پاسخ:
سلام , ممنون بابت نظرتون , ایشالا سال جدید سال خوبی برایه شما باشه
سلاممممم.منم دومین نفر...چطورین؟خوش میگذره؟منم بسی خوووب

سال جدید داره کم کم میاد امسال که بسی زود گذشت ایشالا

سال جدید واستون توام با موفقیت و شادی و....باشه و همیشه خنده رو

لباتون واسه همه ارزوی موفیقت میکنم.اقا رضا تسلیت اخوی...):اگه خوبی بدی دیدین حلال بفرمایید....فعلن
پاسخ:
سلام , خوش گذشته حتما که زود گذشته : )
ایشالا سال جدید واسه شما هم بهترین سال باشه

ممنون بابت تسلیت همشیره : )
حلالتون باشه هر چند بدی ندیدم از شما

روزتون خوش
سلام 
پیشاپیش سال جدید مبارک امیدوارم سال پر باری داشته باشی امیدوارم به همه برنامه ریزی های سال 94 و سالهای آتی برسی 
سال 93 هم گذشت سال خوبی بود برای من چون هم قسمت شد رفتم کربلا هم به نیمه گم شدم رسیدم 
امیدوارم همه دوستان سالی خوش و خرم و پر از نشاط داشته باشند. 
پاسخ:
سلام میثم جان
سال جدید واسه شما هم خوب باشه ایشالا
دومادیتم تبریک میگم داداش , ایشالا تو زندگیت همیشه زن ذلیل باشی تا زندگیتون خوب باشه : )
شبو روزت خوش
سلام
نفس سوگل مگه شماها بچه این اول دوم میکنین زشته اوااااااااا!!
برای من اگه یه قسمتایی رو فاکتور کنم خوب بود
ان شاءالله امسالم خوب باش تا خدا چی بخواد
پیشاپیش سال نو همتون مبارک سال با عزت خوشی خنده شادکامی ارزو میکنمم 
پاسخ:
سلام (: دی)
بچه نیستن ولی کودک درونشون زندست (میگن هر کی کودک درون نداشته باشه آدم نیست وحشیه : دی)
خدارو شکر که خوب بوده , ایشالا ساله بعد بهتر باشه واستون
سال نو شما هم مبارک : )
دیدی یادم نشد سلام کنم:))
دیوق میگی؟؟ چ جیلب
ان شاءالله همچنین
سر سفره هفت سین مارو از دعاتون محروم نکنید دوستان
من همیشه دیر میرسم...!
سلامی از جنس بارون بهار چون الان که دارم کامنت میدم شدید بارون میاد!!!

سال 93 خیلی ساله سختی بود برام
خیلی روم فشار عصبی اومد
 اشتباهات زیادی کردم
میتونم بگم بدترین سال عمرم بود
ولی هرچی که بود گذشت
الان که برمیگردمو نگاه میکنم میبینم چقدم زود گذشت
و سال 94 رسید
 امیدوارم سال 94 ارامش بیشتری داشته باشم
برای همه ی کسایی که کامنتمو میخونن هم سالی سرشار از ارامش ارزو میکنم
عیدتون مبارک


پاسخ:
کم سعادتیه ماست حتما : )
سلام : ) , الان فردایه اون روزیه که شما کامنت دادین هوام داره غر غر میکنه : دی (فرقش با جمله شما اینه که احساسی نبود : دی)

سالایی که اینطوری فشار روانی زیاده معمولا خاطره های آدمم از بقیه سالهاش بیشتر میشه
یه جورایی یادگاری می مونه واسه آینده : )

سال خوبی براتون باشه 94 ایشالا , چه با آرامش چه بدونه آرامش : ))
نوروز شما هم مبارک باشه

راستی
ممنون میشم وبم سربزنید
پاسخ:
ممنون بابت دعوتتون , حتما
باباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
دلمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
برات تنگ شده
اون همه که الان دارم زار زار اشک میریزممممممممممممممممممممممممم


پاسخ:
اوخی : )
سیلوممممممممم.چطورین؟شما خوبی اخوی رضا؟امیدوارم تعطیلات عید

بهتون خوش بگذره....همه این چت رووم با هم فامیلن بابا و دایی و عمو

هههه جالبه....اقا این چه وعضشه بما عیدی نمیدن مگ دیگ چندسالمونه

هر جام میریم فقط خرما میخوریم عجب عیدیه امسال گگگگگگگگگگگ.
پاسخ:
سلام , خوبم من ایشالا شمام خوب باشین : )
نوروز شما هم مبارک باشه
خرما هم شیرینه : دی

خوشحــــــــال باشیـــــــــد الســــــا جووونتون اومده!!! ( شماها ک تحویل نمیگیرین خودم خودمو تحویل بگیرم دیه گنادالم)

سلاااااام به روی ماهتون بخصوص داداش رضا . سال نوتون مبـــــارک دوستان
چگونه ایی داداش؟ عید خوش میگذره؟

سال 93 برام یه جورایی متفاوت نسبت به سالهای قبل تموم شد
با وجود اینکه اتفاقای شیرینی برام افتاد ولی سال93 رو جالب ندیدم باز بخاطر خیلی چیزایی که از دست دادم !!
احساس خوبی دارم نسبت به امسال نمیدونم چرا ولی ارزو میکنم واسه همه سال خوبی باشه . شب عید هم که رحمت خدا بارید و به همه عیدی داد !

اخم نکن غر هم نزن! من دیر به دیر مییام باید زیاد حرف بزنم حله؟؟؟!

سیستمم تار عنکبوت بسته بس که باهاش کار نمیکنم به مرگ خودت داداش راس میگم ببین نمیتونم زیاد بیام نت دلم براتون میتنگه!

بریم سر اصل مطلب: عیدی من کووو؟؟؟
اینو دیگه نمیتونی قسر در بری باید بهم بدی بدو ببینم
عیدی میخااااام یالااااااا...
پاسخ:
وای چقد من خوشحالم (: دی)
سلام , خوش اومدی , ممنونم خوبم , شمام خوب باشین ایشالا : )
نوروز مبارک شما هم باشه

سالی که نیکوست از بهارش پیداس ,
همینکه احساس خوبی دارین ایشالا تا آخرش همینطوری میمونه واستون , 

مشکلی نیست منم زیاد جواب میدم هر چی بیشتر حرف بزنین : دی
مرگ بچه نداشتت , مرگ من چراا؟! : )))

عیدی دستو پا نداره , ایشالا عروس شدین با آقا دوماد تشریف بیارین خونه مون به بچه هات عیدی میدم : ))

چند روزی است که امسال شده است....کمی ساده،اندکی خندهدار و قدری عادی! 

سال ها می رود و همیشه چشممان پی فرداست.افسوس!              به فکر پاییز،تابستان را و به فکر بهار،زمستان را فدامی کنیم.

جشن می گیریم،عیدمی گیریم و دوباره همانی میشویم که بودیم با اختلاف چند تار موی سپیدتر!  

آدمها می آیند...                                                                 گاهی در زندگی ات می مانند...گاهی در خاطره ات...                    آن ها که در زندگی ات می مانندهمسفر می شوند،آنها که در  خاطره ات می مانند کوله پشتی تمام تجربیاتت برای سفر...

گاهی تلخ،گاهی شیرین،گاهی با یادشان لبخند میزنی،گاهی یادشان لبخند از صورتت بر می دارد.

اماتولبخندبزن،به تلخ ترین خنده هایت حتی...

آدم ها می آیندواین آمدن باید رخ بدهدتا تو بدانی:آمدن را همه بلدند.این ماندن است که هنر می خواهد

سال جدیدتون زیبا



پاسخ:
متن بسی زیبا و قابل تامل بود , تشکر

نوروز شما هم مبارک

سلام عرض شد خدمت همگی.سال نو مبارک.ببخشید دیر رسیدم ولی خوب غیبتم موجهه مسافرت بودم!

مسترادمین خواهش میکنم قابلی نداش...راستی بابت فوت پدربزرگتونم غمه آخرتون باشه

خوب...وسال نود و سه : میشه بگم حداقل توسال هایی که یادمه با اتفاقاش امسال متفاوت ترین و پرهیجان وپراسترس ترین سال بودو اتفاقای بد و خوب زیاد داشت خیلی زیاد...

بدترین اتفاقش تصادف وحشتناکی بودکه ی روز مونده به عید کردم : (

بهترینشم خاله شدنم بود: )

ولی...خاطره های بدش بیشتر بود متاسفانه!                               امیدوارم امسال برعکس شه  البته کوتاهی زیاد کردم اشتباهامم زیاد بود ولی سعی می کنم دیگه تکرارشون نکنم 

دعا میکنم که شمام ساله خوبی داشته باشین: ))

پاسخ:
سلام , نوروز باستانی مبارک شما هم باشه ایشالا
بابت تسلیت ممنونم , تو خوشی هاتون جبران کنیم

شما تا اخر عمرتون فقط یکبار احتمالش هست یک روز مونده به عید تصادف کنین اما اینکه خاله بشین ممکنه چندین بار اتفاق بیفته , پس تصادف اتفاق باحال تریه : )
ایشالا هیچ قت تصادف نداشته باشین

سال 94 برای شما هم بهترین سال باشه ایشالا
داداشی سال نوت مبارک
پاسخ:
سال نو شمام مبارک مسعود جان
سلامممم به همه.مسعود اخوی خسته نباشی سال تموم شد حالا

تبریک میگی!!!!!!اخوی رضا خوبین؟منم خوبمممم!!!!عیدتون خووش...(:
پاسخ:
سلام : )
ممنونم خوبم , خدارو شکر که خوبین : )
همچین برای شما
سلووووووم روزتون بخیر چه خبرا؟

گفتم مرگ خودت که باورت بشه خو وگرنه مرگ عمت ها چطوره؟
اولا عیدی به بچه هام خودش بحثش جداس ما رسم داریم که هم به مادربچهها عیدی میدن هم به خودبچهها
بعدشم به چندبار عروس شم تو دعوت کن تدارکات شام رو فراهم کن ما مییایم!!!! البته خودت میدونی نمیخام روتو زمین بندازم چون زیاد اصرار میکنی ها...
حالا کی بیایم؟
پاسخ:
سلام , وقت شمام بخیر : )
طفلک عمه های ملت همیشه مظلوم واقع میشن : دی
شما هر وقت مادر شدی بگو به خودتم عیدی میدم به جونه عمم : ))

قدمتون رو چشمه هر وقت بیاین
سلام
ممنون آقایی بازم جای شکرش باقیس نگفتی ما خونه نیستیم!

من آپم وقت کردی یه سربزن ممنون
پاسخ:
سلام , خانومی از خودتونه : )
ممنون بابت دعوت حتما سر میزنم
سلام.فوت پدربزرگتو بهت تسلیت میگم عزیز.ولی بازم خوشم اومد اذت با دنیا خوب میسازی تا باهات بسازه. واقعا مردی
پاسخ:
سلام , ممنون داداش ایشالا تو شادیات بتونم جبران کنم , آقایی
سلام هم دانشگاهی عزیز

امیدوارم سال خوبی رو آغاز کرده باشی و تا آخرشم خوب وخوش خوشحال باشی.

سال نو همگی مبارک باشه


دوستون دارم دوستای عزیزم



پاسخ:
سلام , ممنون همچنین برای شما , نوروز شما هم مبارک
سلام ودرودی بی پایان به همه همشهریان عزیزم شرمنده که دیرسال جدید رو به رضا وبقیه بروبچ تبریک گفتم به بزرگی خودتون ببخشید همگی به هرحال سال 94 رو سالی سرشار از موفقیت برای همه ایشالله درپناه حق تعالی
پاسخ:
سلام , همچنین برای شما داداش
بخونید خیلی قشنگه
ﺑﺎﺑﺎ ﭘﻮﻝ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ !
ﺑﺎﺑﺎ ﻟﺒﺎﺱ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ !
ﺑﺎﺑﺎ ﮐﺘﺎﺏ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ !
ﺑﺎﺑﺎ ﻣﻮﺗﻮﺭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ !
ﺑﺎﺑﺎ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ !
ﺑﺎﺑﺎ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﺮﻡ ﻣﺴﺎﻓﺮﺕ ، ﭘﻮﻝ ﺑﺪﻩ !
ﺑﺎﺑﺎ ﭘﻮﻝ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻬﺮﯾﻪ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ !
ﺑﺎﺑﺎ !...
ﺑﺎﺑﺎ !...
ﺑﺎﺑﺎ !...
.
.
.
ﻭﻟﯽ ﯾﮏ ﻣﺮﺗﺒﻪ ﻫﻢ ﻧﮕﻔﺘﻢ :
ﺑﺎﺑﺎ ! ﻫﻤﯿﻦ ﮐﻪ ﭘﯿﺸﻢ ﻫﺴﺘﯽ ﺑﺮﺍﻡ ﮐﺎﻓﯿﻪ ...
ﺑﺎﺑﺎ ! ﺑﻮﺩﻥ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ ﺗﻮ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ ﯾﮏ ﺩﻧﯿﺎﺳﺖ !
ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﻬﺶ ﻧﻖ ﺯﺩﻡ ! ﺍﺯ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﻫﺎﻡ ﻭ ﺍﺯ ﭼﯿﺰﺍﯾﯽ
ﮐﻪ ﺩﻟﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ
ﻭﻟﯽ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺍﺯﺵ ﻧﭙﺮﺳﯿﺪﻡ :
ﺑﺎﺑﺎ ! ﺗﻮ ﺍﺯ ﻣﻦ ﭼﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ؟؟؟
***
ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﺍﺯﻡﻭﻥ ﻣﯿﭙــﺮﺳﯿﺪﻥ :
ﺑــﺎﺑــﺎﺗﻮ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺭﯼ ﯾﺎ ﻣـﺎﻣــﺎﻧﺘﻮ؟ !
ﻣﯿﮕﻔﺘﯾﻢ : ﻫﺮ ﺩﻭﺗﺎﺷﻮﻧﻮ !!
ﺍﺻﺮﺍﺭ ﻣﯿﮑﺮﺩﻥ ﻭ ﻣﯿﮕﻔﺘﻦ : ﻧﻪ ! ﯾﮑﯽ ﺭﻭ ﺑﯿﺸﺘﺮ
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ !!!
ﺍﻭﻥ ﯾﮑﯽ ﮐﺪﻭﻣﻪ؟؟؟
ﻣﺍ ﻫﻢ ﺑﺎ ﺷﺮﻡ ﻭ ﺧﻨﺪﻩ ﻭ ﺯﯾﺮ ﻟﺒﯽ ﻣﯿﮕﻔﺗﯿﻢ :
ﻣﺎﻣﺎﻧــﻤﻮ !!!
ﺑﯿــﭽﺎﺭﻩ ﭘﺪﺭ ! ﻟﺒــﺨﻨﺪ ﺗﻠﺧﯽ ﻣﯿﺰﺩ ﻭ . . .
ﺷﺎﯾﺪ ﻫﻢ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﻣﻴﻜﺸﻴﺪ ﺟﻠــﻮﯼ ﻫﻤﻪ !!!
ﺍﻣﺎ ﺍﻻﻥ ﻣﯿﻔﻬــﻤﯿﻢ ﭘــﺪﺭ ﭼﻘﺪﺭ ﺯﺣﻤﺖ ﻣﯿﮑﺸﯿﺪ ﻭ
ﺧﺴﺘﻪ ﻣﻴﺸﺪ
ﺗــﺎ ﺯﻥ ﻭ ﺑﭽﻪ ﺍﺵ ﺯﻧﺪﮔــﯽ ﺧﻮﺑﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷــﻦ ...
***
ﮔﺎﻫﯽ ﺩﻟﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﺑﮕﻮﯾﻢ
ﺑﺎﺵ ﺣﺘﯽ ﺍﮔﺮ ﻣﻦ ﺩﯾﮕﺮ ﻧﺒﺎﺷﻢ
ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻫﺮﭼﯽ ﺳﺎﻻﺭﻩ ﻫﺮﭼﯽ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺑﻨﺎﻡ ﭘﺪﺭﻩ
پاسخ:
سلامتی همشون : )
سلام من خیلی زود اومدم ولی سال 93خیلی افتضاح بود چ.ن همه چی تو زندگیم بهم ریخت مسیر زندگیم عوض شد ایندمم نابود شد
پاسخ:
بعضی چیزا باید خراب بشه تا قادر به ساختن دوبارش باشی , شاید دلداری به نظر بیاد البته , ایشالا که اتفاقای خوب واست بیفته
  • دختــــر بابایی
  • سلام بابا جونی من خوبی؟
    چه خبرا خوش میگذره عایا؟
    راستی اومدم بابایی روز تو بهت تبریک بگممممممم 
    بــــــــــابـــــــــای خوبــــــــــم روزت مبــــــــــارکــــــ 

    پاسخ:
    سلام , مرسی شما خوبی؟
    خدارو شکر میگذره : )

    مرسی , مبارک همه باباهای عزیز باشه
    مدیونی اگه فک کنی باس پست بزاری بعداز۵۰ روز 
    پاسخ:
    میان ترم خر است : (
    بعد از اون پایان ترم خرتر است : ((
    خر تو خری شد پس شوما همچنان در پارک حیوانات بمون تا تموم بشه
    اگه سگی پلنگی خوکی اومد حتما ندا بده :-) :-) :-)  ادم نباس غصه امتحان رو بخوره کسی درس‌خونده باش دگه پایان ترم نمترسه الکی مثلا من اصن غصه نمخورم
    پاسخ:
    کسی درس‌خونده باش دگه پایان ترم نمترسه

    به همین جمله دقت کن میفهمی برا چی میترسم : ))
    نچ نچ نچ
    خعلی کار زشتیه درس نمیخونی
    بچت هم مث خودت بار میاد دگه
    ادمین درس نخونه بچه روم مخوان درس بخونن ن واقعا
    پاسخ:
    خو وقت امتحانا میخونم دیه : )
    شک دارم همون موقع رو هم بخونی
    پاسخ:
    کافر همه را به کیش خود پندارد : دی
    من وقتی تو طول ترم بخونم اخر ترم نیازی نیس:-) 
    پاسخ:
    اینا همش حرفه : )) , 90 درصد نمره شب امتحان بدست میاد : دی
    مخونم ولی کم...:-) 
    پاسخ:
    من فقط شب امتحان : ))
    شب امتحان درس خوندن ی حالی دیگه داره مخصوصا اگه با فاز بشینی درس بخونی که کل کتابو از بر میشی از خودش بهتر.
    پاسخ:
    فازشو نمیدونم ولی خو در کل موافقم : )))