وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

آخرین نظرات
پیوندها

تو دل برو !

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۱۲ ب.ظ

وقت بخیر : )

اینقد زود زود مطلب میذارم واسم یه دست نمیزنین؟ : ))

بچه به این خوبی کی دیده هان؟ کی دیده؟ : ))

 

ببخشید خو چرا میزنین : )

ببخشیدو واسه اونایی که براشون مهمه (مطلب بذارم یا نذارم) گفتم

مدیونین اگه بقیه به خودشون بگیرن : دی

 

عییش چقد لوس شدم من : دی یا بودم؟ : )))

حسودی نکنین آدم تو دل برو ندیدین خو به من چه : ))))

 

جدا از شوخی واقعا بابت اینکه دیر مطلب گذاشتم عذر میخوام از همگی

یخورده درگیر بودم , تنبلی ام کردم البته : )

 

ما که شانس نداشتیم آدم تو دل برویی باشیم ولی دیدین بعضیا نه لباس خوب میپوشن , اخلاقشونم سگیه سگی , ولی باز همه دوسشون دارن :|

 

بعضی وقتا فک میکنیم مثلا چون فلانی اون لباسو داشت بقیه دوسش داشتن , یا میگیم چون مثلا نماز خونه همه دوسش دارن

یا میگیم چون آدم رک و راستیه همه دوسش ..

یا مثلا چون شوخی میکنه یا ..

 

البته هستن اینطور آدمایی که مثلا چون استعداد شوخی بالایی دارن! بقیه رو جذب میکنن

ولی صحبت من رو آدمایی هست که یخورده بیخودی بقیه دوسشون دارن : ))

این آدما تاثیر زیادی روی همه میذارن , شما یه نفرو میبینین که خیلی اصطلاحا باحاله , بعد یه ذره ذره بین میشین رووش میگین شاید منم کفش اونو بپوشم مثه این جذاب بشم ! , یا اگه مثه اون حرف بزنم , یا اگه موقع راه رفتن دستمو مثه اون تو جیبم بذارم و غیره : دی

 

حالا این طرفی که خیلی جذابه شاید موقع راه رفتن اتفاقی دستشو تو جیبش گذاشته منو شما هم همونو دیدیم ازش تقلید میکنیم که شاید مثه اون باحالو جذاب بشیم : ))

 

چند وقت پیشا یه گدا (توو کانادا بود فک میکنم) یه عکسی ازش منتشر شده بود طرف چشماش رنگی بود یه ذره هم قیافش خوب بود , کم مونده بود دختر پولدارای خارجی دسته جمعی برن خواستگاریش ! , کلی تو فیسبوکو .. طرفدار واسش جمع شده بود : دی (بعد میگن ایرانیا فلانن , خودتون فلانین : دی)

 

به قول ما تربتیا (البته ریا نشه من خارجی هستم : دی) طرف ستاره گرمی داره (سِتَره گَرمه دَرَه)

 

به نظرتون خوبه اینجوری بشیم؟ یعنی ما بشیم کانون توجه ؟

مثلا دوست دارین پولدار باشین ولی تو چش نباشین یا پولدار باشین و کاملا تو چشم؟

دارید کسی که اطرافتون باشه و کانون باشه؟ (کانون جاذبه نه کانون قلم چی : دی)

شده از کسی تقلید کنین که مثلا کانون توجه بشین؟ (توو بچگی مثلا؟ : دی , بزرگ شدین چی؟ : دی)

 

اینقد گفتین آپ نمیکنی اینم آپ کُشتین مَنو : )))

بازم از بچه هایی که به فکر هستن و وبلاگو دنبال میکنن ممنونم و مراتب قدردانی خودمو رو سرشون خراب میکنم : )))

 

الان شبه , پس شب خوش : )

نظرات (۹۱)

سلام خوشحالم که داغ داغ رسیدم
تودل ما که رفتی رضا جون بیرون برو هم نیستی 
بد اخلاق باشی که نیستی هر جور باشی رفتی اعماق قلبمون 
سی یو 
پاسخ:
سلام , لطف میکنی سر میزنی داداش

فدایه تو دوماد آینده : )

سلام جمیعا.پانشین پانشین راحت باشین خجالتم ندین د:///    

خوبین همه؟آقاادمین شمام خوبین؟اصن میبینین من چه چت بیام چه

دیگه نیام ها سره وبلاگاتون داغ می رسم.دمم ولرم.ن؟خودم میدونم

حالا بریم سره اصل مطلب:آره خوب ما هممون آدم تودل برو اطرافمون 

کم و بیش داریم که نه به خاطره لباسشون نه حتی تیپشون شدن

تودل برو به قوله شما شاید اخلاقشون سگی باشه ولی خوب بازم

احساس کنی که دوسشون داری خودمم نمی دونم دلیلش چیه اما

خوب شاید حتی خودشونم دوس ندارن اینطوری باشن اما ذاتشون

جوریه که آدم جذبشون میشه...!!!!

راستی واقعا ازاین همه زود آپ کردن بچه های روم وشرمنده ی خودتون کردین:|

ولی خدایی وبلاگه قشنگی نوشیتین،خداقوت

 
پاسخ:
سلام , خیلی خوش اومدین صفا آوردین : ))
ممنونم خوبم کمو بیش : ) , شمام ایشالا خوب باشین و ایام به کام باشه : )

شما همیشه به منو وبلاگ لطف داشتین چه چت بیاین چه نیاین سپاسگزارتونیم (منو وبلاگ : دی)

شده بخواین شبیه اونا باشین؟ تقلید عایا؟ : دی

بابت دیر آپ شدن شرمنده شدم , ببخشید خو چرا انقد میزنین : ))
لطف دارین , وقت بخیر

دوباره سلام،خیلی ممنون 

چرا کم و بیش،ادم همیشه باید بگه عالیه حتی اگه حالش خوب نبود انرژی مثبت تاثیره خودشو میذاره،بععععله

خواهش میکنم خداسایمو کم نکنه ایشاالله،ههههه

چراتقلید؟خودم یه پادوست داشتنیم،هههه

ولی جداازشوخی نه!هیچ وقت!!شده روشون زوم شم که ببنیم چراشخصیته دوس داشتنی دارن ولی هیچ وقت نخواستم مثه اونا باشم،شخصیته خودمو بیشتر ترجیح میدم

ماروچه به زدن!مزاح بود:)

شبتون خوش

پاسخ:
سلام : ) , یه مشکلی صبحی پیش اومد الان یه طوری حل شده که حتی خودمم هنگ کردم : )) , حرفتون صحیح : )

خدا سایه خودشو که شما رو آفرید کم نکنه : ) (زیر بار جملم له شدم : دی)
اونکه بعله : ) , بر منکرش درود شیطان رژیم : دی

من خودم یادمه خیلی خیلی کوچولو که بودم پسر همسایمون پوستر بروسلی خریده بود زده بود دیوار خونشون کلی ام کلاس میذاشت , منم قلکو شکستم هر چی داشتو رفتم پوستر خریدم : )))))))

بزنینم درد نداره پوست کلفت بار اومدیم : )))
من کلا با آدمای با جنبه شوخی میکنم میدونم که درک میکنین : )
ممنون که سر میزنین و پیگیر کامنتا هستین , شب شمام خوش
سلام
چه عجب! اپ شدید!
ادمای زیادی هستن که جذابن! و اطرافیان خودشونو جذب میکنن !
 راستش من که باهاشون سرکار نداشتم ... نظریم ندارم !
موضوع جالبی هست اما با اینکه نظری ندارم!!!
 یه پیشنهاد دارم به مدیر محترم روم(چه لفظ قلم!)
 ناظرای این دفعه رو لطفا با دقت انتخاب کنید :دی
 
 
پاسخ:
سلام : ) , بیشتر از این شرمندم نکنین که میذارم میرم تانزانیا : دی

شاید کمتر بهش فک کردین , واسه همینه که نظری ندارین : )
اگه چیزی خاطرتون اومد خوشحال میشیم (منو وبلاگ : دی) بشنویم : )

ناظرای سابق هم با دقت انتخاب شدن منتها اینطوری نیست که اول و آخرشون مثه هم باشه , یه خورده فرسایشیه انگیزشون , واسه هین کمتر میان یا بعضی وقتا اعصابشون خورده بیخودی جنگ میکنن با کاربر : )

salam man tazeh ozv shodam lofan  komakAM KONID 
پاسخ:
سلام , خوش اومدین , سوالی بود بپرسین تا حد امکان در خدمتم

خوب خداروشکرکه حل شد

کاردک بیارم؟؟؟هههه

پوستر؟اونم بروسلی؟حیفه اون پولا برا بروسلی!!هههه.والا

الانم اینجوری هستین؟منظورم تقلیده؟

 شما لطف دارین ،وظیفس!چت روم به گردنه ما حق داره!درس بود؟یا ما به گردنه چت روم حق داریم!یادم رف کدومش برا احترام به طرف مقابل به کارمیره!هههه،حالا بیا درستش کن!!!!


راستی ی پیشنهاد: واسه وبلاگتون نظرتون چیه از کاربرا کمک بگیرین منظورم اینه که اونا مطلب بنویسن بعد شما با تغییراته خودتون اونا روبذارین تو وب اینجوری زود ترم اپ میشین!اما این در حده ی نظره بازم هرجور خودتون صلاح میدونین:)


پاسخ:
البته هنوز قطعی نشده ولی تقربا حل شده : )
با کاردک فایده نداره شلنگ آبو بیارین : ))
عکسشو تا چند وقت پیش یادگاری داشتم یه بچه زد داغونش کرد : (
نه فک نمیکنم , البته تقلید که همیشه هست حتی تو اسلامم داریم منتها اون نوع تقلید کورکورانه بچگی رو ندارم : )

فرق نداره با خودان آنگونه صحبت کن که خوشی همی باشی : )))

واقعا پیشنهاد خوبیه من صد در هزار میکنم ,
منتها عایا شما و بقیه هم استقبال مینمویید ؟ : دی
سلام
خخخخ قصدمون همینه شما بزارید برید با این دیر اپ کردنتون !
 اما تانزانیا نه!صحرا افریقا!
   قبول دارم شاید دقت نکردم! اما شایدم عضو همین افرادم :دی (اعتماد به سقف)
  ولی من نفهمیدم این افرادی که شما میگید دقیقا از چه جهت جذابن ؟
ادم خون گرم؟ شوخ طبع؟ ...
اوه اوه بانو ! من که انشا و نوشتنم بس بسیار افتضاحه ! خخخخ
قبول نکنید !زیر بارش(ینی عهده نه بارون ها) نرید! خخخخ
اما حساب کتابو بلدم که کاربرد نداره !
پاسخ:
سلام , خخخ چقد دشمن داشتم من : ))) ,
خدایا خودت میبینی دیگه من هیچی نمیگم فقط خدا اگه خواستی دعواشون کنی بزن به کمرشون نصف شن : دی

شاید جذابیت نباشه من مثال زدم , ممکنه دوست داشتن باشه , مثلا اکثر مردم دوستایه دوران بچگیشونو بعد یه مدت که مثلا خونشون عوض بشه یا مدرسشون فراموش میکنن ولی بعضی از دوستا هستن که بی اختیار تلفنو برمیداریم حداقل سالی یه بار حالشو میپرسین , میدونی چی میگم؟ منظورم از جذابیت حتما قیافه و سروضع خوب نبود , جذابیت به معنای خودش یعنی اینکه بقیه رو جذب میکنن

بانو دیدی؟ هنوز صحبتشه دارن میکشن کنار : دی
حالا حقتون هست دیر آپ کنم یا نه؟ ها ها ها : ))
  • دخمل بابایی
  • سلام بابا من وقتی اسممو مینویسم که وارد سایت بشم اسمم فقط تا دخترباباش جا میشه باباییش دیه جانمیشه لطف کن بیا درستش کن .بابایی اسممو بزار دخمل باباش روزت خوش بابای.
    پاسخ:
    سلام , انجام شد
    سلام
     خخخخ  الکی الکی گفتید نفهم؟ ها ها  (جهت اصلاع یه دانش اموزایی هستن خیلی زرنگن تو یه چهار دیواری به اسم مدرسه تیزهوشان میخونن  من اون دور برام دیگه نفهمم توهین شده ها:دی الان میخواستم بگم مام بعله ! جز باهوشاییم)
     اصلا اپ نکنید !
     بله خودمم فهمیدم منظورتون قیافه نیست اخه به ادم خوشگل میگن جذاب!
    خب دوستان بحث جذابیت نیست که!
     این نشانه دوستی واقعی هست و اینکه بچه با حالی بوده و با مرام (به قول پسرا!به قول دختراشو نمیدونم :دی)ولی دلیل نمیشه تقلید کنیم ازشون!

      اصرار نکنید... من متن نمیفرستم تورو خدا اصرار بیش از حد نکنید : دی
     نه بی شوخی شاید دوستان استعداد دارن در نوشتن اما من این استعداد نویسندگی رو بگید یه درصد هم ندارم خخخ

    پاسخ:
    سلام , والا من فقط نفرین کردم : )))
    واقعنی توهین نکردم : )

    در مورد مدرسه تیزهوشان من خودم تیزهوش نبودم (در حد مدرسه نمونه بودم : دی) ولی خواهرم اونجاس , میگه عوض درس خوندن بچه ها رگ میزنن : دی (حتما داستان رگ زدنو میدونین من توضیح نمیدم : دی)

    نخواستیم بابا خودم دستو پا شکسته میام آپ میکنم : (
    سلام
     شوخی بود
     من منظوری نداشتم ! رگ میزنن؟ تو تربت؟ شوخی میکنید؟ انقدر خنگن؟
     واقا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

     نه من تربت نیستم ! قبولم ندارم همچین دختری تو مدرسمون باشه !
     ایول خواهرتون !

     از جذابیت به رگ زدن میرسیم!
    پاسخ:
    سلام مجدد : )
    بریم سر بحث خودمون

    و آنگاه جذابیت .. : دی

    وقت بخیر...

    منظورتون از(واقعا پیشنهاد خوبیه من صد در هزار میکنم)چی بود عایا؟

    ابجی سوگول راستشو بگوچن بار تا حالا انشا افتادی؟خخخ

    من به شخصه موافقم ولی فقط نظره من ملاک نیس بقیه بچه هام باید نظربدن،اگه همه نظره سوگول وداشته باشن که قضیه منتفیه،خخخ

    ن بابا تونمونش که رگ نمی زنن(الان همه فهمیدین من می رم نمونه یا بیشتر توضیح بدم،خخخ)ولی جدی بچه های مدارس خاص معمولا خر میزنن تا رگ!!والا

    پاسخ:
    وقت شمام بخیر باشه , واقعا پیشنهاد خوبیه من صد در هزار قبول میکنم (پیشنهادی که شما دادین منظورم بود , "قبول" جا افتاده بود االان گذاشتم)

    دخترانه تیزهوشان زده بودن (نمونه دخترونه رو خبر ندارم : دی)
    من تو مدرسه ی خودم دوستای خودم و تمام بچه های سمپاد رو میگم 80 درصدشون فقط میدونن کتاب چیه همینو بس!
     
    دختر خنگ تیزهوشان نمونه عادی نمیشناسه بانو  !

    اره شاید بوده اما تعریفی از همه نمیشه !

     غیر از منو بانو کس دیگه ای هم هست عایا؟ تو این وب؟

    اره بحث قشنگی نیست بگذریم ...
     
     خخخخ بانو راستش رو بخوای!یه سال بخاطر انشا معدلم شد 19.98 خخخ

     من دیگه حرفی ندارم!

     ولی محاسبات داشتید در خدمتم خخخ

     سلام که یادم شد !



    پاسخ:
    والا ما هم تا دوم سوم دبیرستان فک میکردیم مامان بابامون مارو از داروخانه خریدن : )))

    باقیشم بانو باس نظر بده به من ربط نداش : )

    آره این که درسته حرفه من اینه که تو مدارس خاص چون بیشتر درگیره کتاب ودرسن کمتر به مسائل حاشیه میرن ولی قبول دارم تو هر مدرسه ای خوب و بد داره!

    آخی میگم از انشا حرف میاد جبهه میگیری پس خاطره بد داری.خخخ

    آره ابجی بقیم میان،چون هنوز روزایه اول آپه بچه ها کامنت نذاشتن،حالا ببینیم چی میشه...

    پاسخ:
    انگار ملکه انگلیس آپ کرده وبلاگشو خخ

    ممنون که کامنت میدین بچه ها روحیم خراب بود امروز : ))

    اوووو.صد در هزار واقعا چه استقبالی منو شرمنده خودتون کردین،خخخ

    اصن بی خیاله موضوعه کمک گیری،

    واقعا؟پس دمه تیزهوشانیه گرم

    خوب بحثه قشنگی بود تا اپ بعدی خدا یا رو نگهدارتون!!!

    دوباره اپ کردین سوت بزنین من خودمو می رسونم.خخخ

    یاحق..

    پاسخ:
    قابل نداشت : )
    ولی بازم اگه کسی بخواد میتونم حتی بهش دسترسی بدم مثه خودم نویسنده وبلاگ باشن
    من همچین آدم لارجیم بعله : ))

    این بحث سوت زدن پسر برای دختر خلاف قوانین و مزاحمت محسوب میشه منم که بچه مثبت : دی
    پس خودتون همیشه سر بزنین اگه آپ بود یا نبود کامنت بدین : ))

    حالا من ی چی گفتم که گفته باشم شما جدی نگیر!خدابه دور جوونایه این دوره زمونه چه اعتماد به کهکشانی دارن ها!!اصن آأدم میمونه تو کاراشون.والا(مدیونین فک کنیم منظورم با شما بود)خخخ

    شب شیک...

    پاسخ:
    بحث اعتماد به سقف نبود اصا , صحبت مثبت منفی بودن بود : ))
    (فعل جدید کشف کردم "بودن بود" : دی)

    شبتون بخیر : )
    سلام:)
    بلعــــــــــــــــــــــه ته مجلس رسیدم دگه
    اولا ایششششششش ن عیشششششششششش
    دوما اگه کسی مرکز توجه باش مغرور میشه پس خوب نیس
    یا فک میکنن که بهش ترحم میشه (اگه ادم ضعیفی باش)
    سومااااااااااااا از بس شما مرکز توجههی چند تا دختر اومدن مشاهاشونو دادن که بدم به شوما جان شوما ن باشه جان حسن کچل سر کوچمون والااااااااااا
    پاسخ:
    سلام , جاهای خوبش رسیدین ته دیییگ : )))
    من که دختر نیستم خو : ))) , مدل پسرونشه این : دی

    مرکز توجه بودن درجه داره و تنظیم این درجه هم بستگی به جنبه فرد داره که چه زمانی مغرور بشه ولی خوب اصل حرفو منم قبول دارم , صحبت شما یه جنبه دیگس و اونم اینکه آدمایی که مرکز توجه هستن بهشون خوش میگذره یا نمیگذره , اذیت میشن؟ احساس ترحم میکنن؟ یا غیره : ) , در کل نظر جالبی بود ممنون

    خخ نگین از این حرفا باز اسمم بد در میره بدبختیش میمونه واسه فرزندان آیندم : )))


    سلام بر نفس و بقیه

     جد الخالق! چه خبره ؟ دوساعت پیش نظر گذاشتم بحث به کجا ها رسید!

     با من درباره انشا نگید که اگه دو کلمه یاد داشتم ! ادعا میکردم در حد تیم ملی!

     اقای ادمین روم! ماشا ا.. ماشا ا... اعتماد به اندرومدا (کهکشانو میگم... جهت اطلاع بیشتر اعلام کنید)دارید

    من یه نظر دارم .. شاید عقیده منه .. اما کسی که مرکز توجه ادم مغروری هست ! بیشتر اوقات اگه کسی کار دیگری رو  انجام میده .. معمولا اون ادم مغروره .. همه میخوان مثل ادم مغروره باشن.. اما نمیشه ! چون ادم برای همچین شخصیت نیاز به غرور ذاتیه شدید داره ... نه یه ادم خون گرم( مطمینم نفهمیدید چی گفتم... جمله بندیم افتضاحه میدونم)

    و اینگه ادمین خان! من نمیدونم تصور شما چیه ! اما بدونید نمیگم همه میگم اکثرا .. ادمی که از بهره هوشی برخوردار باشه و از اجتماع خبر داشته باشه ! که خیلی از این دوستان سرشونو از کتاب بر نمیدارن و وقتی وارد اجتماع میشن  درچار اشتباه میشن ! اما بدونید زرنگن و الکی خر نمیشن (به اصطلاح گفتم)  صد در صد از خانواده های با فرهنگ و پیرو کار فرزندشون هستن !
     مثلا همین بانو چقدر دختر گلیه خخخخ ( هندونه ها شکست)

     ماشا ا... چقدر حرف زدم!

    اون فردی که شما میگید استنثناست ! و جز ناخالصی هاست پس طبق این فرد درباره همه نظر ندید لطفا

     هوووف خسته شدم !
     شب خوش

    پاسخ:
    سلام : )
    منو اعتماد به نفس؟ , من هیچ وقت به نفس اعتماد نمیکنم , میگین نه از خودش بپرسین : دی

    من یکم فهمیدم منظورتونو , ولی خو قبول ندارم , همیشه اونایی که مغرورن مرکز توجه نیستن , 
    آدمای محبوب زیادی هستن که مغرور هم نیستن , حتی شاید خودشونم ندونن که محبوب بقیه هستن!
    معمولا آدمای مغرور اینو زود میفهمن که مرکز توجه شده و حتی غرورش بیشتر ممکنه بشه و به اصطلاح پذشو هم بده

    من بعضی حرفارو فقط و فقط به نیت شوخی میزنم , اگه بهتون برمیخوره بهم بگین تا شوخی نکنم یا رسمی تر حرف بزنم , دوست ندارم خدایی نکرده توهین بشه به کسی

    قسمتی که گفتین ادمین خان ..
    دقیقا نفهمیدم به کدوم قسمت صحبتم اشاره دارین ولی خوب نظر خودمو در مورد بچه ها تیزهوش میگم ,

    زرنگن و الکی خر نمیشن : ببینین همینکه یخورده قوه دریافت بهتری دارن بعضی وقتا زودتر بهشون آسیب میزنه , چیزایی که باید مثلا دبیرستان بدونن یا ببینین مثلا راهنمایی میبینن یا میفهمن
    به نظر من فهمیدن بعضی چیزا عیب نیست حتی لازمه اما اون عده ای که یخورده منحرف بشن حتی از آدمای معمولی تر هم ممکنه بیشتر ضربه بخورن , به قول شما این بچه ها از خونواده های اکثرا فرهنگی هستن اما بعضی چیزا ممکنه تو همین خونواده های فرهنگی رخ بده که بیشتر آسیب بزنه

    شما فک کن یه بچه ای که پدرش معتاده مادرشم معتاده بهش بگن بابات دزدی کرده ممکنه براش عادی باشه ولی به یه بچه ای که پدرو مادرش دکتر یا معلم باشن بگن مثلا مادرتو با فلانی گرفتن به نظرتون چی میشه؟

    مثالی که زدم همین تربت ما بوده ! , خانوم دکتری که ..
    همه چیز به محیط اطراف ربط داره اینکه چه اتفاقی بیفته واسه آدم خیلی مهمه , کسی باشه که کمکت کنه خیلی مهمه , یا کسانی که بدتر به جای کمک غرقت میکنن 

    روانشناس نشم صلوات : ))
    البته به کسی بر نخوره انقدر حرف زدم اما..

     اسمش تیزهوشانه !
     2درصدشون تیز هوشن !
    بقیه پر تلاشن!
    10 درصدم خدا بهشون شانس داده !
     

    پاسخ:
    : )
    سلام
     نه من اصلا بهم بر نمیخوره
      اگه چیزیم گفتم شوخی بوده ببخشید !
     من دیگه حرفی ندارم واقا !
    اما یکمی با نظرتون درباره بچه زرنگا مخالفم یگمم موافق
     نمیدونم واااااااالا تو تربت شما چه اتفاقا میفته!
     والا من نسبت به شهرم گفتم و واقا ندیدم !
     راستش شاید دیر بفهمن اما زود نمیفهمن با این نظر مخالفم !
     از اجتماع هیچی نمیدونن
     شب خوش
    پاسخ:
    دوباره سلام ,

    یه سوال به نظر شما بچه های مدرسه تیزهوشان بیشتر درگیر نت و وسایل عجیبو غریب امروزی هستن یا بچه های عادی تر؟ , نت خودش دنیای فهمیدن چیزایه ناشناختست که شاید کسی نتونه به شما بگه یا شما حاضر نباشین این مسائلو از کسی به جز نت بخواین!

    شبتون بخیر

    بچه های مدرسه عادی تر
     و البته علاوه بر نت  درگیرن بیرون از خونم هستن خخخخ
     
     البته دنیای سایبری رو دیگه نمیشه  کاریش کرد
     حق با شماست
     شب خوش

    پاسخ:
    شبتون بخیر : )
    من دیگه حرفی نمیزنم
     یکم دیگه بحث کنیم میشیم روانشناس
     
     مثل این منتقدا شروع کردیم به حرف زدن خخخخ

     شبتون خوش
    پاسخ:
    حرف زدن این مدلی خیلی خوبه , چون آدم با فکر مینویسه ولی موقع حضوری حرف زدن نمیتونی اونی که میخوای رو بگی بعد که حرفات تموم میشه تازه یادت میفته نصفشو نگفتی :  ))

    شبتون بخیر 600 بار : دی
    ایششششششششششششش
    چقذر حرف میزنین 
    من میگم بستگی به ادم داره
    یکی که پولدار باش بهش توجه میکنن به خاطر پولش این حس غرور میده یا یه حس بد برای بعضی هاشون
    یا به عکس اگه کسی فقیر باش بهش ترحم فک نمیکنم خوشحال بشه
    چون هیچ ادمی از ترحم خوشش نمیاد
    به نظر من نباس ادم مرکز توجه باش
    همون متعادل خوبه
    نه انقدر بالا نه انقدر پایین پایین
    ن باومن فرزندانتونو ملتفت میکنم شوما نگران نباش دلت الان به حال اونا بسوزه

    پاسخ:
    ممنون بابت کامنت : )
    کم حرف زدم اعترااض نشه : دی
    الان شوما حرف گوش کن شدی؟؟
    افرین همیشه ایجور باش
    پاسخ:
    باشه خانوم معلم : ))
    نخیر من خانوم وکیلممممممممممممم چیشش
    پاسخ:
    شاید استاد دانشگاه شدین از اون نظر گفتم : )
    ههههههههههههه حتمااااااااااااااااااااااااااا:)
    پاسخ:
    :)
    سلووووووم به همگی...
    منو یادتون مییاد؟؟؟
    ببخشید شما؟؟! خخ
    دلم براوتن تنگیده بود یه وقت یه حالی نپرسین ازم ببینین زنده ام یا مرده!!!بی معرفتا....
    ولی هستم در خدمتتون تا انقلاب مهدی....!
    بچه ها کجایین راهپیمایی ندیدمتون!!!خخخ ( الکی مثلا من راهپیمایی رفتم)

    جذابیت...؟؟
    اره زیاد باهاش برخورد کردم قضیه همین ستاره داشتنه واقعا بعضیا هستن خوشگل نیستنا ولی تودل بروین یا برعکس!!
    من فکر میکنم کم و بیش برمیگرده به اخلاق! خودم شخصا بیشتر اخلاق و رفتار طرف مقابلم برام مهمه تا ظاهرش...

    از دوران بچگیم چیزی تو ذهنم نیس که تقلیدکرده باشم ولی به قول معروف بابام برام قهرمان بود!!!
    جدی میگم ها من از اخلاق بابام خیلی خوشم مییومد همیشه سعی میکردم ازش تقلید کنم خو اون زمان خیلی کارسختی بود موفق نمیشدم ولی کم کم اخلاقم شده مث بابام!!!! با اتفاقایی که باهاش برخورد میکنه قشنگ رفتار میکنه فکر میکنه نمیدونم جالبه برام...!
    آدمای شوخ طبع برام عزیزن یه دوست دارم گمونم 8سال میشه که باهاش دوستم از طریق مدرسه جداشدیم ولی رابطمون اصن قطع نشد از اون توی شوخ طبعیم تقلید کردم!!!!...

    ؟؟؟؟!
    پاسخ:
    سلام , یه چیزایی یادم اومد الان که خوب فک کردم : ))
    ایشالا همیشه سلامت باشین : )

    چون اهواز هواش بد شده به نشانه همدردی , توو خونه موندیم اینجا شعار میدیم : ))

    ممنون بابت نظرتون
    اهـــــــــــــــــــــــــــواز؟مگه اهواز زندگی میکنیییییییییی
    السا دلت بسوزهمن همه رو دیدم(از دروووغ)
    پاسخ:
    آشناهامون اونجان , طفلکیا تو پلاستیک نفس میکشن از بس وضع داغونه :(

    : ))
    اهاااااااااااااااااااا
    چ جیلبـــــــــــــ
    مگه چکاره/؟
    پاسخ:
    طوفان ریزگرد اومده اونجا مدارسشون چند روزه تعطیله
    چ جالبــــــــــــ
    میگم ادمین چقدر روم شلوغه از بس شلوغه ادم میمونه باکی حرف بزنه
    پاسخ:
    وظیفه من اینه رومو سرو پا نگه دارم وظیفه شما اینه شلوغش کنین : )
    الان کی کوتاهی کرده؟ : ))
    سلــــــــلااام...
    خوبین عایا؟؟
    حاج رضا چگونه ایی؟؟؟
    دوست جونیـــــــا ولنتاینتون مبـــــــــارک
    بهترینهارو داشته باشین ایشالله....

    اومدم کادومو بگیرم و برم...یالا زود باشین..!!!!خخخ
    فداتونم بابای
    پاسخ:
    سلام , گونه ای خوبم : دی
    شما خوب هستین ؟ , ایشالا که هستین : )

    خدایا امروز روز ولنتاینه و من هنوز ناامید نشدم...بزار شانسمو امتحان کنم...
    بسم الله
    خدایا به امیدتو!!!

    دوستان به نظرتون من شبیه نیمه گمشدتون نیستم؟؟؟
    از این زاویه:
    این:
    این:
    بابا دیگه مسخره بازی در نیارین.از این زاویه شبیهم دیگه:
    نبود؟؟؟:-(
    برم؟؟؟؟

    خدا ازتون نگذره.......

    خخخ
    پاسخ:
    : )))
    فرهنگ غلط ما امروزو که روز عشق و دوستیه متاسفانه سعی میکنن واسه دوست دختراشون یا پسراشون کادو بخرن..! اینو بخونین...

    اگه تو روز ولنتاین دوس پسر یا دوس دختر نداشتی ناراحت نباش...
    خیلی ها تو روز "مادر". مادر ندارن
    و خیلی ها تو روز "پدر" .پدر ندارن...

    پس بیخیال این عشقای لکی....
    عشق ینی "نفس مادر" ینی عشق بابایی..وتمام!
    پاسخ:
    ممنون قشنگ بود : )








    قهرم دیه!...
    عاغا من کادو موخاااام
    زلیل مرده ها الهی کسی براتون کادو نخره بهتون بخندم!!!!
    ایشششش
    پاسخ:
    کامنت قبلی دو ساعت حرف فیلسوفانه زدی باز کادو میخوای چیکار : ))
    خو کادو میخام دیه گنادالم...!!!!

    الهی به حق 5تن با عشقتون رفتین بیرون گشت بگیرتتون پدرمادراتون بفهمن ولنتاینو کوفتتون کنن الهی که کادو نگیرن به روزم بیفتین اشکتونو ببینم..!!!!!
    بهلـــــــه...
    اقارضا بگو آمین برادر..!
    پاسخ:
    آمـیــــــــــــن : ))
    سلام ب آق رضا

    خوبی خوشی ؟

    خوبه داداش مطالبت
    پاسخ:
    سلام , فدای شما , خوبم ممنون شمام خوب باشی ایشالا

    نکته ظریفی بود بهش دقت نکرده کردمم
    مندیشب سر زدم دگه هر چندوقت یه بار از حضورم مستفیزتون میکنم:))
    پاسخ:
    لطف میکنید : )
    سلااام
    بروبچ وبلاگمو آپ کردم خوشحال میشم بیاین ببینین...
    رضا دیدی وبلاگو؟ آخه نظر نذاشتی....لووس
    پاسخ:
    سلام , گذاشتم دیگه : دی

    سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

    یه سلام بزرگ به اندازه تمام  روزایی که نبودم امیدوارم خوب باشیین ....

    من بابت نبودم دلیل دارم البته اگه به قول خودتون ریا نباشه(تف به ریا)من درس میخوندم...........

    الان دیگه حوصله ی درس خوندن ندارم.............اگه شمام دعوام کنین که دیگه هیچی...........میدونم شما دعوام نمی کنین.

    من هیچ وقت دوس نداشتم کانون توجه باشم احساس میکنم اونجوری همه ی کارام میره تحت نظر دیگران ومن اصلا اینو دوس ندارم هیچ وقتم کاری نکردم که کانون توجه باشم............بله ما اینیم دیگه

    نظری درباره ی پول ندارم یعنی کلا ازش خوشم نمیاد.......به جون خودم...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    فقط یه بار اونم دوست داشتم جای مامانم باشم همین......

    دیگه خیلی حرف زدم........

    بای

    پاسخ:
    سلام , ایشالا هر جا هستین سلامت باشین , درساتونم بر وقف مُراد : )

    بعله پول چرکه کف دسته : ))

    خدا سایه مادرتونو از سرتون کم نکنه

    ممنون بابت نظرتون
    هههههههههههه
    اقا به وب منم سر بزنید تازه زدمششششش
    پاسخ:
    سر زدم , کامنتت دادم بی سلام خانوم : )

    ممنون بابت دعوتت
    بلــــــــه دیدم جواب هم دادمم
    خواهش میکنم
    پاسخ:
    : )
    دادا لایک واقعا لایک خیلی حال کردم
    پاسخ:
    فدات آقا مسعود
    سلام ادمین.شرمنده مزاحم شدم ولی متاسفم واسه ناظراتون همش از رویه دشمنی کلا ایدی رو بستن من با اینکه کاری نکردم لطفا بیگیر باشین ممنون.بای.
    پاسخ:
    سلام , از ناظری که اخراج کرده سوال میکنم اگر مشکل جدی نبود باز میشه یوزرتون
    لطفا ناظرایه جدیدتون اینطوری نباشن که از سمتشون سواستفاده کنن.....
    پاسخ:
    سعی میکنم : )
    حالا رف بحث سر ناظر سوال پیش اومده
    شما نوشتی دوتا ناظر تایید شده اند پس بقیه چی هستن؟؟
    پاسخ:
    مابقی در حال بررسی هستن :  )
    خو اونو که میدونستم چجوری در حال بررسی هستن ولی ناظرن/؟
    شما فقد نوشتی دکتر و ادی رو مثلا اریا ننوشتی پ چجوری ناظره/؟
    پاسخ:
    ناظر موقت هستن , شانس اونایی که الان ناظرن برای ادامه کار بیشتر از اونایی هست که کلا ناظر نیستن
    گفته بودند که از دل برود یار چو از دیده برفت

    سالها هست که از دیده‌ی من رفتی لیک

     دلم از مهر تو آکنده هنوز

     دفتر عمر مرا

     دست ایام ورقها زده است

     زیر بار غم عشق قامتم خم شد و پشتم بشکست

     در خیالم اما

     همچنان روز نخست تویی آن قامت بالنده هنوز

     در قمار غم عشق

     دل من بردی و با دست تهی

     منم آن عاشق بازنده هنوز

     آتش عشق پس از مرگ نگردد خاموش

     گر که گورم بشکافند عیان می‌بینند

     زیر خاکستر جسمم باقیست

     آتشی سرکش و سوزنده هنوز


    پاسخ:
    مرسی بابت متن
    عجــــــــــب
    چ جیلبـــــــــــــ
    ولی هم هیچکدومشون بدرد نیمخورررررررررررن :))دروغ میگم بگو دروغ میگی
    پاسخ:
    : (
    خو راس میگم دگه همشون یه سلام میکنن میرن زیر اب یا میرن یه اتاق دگه یه روز بیا خودت رویت کن البته بدون خبر قبلی به حرف من میرسی
    چیششش
    پاسخ:
    آخه همه همینطورن اول میگن ما خیلی فعالیم بعد میشن اونی که الان میبینین : )

    سلام.اری همه میرن زیر اااااب منم شاهدم ادمین بلانسبت بعضیاااا
    پاسخ:
    سلام , بلی بلی : ))
  • میثم تربت (آقا خوشکل)
  • سلام دوستون دارم مخصوصا آقارضا
    سی یووووووو
    پاسخ:
    سلام آقا میثم , فدات دادا
    سلاااااام حاج رضا خوبی عایا؟؟؟
    شرمندم بخدا همیشه من باید دیر برسم یادم بودها منتها وقت نبود!!! بازم عذرمیخام....

    تیووولدت مبــــــــــارک اق رضا چندساله شدی عایا؟؟؟
    خخخخ پیر شدی رفت ها در جریان که هستی....
    درسته دیر رسیدم ولی مطمعنم که برام کیک نگه داشتی مگه نه؟؟؟

    ایشالله 120 سالگیتو بهت تبریک بگیم بهترینهارو برات میخام ...
    موفق باشی برادر

    پاسخ:
    مرسی واقعا , اول اسفند بود ولی قبول میکنم تبریکو : )) (شوخی)

    بعدشم شیرینی پا نداره : )) (ضرب المثل تربتی جهت شیرینی ندادن به کسی : دی)


    سلاممم.اعع تولده تولدتون مبااااارک ادمین ایشالا عروسیت البته ما رو که دعوت نمیکنین بقول خودتون دی:
    پاسخ:
    سلام , مرسی از همتون , لطف دارین بچه ها

    شماره خونتونو واسم خصوصی بفرست روضه ام بود دعوتتون کنم چه برسه به عروسی : ))
    ســــــــــــــــلام ســــــــــــــلام

    تولده!؟

    تولدتون مبـــــــــــــــارک

     پ کو شیرینیا؟؟؟؟؟

    اتنا خورده من میدونم!!:D
    اصلانم به رو خودش نمیاره خخخ

    شب خوش
    پاسخ:
    سلام , سلام : ))

    مرسی از لطفتون , نه بابا اتنا از شیرینی بدش میاد قندش میزنه بالا نمیخوره کلا : ))

    اینجام داشت شوخی میکرد : ))
    سیلومممم حالو احوالتون عایا؟بسی بی عدب هستین اولا غیبت کردین دوما ادمین من بسی شیرینی دوس دارم الکی نگو عروسیتم میام سوگل من مثه تو گشنه نیستم حححححح خودت خوردی ب لنگ من ننداز دی:منم بسی شوخی میکنم ب دل نگیرین.............
    پاسخ:
    : ))
    سلامی دوباره

    ااا اتنــــــــــــــــــــا غیبت؟؟؟؟؟
     زشته عیبه جرمه !
    من که سیر سیرم جات خالی همین امروز یه کیک کامل( نصفشو ها )خوردم! (شکمو عمتون هستن صرفا جهت اطلاع )

    با اینکه شیرینی دوست ندارم !:O

    خخخخخخخ
    پاسخ:
    : )
    عی بابا
    سوگل جان تو ب معده گاو گفتی ذکی ب معنای واقعی

    خوبه دوس نداری انقد خوردی اگ دوس داشتی ک واویلا عوه

    انقد حرف نزن هی من تحریک میشم عه.فعلاا شبتون ستاره باروون:)ححح
    پاسخ:
    شب بخیر : )
    خاک بر سر داعش
    ادمین نباس یه شیرینی بدی ن واقعاااااااااا
    ایشالا هرچی ازخدا میخوای بهت بــده
    ادمین من یه روشی دارم دوتا فش بده اگه نشد دوتا چک بزن حله من همیشه اینکارو برای دوستام انجام میدم ج میده جان تو نباش مرگ تو
    پاسخ:
    من دلم نمیاد کسی رو بزنم : ) (الکی مثلا مهربونم : دی)
    اتنا بیا روم شما من باهات کار دارم!خخخخخ

    فردا البته!

    خیلی علاقه داری به حیوانات چارپا؟ اصلا حقته اخ شدی ! خخخخ



    پاسخ:
    : )
    ببین میگن دل ب دل راه داره همینه دیگ
    اری من بسی ب حیوانات عشق میورزم
    فدامدا بیا منتظرتم سوگل بووووق
    پاسخ:
    : )
    خخخخخ همزاد پنداری!(نمیخواستم توهین بشه خودت گفتی!)خخخخخ

    منم بدم میاد از حیوانات ... و اینکه اشرف مخلوقاتو داری به حیوان نسبت میدی!... اگه این طور بود خدا انسانم بی عقل می افرید!..

    پس نصحیت خواهرانه میکنم هیچ عمل و حرکتی از انسانو به حیوان نسبت نده!

    عفت کلامت کجاست اتنا؟

    خخخخ

    ادمین از کیک تولد به بحث جدید رسیدیم !شب خوووووووش
    پاسخ:
    همینطوری ادامه بدین فیلترین وبلاگو فیلتر میکنه منم دستگیر : ))

    ایشالا جشن تولد بعدیمو بیاین ملاقاتی تو زندان : ))
    ادمین نگو بغض گ
    گیلمو گیرف
    پاسخ:
    : )))

    سلام...

    ادمین بخاریایه روم و روشن کن که یخ زدیم.ووووووی عجب برفی،دمه خدا گرم با این برفش..همی اول بگم اگه بشینین توخونه تو این هوا نصفه عمرتون تلف شده ها...

    هواش خیلی توپه برین پیشکو حااااالشو ببرین ما که بردیم جاتون خااالی

    راستی ادمین تا من و سوگول با چوب نیایم سره وبلاگ تو قصده اپ کردن پیدا نمیکنی نه؟ینی ی ادمین اییینقد میتونه تنبل باشه؟ن واقعا 

    داریم؟؟؟؟؟؟چمدونم،حتما داریم دیگه...

    ابجی سوگول چوبه تو بردار بیار که لازم شده خخخخخ

    راستی دعا کنین فردا تعطیل شه که امتحانه عربی دارم تو این هوا اصن حسه خوندنم نمیاد.برای اینکه فردا تعطیل باشه همه بگن امییییین....

    شبانه روزتون برفی...

    پاسخ:
    سلام , خدارو شکر برفم دیدیم امسال : )

    بچه ها خودشون هاتن دیه بخاری میخواد چیکار : ))

    آپ میکنم ایشالا به زودی : )

    ایشالا فردا امتحان بگیره که دیه هوس هوای برفی نکنین : دی

    ممنون که هنوزم سر میزنین : )

    شب خوش : )

    ســــــــــــــــــــــــــــــلام

    باز من اومدم

     بانو بردار چوبو وگر نه ادمین تا عید اپ نمیکنه!

    نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

     خوش بحــــــــــــــــــــــــــــــالتون

     منم برف بازی میخوام...

    امسال اصلا برف ندیدم گگگگ

    دعا نمکی کنم بانو من برم مدرسه شما تعطیل باشید این انصاف نیست خخخخ
    پاسخ:
    سلام : ) , مشهدم برف اومد که : )

    اگه مشهد نیستین ایشالا شهر شمام برف بیاد : )

    بده من اون چوبو ابجی تویم جارو بردار بیا دنباله مناینطوری بهتر جواب میده،خخخخ

    دلت بسووووووزه،ما که دیدیم.هههه

    انا بیا از بس دعا نکردی  همه برفا آب شد.وع.

    حالا خودتم پاشو بیا به جایه من امتحان بده تا وقتی بهت میگم دعا کن دعا کنی زووووود باشخخخخخخ

    پاسخ:
    : )
    منــــــــــــــو عربی؟؟ نه نه

     ادمینم انقدر براش نظر نذاشتن نمیاد دیــــــــــگه !

    خب اپ کنید دیگه!

    وبتون پر گردو خاکه ...یه گرد گیری بکنید بد نیست!

    پاسخ:
    ایشالا به زودی : )

    به دعای......لااله الا الله.

    نخیر نمی گیره نمی گیره نمی گیره.بععععله تلقین بی اثر نیس خخخخ

    نه ابجی،پس منو عربی؟؟؟؟؟

    اه این معلمام نزدیکه عید به خودشون میفتن اوفففففف ایشاالله اتش فشانه دماوند فوران کنه مایه ی مذابش بریزه روش فردا نیاد خخخخ فک کنین ی درصد بشه،ینی چی میشه

    خواهش میکنم نظره دیگه تشکرنداره

    ولی خدایی بیاین بدجنس بازی درنیارین دعا کنین امتحان نگیره...

    شب تووووووووپ


    پاسخ:
    طفلک دبیره : دی

    بعد کنکور تربیت معلم قبول شدم الان خوشحالم نرفتم : ))))
    ســـــــــــلام

     شما بگید یه دونه برف!نیومد که نیومد!(مشهدو میگم)
    هر کی گفته دروغ گفته خخخخ


    پاسخ:
    تو راه که برفی بود والا خود مشهدو نمیدونم : دی
    ایشالا بیاد : )

    سلام.

    وااااااااااااای خدای من بگیییییین چی شده:

    امتحان......امتحان......گرف خخخخخخخ الهی عشقتون ولتون کنه بره دیگه برنگرده که دعا نکردین ههههههه. ولی خوب دادمش

    ادمین تو چیکا کردی؟ننننن دیگه چوب نمیشه همون میله اهنی رو بدین من تربیت معلم قبول شدی نرفتی؟حرفه مفته

    یکی مثه من برا تربیت معلم میمیره یکی...هییییی خدا.ی دیوار بدین من سرم و بزنم به دیوار نه خوب بدین...!!!!



    پاسخ:
    سلام , خدارو شکر خوب دادین امتحانو

    سال ما تربیت زیاد گرفتن حتی یکی از رفقا رتبش 5 هزار تا بدتر از من بود قبول شد (الان داره حقوق میگیره : دی)

    من چون پدر گرامیم معلم بود گفتم معلم بسه دیه مهندس داشته باشیم عوضش : )))
    سلام

     تبریک که خوب دادی! چرا نفرین میکنی دختر(خوبه عشق نداریم خخخ)

    تو راه که بعله ادمین خان! تو شاندیز و طرقبم اومد! خود مشهد نیومد!
    پاسخ:
    از بس شمع دزدیدین خدا سوسکتون کرده : دی (شوخی خواهر گرام)

    مرسی ابجی،چون دسته جمع نداریم گفتم وگرنه منو چه به نفرین: )

    واقعا تربت برف اومد و مشد نیومد؟؟؟؟؟؟؟؟چه چیزا!

    خوب پاشو بیا تربت بریم برف بازی حسرت به دل نمونی.والا



    پاسخ:
    برفایه تربتم آب شد با این خورشید سر صبحی : |

    خصوصی : یوزر مزاحمتی برای کسی نداره بذارین باشه شاید بعد بدردتون خورد : )

    اها الان میخوااستین مهندسیتونو به رخ ما بکشین؟؟؟؟

    من که معلم شدم رفت...ابجی سوگول دکتر شو حالشو بگیر خخخخ

    اره برفام اب شد همین سوگول ما روچشم زد!!!!هههههه

    اگه تا ی روز دیگه اپ نکنین وبلاگتونو به دلیله دیر اپی مسدود میکنم>:|

    پاسخ:
    نه بابا مهندس شدن که رخ نداره با این وضع کار :|

    معلما محترمن , دکترا اگه آمپول نزنن محترمن : )))

    لطفا مسدود نکنین تا موضوع بدرد بخوری از هوا برسه : (
    ســــــــــلام

     بانو ج این سوالتم بدم بیوگرافیم کامل میشه ها خخخخخ

     من کارم از دکتر شدن گذشته!یا دبیری یا مهندسی(دبیری نمیرم .. دبیر زیاد داریم .. مهندسم زیاد داریم )

    لابد ادمین دیگه ! ما که برف ندیدیم از بس بدن مشهدیا:)
    پاسخ:
    گزینه سوم؟ خونه داری : )

    الان مشهدی بودن شما نفی شد : ))
    اعتراف کنین تربتی هستین که خونتون مشهده عایا؟ : )
    چـــــــــــــــــــــــه طور؟؟؟؟

    ؟؟؟؟؟

    چون گفتم بـــــــــدن؟؟؟

    شوخی کردم!گفتم با خودم شوخی کنم بهتر از دیگرانه!
    پاسخ:
    آها : )
    الــــــــــــان شما و بانو رو باید تو سازمان امارگیری استخدام کنن به خدا!

     چیزی موند که نپرسید خخخخ
    پاسخ:
    : )))

    خوب گفتم که نرین مهندس شین،حالا خوب شد.خخخخ

    باشه بهتون وقت میدم با بالاییا هماهنگ کردم مسدودنکنن فعلا

    ابجی سوگول داشتیم؟خخخخخ

    پاسخ:
    تشکر بابت هماهنگی : ))
    سلامــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    بلاخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــره برف اومد!!!
    پاسخ:
    سلام : ) , اینجام اومد دوباره : )
    سیلومممممممممم خاهران برادر رضا.چطورین؟؟چه حرفی زدینا من یه هفته سرنزدممم گگگگگ.خاهر سوگول ی سر به چت رووم بزنی بدنیستا.....امروزم ینی دیروز برف اومدددد......لامصب نمیشینه ما تعطیل شیم........هی خداااااااااا.فعلن...........
    پاسخ:
    سلام : ) , من خوبم بقیه ام ایشالا خوبن : )

    ای کسانی که مدرسه میروید همانا عید برای شما نزدیک است : ))

    سلام جمیعا.جمیعا امیدوارم  خوب باشین

    اقا توجه توجه:

    طبق آخرین خبرات مدرسه پیچونده شد تا بعده عید به همین منظورمن دارم میرم مسافرت اما...نکته اینجایه که درنبوده من هرگونه

    کامنت،بحث،گفت گو،و حتی کوچک ترین حرفی پیگرده قانونی داره وبا مجرم به شدت برخورد میشود،حرفاتونو تو دلتون نگه دارین من اومدم بعد بگین راستی.... پررویم خودتونین.خخخخ

    اقا ادمین شمایم اگر پشته سره من آپ کنین میدم چت روم و با تمامه مخلفاتش از ریشه بکنن....از ما گفتن

    برام ارزو کنین که بهم خوش بگذره،زود باشین...:|

    من تا کسی نیومده که بزنم رفتم.: ))

    پیشاپیش عیدتونم مبارک...خوش باشین بای

    پاسخ:
    سلام , ایشالا سفر به سلامتی و خوشی باشه

    میگن پشت سر مسافر آپ کنی (بریزی) شگون داره بدین منظور من قراره آپ کنم : )))
    ک بار دختری حین صحبت با پسری

    که عاشقش بود، ازش پرسید:

    - چرا دوستم داری؟ واسه چی می گی عاشقمی؟

    - دلیلشو نمیدونم ...اما واقعا" دوست دارم

    - تو هیچ دلیلی رو نمی تونی

    عنوان کنی... پس چطور دوستم داری؟

    چطور میتونی بگی عاشقمی؟

    - من جدا"دلیلشو نمیدونم، اما میتونم بهت ثابت کنم

    - ثابت کنی؟ نه! من میخوام دلیلتو بگی

    - باشه.. باشه! میگم... چون تو خوشگلی،

    صدات گرم و خواستنیه، همیشه بهم اهمیت میدی،

    دوست داشتنی هستی،

    با ملاحظه هستی، بخاطر لبخندت...

    - دختر از جوابهای اون خیلی راضی و قانع شد

    متاسفانه، چند روز بعد، اون دختر تصادف وحشتناکی

    کرد و به حالت کما رفت. پسر نامه ای رو کنارش

    گذاشت با این مضمون:

    عزیزم، گفتم بخاطر صدای گرمت عاشقتم اما حالا که

    نمیتونی حرف بزنی، میتونی؟

    نه ! پس دیگه نمیتونم عاشقت بمونم

    گفتم بخاطر اهمیت دادن ها و مراقبت کردن هات دوست

    دارم اما حالا که نمیتونی برام اونجوری باشی، پس منم

    نمیتونم دوست داشته باشم

    گفتم واسه لبخندات، برای حرکاتت عاشقتم اما حالا نه

    می تونبی بخندی نه حرکت کنی پس منم نمیتونم

    عاشقت باشم

    اگه عشق همیشه یه دلیل میخواد مثل همین الان،

    پس دیگه برای من دلیلی واسه عاشق تو بودن وجود نداره

    عشق دلیل میخواد؟

    نه! معلومه که نه!!

    پس من هنوز هم عاشقتم
    داش رضا خواهش مکنم ککککک ای خدا کککک
    پاسخ:
    ناظر شدن با پارتی بازی نمیشه , در حال حاضر تعداد کامل هستش
    هعی خدا
    پاسخ:
    : )
    رضا من متوجه منظور کامل اون همه چیزو که نوشتی !!!!
    ینی چی چیو میخواستی بگی؟
    چی بده؟ چی خوب؟منظور کامل چی هست
    میخواستی چیو بهمون یاد بدی؟
    من واقعا ....... یه توضیح کوچیک لازممه
    پاسخ:
    من نمیخوام یاد بدم چیزی
    میخوام یاد بگیرم ,
    شما اون سوالایی که آخر مطلب نوشتمو جواب بدین برا من کافیه
    کانون توجه شدن خیلی خوبه برای چیزای خوب مثلا بگن فلانی
    درس هاش چقدر خوبه بهش احترام بزارن
    اما برای چیزای بد اصن خوب نیس چون یه سری اتفاق میوفته
    شاید نتایج خوبی نداشته باشه
    پاسخ:
    بعضی چیزا خوبو بدش معلوم نیست
    مثلا طرف خودشو منفجر میکنه یه عده آدم میمیرن
    یه عده میگن شهید بهش چون مثلا صهیونیستارو کشته
    یه عده میگن تروریست!

    یا مثلا بازیگرایه خانوم ایرانی
    بعضیاشون برایه خیلی از مردم الگو هستن و برایه بعضی مردم دیگه چیز!

    این به خاطر اینه که ارزشا برایه مردم متفاوته
    حتی همین درس خوندن برا بعضیا ارزش حساب نمیشه
    اینم چن تا جواب داره مثلا طرف به خاطر ظلمی که شده جونشو میده اماانتظار نداره کسی بفهمه یا ناخوداگاه دیده میشه 
    کسی که نیتش دفاع باشه تو یه جایی که دارن همه رو میکشن خودشو منفجر میکنه اما عده کمی از بین میرن در عوض خیلی ها نجات پیدا میکنن
     یه بازیگر شرایط کسی رو که تو جنگ هست نداره اونا هرچقدر هم کمک کنن خدا از شون بپذیره ولی مثه کسی نیس که با جونش کمک میکنه
    درسته دوگانگی ارزشی هست  ولی باید منطق داشته باشیم که مثلا اون خانوم بازیگر که خیلی هم مشهوره هم کمک میکنه هم با بی بند و باریش یه سری چیزا رو ترویج میده
    پاسخ:
    منظور منم همینه هر اتفاقی برای بعضیا ارزشه و برایه بعضیا عکسشه!,

    ما که از بیرون میبینیم میتونیم منطق داشته باشیم
    ولی مثلا خونواده اون فردی که تو انفجار کشته میشه میتونه مثه ما فک کنه؟
    شاید نتونه ولی کار اشتباهی هم نکرده اگرم کرده دیگه خدا بهتر میدونه
    پاسخ:
    صحبت کار اشتباه نیست
    منظورم همون تفاوت دیدگاه هستش
    هر اتفاقی میتونه واسه بعضیا خوب باشه
    واسه بعضیا هم منزجر کننده ! (لغت باحالیه گفتم استفادش کنم : دی)
    به نظرت تفاوت دیدگاه منجر به چه چیزی میشه؟
    دقیق به من بگو من میتونم در مورد این چیزا قانعتون کنم
    مثلا آقای فلانی که میره مذاکره انجام میده
    اول پول من و شما رو به جیب میزنه میره وراجی میکنه دست آخر هیج غلطی نمیکنه یه عده آدم احمق هم ازش دفاع میکنن میشه بگیم کانون توجه هست نه واقعا؟
    آقای فلانی که زیر کولر حرف میزنه شام و ناهارش آماده هست
    با یه پدر کارگر که ساعت 7 صبح میره کارگری تا 3 ظهر غذا نممیخوره
    زیر آفتاب داغ با اون ارزش های متفاوتی نداره؟
    اون داره زحمت بازو و رنجشو میکشه ولی ببخشید اینجوری مینویسم
    طرف اونور آب هم میره حال میکنه هم مردم رو سرکار میزاره
    هم به ریش ما میخنده آخر هم هیچ گوهی نمیخوره
    معذرت اینجوری میگم
    باید تفاوت رو حس کنیم
    یا مثلا شما با کدوم مورد دوصس داری ازدواج کنی مثلا یه دختر پول دار هرز یا یه دختر متوسط اما خوب باید متوجه بشیم کانون توجه بودن خیلی فرق داره میشه تفاوت ها رو از هم تشخیص داد
    پاسخ:
    دقیقا همینه , منم از کانون توجه شدن حرف زدم ولی منظورم این نیست فقط پولدارا میتونن کانون توجه باشن , مثال گدا که گفتم شاید بتونه نشون بده

    بعدم اینکه میزان مورد توجه بودن منظورم نبود ,
    مثلا یکی تو جهان کانون توجه هستش یکی تو خونوادش

    ممنون بابت کامنت
    ینی چی یکی کانون توجه تو جهان مثلا اوباما؟میشه بگیم
    بزرگی و کوچکی بسته به موقعیت فرد داره شاید اگه طرف پولدار نباشه مورد توجه نباشه اکثر کسایی که تو چشمندر سیاست یه موقعیت بالا دارن  اون ما هستیم که نگاهمون متفاوته در کل قدرت عقل داریم میتونیم بفهمیم مگه نه؟
    پاسخ:
    مثلا چاپلین تو جهان مرکز توجه هست و خواهد بود
    یکی ام تو اقوام به فان بودن معروفه
    چاپلین به خاطر عقایدش مورد ستایشه به فان بودن ینی چی؟
    پاسخ:
    چاپلین یه شخصیت بزرگه , جنبه های زیادی داره
    من فان بودنشو مثال زدم

    من نمیدونم فان بودن ینی چی؟
    اول اینکه بزار تو مملکت خودمون مثال بزنم بعد سراغ غرب و شرق هم میریم
    کانون جاذبه بودن چن مورد هست
    اول کسی نمیخواد کانون باشه ولی هست
    دوم کسی کانون جاذبه رو برا خودش میسازه
    سوم  کسی طی یه تغیی هایی کانون جاذبه میشه خودبه خود
    برا مثال اول میشه بگیم یه نفر که زیبا هست اما اونو بروز نمیده  ولی باز هم چون زیبایی خیلی مشخصی داره میشه کانون جاذبه یا یکی که تیپ قشنگی داره
    دوم  کسی که دنبال کارای شهرت هست اگه موقعیتش پیش بیاد کانون جاذبه میشه اما ...... بعد میگم

    کسی مثه امام خمینی نمیخواست کانون جاذبه باشه اما چون فداکاری هاش زیاد بود خودبه خود شد کانون جاذبه اون یه مملکت رو نجات داد

    اما
    بعضی از کانون جاذبه ها موقعیتی هستن مثلا طرف صدای قشنگی داره        ماشین قشنگی داره یا امثال این ها
    اما وقتی نباشه دیگه کانون جاذبه نیست یه مثال ایرانی مثه مرتضی پاشایی    تا وقتی بود دخترا براش میمردن اون موقع بهترین بود اما الان چی؟؟؟؟؟ دیگه کانون جاذبه نیست فوقش تا ده سال آهنگ هاشو گوش میدن ولی دیگه میشه خاطره اما کانون نیست من به شخصه روز فوتش دیدم چه شکلیه واسه اولین بار هم یه آهنگشو شنیدم خخخخخ

    حالا بعضی ها میشن کانون جاذبه ثابت مثل دکتر حسابی که الان هم که به رحمت خدا رفته باز هم اسمش تو کتاب ها هست تو تلویزیون اختراع هاش مورد توجه هست بهتر از انیشتن هنوز از یادش استفاده میشه  اما دریغ از اسم پاشایی تو یه کتاب مگه نه؟
    پاسخ:
    فان منظور جنبه سرگرمی بودنش
    در مثال مناقشه نیست , فرقی نداره ایرانی یا غربی و شرقی بودنش ..

    ما بقی حرفات درسته و چیزایه مشخصو معلومیه
    و جای بحث نداره
    ممنون من میخواستم حرفمو ثابت کنم پس این موضوع اوکی
    پاسخ:
    : )
    :) این علامت به چه معناست؟؟؟؟
    پاسخ:
    لبخند ژکوند