وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

آخرین نظرات
پیوندها

شب بلند

دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۲۸ ق.ظ

وقت بخیر : )

شب یلداست امشب : ) , اول از هر چیزی امیدوارم خوشی هاتون به اندازه بلندی این شب ادامه دار باشه و غماتون به اندازه بلندی این شب کم بشه ! (زیاد جدی نگیرین جمله رو : دی)

 

قبلنا وقتی میومدم مطلب بنویسم یه چیزی تو ذهنم بود بعد کم کم پر و بال میدادم یه چیزی در میومد امشب اصلا موضوع ندارم حالا قراره حرف بزنم تا شاید یه نکته ای از حرفام در بیاد : دی

 

حالا نه که مطلبای قبل پر نکته بود : )))

هدف دور هم بودنه آقا , حتما که نباس نصیحت کنی و حرفای گنده تر از دهنت بزنی , والا : دی

چند روزی بود واسه دوتا از سایتام یه مشکلی پیش اومده بود کلی اینور اونور زدم مشکل رفع بشه درس نشد : |

البته خیلی چیزا یاد گرفتم تو همین پروسه اینور اونور زدن : دی

امشب اتفاقی مشکلو رفع کردم : دی , اصا یه وضعیه الان , ذوق مرگ شدم : دی

ولی خوب مشکل فقط واسه من نبود کلی سایتای غیر ایرانی ام اینطوری شده بودن ولی کسی به جواب نرسیده بود , تو فرومای خارجی کلی تاپیک سوال زدن خارجیا تا بتونن مشکلشونو رفع کنن بعضیا راهنمایی کرده بودن ولی بازم رفع نشد , باورتون نمیشه رفع کردنش کمتر از چند ثانیه طول میکشه : دی , البته من هر جا تونستم اطلاع رسانی کردم تا اونام مشکلشون رفع بشه : )

میدونین قبلن این مشکل وجود نداش اما هر سایتی نیاز داره بروز رسانی بشه منم سایتو بروز کردم اینطوری شد که مشکل دار شد , سایتو برگردوندم به همون حالت قبل بازم درس نشد کلا نا امید شده بودم : دی

 

یعنی دیروز من سرمو کرده بودم زیر پتو به این فک میکردم قبلن که این مشکله وجود نداش چقد خوب بود , احساس از دست دادن چیزی که قبلا داشتین و الان ندارین خیلی عذاب آوره !

 

شما یک درصد فک کنین خونه نداشتین و مجبور بودین تو خیابون , پارک , زیر پل ! یا .. زندگی کنین!

فک کنین بابا نبود بهتون پول تو جیبی بده یا واسه خونه غذا و .. بیاره و شما مجبور به چه کارایی میشدین!

به این فک کنین امنیت شهرتون صفر درصد بود و شب از ترس حمله دزد و.. مجبور بودین چاقو و.. زیر پتو غایم کنین! (کشورای آفریقایی این مشکلو دارن)

 

یا مثلا فک کنین قانونی تو کشور وجود نداش و مثلا با سبزی فروش محل سر قیمت دعواتون میشد و طرف چون ازتون ناراحت بوده میاد به برادر یا خواهرتون چاقو میزنه !

 

شب بلندیه میتونین به داشته هاتون بهتر فک کنین و حتی ازشون لذت ببرین : )

از اونی که به من داشته هامو داده ممنونم : )

 

نمیدونم بدرد بخور شد مطلبم یا نه ولی همینکه این وبلاگ و شماهارو دارم که واسم کامنت میذارین واقعا سپاسگزار خدا م : )

 

امشب زیاد سرد نیس : دی ولی پتو رو خوب بکشین رووتون سرما نخورین در حال فکر به داشته هاتون : )

 

امیدوارم شب با آرامشی داشته باشین امشب : )

نظرات (۴۹)

  • بانوی سرخ
  • سلاااااااااام همگی 

    خوب خوشحالم که داغ داغ رسیدم سره وبلاگت

    اوه اوه ایول چه کردی دهنه خارجیارو سرویس کردی اقا رضا!دمت گرم

    حق باتویه.مااینقد سره خودمونوشلوغ کردیم که یادمون شده چه نعمتایی داریم که بقیه حتی ارزویه یکیشونودارن ومشکل اونجایه که وقتی متوجه میشیم که ازدست بدیمشون واین خیلی بده.امیدوارم ازداشته هاتون لذت ببرین ویادشون باشین

    یلداتون اناری.شبتون خوش

    پاسخ:
    سلام : )
    اتفاقی پیدا کردم : دی , خارجیا کارشون خیلی درسته انصافا : )

    ممنون بابت نظرتون , آره واقعا همینطوره به قول شما "سرمونو خیلی شلوغ کردیم" : )

    یلدای شما هم مبارک , شبتون بخیر
    ادمین من الان چی بگم ن واقعا چی بگم
    این چه موضوعی بود خووو ن واقعا؟/
    پاسخ:
    سلام : )
    با کمبود موضوع روبرو بودم : دی
    اییییییییی بزام یاد رف خاک بر سرب داعش
    مگفتی خودم میگفتمم چیشش خو الان درباره ی چی بحث کنیم
    پاسخ:
    عب نداره تو دلت کردی من فهمیدم : دی
    صفحه کلیدت مشکل داره یا زبان گوشیت یا خودت املات ضعیفه عایا؟ : دی
    بزام یاد رف خاک بر سرب داعش = بازم یادم رفت خاک بر سرت داعش : ))

    نیست قبلا بحثا در مورد مطلب بود : دی
    الانم مثله قبل در مورد هر چی تو حالتونه میتونین بحث کنین : )))
    چقدر توباهوشی
    نخیر تند تایپ میکنم ایجوری میشه
    نخند میگم نخند ایشش
    کنایه یمزنی اصن دیگه حرف نمیزنمم
    منو بگو ازصحبتا مستفیضتون میکنم قدر من نمیدونید دگه
    پاسخ:
    نه خو من دیدم دهخدا تو قبر لرزش گرفته واسه همین گفتم , دهخدا که نمیدونه شما تایپت تنده , الان فهمید دیگه : دی

    من از طرف جامعه وبلاگداران از شما عذر میخوام لطفا به استنفاضتون ادامه بدین : )
    ســــــــــلااام به همگی
    خوبی دادا رضا؟؟؟
    نفس من چطوره؟خوبی خانومی؟؟؟

    نبود من احساس شد عایا؟!!!!خخخ
    شرمنده واسه تبریک یلدا دیراومدم...امیدوارم بهترین یلدارو سپری کرده باشین و پر از مهر میترایی !
    دلم براتون تنگیده بود گرفتاریا نمیزاره بیام پیشتون!!بر پدرشون لعنت....

    آخ آخ سایتت خراب شده بود رضا؟؟؟ خو یه ندا میدادی برات دعامیکردم سه سوته درست میشد..! الحمدلله که درست شد...

    راستی رضا وبلاگو بعداز ماهها آپ کردم وقت کردی بیای و منت بزاری ببینین مرسی...
    پاسخ:
    سلام , ممنون شمام خوب باشی ایشالا : )

    بله بله به شدت وبلاگ کثیفه کسی نیست جارو بکشه به شدت احساس شده نبودتون : دی
    دشمنتون شرمنده , زیادی دیر نیست : )
    همچنین برای شما بهترین یلدا بوده باشه ایشالا : )

    من لاغرم دیگه گفتن نداره دلم همیشه تنگه همست : ))
    ایشالا گرفتاریا کمتر بشه واسه شما : )

    آره یکم مشکل دار شده بود , گفتم دیگه مزاحم خدا نشین شما : دی (ممنون خداروشکر درست شد)

    حتما سر میزنم , ممنون دعوت کردین : )
    راستی قرعه کشی چی شد؟ کارت شارژ به کیا افتاد؟؟؟!

    میبینمتون بعدا...روزتون خوووش
    بابای همگی
    پاسخ:
    هر کسی که داخل تاپیک شرکت کرده بود بدون قرعه کشی برنده شد

    روز شمام خوش : )
    " بله بله به شدت وبلاگ کثیفه کسی نیست جارو بکشه به شدت احساس شده نبودتون" ینی چی؟؟؟؟؟؟؟؟
    خو قرمساق اون وظیفه دوست دخترته لعنت به تو بچه پرو....!

    توروخدا همه برنده شدن؟؟؟ منه احمقو باش که شرکت نکردم... هییی روزگار!!!!

    واقعا نیاز به ویراش داشت؟؟؟؟ از چه نظر؟ از نظر +18؟؟؟ نه گمون نکنم من خودم خیلی مواظبم باور کن به همین برکت....!

    خودتو لوس نکن باید یه دروغ بگی در صادق بودن ما شکی نیست ولی الان بایدبگی ها من منتظرم!!!!
    پاسخ:
    جارو شوخی بود به دل نگیرین : )

    آره همه برنده شدن : )

    ببینین فیلترینگ فقط با + 18 بودن مشکل نداره , (جنتی , جکای مربوط به اقوام ایرانی و..) جز خط قرمزها هستن , دیگه خودتون میدونین : )


    دروغ رو گفتم شاید متوجه نشدین : )

    دهخدا با من اشنایی داری میدونم من زود تایپ میکنم بله شمانمخاد غصه اونو بخوری
    حالا شد بزار فک مستقیضتون میکنم

    پاسخ:
    با نظراتتون لطف میکنین به من : )
    ادمیــــــــــــــــــــــــــــن باز تو مسخره کردی؟؟
    الان زنگ میزنم دوس پسر مستترم بیاد دعوات کنه حالا واستا:))
    پاسخ:
    نه والا جدی گفتم هر کی نظر بذاره من به چشم لطف میبینم : )
    دوس پسر مستترتون احیانا سالن نمیاد؟! با کمبود بازیکن مواجهیم : دی
    باید به یه دردی بخوره دیگه : ))
    تو که راس میگی
    هنوز مستتر پیداش کردم میگم بیاد
    پاسخ:
    ایشالا بیاد : دی
    مخوام صدسالسیاه نیاد بزار هموجور مستتر بمونه
    پاسخ:
    ترشی ؟ : )

    ادمیــــــــــــــــــــن
    اصنم ترشیدگی توکار ما دخترای خوب نیس در جریان باش
    ایا کسی که دوس پسر نداره ترشیده اس؟
    پاسخ:
    اونکه صد در صد در جریانم

    نه منظورم این نیست که : )
    ولی منظورمو توضیح بدم بدتر میشه بذار توضیح ندم اصا : دی
  • بانوی سرخ
  • نههههههههه نیس!!!!

    نفس ایجی خوبه توهستی کامنت بذاری وگرنه وبلاگه ادمین تهی میموند...افرین ادامه بده

    نه رضا توضیح بده توضیح بده خودتو خالی کن...

    پاسخ:
    دلت تهی نمونه خواهر گرام , وبلاگ که عددی نیست : )
    خخ نه بابا بیخیال باز بدتر میشه همین یه نفرم دیگه کامنت نمیذاره : ))
  • بانوی سرخ
  • خیلی ممنون برادرگرام.اختیاردارین رومه بیچاره...

    اها ینی اینقدوضعیت حاده؟باشه پس نگو که همین نفسم نپره

    پاسخ:
    جوابی که خواستینو ایمیل کردم واستون

    آره شما ببین از هر 15 تا کامنت 20 تاشو نفس میفرسته : )
    اووووووووووووو
    چی خبره؟؟؟!!!
    دیر رسیدم...
    ولی بقول معروف گفتنی دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است!!!
    بععععععععله
    هیچی دیگه رسیدم خداروشکر
    شما ادامه بدین....!!!
    ااااا راستی سلام
    اقا رضا خوبین؟
    نفس چطوری؟کم پیدایی!
    اجی رضوانم خوبی؟
    السا خوشحالم میبینمت
    شنیدم پوزه ی خارجیارو به خاک مالیدی اقا رضا!
    دمت گرم
    ب شما میگن خودکفا  
    رضااااا رضا هی هی رضااااا ارضا  
     
    خو دیه من برم درسامو بخونم
    همگی التماس دعا برا امتحانا
    باز امتحانا اومد موجبات دعا و نیایش ما باپروردگار را فراهم نمودندی

    سربلند باشید

    پاسخ:
    اخیرا میگن اگه میخوای دیر بیای همون بهتر نیای : دی

    سلام : ) , خوبم ممنونم , ایشالا شمام خوب باشین : )

    شنیدن کی بود مانند دیدن : دی (من یه چیزی گفتم از خودم تعریف کنم شماها جدی نگیرین : دی)

    خخ آره دیگه خودکفا شدیم قراره از شنبه , صادرات داشته باشیم : ))
    ایشالا نمره خوبه شما باشین : )

    شمام سربلند باشین ایشالا , روزتون خوش
  • بانوی سرخ

  • سلام.اره اقا رضا اومد مر30

    به به چراغاروخاموش کنید که ابجی هلیا روم ومنورکردن خخخخ

    سلام ابجی مرسی توخوبی؟

    وای وای ازامتحانا نگو که سمپاتیکم فعال شد!!!خخخ

    امیدوارم همه موفق باشین...شبتون خوش

    پاسخ:
    هر طور صلاحه : )

    شبتون خوش
    مام گفتیم حالا استعداد شما داره شکوفا میشه مشوقتون باشیم
    فردا هکر شدین برامون از بند "پ" استفاده کنید
    ممنون ایشالله همه برو بچ گل روم نمره هاشون خوب بشه
     
    فدای اجی رضوان
    ماه نورشو از خورشید میگیره
    بعععععععله
    شکر خدا خوبم

    روز،شب،هرساعت میخونید خوش

    پاسخ:
    شما لطف کردین : )
    بند "پ" تو مرام ما نیست , ما از بند "واسه رفیق هر چی داری بذار" استفاده میکنیم : )
    (بندش یکم طولانی شد : دی)

    وقت شمام بخیر : )
    هه هلیا نیام بهتره ولی دورادور حواسم هس
    بله توضیح ندی بهتره وگرنه میگم پلیس بیاد بگیرتتت
    پاسخ:
    سلام خداحافظ : دی
    اییییییییییی سلام نکردم باز؟؟امتحانا اعصاب نمیزاره
    پاسخ:
    از دست امتحانا : ))

    پسره یا دختر این امتحانا؟ : دی
    اقا رضا افتخار بدین ب وبلاگه درویشی ما سری بزنید خوشحال میشم!
    پاسخ:
    ممنون بابت دعوتتون حتما سر میزنم : )
    ادمیـــــــن منحرف شدی یه فکری به حال خودت بردار وگرنه برات زن نمیگیرم
    پاسخ:
    زن واسه مستتر بگیر : ))
    اسلام
    الهی
    این وب من هوشمنده مجهز ب چشم الکترونیکی شناختتون ادمین هستین فک کرده اومدین تبلیغ
    گفتم چشم الکترونیکی داره شعور که نداره دیگه!!! خخخ
    خانوما همیشه اسم بچه ها شونو از همون اوایل کودکی تو خاله بازی انتخاب میکنن ولی از اونجا ک اقایون کلا در چنین مواردی ذوق ندارن ...
    خب رفتین بیارین بیزحمت هم گوشی منم همون پایینه بیارین
    خخخخخخخخخ ایول خیلی جالب گفتین هرچی بیشتر بهتر
    فوقع ما وقع....خخخخخخ....اخر همه ی درسای عربی بود!
    کاشکی رو طاقچه ی دلت اینه و شمعدون میشدم تو دشت ابری چشات یه قطره بارون میشدم...
    ایشالله هرچی صلاحه...
    پاسخ:
    سلام , سری بعد با خودم (ترکه انار) میارم میکُنم تو چشمش : ))
    آره دیگه مردا اینقد سرشون شلوغه که نمیرسن به اینچیزا فک کنن : ))
    اگه زنده برگشتم واسه شمام میارم : )

    آره خوب آدم زندگی میکنه واسه بچه هاش دیگه ,
    حالا هر چی بیشتر باشن واسه افراد بیشتری زندگی میکنه : دی

    ایشاا..

    شبتون بخیر
    اقا رضا شما اهل خشونتم بودید ما بیخبر بودیم؟؟؟!!!
    اونم خشونت به یک شی بی دفاع و مظلوم؟؟؟!!
    ینی ما سرمون شلوغه!!!
    ببینیم برا یه گوشی خودتونو ب کشتن میدیدن خدای نکرده!
    ینی ماله دنیا انقد ارزش داره؟؟؟!!!
    ن اقا رضا پشت کنین ب ماله دنیا تا ماله دنیا بهتون رو کنه!!!
    چی گفتم؟؟!!!
    تحت تکثیر جمله اخرتون قرار گرفتم...

    پاسخ:
    نه بابا من زورم به پشه دیشبی که داشت میخوردمم نرسید چه برسه به وبلاگ شما : ))
    نه چند روز پیش رفتم آرایشگاه زیاد شلوغ نیست الان : )

    گوشی رو میارم منتها نه واس اینکه مال دنیاست چون تنبل نیستم (نیمه پُر لیوان : دی)

    خواستم یه جمله دیگم بگم که کلا محو بشین تو افق پریشب : دی
    ولی هر چی فک کردم چیزی به ذهنم نیومد : )))
    هم اکنون صدای اقا رضا را از داخل شکم یک پشه میشنویم
    اقا رضااااااا صدامو داری؟؟؟

    این تنبل نبودن کار ب دستتون نده وا
    راهش خیلی خطریه وا

    من کلا تو افق زندگی ای بهم زدم برا خودم

    پاسخ:
    نه واضح نمیاد اینجا خون توو خون شده : )))
    بهش فک میکنم شاید از این بی تنبلی در اومدم : دی
    زندگی متری چنده تو افق؟ : دی
    متری نیست
    باس یه جمله بگی بعدش بری تو افق محو بشی...
    پاسخ:
    : )
    تو هم رفتی تو فاز مستتر/
    پاسخ:
    : ))
  • میثم تربت
  • سلام به رضا جون 
    و سلام به بقیه دوستان 
    او خیلی عجب بالاخره یاد نوشتن کردی ولی از شب یلدا تازه امروز من وقت کردم بیام ببخشید دیر شد. 
    روزتان خوش بای 
    پاسخ:
    فدات میثم جان

    اشکال نداره به قول بچه ها دیر اومدن بهتر از نیومدنه : ))

    روزت خوش
  • میثم تربت
  • سلام
    من قبلا براتون درد دل کردم
    ولی الان میخوام بگم بهترین داشته آدم ،  بهترین نعمت ""سلامتیه""
    به فکرش باشید .
    فدای همتون
    ضمنا منم داریم میرم نه از اینجا از تنهایی دارم در میآم وقتش بشه حمتون شام دعوتین
    پاسخ:
    سلام , خوشحالمون کردی آقا میثم ایشالا کنار هم موهات مثه دندونات بشه : )
    حممون که حالا نه ولی هممون!!!!"بقول اقا رضا دی"
     اخ جوووووووووووووووووون
    بابا میثم راست میگی؟؟؟؟
    ینی داری مامان میاری؟؟؟
    پ بابا تو وبلاگ اقا رضا یه پولی برامنو الین بزار بریم لباس بخریم
    پاسخ:
    : ))
  • میثم تربت
  • سلام 
    شما دخترا که به فکر بابایی نبودین مجبور شدم خودم یه فکری بردارم پول لباستونم چشم بشرط اینکه بیان عروسی. 
    اصلا یه دعوتی جدا واسه برو بچ روم برنامه ریزی میکنم. 
    سی یو 
    پاسخ:
    میثم داداش خرج نتراش واس خودت , زن داداشمون پولاتو لازم داره : ))
    ای بابا جان من ک درگیر کنکورمو الینم ک انقد مشغول درسه هم رومم نمیاد
    دلم براش تنگ شده :(
    خداروشکر بالاخره سروسامون گرفتی
    پاسخ:
    : )

    به وب فقیرانه ی ماهم سربزی بزنید اقا رضا
    پاسخ:
    سلام , ممنون که دعوت کردین , باشه حتما : )
    ینی واقعا من تازه کشف کردم اینجارو:| چقد بیکار شدی میای اینارو مینویسی رضا :)))) بیا بریم زنت بدیم موقشه:))
    پاسخ:
    منم نشناختم : دی
    نه یکم دیگه صبر کن اگه وبلاگ دومو زدم بعدش : )))
    اقا رضا بااون تصویر واضح و شعر پایینش شما باس هوای زن گرفتنتون کنه
    نه دریا اخه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    دیگه ب چ زبونی بگیم؟؟؟ خخخخخخخخخخخ
    ادرسمو عوض کردم چون فک کنم مشکل داشت بچه ها نمتونستن بااون ادرس برن وبم میگفتن میزنیم میگه اشتباهه!!!
    الان درست شد دیگه
    پاسخ:
    بابا من بچه مثبتم : )))
    آها اوکی , ایشالا پرانرژی تر از قبلی ادامش بدین
    با تشکر از افای کمالی نیا مطلبی بس اموزنده و پر مغزی بود انشالا ساقدوش دامادیت:))))=)) فک نمیکردم حالت اینقد خراب شده پاشه از درون داری میپوسی=)) 
    پاسخ:
    = )))))

    چه بازی بود بارسا و اتلتیکو : )))))))

    شدت بیکاری : دی

    راستی افزونه Google Site Map سایتتو بروز کن قبلیه دیگه بدرد نمیخوره : )
    سلام اقارضا
    میشه لطفا یه سر ب وبم بزنید؟
    نمدونم چیشده؟چرا نمیاد؟
    شاید شما مشکلشو متوجه بشین
    پاسخ:
    سلام , واسه من بدون مشکل باز شد
    بعضی وقتا به یه سایت که زیاد سر میزنین سرور شمارو یه مدت کوتاهی بلوک میکنه (فک میکنه دارین بهش حمله میکنین : دی) , واسه رفع مشکل باید با IP جدید وارد سایت (وبلاگ) بشین
    واسه تغییر ip هم راه های زیادیه : )

    البته مشکل همیشگی نیست شاید چند دقیقه اینطوری بشین
    ممنونم
    حل شد
    فک کنم همون علت اولی ک گفتین زیاد سرزدن باعثش شده
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    ایییییییییی یکم دگه هم رفته خونه بخت
    خاک بر سرت ادمین بشین بترشی ببین همه داماد میشن
    هلیا تو عروس نرفتی؟؟
    همه ترشیدن رفـــــــــــــــ:))
    پاسخ:
    سلام : )

    منو قراره به عنوان فسیل تو موزه هنرهای تجسمی قرن 23 قرار بدن و قانون موزه اینطوریه که فقط فسیل مجرد قبول میکنه : دی
    سلام نکردمممم/؟خاک برسر داعش یعنی
    ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا چه جیلب جای باحالی باید باشششش منم
    میام:))
    پاسخ:
    شما زیادی جوونی هنووو رات نمیدن : ))
    :))در اون که شکی نیس
    پاسخ:
    : )
    اقا رضا ورود مهمانان رو باز نید
    پاسخ:
    سلام , بزودی باز میشه
    سلااااااااااام بابا اخراج شدم ...
    پاسخ:
    سلام , ناظرا اخراج نمیشن , احتمالا IP شما با یکی از اخراجیا مثل هم شده , مودمو خاموش روشن کن تا رنج IP عوض بشه بعدش درست میشه
    ادمین دلت خواست اپ کن
    پاسخ:
    سلام : ))

    تو فکرش بودم ایشالا طی یکسال آینده انجام میشه : )))

    ممنون که به فکری ;)
    اقا من یادم میشششششه دگه هی تو بگو سلااااام
    بله خسته نباشی واقعا خدا اجربتون بده
    پاسخ:
    سلام واجب نیس از اون نظر اشکال نداره : )))
    ســـــلااااام به همگی چطول مطولین؟؟؟ داش رضا خوبی ایشالله؟
    چیزی شده؟؟ اتفاقی افتاده؟؟؟ به من بگین.....
    اینجا چرا اینجوریه؟؟! گفتم بعدچندوقت که نیومدم لابد 5.6تا پست رضا گذاشته؟!!!
    ای تنبل خان....
    حتما داری درس میخونی اره؟؟؟ دمت گرم موفق باشی...

    خیله خب دیه من برم محض رضای خدا اگه آپ کردین یه سوت بزنین خودمو رسونم!

    روزتون خووش بابای...
    پاسخ:
    سلام : ) , ممنون شما خوبی ؟ , ایشالا که خوب باشی : )

    ترم تموم شد بر عکس از بیکاری تنبل شدم :|

    ممنون که سر زدی , روز خوش : )
    سلام
     قصد ندارید اپ بشید؟!؟
     یا حس نویسندگیتون به سوی نابودی رفت!
    روز خوش

    پاسخ:
    سلام , نویسندگی تو خون منه : ))
    نابودیشم مساوی با نابودی خودمه : )
    ایام پایان ترم بود یکمم درگیر سایتای دیگه بودم , ایشالا آپ میکنم بزودی
    ممنون که به فکر هستین : )
    دادا خوبی پس کی این ناظرای جدید انتخاب میشن مردیم ازبس فعال بودیم ممنون میشم برسی کنی
    پاسخ:
    ناظر همیشه باید فعال (مثبت!) باشه , کسی که این موردو داشته باشه ناظر میشه ,
    قبل ناظری فقط میخواین فعال باشین عایا ؟ : )
    دادا مثلا الان ما(مثبت )نیستیم این چه حرفی بود داش رضا ناراحت شدم
    پاسخ:
    من که نگفتم شما مثبت نیستی برادر : )
    اومدم یک خسته نباشید بهت بگم داداشی دوستتتتت دارم البته بابایی خخخخ همین دیگه بوسسس فدایی داری
    پاسخ:
    مخلصیم : )