وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

آخرین نظرات
پیوندها

اگه بمیرم

سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۳ ق.ظ

وقت بخیر : )

ساعت حدود 1:30 نصفه شبه : دی , نمیدونم چی شد ولی شد دیگه , منم اومدم بنویسم : )

 

اینروزا نمیدونم چم شده ولی زیاد به مرگ فک میکنم ! , البته میگن بد نیست فک کنی به مردن و آخرتو ..

منتها فک کردن من دیگه داره زیاد از حد میشه

جاتون خالی چند روز پیش با رفقا رفتیم فوتسال آخرای بازی سرعتم یکم زیاد بود توپو هم میخواستم شوت کنم , تعادلم به هم خورد رفتم تو دیوار : دی , طفلک دیوار : )))

یه طوری خوردم به دیوار که خودم صدای استخونارو شنیدم , افتادم زمین , دست و کمرم درد میکرد یه هفته ای , دکتر رفتم عکس گرفتن گفتن نشکسته خدارو شکر : )

 

فوت مرتضی پاشایی عزیزم شاید مزید بر علت شده !

تا حالا چند بار تو خلوت خودمو جای اون گذاشتم ! , یکی از اونایی که رفته بود ملاقاتش تو مصاحبش  میگه از مرتضی پرسیدم فرق تو با من چیه , مرتضی گفت من از همه لحظه هام استفاده میکنم و لذت میبرم , از خنده مادرم بگیر تا چیزای دیگه .. , خدا رحمتش کنه , با خودم فک میکنم اگه جای اون بودم واقعا لذت میبردم؟! , شاید آره !

 

فک کنم اثرات تنهایی ام باشه یکم ! , احسان رفیقمون (pesareiran) چند وقت پیش ازدواج کرد منم تنها شدم یکم : ) (البته مرامش زیاده زنگ میزنه گهگاه ولی بیرون کمتر میریم دیگه) , صالح هست البته : دی , ولی خوب هر کسی به جای خودش دیگه : )

 

آدم دورش که خالی میشه یخورده افسرده میشه , داداشم سربازیه , خواهرمم یه شهر دیگه دانشگاه و.. , رضا مونده و حوضش : )))

 

نزدیک کنکور ارشدم هستم , شاید این تنهایی بد نباشه , بالاخره حکمت خداست دیگه یهو دیدی به واسطه همین اوضاع فعلی , لطف کرد ارشدو قبول شدیم : )))

 

انقد من مشاوره دادم یه بارم شما راهنمایی کنین خو : )

آدم تو این وضع باید امیدوار باشه یا بذاره زمان خودش بگذره؟!

میشه شرایطو به نفع خودمون تغییر بدیم؟!

 

به قول خارجیا : دی "هلپ می" : ))

شبتون خوش : )

نظرات (۶۶)

سلام... وای خدای من آدمینمون دلش گرفته..!!!!
شاید باورت نشه ولی خیلی درکت کردم شاید خیلی چیزا تو حرفات بود که علنن ننوشتی ولی من حس کردم متوجه شدم! شاید چون منم عین توام تنها ولی فرقش اینکه من هیچ وقت به مرگ فکر نمیکنم نه که اصلا... ولی احساس میکنم اگه بخوام به مرگ فکرکنم انگیزه هام واسه زندگی از دست میره!!!
اره خوب گفتی که این تنهایی شاید لازمه بتونی واسه ارشد بیشتر وقت بزاری..! به قول معروف همیشه نیمه پر لیوان رو نگاه کن...
خبر ازدواج احسان روهم چندروز پیش شنیدم خو خوشبخت بشن! خودت داری میگی پاشایی حتی از خنده ی مادرشم خوشحال میشده  نزار خیلی چیزا برات بی ارزش بشن یا نسبت بهشون بی تفاوت بشی...
من دلم میگیره مییام اینجا (نه مستقیمن وب تو) منظورم دنیای مجازیه اینجا فقط شوخی میکنم میخندیم اشناییمون در حد اسم و نوشتس ولی واسه همین نوشته ها ارزش قاعلیم و برامون مهمه پس به اینم بی تفاوت نباش میشه گفت تنها نیستی اینکه اومدی دلتنگیتو اینجا گفتی یعنی امید داشتی که کسی حرفتو میفهمه ...
تنهایی باعث میشه قدر آدمایی که دوروبرمون بودن رو بیشتر بدونیم (داداشت.دوستت.خواهرت...)
تاحالا شده صبح که از خواب بیدارشدی به خودت قول بدی که بهترین و شادترین روزو واسه خودت بسازی؟؟ شاید مسخره به نظر بیاد ولی جواب میده ها چون واسه خوش گذرونیت تلاش میکنی...
میخام بگم از همه لحظه هات استفاده کن و لذت ببر..!!!
پاسخ:
ممنونم بابت اینکه یخورده زیادی درکت بالاست : )
پیشنهادایی که دادیو تست میکنم شاید جواب داد : )

بازم ممنون
مرگ ترس نداره داره؟؟
توکتاب دینموننوشته بود باهوش ترین مردم کسی است که همواره به یادمرگ بشه
البته بگم که از زندگی دنیاش غافل نشه
ادمین تو هم برو دامادشو مخوای ترشی بندازنتت ؟؟برچی مخندی خو راس مگم دگه 30 سالته هنوز ادواج نکردی
تو یکی از دوستات ازدواج کرده اینجوریه دیگه اگه نمادت داماد بشه اخرین پستی که میزاری من خودکشی کردم دینگ دینگ
من با السا موافقمم تو هیچ وقت تنها نیستی یه کی هس اون بالا 
وقتی احساس تنهایی میکنی خودتو با چیزایی که جذبت  مینه سرگرم میکنه
مثا کتاب بخون
یا برو پارک چه مدنوم شما پسرا که پاتوق زیاد دارین حالاما دخترا بگین یه چیز
بحث سنگین بودصلوات عنایت کنید


پاسخ:
من که نگفتم میترسم : ) ,

دست کتاب دینیتون درد نکنه , یه نفر فهمید من چطور آدمیم اونم کتاب دینی شما بود : )))

داماد شدن من 50 درصدش اکیه , میمونه 50 درصد طرف خانوم که فک نکنم کسی به من دختر بده : دی

پس 50 درصد دیگشو کم دارم : ))

نماد اگه داماد بشه یه بار سنگینی از رو دوش خونوادش برداشته میشه میفته رو دوش خونواده عروس : )) , صالح هست حالا حالاها : ))

هر چیزی که جذبت کنه که خوب نیست : دی ,
آره خوب پاتوق زیاده مشکل اینه من قلیونو سیگار با مزاجم سازگار نیست

پیشنهاد دیگه بدین : دی , بابت کامنتتونم ممنون
دست منم دردنکنه که نوشتم بعله
واقعا انقدر بدی؟؟خو یکم خوب باش کهخانواده عروس خر بشندخترشو بدن دگه
میدونم هنو بچه اس
چرا ذهنتت اقندرمنحرفه
تفریحات سالم
عایا من اسمی از این چیزایی که گفتی نام بردم
مثلا نمیشه
برین پیشکووه موتوور سواری یا پیاده روی چیزای سالم دگه ادمین انقدر منحــــــــــــــرف
پاسخ:
یک دست و یک پا شمام درد نکنه : ))
بد که هستم : دی منتها آدم باید شرایط ازدواجو داشته باشه , من ندارم به نظر خودم !
داره سعی میکنه بزرگ شه : ))
خخخ , خو اسم پاتوق میاد آدم فکرش میره سمت کافه و.. , من ته تهش با ماشین میرم پیشکوه بدون اینکه پیاده شم برمیگردم خونه : دی

موتور سواری رو دوس ندارم : دی , کلا با موتور مخالفم : )))
پیشنهادارو طوری بدین که مختص من نباشه , دو نفر دیگم اومدن اینجا بتونن از مطلب استفاده کنن
اینکه میگم موتور دوست ندارم فقط به من مربوط میشه , شما هر پیشنهادی به ذهنتون رسید بگین : )
بابت پیشنهادات کلی که دادین ممنون : )
از زبونکم نیاری یه وقت 
نداری واقعانداری/؟
خو کافه که بری نمیتونه قلیون نکشی یعنی افه فقد قلیون ؟؟
چراموتور ک خعلی هیجان داره چیشش بی ذوق
ببخش دگه اکثر پسرا تنها نیستن به خدا از بس تو ادلیستاشون شماره دختره دیگه تنها نیستن باور نمکینی برو گوشی دوتاشونو نگا کن
من هرچی گفتم یه ن اوردی توش
اصنم دگه نمیگم برو از همون نمادت کمک بخواه دایی نماد هم خوبه اونم اززبون کم نمیاره یه مشاوره خوب بهت میده
پاسخ:
من با آدمای با جنبه شوخی میکنم فقط : )

ازدواج کردن راحته منتها یه زندگی خوب ساختن سخته ! , خوب بودن زندگی از نظر آدما با هم فرق داره
یکی با پراید و یه خونه نقلی راضی میشه , یکی فقط براش آرامش مهمه , یکی به کمتر از BMW راضی نمیشه ! و.. , ملاکایی که من تو ذهنمه به نظرم شرایطشو ندارم !
یه زمانی فکر میکردم شرایطشو دارم! , ولی آدما انتظاراتشون از خودشون میره بالاتر و تغییر میکنن منم اینطوری شدم : )

سلیقست دیگه , من موتور دوست ندارم زیاد : دی , ولی عاشق ماشینم : )

صالح مشاور خوبی واسه اینطور چیزا نیست : دی , بیشتر نقش تخریب کنندگی داره : )))
با محسن زیاد نبودم , ولی پسر تکـیـ ـه : )
میدونم جبنه ام بالاس شکی نیس
باهات موافقم برای همینه سنه ازدواج رفته بالا 
ببعد سن زادواج بره بالا دختر پسرا مجرد بعد کارای بد بد یکنن بعدجامعه دچار فساد میشه میگی نگه نگا کن
میدونم صالح اصولا تو کارتخریبه همچیه
اوپس بعله بعله شکی نیس:)
پاسخ:
همش طرف خانوما رو تو ازدواج نگیرین , پسر اگه بدونه میتونه با چیزی که داره یه نفرو خوشبخت کنه مطمئنا تردید نمیکنه , منتها انتظارا رفته بالا , اولش میگن هیچی نمیخوایم , کم کم که دیگه میفهمن دامادو تور کردن , میگن دختر داییم لباس شویی فلان داره , خونشونم فلان جاست , تو یخچالشون دوتا آدم به راحتی جا میشه !! و..

: )
حسادت تو ذات خانومایه کاریشم نمشه کرد
این چیزا به نظر من مهم نیس به نظرمن درک فهم بالا مهمه
اینایی که شما مسئله مهمی نیستی
فرض کنید شما یه ادمتحصیل کرده فهیده از همه لحاظر و خانومتون هم همین طور  
بعد اگه خود شما یه ادم بی منطف باشین و خانمتون همینوطر این زندگی بیشتر دوم داره یا اون یکی 
حدیث دارم نیدونم از کی میگن
وقتی زن مردباهمازدواج خدا روزیشونو میرسونه اینطور نیسس
به نظرم اگه به خاطر مسائل مالی از ازدواج امتناع میکنید کار بسیار اشتباهی میکنید
پاسخ:
نظر شما محترمه و کاش بقیه هم همینطور بودن 
واقعنم همینه , روزی آدم خودش میاد , ولی استارت زدن زندگی با اینکه بخوای فقط خرج خونه بدی از زمین تا زیر زمین فرق داره , 

فک کن بچت بهت بگه (چون من دختر دوست دارم مثالشو دختر میزنم : دی) بابا من طلا میخوام مثلا : )
خو بچه دار شدی نیازشو برطرف کن وگرنه واس چی زن گرفتی خو : دی

فک کنم از ازدواج من بکشیم کنار بهتر باشه : دی , جز زن گرفتن پیشنهاد دیگه ای ندارین عایا : ))
الن که دقتمیکنم بیام بیرون بهتره 
بروبا دختر جماعت دوست شو
هرچی من گفتم یه ن اوردی
ایششششششش
پاسخ:
نه بابا من که بیشترشو تایید کردم : )
"واقعنم همینه , روزی آدم.."

دوستی که تو فکر منو شماست درد سر داره , اگه دوستی منجر به ازدواج بشه به نظرم خوبه اما تفریحی با یکی دوست شدن , هم به خود آدم هم به اون طرف ضربه میزنه

ممنون که پیگیر کامنت بودینو جواب دادین
یالاااا...یالاااا...
بیام تو بحثتون عایا؟؟
منم با ازدواج رضا مخالفم..چرا؟؟؟ رضا کو شغلت؟؟ سرمایه اول زندگیت کو؟؟ همش ماشینو تحصیلات و به قول خودت گوشی و عینک که نیس هس؟
نفس اینایی که تو میگی شعاره بخدا شعاره یعنی چی زن و مرد عقل و شعور داشته باشن دیگه زندگیشون دوام داره اصنم همچین چیزی نیست مگه الکیه؟
چرا همچین حرفی میزنم چون خودم به عنوان یه دختر هیچ وقت نمیگم مهم عقل و شعور و تحصیلات طرفه! مهم هس ولی نه اصل قضیه!
چرا باید فلان نفر بهترین خونه و زندگی کلا از نظر اقتصادی فول باشه اونوقت من بیام تو آلونک زندگی کنم تازه کلی هم کلاس بزارم که عاشق همسرمم!!؟؟ هیچ وقت همچین اتفاقی نمیفته چون عشق باید ثابت بشه خو وقتی طرف پول نداره چطوری خوشبختش کنه؟!!!
حالا بدم برداشت نشه ها نمیگم تنها ملاک ثروته ولی میگم یه بخشی از خوشبختیه
همه ی آدما بدون شک و انکار توی زندگیشون یه مشکلاتی دارن من میگم پس لااقل از نظر شغل و پول همسرت مطمعن باشی دیگه دغدغه اونارو نداشته باشی بهتره..!!!

منم قلیونی نیستم ولی به نظر جمع میرم کافه مهم دورهم بودنه!!!!
پسر اجتماعی به نظر میرسی باورم نمیشه با ماشین بری پیشکوه و برگردی...!!!

پاسخ:
اختیار دارین بفرمایین تو : ))

با السا هم موافق نیستم ! , دیگه اینطوری زیاد وابسته به پول بودنه به نظرم
خیلی از آدما هستن اول زندگی با کم شروع میکنن بعد کم کم زندگیشونو میسازن
دامادی که همون اول همه چیز داشته باشه و خواد بره خواستگاری خیلی کم پیدا میشه!
یا مثلا یه زن طلاق داده میاد سراغ دومی : دی

از یه جهاتی هم ثروت زیاد اول زندگی خوب نیست , شما فکر اینو بکن که مرد یخورده هوس باز باشه , پول که هست از خانومشم سیر بشه ! , البته هوس بازی به پول داشتن و یا نداشتن زیاد مربوط نمیشه آدمی که بد باشه فرق نداره پولدار باشه یا بی پول ! , ولی میتونه عامل تحریک کننده باشه
بعد که پول داشته باشی دقدقه ی دیگه اضافه میشه !!

دور هم بودن میطلبه یه عده آدم باشی که به هم بخورین , من زیاد رفیق ندارم , شاید سر جمع به 5 تا نرسه , دوست زیادن منتها رفیق کمن : )

باور کن : )
الان طعنه زدی نامرد؟؟ مسخره میکنی؟ (ممنونم بابت اینکه یخورده زیادی درکت بالاست!!!!)
ایششش منو باش که بهش مجانی مشاوره میدم
اصلا خوبی به تو نیومده 5تومن میشه رد کن بیاد....!!!!
پاسخ:
نه والا مسخره نکردم : )
به نظرم اومد که درکت نسبت به موضوعی که گفتم خوبه : )

تو قرعه کشی تولد سایت تربتی ها شرکت کن شاید برنده شدی عوض این 5 ت پول زووور : ))
السا تو یه ادمی من یه ادم عقاید تو با عقاید من کاملا متفاوته
عاقا ادمین یه عالم پول داشته باش ولی زنش ادم نباشه اون پولو میخواد سرخاک من خرج کنه (البته قبلش زنش خرج میکنه)السا نمونشو دیدم دارم که میگمم
درسته پول مهمه نه انقدر دگه
فرض ادمین خونه داشته باش سرکار داشته باش ماشین هم داشته باش
تما سدهایی که میونه واسه یه مرد باش روخودش برداشته باش
پس دگه نیازی نیس ازدواج کنه زن میگیره که مشکلاتش براورده بشه با هم دوتایی
شاید بگی به خاطر اینکه تنهاییش براورده بشه 
برای اینکه تنهایی برطرف بشه هزار راه هس
اونایی که پولدارن خوشبخت ترین ادم رو زمینن؟؟
ادم پول داشته باش ولی خوشی نداشته باش ببینشون جنگ باش
ایندرسه
یا زندگیکه از روی ارامش باش
نمیتونم مسئله بیشتر از این باز کنم چون مرد اینجاس گرنه قشنگ قانعت میکردم
پاسخ:
به نظر منم پول اولویت دوم باید باشه : )
منتها منطق داشتنم بد نیست , چه عیبی داره دختر یا پسر همسر آیندشو طوری انتخاب کنه که هم پول داشته باشه هم خوب باشه!؟!

اگه قراره خونواده واسه من یکیو پیدا کنن که باهاش زندگی کنم ترجیح میدم هم خوشگل باشه هم پولدار !
ولی دله دیگه یهو میبینی یکیو میخواد ! , اونجاهاست که دیگه خیلی چیزا مثله پول و خوشگلی و .. اهمیت نداره !
اینجورکه شما میگی
پولدار با پولدار ازدواج کنه فقیر با فقیر ن؟؟
شما پسرا اصولا رو خوشگلی پولداری علاقه خاصی دارین
بعله معقوله دوست داشتن بحثش جداس البته دوست داشتن خیابونی نباشی
پاسخ:
نه منظورم این نیست که پولدار با پولدار یا کم پول ! با کم پول ! ..

شما فک کن به آقا پسر دو تا دختر خانوم پیشنهاد میدن (خونواده یا ..) هر دو تا خوشگل هر دوتا خانوم و خلاصه فوول آپشن ! , فقط یکی پولداره یکی نه ! , خوب منطق این وسط میگه پولدار بهتره

مگه اینکه دلش اون بی پولو بخواد ! (بین دل و منطق به نظر من دل مهم تره!)

نه منظورم خیابونی نیست ! , چون اون دیگه دوست داشتن نیست اصلا !
راستی ادمین جایزه که گذاشتی یکیشو برای من کنار بزار
این همه امدم وبت نظر دادم 
چیشششششش
بهتر از اوناییم که نمیان
ندی دیگه نمیاام(از دروغ)
پاسخ:
قرعه کشی باید شرکت کنین : دی
جایزه رو میخواستم 15 تا ماشین بذارم گفتم شاید کسی گواهینامه نداشته باشه نتونه ازش استفاده کنه : دی

از اینا گذشته ارزش کاربرای فعالی مثله شما بیشتر از این چیزاست

اوووووووووم میشه گفت یکم درسته
چکاریه مو که مدنوم برنده میشم کادومو بدین همی الان
ماشین اسبات بازی دگه
حداقل 8 تا عروسک میزاشتی 7 ماشین 
میدونم میدونم:))من ارزشم خعلی بالاس
پاسخ:
اگه 8 تا ماشین بذارم 7 تا عروسک چطوره؟! : دی

جدی میگم کم پیش میاد یه سایت همچین کاربرایی داشته باشه : )

ناگفته نماند ادمین به این خوبی ام کم پیدا میشه : )))

نخیر نمیشه مال دخترا باید همیشه بیشتر باش
از وجود پر برکت منه بله اصن هرجا میرم اونجا پیشرفت میکنه
کمال همنشینی  با من اثر کرده
پاسخ:
Lady is first شنیدیم , Lady is more نشنیدیم که به لطف شما شنیدیم : )

بله 100 % : )
من اونقدرام زبانم خوب نیس
در حد یه هلو هاواریو
خودتو مسخره کن
کادومنم هم ندادی یادت باش
پاسخ:
منم خوب نیست خواستم کلاس بذارم : ))

مسخره نکردم که : )

آدرس خونه رو بده پُست کنم کُد کارت شارژو : ))

معنی کن اونی ک گفتی
اصلاا
چه علاقه به خونه ما پیدا کردی
همینجا بده دگه2 تومن که چیزی نیسس
اگه دختری تو سایت برنده بشه چجوری مخوای بهش بدی
پاسخ:
معنی جمله اول "خانوما مقدم ترن" , دوم "مال دخترا باید همیشه بیشتر باش!"

گفتم شاید آدرسو بدی بیایم دزدی خونتون : ))

اگه اینجا بذارم صالح میاد شارژو زودتر استفادش میکنه : دی

خوب معلومه دیگه شمارشو میگیرم واسش میفرستم : ))

راستی الان دیدم داخل تربتی ها چند تا مطلب گذاشتین , "الکی" و "مامان" آخه جای این مطلبا "گالری عکس" هستش؟!!!

اینارو تو پاتوق دخترا یا قسمت بحث آزاد بذارین , گالری عکس واسه عکسه : )

حالا که تو انجمن تربتی ها هم فعال شدین , بهتون توضیح میدم که کارت شارژای "خانوما" یا آقایونو چطوری میفرستم , سایت یه قسمتی داره به نام پیام خصوصی , واسه اونایی که برنده میشن کارت شارژو پ.خ میکنم : )
  • میثم تربت
  • سلام 
    شبت بخیر رضا منم یه مدت مث یو فکر های بیهوده به سرم میزد به مرگ فکر می مردم به احتمال تصادف که شاید برام پیش بیاد آخه یه مدت صبح میرفتم مشهد عصری میومدم تو جاده خیالات برم میداشت. یه دوست دارم روانپزشکه اون یه نصیحت کرد منو.  که هیچ وقت تو زندگیم موسیقی غمگین گوش نکنم حتی اگه غم داشته باشم دوم وقت گرانبهاست با فکر کردن تلفش نکن. البته از قدیم میگن فکر قبل کار بهتر از انجام کاره ولی به شرطی که فکر کاری باشه فکر به مرگ تا حدی خوبه که خدا ترس باشی از آخرت یادت بیاد ولی زیادیش از زندگی دورت میکنه . پیشنهاد ازدواج که دوستان دادن خوبه ولی با این تجملات و رسم و رسومات حالا فکری تر میشی اگه ازدواج کنی  . به اهداف آینده فکر کن بی هدف هیچ وقت تو ززندگیت پیش نرو حتی یه ثانیه. 
    الان هدفت فقط کنکور ارشد باشه اون رو که انشااله قبول شدی سریع یه هدف دیگه تو زندگیت بساز تا برا رسیدن بهش تلاش کنی و وقتت رو رو فکر کردنای الکی از بین نبری. 
    همیشه با هدف پیش رو 
    موفق باشی سرت و درد آوردم.  دی بای 
    پاسخ:
    ممنونم میثم جان , مفید بود , سعی میکنم آویزه گوش کنم : )

  • میثم تربت
  • همیشه کار خوب رو که بنظرت خوبه نگو سعی میکنم انجام بدم بگو باید انجامش بدم 
    خواستن توانستنه. 
    باید ارشد قبول شم 
    باید معدلم بالای 18 بشه 
    این بایدها تو فکر خودت هدفه ولی اگه یه جا تو جمع بگی میگن بخود مغروره. 
    اهدافت رو خودت تنهایی تو فکرت براشون باید بزار ولی مشورت از دیگران هم بسیار مفیده 
    پاسخ:
    ممنون میثم جان , استفاده کردم
  • بانوی سرخ
  • اووووووووووووو رضا حسودیم شد خوب دوستات هواتودارن ها

    چقققققققد پیشنهاد.افرین

    ولی بانظره ازدواجه رضا موافقم.والا.دیه داری پیرپسر میشی.خخخخخخ

    ولی نه جدی فک میکنم ازدواج خیلی کمکت کنه مخصوصا که تویم توسنی که میتونی یه زندگیوبچرخونی.دست به کارشو...زوووووووووودباش.خخخخخ.خوشبخت بشی

    پاسخ:
    اینطوریه دیگه : ) , همشون با معرفتن : )

    مگه سن ازدواج چنده (فی بازار) : )))

    عجب بابا  , بریدیو دوختی آرزوی خوشبختیم کردی : )))

    شام بودین حالا : )))
    سلام اقارضا خوبید خوشید سلامتید؟ایام به کامه؟
    اییییییییییی این نفس عجب حرفی زد ماشالا کم نمیاره این دختر اززبون.
    میخوام بهت بگم که حتی اگه همه عالمو ادم تنهات گذاشتن بازم تو تنها نیستی اخه یکی هس که همیشه هواتو داشته و داره اگه همه از پیشت رفتن نگو دیگه تنها شدم نگو همزبونی ندارم بگو من خدارو دارم اونکه باشه همه چی حله .بجای اینکه به دیگران وابسته شی وابستگیتو به خدا بیشتر کن وموقه تنهایی بگی بقیه نیستن خدا که هس اونکه حرفامو بهتر از هرکس دیگه ای میفهمه اونیکه توهمه حال میتونم بهش مراجعه کنم اونیه که هیچوقت منو تنها نمیذاره .
    پس تو هیچوقت تنها نیستی .... هیچوقت....
    خوبه به یاد مرگ باشی اینطوری بیشتر حواست جمعه ولی ناامید نباش
    موفق باشی .... موفق باشی... موفق باشی

    پاسخ:
    سلام نگار خانوم : ) , ممنونم خوبم , یه حادثه تو جاده پیش اومده بود یکم ناراحت شدم فقط : )
    ایشاالله شمام خوب باشین : )

    پیشنهاد داده دیگه بنده خدارو چیکار دارین : )

    واقعنم همینه , آدم اگه یه ذره معتقد باشه , خیلی از غماش کمتر میشه
    ممنونم بابت کامنتتون : )
  • بانوی سرخ
  • الان مسخره بوددیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چیششششششششش بیا نظربده!!!!اصن تااخره عمرمجردبمون.والا.خخخخخ

    خودمونیم این رضام اگه خواسته باشه ادموبچسبونه خوب میتونه ها.خخخ

    صرف شده نوش جان

    پاسخ:
    نه مسخره نکردم که : )

    من همچین جسارتی نکردم خدمت شما : )

    میبردین خونه فردا واسه ناهار میخوردین خو : ))

    قبلترم گفتم من ببینم آدم جنبش بالاست شوخی میکنم منتها واقعا شوخیه به دل نگیرین : )

    سلاااااام به همشهریای گل گلابی! حال و احوال؟؟ آقا کمالی نیا چطورن؟؟
    جای همتون خالی رفتم مشهد نایب زیاره همه بودم..!!!!

    بچه ها فکر کنم منظور من بد برداشت شد نفس من با نظرت کاملا موافقم داری درست میگی منظور من از حرفام این نبود که تنها ملاک ازدواج پول هستش گفتم که یه بخشی از اونه!
    ببین همه از شرایط خودشون بهتر خبردان من خاستم بگم که وقتی میشه که ازدواج عاقلانه انجام داد یا وقتی میشه بهترینهارو داشته باشی چرا نداشته باشیم؟ دیگه فک میکنم همه به اون حدی از کمال رسیده باشن که بفهمن اختلاف طبقاتی تو خانواده ها چقدر مشکل سازه واسه ازدواج!!!!!!!
    من یه پیشنهاد بدم؟؟؟
    عاقا فعلا ازدواج رضا منتفی شه بهتره خودم قول دادم یه زن خوب براش بگیرم که پیرهن تنشم اطلس باشه!!!!
    بیاین واسه میثم آستین بالا بزنیم ها نظرتون چیه؟؟؟
    میثم هنوز مجردی تو پسر؟؟؟ داری فسیل میشی ها دادا....


    پاسخ:
    من خوبم خانوم السا : ))

    با زن گرفتن میثم موافقم , هر چند قیافش نمیخوره تنها باشه : دی
    منم تولد سایت روپیشاپیش که باعث این آشنایی ها و دوستی شده رو تبریک میگم به همگی...
    از مسببشم تشکر میکنم واقعا براش وقت میزاری رضا دست گلت مرسی
    تو قرعه کشی شرکت نمیکنم اخه من تو سایت نیستم فقط زمان جوونیام تو چتروم بودم حق بچه هایی که زحمت میکشن ضایعه نشه!!!!!

    اره دیه کارت شارژو من بدون قرعه هم بخدا قبول میکنم حالا هرطور صلاحه..!!!!
    کاش یه برنامه خوب واسه تولدش میزاشتین مث جمع شدن همه بچه ها یه روزخوب. دورهمی. پیشکوه....!!!!!!
    پاسخ:
    ممنون بابت تبریک , و اینکه زحمتو اعضا میکشن من کوچکترین کارارو کردم

    دور هم جمع شدن خوبه , منتها ترسم اینه که بد برداشت بشه , از اون اولشم که سایتو راه انداختیم این مسئله بوده , حتی گهگاه بچه ها خودشون قرار گذاشتن و دردسر شده

    نمیخوام بین کاربرا تفاوت بزارم اما همه جا خوب و بد پیدا میشه , اگه طوری بود که بشه یه عده خاص رو دعوت کرد اونم تو جمعی که خدایی نکرده بعدنا بد برداشت نشه (فرضا اعضا با خونواده تشریف بیارن) من موافق بودم
  • بانوی سرخ
  • نه بابا کی به دل گرف شوخی کردیم دوره هم بخندیم.

    توجه کردین ازصفحه ی وبه رضا به عنوان چت هم استفاده میکنیم دوستان؟افرین دمتون گرم .خخخخ

    اها راست تولده سه سالگی چتم مبارک باشه به پاش پیربشب رضا خخ

    پاسخ:
    تشکر بابت تبریک : )
  • بانوی سرخ
  • اها راستی السا خوب چرا رضادامادیش منتفی شه اصن میثم و رضاروباهم دامادمیکنیم.خخخخ بروبچ دس بکارشین واسشون دخترپیداکنین؟

    الساحرفت توحلقم ابجی بریم پیشکوه؟فک ککککککککککککن.اونم توتربت!!!!چه شود

    پاسخ:
    به من گفتن باید پله هارو جارو کنم هنوز وقت دومادی نیس : ))
  • میثم تربت
  • سلام 
    رضا خام نشی مخت رو نزنن داماد شی
    من تا حرف دامادی میاد میزنم بیرون
    پاسخ:
    حواسم هست : ))
    خخخخ
    همینه دیگه که دارم بهت میگم داری فسیل میشی میثم!!!!
    یادته اومدی خاستگاری من مامانت منو پسند نکرد؟؟!!!! توهم موندی بی زن منم موندمو یه عالمه سرکه...!!!!(خخخخ)

    اینجا حرف ازدواج پیش بیاد نمیتونی در بری حالا خدایی یه زن خوشگل برات پیدا کنم؟؟؟ بخدا نگرانتم دادا داری پیر میشی دنیا دو روزه نمیخام ناکام بری اون دنیا...!!!!
    پاسخ:
    به میثم ربط داشت : )
    اگه پایه ایی بانوی قرمز من هستم بریم بیرون دورهمی...
    رضا راس میگه اگه بشه عده ی خاصی رو دعوت کنه خیلی بهتره ولی نمیشه
    جدا از اون دختراهم نمییان یه بار خاستم همه رو جمع کنم باهاشون بریم بیرون نامردا هیچکی پایه نشد!
    ولی جدی اگه قرار به رفتن بود حتی به قول رضا من با خانواده ام  مییام..
    بانوی خوشگل اگه میتونی بچه ها رو جمع کنی رو من حساب کن بگو بهم شمارمو میدم هماهنگ میکنیم همدیگرو ببینیم دخترا...!!!
    پاسخ:
    به بانو ربط داشت : )
  • بانوی سرخ
  • السا ابجی هستم ته تهش ولی فک نکنم تنهایی بشه تویم باید بیای باهم برنامه جورکنیم 
    پاسخ:
    به السا ربط داشت : )
    من قبلن به دخترا گفتم دوست دارم ببینمشونو دورهم باشیم ولی راضی نشدن شما بیشتر از من تو روم هستی و بچه ها رو میبینی راضی شدن چشم من در خدمتم هرکاری بگی انجام میدم جیگر...!
    پاسخ:
    به بانو ربط داشت : )

    منم نخود : ))))
    سلام رضا....!!!!!

    (خاستم یه چیزی هم به تو ربط داشته باشه )

    راستی "دانشگاه صنعتی شریف" رو ندیدی؟؟؟
    من کار مهمی باهاش دارم دیدینش بگین بیاد اینجا!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    سلام : دی

    دست شما مرسی که هوایه مارو هم داری : )

    نه والا , من با بچه های مدرسه شما چیکار دارم آخه : )
    خخخخ
    لوس ...
    راستی رفتم تو سایت و عکسای رزمایش رو دیدیم
    ینی این همه حرف واسه خانوما زدین کاربر خانومی نبود که از خانوما دفاع کنه؟ اه اه اه عاغا منم از فردا عضو میشم والا...!!!!!

    درس که بی درس مابریم هواخوری فعلا کاری باری؟؟؟
    شبت خوش بای
    پاسخ:
    : ))

    بقیه رو نمیدونم ولی من جز تعریف از خانوما کاری نکردم ینی تو مرامم نیست چیز دیگه ای : دی

    خوش بگذره , التماس دعا : دی

    شب خوش
  • بانوی سرخ
  • السا به روی چشم ابجی بهشون میگم خبرت میکنم

    پس رضاتودراینده زن ذلیله مطلق میشی جوری که بوش میاد.نه؟والا


    پاسخ:
    نمیدونم هر چی خدا بخواد : دی
    ادمین حرفای الساره نخان
    اصن محلش نزار
    کنکورتم نمخه بخانی
    برو سیر کن در زمین
    حرف مو نیس ها  قران میگه  وسیرو فی الارض
    حالا خود دانی مخی گوش کن مخی نکن








    به حرف مویم گوش نکنی دیوانه مو ای جمله ره شنیده بودم مخاستم یه جایی به کار ببرمش
    راستی حالا که تنهایی بشین مطلب بنویس بری چن ماهت
    هر موقه خاستی یکیشو بزار

    پاسخ:
    از این جمله ها داشتی بازم بیا اینجا بگو مهتی ماهم یاد بگیریم یه جایی استفاده کنیم : دی
    رضا فردا اخرین امتحان میان ترممه مدم
    کاری نکن قرانه بزار جلوم برت بنویسم
    پاسخ:
    : ))
    به به به 5 روز نبودم همش 5 روز
    خوبی یکیم پشت سر شما حرف بنزه ادمین دارم برات اصن دگه نظر نمیزارم تا بسوزی
    السا حرفات درس ولی اگه یه دختر ثروتمند عاشق مرد فقیر بشه نباید ازدواج کنه؟؟
    از خیر ازدواج ادمین هم گذشتیم همون بهتر که بترشی مارو بگو به فکر ازدواج توایم قد ردان مخواد که تو نیستی
    بعدشم کتاب دینیمون گفته کسی که یه جایی رو درست کنی که بقیه وش گناهن کنن هرچی گناه اونا بکنن برای تو هم مینوسن گفتم در جریان بااشیییییییی:)
    پاسخ:
    سلام : )
    خواستم راهنمایی کنم که هر مطلبو جای خودش بنویسین : )
    چه زود جوش میاری شما : دی

    گناه یا شایدم ثواب , هر کسی رو تو گور خودش میذارن , اگه قراره به خاطر تربتی ها گنها بنویسن بذار بنویسن چون من نیتم بد نبوده : )

    سلام نکردممم؟؟واقعا؟؟
    از چهلحاط میگیویی مخوای امتحان کنیییییییییی؟؟
    نخیرم اصنم اینجوری نیسسسسس بعله
    اون که صد در صد ن بیان 
    میدونم میدونمم ادمین تو اصولا نیت همچیت خیره من شکی نداارم
    دگه من دیدم گفتم که بگمم وگرنه به من چه
    پاسخ:
    دست شما درست : )
  • میثم تربت
  • سلام رضا جون خوبی دادا
    من تنهام شاید به قیافم نخوره ولی مجبورم خودمو شاد نگه دارم شاد نباشم چه کنم
    بعدشم قابل توجه اونایی که همش حرف پول میزنن
    من پدرم وضع مالیش خوبه که تا 2 پشت منم بسه
    ولی آیا پول همه کار ها رو  درست میکنه
    اگه پول میتونه همه کار کنه داداش من مشکل ذهنی داره  چرا داداش من خوب نمیشه
    چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    پاسخ:
    سلام میثم جان : ) , ممنون ایشاالله شمام خوب باشی : )

    بر عکس من اگه ناراحت باشم همه میفهمن : دی

    به نظر من خدا اخم و خنده و گریه رو داده تا احساسات خودمونو غایم نکنیم , منم خیلی از این ویژگیهایی که بهم داده استفاده میکنم : )

    نه واقعا همه چیز پول نیست , منم گفتم اولویت چیزای دیگست (شاید یه مطلب بعد این بذارم که ربط داشته باشه به این صحبت شما)

    میثم جان مشکل تو هر خونواده ای هست , واسه هر کسی یه جوره , ایشاالله مشکل خان داداش شما رفع بشه , اگر خدا بخواد : )
  • میثم تربت
  • گفتم خدایا یه سئوالی دارم...گفت بپرس...

    گفتم خدایا

    چرا وقتی شادم همه با من می خندند

    اما وقتی غمگینم هیچ کس با من نمی گرید؟؟؟؟

    گفت:

    شادی برای یافتن دوست

    وغم را برای انتخاب بهترین دوست افریدم.....


    درچشمانم تهایی ام را پنهان میکنم

    در دلم دل تنگی ام را

    درسکوتم حرفهای نگفته ام را

    در لبخندم غصه هایم را

    پاسخ:
    یکی میثمو نجات بده من زن نمیخوام به خدا : ))
    یثم هیچ کار خدا بی حکمت نیس حتما حکمتی هس تو مریضی دادشتون
    نپرسین حکمتش چیه
    ک هیچ کس جز خود خدا خبر نداره فقط میتونم بگم توکلتون به خدا باشه همین
    پاسخ:
    به میثم ربط داشت : )
  • بانوی سرخ
  • سلام.

    میثم ن پول همه چیوحل نمیکنه ولی قبول کن که اگرم نباشه خیلی ازمشکلات حل نشده میمونن 

    مریضیه داداشت شایدیه امتحان بوده نمیدونم یاواسه خوانوادت یاواسه داداشت بالاخره که هرنفری ازیه جایی دردداره چه خوبه ازاین امتحانا سربلندبیایم بیرون

    موافقید؟

    شادباشین وخوشبخت....

    پاسخ:
    سلام : )

    فقط سوالش به من ربط داشت "موافقید؟" بعـــله : ))

    جو غم ندین اینقد بهش , خودشو از رو صندلی پرت نکنه کار دستمون بده باز : )


    زکــــــــیی
    پاسخ:
    : )
    میگممممممم ادمین
    چت رومت شیشه هروئین سیگار میگاری نداری
    ادمو معتاد مکنه بعد این بره رو فنا جوانای مردم بمیرن تو ج میدی
    مسئله پیش اومده بود
    پاسخ:
    اعتیاد به روم به خاطر ادمینشه : ))

    و صد البته کاربرای فعالش : )

    میگمممممممممممم از اعتماد به نفست بالا نیس احیانا
    من اینجوری فک میکنم شما چطور؟؟
    انکه صد البته با وجود نفس مگه میشه بد باش ما اینیم
    ادمین دقیقا شما کی واسه کارشناسی ارشد میخونی سوال پیش اومده واسم
    پاسخ:
    : )))

    سال دیگه کنکور ارشد دارم اگه خدا بخواد : )
    اهاااااااااان میگمممممممم موفق باشی
    نگا الان رومتو نورانی کردم برو حالشو ببر:))
    پاسخ:
    ممنون

    تو لیست آنلاینا نبودی شما , یا اینکه رفتین زود , نورو قطع کردین : دی
    دگه گفتم ترش مکنن گفتم زود بیاام:))
    پاسخ:
    : ))
  • میثم تربت
  • سلام دی 
    بای 
    پاسخ:
    سلام میثم جان : )

    روز خوش : )
    رضا داشتیم؟؟؟؟؟؟؟؟.................
    پاسخ:
    متوجه نشدم آقا محسن : )
    ازت تعریف کرده محسن نمیبینی؟؟:))
    اخخخخخخخ جون دعواا
    پاسخ:
    استخون همو نمیخوریم : )
    اگه گفتین اونجایی که میرن توش میشینن و میرینن کجاس؟؟؟





    آباریکلااا درست حدس زدی:
    سالن امتحاناته
    باس دانشجو باشی بفهمی عمق فاجعه چقدره!!!!

    تبــــــــریک میگم روزتونو همیشه موفق باشین
    ایشالله کنکوری که در پیش داری رو خوب پشت سربذاری دادا رضا...
    بابت گستاخی جک بالا هم عذرمیخام جکه دیه!!!!
    پاسخ:
    ممنون : )))
    سگ درصد
    پاسخ:
    : ))
    سلام
     ببخشیدمیشه بدونم من چرا اخراج شدم؟!!
     به جرم کار نکرده؟؟؟
    یه سوال پرسیدم اطلاعیه درباره چیه؟
     هلیا خانوم زدن اخراج کردن!!!
    اونم بدون اخطار!!
    ممنون میشم جواب بدید
    بای

    پاسخ:
    سلام , حتما دلیل قانع کننده ای داشتن که اخراج کردن , با این حال سوال میکنم خدمتتون عرض میکنم , فردی به نام امیرح..قائ.. برای یکی از بچه های روم مزاحمت خیابونی ایجاد کردن , و همچنین شروع به آبروریزی کردن , با توجه به اینکه خانواده فرد شاکی از این آقا شکایت کردن به عنوان مدیر سایت IP و مشخصات فرد مذکورو تقدیم مقام قضایی کردیم , به زودی این فرد (که یک بچه دوم دبیرستانی ام هستن!) دستگیر خواهند شد , تا بدونه دنیا بی قانون نیست و ادعای بیخودی نکنه , نظر قبلی که شما ارسال کردین به صورت خصوصی بود و امکان پاسخ وجود نداشت , ایمیلی هم از شما قرار نگرفته بود که اطلاع بدیم , خواهش میکنم , روز خوش
    بعله!!
     اما دلیل نمیشه من با پرسیدن این سوال از ایشون اخ بشم!!
     من میدونم کاری بر خلاف دستورات رومتون انجام ندادم
     ممنون که پیگیری کردید
    بای
    پاسخ:
    همین آقای مزاحم دیروز با یوزرای مختلف پیگیر موضوع خودش بود , حتما با ایشون اشتباه گرفتن شمارو , به ناظرا گفتیم تمام یوزراشو حذف کنن یا اخراج کنن , یوزرتونو آزاد کردم البته با "هلیا خانوم" هماهنگ نشده , ایشالا فقط به خاطر سوال اخ شده باشین و دلیل دیگه ای نداشته باشه : )
    ممنون بابت لطفتون
     روز خوش
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    حتما همین طوره
     من از خودم مطمینم که کاری خلاف قوانین روم شما انجام ندادم
     به هر حال متشکرم
     هلیا خانومم درک میکنم
     بلاخره ناظر بودن مسیولیت داره
    پاسخ:
    همینطوره , ایشون آدمی نیستن بی دلیل اخراج کنن
    واقعا این داستان بالایی راست بود؟جان ما ملت پیشرفت کردن
    پاسخ:
    اینجوریاست دیگه : )
    اصن نبود من موثره قدر منو که نمیدونید همین میشه
    پاسخ:
    بله بله : )
  • میثم تربت
  • حد اقل یه بار توی عمرت این کلیپ زیبا رو ببین

    http://hw6.asset.aparat.com/aparat-video/f5bf60ebd371b20e7ebe3b9b4b6b9a4a1825859__95432.mp4
    بهشت رفتن سخت نیس جهنم رفتن سخت
    اینم مهربونیه خداست
    پاسخ:
    خیل تاثیر گذاره آقا میثم , ممنونم
    ادمین پست بزار یه ماهه همینه فعلا که نمخوای بمیری یه پست دیگه بزار جان نمادت
    پاسخ:
    سلام : ) , سرما خوردم منتظرم ببینم میمیرم یا نه هنوو : دی
    سلام نکردم چرا من همیشه سلامم یادم میره
    خو باشه خبرمون کنی
    پاسخ:
    پیش میاد , باشه زنگ میزنم خونتون : ))
  • بانوی سرخ
  • سلام.

    بهتربشی اقارضا

    ببین من ثبته نام کردم میشه فرمه ثبته نامموتاییدکنی ایا؟

    مر30

    پاسخ:
    سلام , ممنون بهتر شدم یکم امروز : )

    یوزرتون بانوی سرخ نبود ظاهرا , لطفا یوزرو بفرستین خصوصی تایید میکنم واستون

    ویرایش : با همون یوزر و پسوردی که دادید واستون ایجاد کردم

    برای ورود به سایت : http://www.torbatiha.com/login.php?do=login
    ادمین باز مخوای تا پلیش بگیرتت یه بار رفتت کافی نبود دوباره زنگ بزنم پلیس
    پاسخ:
    : )))
  • بانوی سرخ
  • اره درست شد مر30 زیاد خدا سایتو ازسره روم کم نکنه خخخخخخخخ 

    شبت خوش بای

    پاسخ:
    خواهش میکنم , شب شمام خوش
    سلام داش رضای گل گلابی به نظرمن رضا اذدواج کن چون الا سنی هستی که کسی میتونه ارومت کنه که همیشه پیشت باشه مرحم دردات باشه اذدواج کنی به نظر من خوب شی
    پاسخ:
    سلام , مرسی بابت نظرت , زوده ازدواج دادا
    اون مردایـــــــی که با یـــه نــــه گفتنشون
    میفهمـــــی که دیگــــه نبایــــــد اصـــــرار کنــی
    اونــــی که قبل از مهمونــــــی بایــــد لباستـــــو
    نشـــــون بــــــدی تا تاییـــــدش کنــــــه
    اونـــی که وقتی بهتــــ اخـــــــم میکنه
    باید شالتــــــــو بکشـــــی جلــــــــو
    اونـــــی که وقتــــــی میخــــــــوای از پیشش بــــری
    دست میکشه رو لبتـــــ و میگـــــــــه
    کمـــــــرنگ کــــــن اون رژتـــــــو
    اونــــــــــی که وقتــــــــی تــوی یه جمعید از بغلتــــ تکـــــــون نمیخــــوره
    اونـــــی که تـــــوی سرمــــــــا یـــــــخ میـــــــزنــــــــه 
    ولی وایمیسه ســـــــر کوچــــه تا تـــــو بــــری توی خونـــــــــه
    اونـــی که اگه بخوای اشتباه کنـــی پیش خـــــودت میگــــــی
    اگه بفهمـــــــــه میکشتم
    اونی که خنــــــــده و شیطونیــــــــــاش فقط و فقط مــــــــــال خــــــــــودتــــــــه
    و اخمش مــــــال بقیــــــــــــه
    به این میگــــــــن 
    مــــــــــــــــــــــــــرد
    امشبو کاش بودی ................. دارم دیوونه میشم ..... کجایی که باز ببینی عشقت بهم ریخته . فقط برا چند لحظه میومدی ........................ بخدا به همین چند لحظه هم راضیم . بیای وایستی روبروم . تو چشام زل بزنی و بگی دیوونه مگه نگفتم گریه بهت نمیاد و من باز غرق شم تو چشات ........................................... و باز مثل اون روزا به دروغ بگی : بخند تا دنیای من زیباتر بشه . آخه تو دنیای منی میدونی عاشق این جمله ت بودم . بیا لامصب . بیا و باز به دروغ تکرارش کن ...........................
    پاسخ:
    جالب , تشکر