وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

آخرین نظرات
پیوندها

رفاقت

شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۹ ب.ظ

سلام , وقتتون بخیر : )

 
ااول از بچه هایی که وبلاگو حمایت میکنن یه تشکری بکنم , واقعا دستتون درست : )
لطفشون کم نشده نسبت به من و وبلاگ خودشون , با اینکه من وبلاگو کم آپ میکنم ولی بازم میانو سر میزنن , واقعا ممنونم : )
 
از همین الان تا شروع ماه محرم یک هفته باقی مونده , محرم همیشه جایگاه خاصی واسه ما داشته , مثه عید نوروز , یا مثلا ماه رمضون , کلا اینا چیزایه خاصی ان واسه ما ایرانیا
 
خدا قسمت کنه 120 تا از این ماه ها و اعیادو با هم ببینیم : ))
 
آدم عید نوروز زنگ میزنه به دوستاش عیدو تبریک میگه , ماه رمضون موقع سحر رفیقاشو بیدار میکنه , بعضی وقتام تا سحر با همن : )
 
محرم یکم شرایطش ویژه تره , شما فک کنین , شبا با دوستتون میرین مسجد واسه مراسم , همیشه خنده های همو دیدین ولی تو این ماه با هم گریه میکنین , بعضی وقتا گریه کردن از رو ناراحتیه , بعضی وقتا از رو خوشحالی , ولی گریه محرم خیلی خاص تره , گریه محرم بیشتر واسه خود آدمه , گریه میکنیم تا شاید به خاطر ظلمی که به اون 72 نفر شده به واسطه مظلومیت اونا , خدا از کارایی که کردیم بگذره , یکم بحث سنگین شد : دی
 
من یادمه کوچیک تر تر تر که بودم , تو مسجد نمیدونستم واس چی دارن گریه میکنن , بعد سعی میکردم به یه چیزی فک کنم تا گریه ام دراد : ))
مثلا فک میکردم اگه بابای خودم جای حضرت ابوالفضل اونقدر تیر خورده بود من چیکار میکردم : دی
یکی دو سال همینطوری گذشت دیگه تیر خوردن بابام داشت عادت میشد واسم منم گریم در نمیومد : دی , بعد به این فک کردم که مثلا اونروز صدای تلوزیونو زیاد کردم تا اعصاب داداشمو بهم بریزم کار بدی بود بذار از خدا بخوام منو ببخشه , بعد گریه میکردم میگفتم خدا به خاطر امام حسین که اونطوری اذیتش کردن از من بگذر : )
 
تا الان که جواب داده : دی , هر سال روش من همینه واس گریه کردن : ))
 
اون 72 نفر که واقعا همشون مرد بودن ! , شما فک کن میخوای بری مغازه اگه یه سگ تو کوچه باشه میترسی کلا بیخیال مغازه میشی , حالا حضرت از وسط چند هزار تا آدم وحشیو مسلح میره مَشکو آب کنه ! , یا مثلا حضرت قاسم با سن کمش داوطلب جنگ میشه ! , به نظرتون اینا به گریه ماها احتیاج دارن؟ , به نظرتون گریه واسه دلسوزی نسبت به این آدما باید باشه؟
 
به نظر من محرم تاثیرشو گذاشته و بازم میذاره واسه نسلای بعد , البته اگه محرمو فقط یه داستان ندونن و به مسخره نگیرن فداکاریاشونو!
 
مسخره که میگم یه طورایی الانم شاید خودمونم بهش فک کنیم , خوب درستم هست از نظر ما , شما فک کن 4 تا بچه تشنه باشن بعد بگن از جلوی تیر بار باید رد بشی تا واسه اونا آب بیاری ! , اول از همه میگیم 4 تا بچه میمیرن حداقل منم به عنوان یک آدم زنده میمونم ! , دوم میگیم شاید لحظه ی آخر کمک بیاد از غیب ! منم خودمو الکی به کشتن ندم !
 
حالا فک کنین آدم چقدر باید حس نو دوستی داشته باشه که حتی اگه یک درصدم احتمال بده بتونه از اون تیربار رد بشه اونکارو انجام بده !
اینجاهاست که میتونیم بفهمیم چقد خودخواهیم
 
کاش رفاقتا رو تو این ماه یاد بگیریم , کاش بشه بیشتر به این مسائلی که هر سال محرم واسمون نقل میکنن با یه نگاه دیگه بهتر بهشون فک کنیم , یکم از اون خلوصی که خدا به بچگیامون داده بود بهش برسیم , کاش همونی بشیم که خودمونم دوست داریم باشیم! , تو قرآنم داریم آدم همیشه دنبال رسیدن به ذات خداست , ذات خدا هم شامل همه ی صفات خوب میشه : )
 
تو مراسمای محرم اگه یه جایی واسه خودتون گریتون اومد و خواستین از خدا طلب بخشش کنین , اون وسطا بگین از ادمینم بگذر : )
 
شبتون خوش : )

نظرات (۴۶)

ادمین بازم خودم
من نظر اینه
ن تنهاامام حسین بلکههیچ کدوماز امام به گریه ما احتیاج ناریم
گریه میکنیم ک سبک بشیم
ک از بار گناهمون کم بشه
انشالله همنجوری ک شما بگی بشه

پاسخ:
شما لطفتون خیلی زیاده : )

ممنون بابت دیدگاهتون

ایشالا : )
  • دانشگاه صنعتی شریف
  • به به بازم خودم اومدم اول سلام بعد اینکه تومدرسه ماهرروز محرم زیارت عاشورا روهرصبح میخونیم به به چ کیفی میده خیلی حالت تو اون موقع خوب میشه بعدشم ازمون پذیرایی میکنن حالا دولتون بسوزه ححححح
    راستی الساخانم نیامدی که من ببینمت حالا اشکال نداره خودم پیدات میکنم
    من که امسال قراره زیادگریه کنم اخه درسام سخته هرچی بیشترگریه کنی خدا بیشترحاجتاتو براورده میکنه البته شوخی کردم
    به نیت ادم بستگی داره مهم این نیست که فقط بشینیم گریه کنیم به نظرمن باید ازعاشورا درس بگیریم فقط به گریه نیست
    درس ازادگی مردونگی بگیریم .مثلا درحادثه عاشورا حضرت زینب وتمام بانوان که درحادثه بودند باکمترین پارچه خودشونو دربرابرنامحرمان می پوشانند تا چشم نامحرمی به بانوان جذب نشه ولی الان تواین دوره زمونه دخترای حالا باهزارمدل میرن بیرون تایه پسربهشون نگاه کنه یعنی چقدردختر باید ارزشش کم باشه تامونده یه نگاه پسرباشه حادثه عاشورا میتونه مردونگی وغیرت به پسرا ومردان بده که پسرای این دوره زمونه غیرت ومردونگی تو رگشون پیدانمیشه...البته استثناهم زیاد هستن
    هنوزهم ادمای خوبی تو این زمونه دارن زندگی میکنن پس فقط عاشورا این نیست که گریه کنیم مهم اینکه درس بگیریم موفق باشید
    پاسخ:
    ممنون که واسه کامنت کلی وقت میذارین

    گفتنیارو شما گفتی من دیگه جوابی ندارم بدم : )

    سلااام به اقا رضا و بقیه ی دوستان..خوبین ایشالله؟؟؟ ایام به کام هست؟؟؟
    صبح عالی پرتقالی...

    عزاداریاتون قبول....رضا واسه محرم امسال روش گریت چیه؟؟؟

    "دانشگاه صنعتی شریف" ما همدیگرو ندیدیم؟؟؟ مگه تو اول نیستی؟؟؟ مگه فامیلت ع------ی نیست؟؟؟(خخخ)
    مگه توهمونی نیستی که اومدی امارمو از دوستم گرفتی منم کنارش بودم؟؟؟
    بخدا بین این همه دانش اموز نمیتونم پیدات کنم اسمی فامیلی مشخصاتی چیزی میزی بده تا بتونم پیدات کنم خو عزیزم...

    بچه ها تو این ایام منم دعا کنین که محتاجم به دعاتون...
    روزگارتون خوووش...
    و بابای ...
    پاسخ:
    سلام , من که خوبم , فقط نزدیک بود امروز صبح تصادف کنم ,
    خدا رحم کرد وگرنه بابام محرم امسال پولدار میشد : )

    همچنین عزاداریای شما , من تا الان که دارم این پیامو مینویسم هنوز نرفتم مجلس حقیقتش
    منتها یه کارای دیگه ای میکنم که بی ربط به عزاداری نیست که بماند : )

    خخخ چقد این صنعتی شریف تابلو بازی در آورده : دی
    خو کنار دوستت بودی میگفتی خودمم ,
    بنده خدا حیرون و سیرون تو مدرسه دنبالت نگرده اینقد : دی

    این صالحم قبل آشناییمون وقتی میخواست منو پیدا کنه خیلی دنبالم میگشت : دی
    که نهایتا به مراد دلش رسید : )))

    شما هم واسه بقیه دعا کن , شب خوش : )
    3لااااااام....
    وای عجب هوایی شده..رفتین زیر بارون؟؟؟ هوای امروز خیلی باحال بود روز باحالیم بود!!!!
    عه عه عه چرا تصادف؟؟؟؟ حواست کجاست خو پسر خوب؟
    ببین دو باره داری مارو به حلوا امیدوار میکنی آخرشم بی نصیبمون میزاری بخدا گناه داریم..!!!!!

    مثلا چه کارایی داری انجام میدی واسه محرم ها ها ها؟؟؟؟ من حدس بزنم؟؟؟

    بگو دادا ریا نمیشه .... میشه منم تو ثوابش شریک باشم؟؟؟؟ 50 50 باشه؟؟؟


    پاسخ:
    4 لام : )

    آره واقعا هوا عالیه

    مقصر من نبودم ولی خدا رحم کرد : )

    یحتمل آه و ناله های شماست من هی تا پای مرگ میرم : (
    مامانم واسم اسپند دود کرده اگه چشماتون ترکید بدونین از کجا خوردین : دی

    همینکه دوس دارین تو کار خیر باشین خودش ارزش (ثواب) داره : )

    روزتون خوش : )
    خخخخ..خو چکار کنم حلوا دوست دارم !!!!!

    عه خیلی بدی نگفتی داری چیکار میکنی؟؟؟؟ خودت میدونی اقا رضا من کنجکاوم  اگه میخاستی نگی از اولش نباید میگفتی والا...
    گگگگگگگگگ
    پاسخ:
    یادم باشه تو وصیتم اضافه کنم حلوا ندن : ))

    اره؟؟ این جوریاست؟؟؟
    خرما هم دوست دارم ها...

    باشه ماهم نفهمیدیم که پیچوندی!
    اصلن گهرم
    ایشششش
    بای (حلواتو بخورم ایشالله...)
    !!!!!!
    پاسخ:
    بیزحمت اونایی که دوست نداریو لیست کن , شب مراسمم فقط اونارو پخش کنن : ))

  • دانشگاه صنعتی شریف
  • سلام
    خوب بااون پالتوچرمت خیلی خوشگله خدایش هی پزمیدی خانم السا
    دل مارومیسوزنی
    عزاداری هاتون موردقبول
    تواین ایام اگه دلتون شکست یادی ازماهم بکنین
    ویه چیزدیگه که واسی من خیلی جالب بود توخیابون چند تاپسر واسی دوستشون که فوت کرده بود مراسم داشتن واسی شادی روح دوستشون واقعا خوشبحال چنین کسای که چنین دوستای اقایی دارن
    بعد این الساخانوم منتظر که حلوا بخوره خوب دخترخوب راضی به مرگ هیچ کس نباش عزیزدلم موفق باشین
    پاسخ:
    سلام , عزاداری شمام قبول باشه : )

    خدا رحمت کنه دوستشونو : )
    راضی به مرگ کسی نیست , حلوا دوست داره فقط : ))

    روزتون خوش

  • غریبه اشنا
  • شما مدیر چت روم تربتی ها هستین پس چرا من هیچ وقت شما رو ندیدم ؟؟؟ حتما همیشه مخفی میاین
    پاسخ:
    سلام عرض شد : )
    آره خوب من یکم سرم شلوغه , ولی ناظران محترم هستن و مواظب سایت هستن
    منم اگه مشکلی پیش بیاد بشمار سه خودمو میرسونم : )
    برچی دروغ میگی ادمین
    هر موقع من گفتم یه هفته بعد اومدی!!
    دروغ تو روز روشن 
    پروندهاش مونده خبر نداری
    قرار چند تا شهر رسیدگی کنه بره سر زیمنا
    چرا درک نمیکنین خووووو
    من ملفتش کردم ادمین غصه نخور
    پاسخ:
    : )))
    یحتمل مشکل جدی نبوده واس همین بشمار سه نیومدم : دی

    مرسی بابت کمک , هزینشو فاکتور کنین بیزحمت پرداخت کنم : ))
    ن الان واقعا یحتمل یعنی چی ن واقعا یعنی چی؟؟ادمیـــــــــــــــــــــن بشکنه این دس نمک نداره اصن دگه نیا
    میشه یه میلیون رد کن بیاد فردا از مدرسه برگششتم دم در خونمون باشه هااااا
    پاسخ:
    خودتو نفرین نکن یهو دیدی گرفت چلاق شدی : )
    الان ینی منو دعوت کردی بیام خونتون؟! , حداقل خصوصی بگو این حرفارو ملت میبینن فکر بد میکنن : ))
    ن بابا مواظبمم
    من غلط بکنم گفتم دم در خونمون
    قرار پست کنی نکه خودت بلندشی بیای ادم نباید منحرف باشه بعله
    یعنی رو که نیس سنگ پا قزوینه
    پاسخ:
    دم در نمیام , باز بابات اصرار میکنه بیام داخل , منم کم روو : )))

    از سنگ پا رد کرده سیم ظرفشوییه : )))))
    بابای من هرکی هرکی راه نمیده بعله گفتم درجریاان باشی
    تنهایی فک کردی/؟
    پاسخ:
    : )
    بخند خنده بر هر دردی دواس
    مخصوصا دردتو
    پاسخ:
    حس کردم دارین منو میزنین , واس همین نشستم کنار : )
    تو هم که مظلوووووووووم
    پاسخ:
    :(
    میگم دقت کردی کسی جز من کامنتنمیزاره
    اون همه ادم د روم هستن هم یکیشون کامنت نمیزاره
    عجب جذبه ای داری بینشون میدونستی؟؟
    پاسخ:
    یحتمل فقط واس شما ج دارم : ))

    داخل مطلبای دیگه میذارن ..
    60 درصد
    این یحتمل یعنی چی
    هی زرت زرت میگی؟؟
    پاسخ:
    همون احتمالا خودمونه : )

    احتَمَلَ یحتَمِلُ احتمال : دی
    اها مثلا مخوای بگی عربیت خوبه؟؟
    میگم ادمین من هیچی از این سایت تربتی ها نمیفهمم 
    اصن میرم توش نمیدونم چجوری بیام بیرون
    خنگ هم نمادته
    پاسخ:
    تنها درسی که بدم میومد همین عربی بود : دی

    چیزی نداره که , چندتا انجمن داره مثلا انجمن عکس , اخبار و..
    واسه اینکه بتونی مطلب داخل انجمنا ارسال کنین باید عضو باشین وگرنه فقط میتونین مطلبارو ببینین ولی نمیشه مطلب جدید بذارین , چند تا آموزشم داخل کادر آبی رنگ واسه کاربران جدید گذاشتیم که میتونه کمکتون کنه
    بر عکس من عربی انقدر دوس دارم بره همون رفتم انسانی
    مدینی اگه فک کنم نمرهای عربیم تکه 
    عضو ک هستم ولی یه جوریه مشخص نیس
    پاسخ:
    من عربی علاقه نداشتم منتها تا سوم دبیرستان که عربی داشتیم زیر 19 نشدم : دی

    رنگ یوزر شما نارنجی که نیست احیانا؟ چون یوزرای نارنجی کاربران تایید نشدن , مطلبم که ارسال کنین نیاز به تایید یکی از مدیران داره تا واسه همه نشون داده بشه , ولی وقتی کاربر عادی باشین خیلی راحته از وبلاگ آسون تره , سوالی داشتین بپرسین راهنمایی کنم
    منظورم از تک اینه ک هیچکی مث من نمره نمیگیره
    هنو چند وقت عضو شدمم
    نمیدونم شاید

    پاسخ:
    اوهوم : )

    یوزرتونو اگر از نظرتون مشکلی نداره عمومی , اگرم میخواین سیکرت بمونه خصوصی همینجا واسم بفرستین تا واستون تاییدش کنم , دیگه واسه ارسال مطلب نیاز به تایید مدیرای سایت نداشته باشین

    سلام اقارضا.خوبین؟

    نظرتون چیه دکوراسیون چت روموعوض کنین؟بابادلمون گرف ازبس این صفحه ابیودیدیم.والا.

    باتشکرشبت خوش...

    پاسخ:
    سلام , ممنونم خوبم , شمام خوب باشین ایشاالله : )

    داخل روم یا صفحه ورود؟ , اگه مشکل رنگ آبیه فک کنم لازمه توضیح بدم که رنگ آبی چشمو اذیت نمیکنه , تو طراحی سایت از آبی واسه جاهایی استفاده میکنن که قراره کاربر زیاد اونجارو ببینه و نباید چشمشو اذیت کنه , اگه قرار باشه طراحی رو تغییر بدیمم بازم از آبی استفاده میکنیم : ) , 

    شب شمام خوش باشه : )
    بهخودت بخند ایششششششش
    تایید کردی برای پیامش اومده
    راس میگه دگه عکسش قدیمی شده اپدیت کن
    پاسخ:
    نه اون پیام تایید نیست که اومده , واسه فعال شدن یوزرتونه : )
    با این یوزر فعلی میتونین مطلب بفرستین منتها باید توسط مدیرای سایت تایید بشه
    در واقع باید دو بار تایید بشین : ) , یه بار یوزر فعال میشه یه بار تایید : )
    یه بارکی بگو هفت خان رستم دگه
    پاسخ:
    ایمیل فعال سازی بعد ثبت نام خودکار ارسال میشه و کافیه روش کلیک کنین تا تایید بشه (که یحتمل انجام دادین قبلا)
    یوزرتونم واسه من بفرستین تایید میکنم : )
    هفت خانش تموم : ))

    خوب این همه رنگ فقط ابی مناسبه؟؟؟؟؟نمیدونم....خوب حتما شمابهترمیدونی

    طراحی داخل روم چی؟اونونمیشه تغییربدی.اونم خیلی وقته همینجوریه

    راستی مرسی که اینقدزودجواب میدین 


    پاسخ:
    اگه فرصت شد یخورده تغییرش میدم , خواهش میکنم : )

    فقط یه خورده تغییرش بده بیشترنشه ها.ههه.برای اینکه فرصت شه،همه بگن امییییییییییییییییین.خخخخخخخ.

    راستی یه سوا ل دیه به عنوان اخرین سوال چرااوتارای کاربراتغییرنمیکنه؟روم توهنگه عایا؟

    مر30

    پاسخ:
    آقا امین کیه عایا ؟ : دی

    تغییر میکنه منتها مرورگر کش شده واستون آواتار قبلی رو نشون میده , F5 رو بزنین چند بار , اگه بازم افاقه نکرد یکی دو بار خروج بزنین کش مرورگر خالی میشه , بازم اگه نشد , تو گوگل سرچ کنین خالی کردن مرورگر , آموزشش هست : )
    ادمین گفتم آمین ن امین
    :))
    پاسخ:
    بانوی سرخ شمایین مگه؟ : )))

    منم به شوخی گفتم امینو : دی
    نه نفس جون به جای من گف هههههه
    پاسخ:
    آها : )
    اون اوتارم کاملا فهمیدم میگم رضا تو اگه معلم میشدی ر کارت موفق بودی ها.والا
    پاسخ:
    ارثیه معلمی تو خونواده ما : دی

    اوهوک.چه اعتماد به نفسی حالا مای چیزی گفتیم به خودت نگیر خخخخخخخخخ
    پاسخ:
    به خودم نگرفتم که : دی , به جدم گرفتم : )))
    از زبون کم نیاری ادمین یه وقت
    پاسخ:
    : ))
    دوباره سلام
    ادمین جان مو بابامم گذاشتم جای ابوالفضل گریم نیامد
    مو 20 سالمه تا حالا بری امام حسین و بچه هاش گریم در نیامده نمدونم مو نفرین شدیم یا کافر
    ولی امسال با پیرم دعوام شد خیلی دلم گرفت رفتم عزاداری ابوالفضل دگه گریم درامد ای اولین بارم بود و فک کنم اخرین بار
    ها راستی دعا کردم واقعا دعام گرفت کاش تورم نفرین مکرد ادمین

    پاسخ:
    سلام حاج مهدی : )

    مسلمونیو کافری به گریه کردن یا نکردن نیست : )

    اشکال نداره ایشالله سال دیگه نفرین میکنی داداش : دی
    درهارا بگشـــــــاید...
    ســرهارا بدزدیــــــد...
    الســـــــــا اومده....

    3لاااااام به بروبچ و دوستای تربتی چطول مطولین؟؟؟

    خوشم مییاد مهتی تنها کسی که میتونه تورو حرص بده هم باباته از طرف من بهش بگو ایول ..!!!!
    خوب یکم دعا میکردی یه عقلی هم بهت بده شاید خدا دلش به رحم مییومد!!!!!

    اصلا از بحث اصلی خارج شدم!!!!ههه
    بازی دربی رو دیدین؟؟؟ خوشبحالتون من فقط نتیجشو دیدم
    اومدم تبریک بگم به طرفداراشون از جمله حاج رضا...!!!!!
    پاسخ:
    سلام , مرسی بابت تبریک : )

    10 نفره برد : دی
    ای خدا چی زود بازی کردن تموم رفت
    به ای بیشورا گفتم به مویم بگن کی بازیه
    حالا السا خوش به حالت نتیجشو فهمیدی بگن مایم نتیجشو بفهمیم
    پاسخ:
    2-1 پ.پ برد : )
    همچین میگی به اینا گفتم که بهم بگن کی بازیه انگار پروژه برج ایفلو بهش دادن؟؟؟ باشه بابا همه متوجه شدیم سرت شلوغه کمتر خوش گذرونی کن والا...خخخ
    حالا 5 تومن بده تا نتیجه رو بگم..!!!!

    پاسخ:
    نتیجه رو من گفتم دیگه , بیزحمت هر چی مهتی برات واریز کرد منتقل کن به حساب محک اونام میدن به من : ))
    درد و پنج تومن
    نه منظورم پروژه برج ایفل نبود ای یارو مربی تیم استقلال ره بهش گفته بودم به مویم خبر بده
    پولم کجا بود
    پاسخ:
    : ))
    راستی رضا جان شرمنده از وبلاگ شما به جای چت روم استفاده مکنم
    پاسخ:
    راحت باشین : )
    اره اون یارو اعلام کرد که چون مهتی نیست بازی دربی رو عقب بندازن دیگه مردم بلیط گرفته بودن نمیشد زنگ زد بهت مشغول بودی گفت لابد داره با دوست دخترش میحرفه!!!!!!
    آخ راس میگی یادم رفت مورچه چیه که کله پاچش باشه!!! این همه 5 تومنی که من ازت میخام رو یادم نمیشه ها همه رو یادمه که اگه معجزه ایی شدو پولدار شدی بهم بدی!!!!!

    شرمندگی و عذرخاهی من روهم پذیرا باش اقا رضا روم سیاه!!!! یه دفعه دیگه هم بهت قول دادم تو وبت چت نکنم ولی....
    این زلیل مرده ی مهتی منو به حرف مییاره...مهتی برو گمشو دیه بای!!! خخخ
    حالا کجا هستی رضا  ج نمیدی همیشه انلاین بودی.. نباشی وبت رفته رو هوا ها ..!!!

    پاسخ:
    دانشگاه بودم خیر سرم : دی , دوشنبه رو 7 ص تا 7 ش دانشگام : ))
  • بانوی سرخ
  • سلام بروبچ تربتی خوفین؟

    ازدربی هیچی نگین که بدجورحالمو گرفت اه اخه این چه وضعش بود ای بابا..هیییییی

    پاسخ:
    آخی : دی
    چــــــــرا یوزرم بستس؟؟؟؟ چرا نمیتونم برم روم؟؟؟
    توروخدا اگه رضا هستی یه کاری کن بعد عمری خاستم برم روم!!!!!
    پاسخ:
    بستست؟! , پسوردشو اشتباه میزنین حتما

    دوباره تست کنین اگه مشکل هنوز بود , بگین پسوردو واستون عوض کنم و براتون بفرستمش
    نه بابا بارها امتحان کردم نشد
    مهمان هم رفتم و اسم جدید ثبت کردم ولی بازم نشد کلا آی پیم بستس؟؟؟
    پاسخ:
    با یک مرورگر دیگه تست کن , ای پی که "نظر" گذاشتی رو چک کردم بسته نبود , مشکل از مرورگرته احتمالا

    یادت باشه که قبل از اینکه یوزر و پسوردتو وارد کنی باید صفحه کاملا load بشه

    اگه میهمان وارد شدی پس نباید مشکلی باشه؟!
  • بانوی سرخ
  • خوب راس میگه منم بیشتره وقتا همینجوری میشم

    رضاروم خیلی میره هنگ باورکن

    پاسخ:
    این مشکل به اطر اینه که صفحه اولو نمیذارید کامل لود بشه واسه همین موقع ورود ارور میده

    مشکل از نت من و شما هستش , چند روزیه کلا سرورای ایرانی به خاطر تغییراتی که دارن میدن سنگین شده , اختلال تو سرعت و هنگی ام مربوط به همین هستش
    نه درست شد یوزرم منتها دیر دیگه من اون شب خاستم برم دیگه احتمالا وقت نکنم!!!
    ممنون رضا...
    یوزر من لابد چون خیلی وقته بدون توجه مونده حیونی گرد و خاک گرفتتش گردوخاکاشو گرفتم درست شد!!!!
    بازم مرسی
    پاسخ:
    بازم وقت کردی سر بزن بچه ها خوشحال میشن : )
    خواهش میکنم
    جیگر میخوای ی نفرو خوب کنی این راهش نی بایستی راه ببریش نکه...
    ولی وبلاگ جیگری داری جیگر خیلی باحاله
    پاسخ:
    فدای شما
    عزیزم میشه یک سر وب من بزنی خیلی خوشحال میشم میخام نظرتو بدونم رضا جون منتظرخبرتم بابایی خخ 
    پاسخ:
    لطف کن آدرس وبتو بفرس
    gham-va-andoh.blogfa.comممنون ازت خیلی دوست دارمممممممممممممم عاشقتمممممممممممممممم
    پاسخ:
    حتما سر میزنم , مخلصیم دادا : )
    حکایت ما آدم ها …
    حکایت کفشاییه که …
    اگه جفت نباشند …
    هر کدومشون …
    هر چقدر شیک باشند …
    هر چقدر هم نو باشند
    تا همیشه …
    لنگه به لنگه اند …
    کاش …
    خدا وقتی آدم ها رو می آفرید …
    جفت هر کس رو باهاش می آفرید …
    تا این همه آدمای لنگه به لنگه زیر این سقف ها …
    به اجبار، خودشون رو جفت نشون نمی دادند…