وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

آخرین نظرات
پیوندها

میو میو

پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۲۸ ب.ظ

سلام , وقت بخیر

خخخ واسه مطلب جدید یه صلوات ختم کنین بیزحمت : دی

نیست من ادمین سایت گوگلم واسه همین سرم خیلی شلوغه : دی ,

خیلی وقته آرایشگام نرفتم تازه : ))

 

دیگه شرمنده همینقد از وقتم به شما میرسه : دی ,

باقی وقتمو فروختم به جاش پیاز سیب زمینی خریدم از گشنگی نمیرم : دی

 

جدا از شوخی واقعا ببخشید بابت این مدت , واقعا نرسیدم مطلب بذارم

عوضش سر میزدم کامنتارو جواب میدادم : ) , چقد من بچه خوبیم : )

 

مطلب این سری رو قراره فان کنیم دور هم بخندیم : دی

از عنوان مطلبم معلومه : )))

 

چشمتون روز بد نبینه ما یه گربه داریم هر سال میاد زیر زمین چند تا بچه میزاد , یکم که راه افتادن ولشون میکنه تا ما بزرگشون کنیم : دی

پارسالم سه تا بچه آورد دوتاشون خوشگل بودن یکیشون سیاه بود : دی

دوتاشون (خوشگل + سیاه) متاسفانه به علت سو تغذیه فوت شدن : دی

یکی از اون خوشگلاش زنده مونده (یحتمل همسایه بهش غذا میده : دی)

یه گربه زرد ملوس که اوایل خیلی میترسید در حدی که تا مارو میدید صفر تا صد رو 2 ثانیه تا بالای پشت بوم پُر میکرد : دی البته الان دیگه طبیعیش کرده : دی

درو ک باز میذاریم از حیاط باد بیاد : دی (به علت نداشتن کولر : دی)

این حیوونی میاد دم در (مرز بین حیاط و خونه) دراز میکشه ولی جرئت نداره بیاد توو : )

چند ماهی دراز کشید : دی تا اینکه الان تقریبا یه گربه بالغ شده و نمیدونم از کجا یه بچه گربه ماده : دی باهاش دوست شده و به شدت نسبت به هم ابراز علاقه میکنن : دی

 

خوب تا اینجا گربه ترسو و ملوس ما الان دیگه مرد خونه شده : )

میو میو عوض شده : دی

 

نمیدونم واسه شمام پیش اومده یا نه , ولی خیلی وقتا تو یه موقعیت پایینی هستیم که زیر دست چند نفر حساب میشیم , بعد یه مدت جامون عوض میشه , یعنی افرادی زیر دست ما میشن

مثلا مدرسه رو یادتون بیارین , سوم راهنمایی یا پیش دانشگاهی بالا دستی بودیم : دی

 

خوب این یه پروسه طبیعیه که با زمان این وضع پیش میاد , ولی صحبت سر اینه که وقتی یه رده پایین هستیم و بالا دستیارو میبینیم , شاید بگیم عملکردش خیلی ضعیفه اگه من بودم فلان کار میکردم و..

 

بعضیا اعتقادشون اینه آدم هر جا که قرار داره باید بهترین باشه , بهترین بودن به نظر من یعنی طوری عمل کنیم که به نفع جمع باشه , این وسط شاید مهره های اصلی زیادی حذف بشن ! ولی در کل به سود اکثریت میشه

 

بعضیام اینطوری فک میکنن که نباید حاشیه ایجاد کرد , باید یه نوار صافی رو که از قبل بوده ادامه بدیم

و زیاد اهل ریسک نیستن , البته ریسک بدون فکر شکست صد در صده

ولی بدون ریسکم زندگی تغییر زیادی نمیکنه , شما فک کنین مثلا والیبال ایران با همون شکل قبلش کار میکرد ! , خولیو ولاسکویی که 5 بار ایتالیا رو قهرمان کرد باهاش قرارداد نمیبستن و دوباره با مثلا آقا کارخانه : دی قرار داد سرمربی گری رو تمدید میکردن !

ریسک برای اینکار فقط هزینه ای بوده که برای ولاسکو صرف شده , ولی عملکرد ولاسکو قبلا بررسی شده , پس یه ریسکه با فکر بوده !

 

حالا بعضیا هستن تو چتروم , طرف مثلا 10-15 سالشه بعد شنیده که عشق چیز خوبیه : دی

بعد میاد تو چتروم ندیده و نشناخته عاشق میشه : دی

بعضیاشون ریسک تنها بیرون رفتن با اون طرف , حتی خونه رفتن رو هم قبول میکنن !

حتی یک مورد هم دیده نشده که آشنایی به این شکل باعث خوشبختی آدم بشه !

حتی اگه ازدواج کنین پسره میپرسه تو که با من دوست شدی شاید با یکی دیگم بودی !

دختره میگه یادته چطوری التماس میکردی شماره بدم , ای بدبخت !

پسره میگه ..

دختره میگه .. !!

 

ریسک ازدواج به این شکلو قبول نکنید ! , دختر خانوما محترم یه غریبه بیاد خواستگاریتون شانس خوشبختیتون بیشتر از اینه که با عشق چترومیتون از خونه فرار کنین !

 

کسی که ندیده (نه عکسی دیده , نه خودتونو) عاشق شما میشه , یا فکر شومی داره , یا تحت تاثیر تعریفای دروغ شما از خودتون قرار گرفته (خونمون مظفریست , بابا سه تا شرکت داره , 7 تا ماشین تو پارکینگه , دیشب دبی بودم !)

یا فقط واسه سرگرمی میخواد یه مدت با شما باشه !

یا ..

 

تو این دو هفته من دو مورد شنیدم دختر خانومی که اصلا فکرشو کسی نمیکرده با آقا پسر فرار کردن !

این نوع ریسک اصلا خوب نیس ! (قافیه داشت ریسک با نیس : دی)

 

ریسک واس ازدواج مثلا وقتی که یه مهندسی میاد خواستگاری دختر خانوم , تنها مشکلشم اینه که مثلا قیافش یکم خشنه ! , ولی نه سابقه داشته , کلی ام همه ازش تعریف میکنن و..

دختر خانوم گیر نده طرف چرا اینطوریه , مرد بوده مثه آدم اومده خواستگاری عوض اینکه تو خیابون دنبال .. باشه !

 

گیر ندین که چرا لاغره , چرا چاقه و.. اینا چیزایی نیستن که خوشبختی آدمو بسازن

البته نه اینکه اصلا مهم نباشه ! , ولی مثلا دختر خانومه گیرش سر اینه که طرف اگه زانتیا داشت ازدواج میکردم ولی الان پژو داره نمیخوامش !

 

بعد 10 سال خواستگارای قبلیتونو نگاه کنین شاید وضعشون از آقا بالاسر الانتون بهتر باشه

میو میو عوض میشه : )

 

اینقد حرف زدم تا سال دیگم پست نذارم همین یه دونه جواب میده : دی

خوب شما بگین چه وقتایی ریسک میکنین , اصلا اهل ریسک هستین؟

حاضرین ماشین زیر پاتونو بفروشین طلا بخرین تا مثلا شاید طلا گرون بشه یا نشه و شما سود کنین؟

چقد اهل اینکارا هستین؟

 

روز خوش : )

نظرات (۷۰)


اعتماد به نفستون تو حلقممممممم 
ریسک خوبه ن زیاد
مسئله اینه ک پسرا ما دختر خر فرض میکنن وو اقعا خر میشیم با حرفا چرتشون (ک خدا ایشالله نصیبتون نکنه)
من خودم ممطمئن پسری  ک  با خانوادش میاد خواستگاری رو تریجح میدم به پسری ک مسیر مدرسه تا خونه رو اسکرت کنه ک چی
 عشقای چت روم ک همشون از هم یک کنار چرته مگه فامیل باشین  اومدن چت با هم باشن
تازه یه دختر یا پسر باید دیوانه باشه ک سر زندگیش ریسک کنه
پاسخ:
قابل شمارو نداره : دی , نوش جان : ))

این تیکش خوب بود "و واقعا خر میشیم" : دی

تشکر بابت دیدگاهتون : )




هرچی پسر ک خدای اعتماد به نفسو د جلو مایه
یکم فروتنی یکم تواضع چیز خوبیه
بعله چون به نفع شما پسرا بود
پاسخ:
: )
سلام 
امیدوارم موفق باشی
نمخوای اسم بهم بدی
شایان

پاسخ:
سلام
شما اینور اونور به منو خونوادم به اندازه کافی اسم دادی رفیق !
رضا !
  • دخمل ابایی
  • سلام و خسته نباشی. خوبی بابایی؟چه عجب خجالتمون دادیاولی بااینکه مدتی طول کشید ولی عالی بود پستت. بابایی راسشو بخوای من تا گربه میبینم فرار میکنم یا گربرو فراری میدم . من که بابایی به سوم نرسیدم که خواسته باشم فکرشو بکنم . از این جملت خیلی خوشم اومد حتی اگه ازدواج کنین پسره میپرسه تو که با من دوست شدی شاید با یکی دیگم بودی !..... از این پست جدیدتون خیلی خوشم اومد از جملتاتش استفاده کردم . عالیییییییی بود دقیقا مث بقیه پستاتون بابایی .شب خوش خدافسسس
    پاسخ:
    سلام دخترم : ) , ممنونم خوبم , ایشالا شما هم خوب باشین : )

    طفلک گربه های محله شما پس : دی , حالا من تو پست یکم واسه شوخی گفتم ولی خودم واقعا گربه مونو دوست دارم , اوایل همه خونواده اذیتش میکردن بعد دیدن داره با من دوست میشه حسودی کردن اونام دیگه باهاش خوب شدن , گربمونم خودشو لوس میکنه بیا و بین : ))

    پنج یا ششم که رسیدین حتما , فکر اونو بکنین : )

    ممنونم شما به من لطف دارین : )

    شبتون خوش

    سلاااام به همگی و البته ادمین سایت گوگل!!!! بپا چشم نخوری بابت پست جدید مامانت بگو یه اسپند برات دود کنه...

    ریسک؟؟ زندگی من داره با ریسک کردنام میگذره..والا
    ولی خوشبختانه باید بگم ریسکای من مثبته نه در حدبیرون و خونه رفتن با حنس مخالف..!!! به به باعث افتخار این مملکتم عجب دخترخوبیم من ها!!!!
    به عنوان مثال: یادمه سال گذشته یه امتحانی داشتیم منتها حالا به هردلیلی من نخونده بودم به دبیرمم نگفتم و ریسک کردم و سر جلسه نشستم..جالب اینجاس که امتحان رو 19.5 گرفتم(با همت دوستان)..

    ادم لذت میبره وقتی که میبینه از ریسکش نتیجه ی رضایت بخشی گرفته کلا حال میده (حالا جدا ازاینکه اون نمره ارزش نداره و اینا الان منظورم سر ریسکه)
    یه ریسک دیگه هم کردم ...یکی دو هفته قبل از اول مدرسه ها کارای من درست شد که برم یه مدرسه ی دیگه حالا ریا نشه خاستم برم مدرسه نمونه!!! در حالی که کلاسای اونا از خیلی وقت پیش شروع شده بود
    خیلیا بهم گفتن نرو دیره و از این حرفا..ولی ریسک کردم و رفتم هیچی دیگه جاتون خالی پدرم در اومد تو این چندهفته تا تونستم خودموبهشون برسونم!!!!
    آدم حالش گرفته میشه با این ریسک کردنا...!!!!

    ولی تا باشه از این ریسکا باشه نه از اون ریسکا!! آمین...
    پاسخ:
    با با نمونه : دی , اسپندو میگم مامانم واس شما دود کنه : )))

    ممنون بابت دیدگاهتون : )
    حیونی اون پیشی هم شانس نداره ها!!! طفلی رو از گشنگی نکشین...
    الان گربهه خجالتش ریخته؟؟؟  لابد چند روز دیگه مییاد میگه برین برام زن بگیرین من همون پیشی رو میخام...یاحسین!!!

    در مورد بحث چتروم و دوست شدنو و فرارو....
    ببین یه دختری که ا0یا 15 سالشه که پامیشه مییاد چتروم مطمعن باش اون تو خونشون یه مشکلی داره یا چه میدونم هرچی که دلشو به چتروم خوش میکنه
    ما 10یا15 سالمون بود تنها تفریحمون این بود که به مامانمون کمک کنیم ظرفا رو جمع کنیم اون ازمون تعریف کنه...!!!!
    تاثیری نداره دونفر بشینن بگن این کارا بده این ریسکارو نکنین ضرر میکنین و ....
    مثلا نفس میگه پسرا با حرفاشون دخترارو خر میکنن!!!!! اخه واسه چی دخترا باید بایه عزیزم گفتن پسرا دلشون بلرزه (خر بشن) ؟؟؟
    مشکل جامعه ی ما همینه اونایی که باید بدونن نمیدونن که با دخترخانومی که تازه به بلوغ رسیده و میخاد تو جامعه بگرده چه رفتاری داشته باشن یا اقا پسرا؟
    مامان باباها فکر میکنن با سختگیری هاشون اینکه دخترو تو خونه قایم کنن دیگه هیچ اتفاقی رخ نمیده نمیدونن که اون دختر اخرش باید بره تو جامعه یهویی که وارد جامعه میشه باخودش میگه ای بابا چقد من عقب بودم که توخونه نشسته بودم ....اون موقع میخاد همه چیو یه باره امتحان کنه نتیجه فرار با یه پسر...
    ولی اگه فرهنگ سازی بشه و از همون اول تو جامعه باشه تا کم کم اشنابشه خیلی بهتره ولی با مدیریت!!!!!!
    بهله...آب قند لطفا...!!!!
    پاسخ:
    نه بابا خودش زرنگه گربمون , مرغ و خروسا , جوجه رنگیا و.. همسایه ها رو میاد تو باغچه خونه ما میخوره : دی , تازه بعضی وقتا مرغ خونمون تموم میشه بهش میگیم میره میاره  : )))

    الیته نمیشه گفت مشکل دارن که میان روم ,
    ولی خوب معمولا اونایی که روحیه شادتری دارن (پیش فعال) ولی این روحیشون تو خونواده ارضا نمیشه
    یا بعضی وقتا سرکوب میشه , بیشتر تمایل نشون میدن واسه عضو سایتهای گروهی شدن (روم , فیسبوک و..)

    مشکل جامه به نظر من این نیست که نمیدونن چه رفتاری با اون دختر داشته باشن !
    مشکل اینه که مردم خودخواه تر شدن , پسره وقتی میبینه دختر خانوم خودش گوشه چشم نشون میده عوض اینکه به فکر عاقبت کار (خودکشی , آبرو دختر و..) باشه بیشتر به فکر این میفته که نیاز خودش ! تامین بشه

    آره واقعا اصلا خوب نیست به قول شما قایم کردن ..
    میتونه جایگزین بهتری واسه این رفتارا باشه
    من یه چیزایی از اطرافیانم تو ذهنم هست , حالا اگه فرصت شد میگم ,

    شما بگین؟ چه جایگزین بهتری میتونه باشه؟

    مطئنی فقد عزیزم گفتنه
    انگار با روشای پسرا اشنا نیستی ن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بعضی از دخترا گوشه چشم ندن چی
    یعنی پسرا به اون دسته کار ندارن؟؟
    پاسخ:
    قسمت اولش مربوط به خانوم السا بود ک من دخالت نمیکنم : )

    بحث سر اون آدمایی که پیله هستن نبود : دی
    بحث سر اینه که اگه یکی ببینه میشه سواستفاده کرد , بدون عذاب وجدان سواستفادشو میکنه !
    منظورو نگرفتم
    پاسخ:
    : )
    ممنون توضیحات کامل بود
    پاسخ:
    من اینطوری گفتم 
    مشکل جامه به نظر من این نیست که نمیدونن چه رفتاری با اون دختر داشته باشن !
    مشکل اینه که مردم خودخواه تر شدن , پسره وقتی میبینه دختر خانوم خودش گوشه چشم نشون میده عوض اینکه به فکر عاقبت کار (خودکشی , آبرو دختر و..) باشه بیشتر به فکر این میفته که نیاز خودش ! تامین بشه
    شما گفتین 
    بعضی از دخترا گوشه چشم ندن چی
    یعنی پسرا به اون دسته کار ندارن؟؟
    منم جواب دادم
    بحث سر اون آدمایی که پیله هستن نبود : دی
    بحث سر اینه که اگه یکی ببینه میشه سواستفاده کرد , بدون عذاب وجدان سواستفادشو میکنه !
    توضیحات بیشتر تر تر : ))
    یعنی آقا پسر وقتی میدونه میشه سواستفاده کرد , بدون اینکه به آخر و عاقبتش فکر کنه سو استفادشو میکنه : )
    اها دگه
    این همین قضیه نامردی ایناس
    پاسخ:
    : )
  • دانشگاه صنعتی شریف
  • السا17 اگه مدرسه نمونه ای شنبه یاهرروزدیگه بیاکتابخانه منتظرتم تاببینمت.حتما بیای وگرنه خودم میام توتک تک کلاسا می پرسم السا17 کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    : ))
  • دانشگاه صنعتی شریف
  • شرمنده اقارضا.ولی به السا17 بگین من مدرسه منتظرشم حتمابیاد وگرنه تو میکروفون مدرسه بلند جیغ میزنم السا17 بیاد تاببینمش ححححححححححححح.خودش میدونه صدام تا دانشگاه عالی تربت میرسه. حححححححح.راستی دانشگاهتونو به هواندین اخه داداشم اونجا قبول شده.
    پاسخ:
    خودش میاد اینجا کامنتو میبینه : دی

    خوش به حال داداشتون پس : دی

    3لااااااام بر بروبچ تربتی حال و احوال؟؟؟ حاج رضا چطورن؟؟؟

    والا اقا رضا من همیشه در معرض چشم خوردنم الانم مامانم هرروز واسم اسپند دود میکنه بلکه چشم نخورم خاستم بگم تورو خدا چشاتونو درویش کنین!!!!!دیگه خسته شدم...ایششش
    " دانشگاه صنعتی شریف" تو نمونه ایی؟؟؟ خخخخ جیگر اسم و فامیلتو بگو بتونم پیدات کنم بعدم یکم اذیتت کنم!!...
    وعده ی ما وسط حیاط مدرسه منتظرتم....نه جدی خوشحال میشم ببینمت
    راستی چندمی؟پیشی؟؟ پیشی پیشی نه ها منظورم اینکه چهارمی..
    اوووووو یعنی انقدر صدات بلنده؟؟؟ یا حسین خدا بخیرکنه...!!!

    نفـــــــس جونم چطوره؟؟؟ نفسی انقدر خودتو ناراحت نکن ولش صلاح مملکت خود خسروان دانند بحث کردن ما اینجا هیچ فایده ایی نداره اونایی که باید عبرت بگیرن مطمعن باش اینجا نمییان و تحت تاثیر حرفای ما قرار نمیگیرن..درسته عایا؟؟ درسته اقا رضا؟؟؟
    پاسخ:
    سلام , ممنون خوبم خواهر بسیجی : ))
    درویشام تازگیا زیر چشی نگا میکنن : دی والا : ))

    بله بله کاملا درست میفرمایید : )
    مطئنی فقد عزیزم گفتنه
    انگار با روشای پسرا اشنا نیستی ن؟؟؟؟؟؟؟

    روشای زیادی ازشون دیدم....ولی نکنه روشای دیگه ایی هم مد شده من بی خبرم اره؟ بگین بهم گول نخورم ها...

    دختر تا دلش نخاد هیچ پسری نمیتونه به خودش اجازه بده که مزاحمش بشه نظر من اینه بازم نمیدونم شاید حق باشماهاستو نه گفتن به پسرا سخت...!!!!!!

    راستی اقا رضا نگفتین اون فامیلتون کنکور چی قبول شد؟؟؟ گفتین احتمالا رتبش بخوره به دانشگاهی که خودتونم هستین! خورد عایا؟؟
    شرمنده میدونم فضولیه ولی حالا اگه خاستین بگین تا فضولیم ارضا شه ممنونم....
    فعلا بابای  دوستان....
    پاسخ:
    قسمت اولش به من ربطی نداشت : دی

    قسمت دوم :

    روزانه دولتی قبول شد ولی تربت نیست , ترم بعد انتقالی میگیره واسه همینجا : )
    شایدنظر شمادرس باشه
    پاسخ:
    : )
  • دانشگاه صنعتی شریف
  • سلام الساخانم.ححححححححححححح تومخوای منواذیت کنی ححححححهه  نیگاگوشتوبیار.اسم وفامیلتوازبچه هاپرسیدم ..حال کن چ اطلاعاتیم...حالا ماهمیشه میام اذیتت میکنیم.خوش اومدی به مدرسمون  من توکتابخونه مدرسم.همیشه اونقدردرس میخونم......... ایشاالله ی رشته خوب قبول بشی...میام می بینمت.
    پاسخ:
    خدا این وبلاگو از شماها نگیره که باعث این همه دوستی و مودت میشه : دی
  • دانشگاه صنعتی شریف
  • ویه نظردارم درمورداین پست میگم.بااجازه بزرگتـــــــــــــــــــــــــــــــرا
    حححححححح.
    خوب من برم بالای منبر.درموردریسک واین طورچیزا بود. به نظرمن اصلا ریسک خوب نیست حالا بگین چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مثلا یه دخترخانمی توخیابون عاشق میشه وفک میکنه مرد رویاهاشوپیداکرده.وهرچی اقاپسربگه بی بروبرگشت قبول میکنه. وریکس میکنه چون فک میکنه اون اقاپسره همیشه کنارشه وشریک زندگیشه. به خاطرهمین خواسته هاشوبراورده مینه. ولی خداچنین روزی رو برای دشمنانم هم نیاره.واقعاخیلی سخته. بعددرمورد  ریسک های دیگه من کلا ریسک نمی کنم چه خوب باشه چ بد.مثلا الساخانم گفت تومدرسه باعنایت دوستان نمرموبالا گرفتم وبااینکه هیچی درس نخوندم ولی الساخانم تومدرسه نمونه ازاین خبرانیست تاجایی که مغزت میکشه بایدبخونی وواقعامدرسه سخت گیری ولی بسیارخوب.. ومثلا ریسک داداشم موقع سربازی اومدگلدون عزیز مامانموتوسرش شکوند تاازسربازی مثلا معاف باشه.ولی معاف نشدکه هیچ دوباره رفت خدمت.مثلا مخواست ریسک کنه ... و خیلی ریسک های دیگه که بعضیاشون خوبن بعضیاشون بد ولی من به همه ی شما پیشنهادمیکنم ریسک نکنید.......... اینم نظرمن امیدوارم به دردبخوره....
    حالا یه کافه گلاسه واسم بیارین نفسم بنداومد این همه مشاوره رایگان دادمتون ......ححححححححح به سلامتی خودم والسا ونفس واقارضا صلواتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ.
    یکی منوازمنبربیاره پایین
    پاسخ:
    دیدگاهتون قابل احترام : )
  • دانشگاه صنعتی شریف
  • ببخشیداگه تایپ بدنوشتم شرمنده داشتم تندمینویشتم اینم یه ریکس کردم تا زودنظرموبدم ولی خوب نبود ببخشیدحالا. شرمندتون........
    پاسخ:
    نه زیاد داغون نبود متنتون : دی , قابل خوانش بود : ))

    سلام بر اقا رضا خوب ک هستین انشالله؟؟؟منم خوبم!!!

    دیر کامنت گذاشتم شاید ...اصلا خوب کاری کردم بیخیال (باز وارد مدرسه ها شدیم  من یاد ندارم قلمبه سلمبه بحرفم) شما به بزرگی خودتون ببخشید (نبخشیدینم نبخشیدی!)

    من بی نهایت آدمی اهل ریکسی هستم خداییش جز یه مورد تا حالا ضرر نکردم شاید به قول شما با فکر رفتم جلو شایدم خدا خیلی دوستم داشته(بابا اعتماد به نفس) ...

     من کلا طلا دوس ندارم اما عاشق ماشینم و هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت حاضر نیستم به خاطر پول طلارو جای گزین کنم!!(باور کردنیه عایا؟)

    و این بحثی که تو این ریسکای ازدواجای چترومی وجود داره خیلی مشکل داره و هرچی که در موردش صحبت بشه بازم کمه.... اما من و امثال نفس و شما و... تعداد کمی از افرادن همیچین عقیده ای دارن...هرچند بعضیا خودشونو به نفهمی میزنن (به کسی بر نخوره منضور خاصی نداشتم)...

    وای خیلی حرف زدم

    راستی شما واقعا قصد ندارین تا سال دیگه پست بزارین؟؟!!!؟خخخ

    خب دیگه...روزتون پر از مهربونی

    بای

    پاسخ:
    سلام , خوبم ممنونم , عیدتون مبارک : ) , خدارو شکر که خوبین : )
    ممنونم بابت دیدگاهتون : )

    صحبت سر من و شما و نفس یا بقیه بچه های وبلاگی نیس , هر کی تو بحث ازدواج چترومی میرسه میگه اه اه کار بدیه و.. ولی وقتی پسره بدجور پیله کنه یا دختر خانوم زیادی عشوه بیاد اونوقته که اه اه تبدیل میشه به به به و چه چه و چتروم خوبه و.. : دی

    نه بابا شوخی کردم , کوچکترین وقتی که گیرم اومد مطلب بعدی رو میذارم : )
    تشکر , روز شمام خوش باشه : )


  • دانشگاه صنعتی شریف
  • یعنی چی اقارضا وقتی السا ونفس نظرمیزارن شماهم یه عالمه جواب میدین ولی من که نظرمیزارم فقط می نویسین  دیدگاهتون قابل احترامه
    تبعیض تاکـــــــــــــــــــــــــــــجا.یااینکه نظرای من خیلی مسخره است یااینکه ماروتحویل نمی گرین
    اصلا قهرمیکنم میرم توباغچه خونم می شینم میگم پیشی بیامنوبخور.....


    پاسخ:
    عیدتون مبارک : ) , 

    نه بابا این چه حرفیه , تقصیر خودتونه , کامنتاتون 90 درصدش به نفس و السا و.. ربط داره : دی
    مثلا میگین میام سر کلاس میبینمت خو من چی باس بگم عایا : دی
    اصا چرا تو وبلاگ من با هم چت میکنین , هااا ؟ : دی یه چیزیم طلبکار شدم : دی
    خانومیا اقا x
    ادمین اصولا همینجوری ج میده
    دقت ک بکنین
    تو نظرات من فقدمیخنده
    نمیدونم جک میگیم چی میگم ک نیششون باز میشه

    پاسخ:
    عیدتون مبارک : ) , 

    تو مدرسه دخترونه درس میخونه , یحتمل خانومن دیگه : دی

    اصا نمیخندم دیگه :| اینشکلی خوبه؟ عایا ؟ : دی

    منو مظلوم گیر آوردین هر کدومتون یه گیری میدین , به مامانم میگم دعواتون کنه : (


    همچنین
    افرین پسر باید سنگین باشه
    خدایی شما هم خعلی مظلووووووووووووووووومی
    پاسخ:
    باشه خانوم معلم : )
  • دانشگاه صنعتی شریف
  • گربه بیااین اقارضا روبخورکه دخترا رواذیت میکنه .ححححححححححح
    نه گناه داره بازکی واسمون پستای خوب خوب بذاره بازمادخترا کدوم پسره اذیت کنیم........... گربه اقارضارونخوری بروپسرای دیگه روبخور.......
    ولی خدایش جزنفس والسا کسی دیگه ای نمیادنظربذاره پس هوامونوداشته باش اقارضا
    پاسخ:
    4 تا استخون که خوردن نداره : ))

    شماها لطفتون به من خیلی زیاده که کامنت میدین : )

    خو چیکار کنیم دگه بیکاریم
    پ هوای رو داشته باش این لطفو از دس ندی
    پاسخ:
    زیاد هوارو داشته باشم پشتم حرف در میاد : دی

    یــِکَم هواتونو دارم : )
  • دانشگاه صنعتی شریف
  • گربه ایشاالله بیاد این اقارضاروبخوره ازدستش راحت شیم که این همه مارواذیت میکنه
    اگه نیام تووبلاگ شما باالساچت نکنم.پس کجاچت کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    شمادوست دارین  که دخترهای مظلوم البته خودمو گفتم فقط ...میان این همه گرگ های جامعه درفضای مجازی برویم.عایا وجدان شمااجازه میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چ دیالوگی شد مثل فیلم هندی شد الان گریم درمیاد
    راستی الساچرانمیای تاببینمت هااااااااااااااااااااااااااااااااا
    بیاکتابخونه دیگه ای بابا اگه نیای خودم میام دنبالت هااا
    ححححححححححح شرمنده شوخی کردم اقارضا
    ایشاالله شماباشین زنده همیشه ومابیام تووبلاگتون چت کنیم ححححح

    پاسخ:
    وجدانم درد گرفت , من میرم یه ژلوفن بخورم بیام : دی

    دشمنتون شرمنده خواهر بسیجی : )

    ایشالا : ))



  • دانشگاه صنعتی شریف
  • اخ گفتی ژلوفن
    داروی بسیاربدی.خیلی به معده اسیب میرسونهومخصوصابه استخونا
    شمام که استخونی هستی دارم هشدارمیدم نخرین بده......
    ی وقت دیدین استخوناتون شکست ححححححححححح
    دیگه مسخره نکنید....وگرنه میام دانشگاه عالی را tnt منفجرمیکنم همه دانشگاه بره روهوا........عارررررررررررررررررررررره
    من اینم دیگه
    شوخی کردم ....خدااین موجبات خنده ازمانگیر بزاردلمون خوش باشه به همین اقارضا ووبلاگش حداقل یکم بخندیم
    پاسخ:
    خوب تا اینجا معلوم شد رشتتون تجربیه و کمتر از چهارم هستین : دی
    بذار دوتا جمله دیگم بگم ببینم نمیشه آدرس خونتونو درارم : )))

    نه ولی جدا از شوخی من تو این 125 سالی که از خدا عمر گرفتم کلا یکبار  ژلوفن خوردم : )
    اونم واس تجربه بود : )) , خدارو شکر دردی نداشتم : دی

    " به همین اقارضا ووبلاگش حداقل یکم بخندیم "
    سوژه نبودیم که شدیم : (
  • دانشگاه صنعتی شریف
  • به به خدایش خیلی زرنگین افرین...ازکجافهمیدم من پیشی نیستم حححححححح.......ولی عجب زرنگی
    اره خانم دکتراینده منم .........اگه مشکلی بیماری خدای نکرده داشتین بیان مطب خودم به منشی هم میگم ازشماپول نگیره گناه دارین ححححححح.......
    تنهادلخوشیم که کلی میام میخندم هم وبلاگ شماهست.......
    پاسخ:
    دیگه دیگه , اینا جز اسراره : دی
    بابت پول ویزیت مرسی واقعا , واسه مشکل روانی حتما مزاحمتون میشم : ))

    بعله دیگه از برکات وبلاگه , 
    تازه قراره واسه وبلاگ دلقکم بیاریم , تاب سُرسُره م میذاریم : دی
    اها از اوووو لحاظ
    گیرفتم نمخه اصن ایشششش
    پاسخ:
    : )
    120 سااااااااااااااال
    چه خبره بابا
    چه عمری کردی
    مسولین رسیدگی کنن لطفا
    با افتخار هم میگه 120 سال
    پاسخ:
    125 سال : دی
    دیگه بدتر 
    در هر سال یه ریسک کرده باشی همه مارو بسه
    پاسخ:
    103 سالشو تو غار خواب بودم : دی
    اصن بیخیال بشیم بهتره
    پاسخ:
    : )
    سلام بر همه 

    ما ک تازه اومدیم بگید بحث سر چیه تا منم حرف بزنم ای بابا ای ادمین بدبخت تنها گیر اوردین چند نفر ب ی نفر؟؟؟
    ادمین قصه نخور یه پسر دیگه هم پشتته !!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    : )))
    علیک سلام
    هم یادمین بدبخته
    یه چیز بگو ک واقعی باشه 
    اگه پستومیخوندین موضع بحثو میفهمدین
    پاسخ:
    ادمین ایز مظلوم : دی Admin is MazloOm : D
    هی ادمین هی
    سلام
    بعد این همه مدت اومدی حال مارو که نپرسیدی تازه نشسته از گربه خونشون تعریف میکنه
    ما به بالا دستی هامون کار نمی گیریم
    به قول یارو گفتنی استه برو استه بیا که گربه شاخت نزنه
    ولی ریکسم چیز خوبیه بری مو جواب داده شما هاره نمدونم
    بری او فرارم باهات موافقم کسی فرار کرد خوشبخت شد با مو تماس بگیره شماره هم بزارم؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام مهدی جان , خیلی مخلصیم : )

    ممنون بابت دیدگاهت : ))))
    ههههههههههههههههههههه نفس تو باز حرف زدی 
    بذار مگه تو خیابون ببینمت ازت میپرسم بحث چی بودش ححححح
    پاسخ:
    تهدیدت کرد نفس , من اگه جات بودم.. : دی
    حححححححححححح 
    نفس تحدید ب مرگ شدی 4qqq
    2w

    پاسخ:
    : )
     اگه دختر بودی بیا بپرس پسر بودی نپرسی ب نفعته چون خرکت بعدیمپ تضمین نمیکنم
    ادمین همش زیر سر شمایه ایششش
    پاسخ:
    من چیکارم آخه : (

    اصا زنگ بزنین افسر بیاد کروکی بکشه : دی
    زنگ بزن بیاد
    همکاره تویی
    پاسخ:
    زنگ زدم میگن واسه خسارت زیر 3 میلیون تومان افسر نمیفرستیم : )))
    یالااااا....یالاااااا....

    ســــــــلام حالو احوال؟ خوش میگذره؟همه چی سرجاشه؟؟؟

    اومدم عیدو تبریک بگم البته با تاخیر ..نمیدونم چرا همیشه من با تاخیر همه جا میرسم! شماها به بزرگی خودتون ببخشید...
    آقا رضا کو شیرینیات؟؟؟؟ من به امیدشیرینی اومدم ای خسیس برو شیرینی بخر دوتا عید داشتیم ها بدو برو اورن پسرخوب...!!!!

    خوشبحالت حداقل یه پست گذاشتی واسه یه سال دیگه
    یکی بیاد وب منو آپ کنه صدای همه دراومد....گگگگگگگ

    شیرینی خریدی یه سوت بزن سریع خودمو میرسونم فعلا بابای...
    پاسخ:
    وایستا صالح چادرشو سرش کنه بعد بیا توو : دی

    سلام , میگذره خوب و بد قاطی پاتی , سرجاشه فعلا ک : )

    من واسه چی شیرینی بدم , چیکاره مملکتم آخه : ))

    سوت زدن واس دختر توو فرهنگ خونوادگیه ما به معانی مختلفی برداشت میشه : دی
    شما دقیقو واضح بگو منظورت از سوت چی بود : )))

    روزتون خوش : )
    اگه چادر سرصالح نیست که اشکال نداره صالح از خودمونه ماهم چشم پاک..!
    درسته شخص خاصی نیستی! منتها مدیر وبلاگ که هستی خجالت نمیکشی به بازدیدکنندهات شیرینی ندی؟!!! وای وای وای نوچ نوچ نوچ

    بخدا منظوری بابت سوت نداشتم فقط گفتم هرطور شده منو خبرکنین که از شیرینی جا نمونم میترسم از گلوتون بدون من پایین نره!!!!...

    خیله خب از شیرینی هم که تفره رفتی حاج رضای خسیس...!
    پاسخ:
    شیرینی دادن مستلزم (: دی) دیدن حضوریه که منم بخوام بیام شما رو ببینم مامانم دعوام میکنه : دی
    پس شیرینی بی شیرینی : )))

    نیوتون همچین استدلالی نکرده بود , من کیه ام دیگه : دی
    سلام.خوبی آقا رضا..من که میشناسی....

    الی سایت و چت روم..البته فسیل شدم دیگه الان

    مطلبت جالب بود..موفق باشی..روز خوش
    پاسخ:
    سلام , ممنونم خوبم , ایشالا شمام خوب باشین : )

    مگه میتونه کسی ناظر سایتو نشناسه

    شما لطف دارین , همچنین شما , روزتون خوش : )
    مسولین رسیدگی نمیکنن
    ن تازه مامانت خوشحال میشه همچی خانومای خوشگلی ببینی
    نمیدونستی بدون
    پاسخ:
    اگه بدونه خوشگلن که اصلا نمیذاره : )))
    ایشششش
    تیتیش مامانی...!!!!!

    خخخخخ لااااایک نفسی( ریا کردی )!!!
    پاسخ:
    بهش میگم همتونو دعوا کنه : دی
    استدلالت تو حلق حاجی نیوتن..!!!!

    روزتون خـــــوش بابای همگــــــــــی...
    پاسخ:
    روزتون خوش : )
  • دانشگاه صنعتی شریف
  • سلامم خوبین
    من که اصلا محودرسام مغزم بادکرده
    الساخانوم یادت باشه نیامدی هاتا ببینمت فعلا بای
    پاسخ:
    سلام , من خوبم , بقیه بدن فک کنم : دی
    سوزن : ))
    یعنیمخوان عروس زشت بگیرن
    نکه خود پسرشون زشه ک میخان عروس زشت بگیرن
    بیا بریم الیسا یه جا دیگه
    ادمین دنبال زشتا میگرده:))
    پاسخ:
    نه فرق نداره زشتو خوشگل , کلا هیچکی منو دوس نداره : (

    من همینطوری + گوشی + ماشین + عینکم رو هم 1000 تومن عایا خریدارید؟ : ))))
    قسطی ام بخواین بابام قبول میکنه : دی
    چک واسه 5 سال دیگم بدین باز قبول میکنه : (
    عهههههه
    گذاشتنت
    واسه فروش
    نگا
    اضافی بودن
    شما حتی توخانواده ثابت شده
    دیگه چه برسه به جامعه
    پاسخ:
    من میرم خودمو از رو صندلی پرت کنم پایین :(
    صندلی کمه
    از کوه بلند پیشکوه خودتو پرت کن پایین
    پاسخ:
    میگن روح علی شممال اون سمتاست میترسم منو بخوره :(
    عه عه عه چی دارین میگین شماها!!!
    البته قبلش سلام خوبین وستان؟؟؟
    نفسی حالت خوبه رفیق؟؟؟ تب نداری عایا؟؟؟
    اولا الیسا نه و السا دوما بیا بریم یه جای دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی چی؟؟

    اقا رضا عین برادرمونه نگو این حرفو...

    حاج رضا خدایی باید بگم خدای اعتماد به نفسی ها...من همینطوری+ گوشی+ ....؟؟؟؟؟؟ بابا دمت گرم لابد کلی هم خاطرخاه داری با این شرایط اره؟

    شرمنده من باید برم...اخر هفته مییام باز..شبتون خوش دوستـــــــان و بــــــااااای...
    پاسخ:
    سلام , ممنون خوبم من یخورده : ) , بقیم خوب باشن ایشالا

    من هر چی بگم باز تعریف دَر میاد ک : ))

    دشمنتون شرمنده , شب خوش : )
    سلام
    پ برچی نوشتی السا؟مخواستی ننویسی،ن سالمم،یعنی بریم ی جا دگه ای ادمین قصد داماد شدن ندره چیششش
    بود نبود ادمین فرقی نمنه تو سرعت حس نمره فقد د روم مزن ب علت فوت مدیر این روم این روپ تعطیل میشه اخ من چه کیفی بکنم
    اصن داشتی بحث پست کجا بحث من کجا
    پاسخ:
    : ))
    سلام خوبید اقا ادمین من یکی از کاربرای قدیمیتونم میشناسه منو الیسا خسته نباشید من الیسارو تو چت پیدا نکردم اومدم اینجا فقط خواستم بگم خیلی نامرده که سر چند روز مارو فراموش نکنه خسته نباشید باییییییییییی
    پاسخ:
    سلام برادر فرهنگی : )
    حرف خاصی ندارم چون طرف صحبتتون من نبودم : )

    موفق باشید : دی
    خخخخخخخخخخخخخخ چه خبر دوستان خوبید ماهم توپ توپیم 

    نفس باز زبونت باز شده کنجد زیاد خوردی ؟
    ولی خیلی نامردی همی که ازت خوشوم نمیه خیله حال منوم دم معرفت السا گرم که ب ما سر مزنه واز دمش گرم معرفتش از نفس خنوک بهتره 

    سلام رضا خوبی چ خبر چکار منی خده چتروم و سایت خب مچرخنی بیکار نمبشی راستی مدیر نمیی برچتروم یا چترومت نمیفروشی خریدارم قیمت چند مگی تا همون موقع پولش برت بفرستم
    پاسخ:
    قسمت اول که ربطی به من نداشت : دی

    قسمت ربط دار :
    سلام ناشناس : )
    ممنون , خوبم , شمام خوب باشی ایشاالله : )
    من یه بار یه سایت به یکی فروختم به یه ماه نرسید سایتو بست ! (چقد "یه" استفاده کردم : دی)
    البته من پولمو گرفتم منتها سایت حیف شد
    از اون روز به بعد دیگه سایتارو نمیفروشم : )
    تازه این تربتی هارو که اصلا : ) , مثه بچمه : ))
    خب تو که نمیفروشی بیا منو مدیر کن اونجا تو چترومت  من همیشه انلاینم

    پاسخ:
    : )
    حححححححححححححححححححححححححححح
    حححححححححححححححححححححح
    حححححححححححححححححححح
    حححححححححححححححححححح
    حححححححححححححححححححح
    حححححححححححححححححححح
    حححححححححححححححححححح
    ححححححححححححححححححححح
    ححححححححححححححححححححح
    ححححححج
    من که میدونم دوست ندری 
    پاسخ:
    : ))
    سلاااااام اقا رضا خوبین؟ خوشین؟ سلامتین؟؟؟
    چرا بچه ها برام اینجا کامنت گذاشتن بهم نگفتی ها ها ها؟؟؟
    (خخخخخ) خدا خیرت بده رضا خیلی خوبه که بچه ها گممون میکنن اینجا باعث میشه که پیدامون کنن!!!!!!

    سلام دادا مهدی خوبین شما؟؟؟ چرا دادا تو چتروم دنبالم میگشتین؟ همه میدونن که روم نمییام؟(البته از فردا پس فردا دیگه میخام بیام!!!)من بیمعرفتم؟من یادتون نمیکنم؟؟؟
    البته کاش بهتر خودتو معرفی میکردی یه حدسایی میزنم که کدوم مهدی باشی ولی بازم...!!!! اگه اشتباه نکنم یه وب دیگه ایی داشتین چندوقت پیش رفتم ولی آپ نبود گفتم لابد نمیرین اون وبتون!!!!!!
    و اما حاجی ناشناس....
    دادا ما چاکرشمایم من همیشه به یاد دوستامم منتها ناشناس نباش بگو تا بشناسمت...!!!!
    پاسخ:
    سلام , السا خااانوم : ) , ممنونم خوبم , شمام خوب باشین ایشالله : )
    زنگ زدم خونتون بگم , منتها پدر گرامیتون گوشی رو برداشت از پشت تلفن یه دست کتک منو زد بعدشم گفت شماره خونه مارو فراموش کن منم دیگه فراموش کردم : دی

    خدارو شکر که من هستم پس : دی

    بقیه متن به من ربط نداره : ))

    روز خوش : )
    سلام...صبح عالی پرتقالی...

    واویلان..نه بابای من روشن فکره اصلنم از خشونت استفاده نمیکنه!!!!
    لابد شماره رو اشتباه گرفتی دفعه بعد دقت کن پسر خوب!!!!...
    پاسخ:
    سلام , صبح شمام بخیر : )

    یحتمل اشتباهی زنگ زدم خونه "خانوم نفس" : دی

    دوستان دقت کنن که من شماره خونه السا "خانوم" رو فراموش کردم کاری داشتین از من نخواین بهش بگم : )))
    یکم فکر کنی یادت مییادها نمیخاد تفره بری تنها راه ارتباطی این بچه ها شمایی...!!!!!

    راستی اقای ادمین من بخام بیام چترومتون یکم خجالتیم نمیتونم با بچه ها اشنا شم میشه منو باهاشون آشناکنی...؟؟!!!!!!
    پاسخ:
    مرتضی پاشایی فوت کرد :(
    حالم گرفته شد روز جمعه ای ..
    نمیدونم بقران الان بخندم یا باهات همدردی کنم!!!!!!!!

    خدا رحمتش کنه صدای قشنگی داشت........
    تسلیت میگم بهت دادا رضا..!!!!
    مرگ حقه زیاد خودتو ناراحت نکن............!!!!
    پاسخ:
    ممنون , روحش قرین رحمت الهی :(

    واسه برگشتتون به روم هم اگه مشکلی بود رو من حساب کن
    سلام اقا ررضا خوبید خسته نباشید به همه دوستان فوت مرتضی جونو تسلیت میگم و به شما اقا رضا خسته نباشید میگم.



    السا خانوم  معلومه مهدی دروبرتون زیاده که مارو نمیشناسید من همون مهدی هستم که باهم وبلاگ داشتیم یادتون اومد دیگه دم از معرفت نزن که به یادمی بای
    پاسخ:
    سلام داداش , مرسی , منم تسلیت میگم به شما , روحش شاد
    سلام دادا مهدی...
    دیگه چه کنیم دادا گرفتاریا زیاد شده و به قول شما دوروبرمون شلوغ!!!!!!
    دلم برات تنگ شده بود اومدم وبت منتها دیدم توش خبری نیست گفتم لابد نمیری حالا برات کامنت گذاشتم ادرس این وبتم نداشتم...

    همین که بدونم خوب و خوشی برام کافیه شما به بزرگی خودت بیمعرفتی مارو ببخش...! دعا کن همشهریت بمونم اینجوری شاید بتونیم هرازچند گاهی سراغی از هم بگیریم!!!!!!! روزگارت خوش پسرخوب...چشم بدخواهات کور...بای

    داداش رضا ببخشید وبتو با چتمون اشغال کردیم!!!!آقایی...
    پاسخ:
    نه خواهش میکنم راحت باشین وب خودتونه : )

    مخلصیم..
    ادمین غیبت منو میکنین منو نمیگی بیاااااااااااااام
    چیشششششششششششش
    جناب ناشناش معرفی کنید لطفا نمیشناسمتون
    چرا باید از من خوشت بیاد/؟زبون من همیشه کار میکنه مخصوصا جلو شما جماعت جنس مخالف
    ادمین به خونه ما هم زنگ زدی؟؟میگم مامانم مگه چند وقه خونمون مزاحم تلفنی داره بگو پس تویی
    فردا میان درخونتون ببرنت بازداشتگاه
    خجالتم ملت نمیکشن
    پاسخ:
    من غلط کنم زنگ بزنم + شکر : ))))

    منتها یه بار بازداشت واس مرد بد نیست , بگو بیان : دی
    :))
    ادرس دادم الان دارن میان
    میگم سنگسارت کنن
    پاسخ:
    فقط بگین سنگو یواش بزنن سرم میشکنه خون میاد : )))
    برای همینکه بشکنه میزنن دگه
    پاسخ:
    نمیشه داخلی خونریزی کنه فقط؟ : دی

    سلام اق رضا
    رضا به نظرم رفتی خاستگاری جواب رد بهت دادن دلت خیلی پره!!!!!!!!!!!
    مگن ادم خوب مال خوب ادم بد مال ادم بده
    حالا دختری که با پسر فرار منه حتمن یه کشگلی دره او پسرم یه مشکل داره
    ولی کلن شما کلاهتان ره سفت بگیرن که گربه شاختان نزنه
    به نفع خودتا کار کنن به نفع بقیه هم کار نگیرن حتی نفع بابات!!!!!!!
    پاسخ:
    سلام آقا مهدی : )
    نه من هنوزم چند سال دیگه به اون مرحله میرسم , زوده واس ما هنوز : ))

    ممنون بابت نظرت : )
    نخیر نمیشه اصرار نکن
    برچی التماس منی؟؟
    میگم ن یعنی ن دگه ایششششش
    پاسخ:
    خوب باشه : (
    افرین شکلات مخوای؟؟:))
    پاسخ:
    کُپُل باشه بهتره : ))
    قیافت با کپل بخوره خنده داره
    اییی خدااااااا
    ادمین بیاد کپل بخوره ای دلم ای دلم
    پاسخ:
    : )))
    خخخخخ رضا هنوز بزرگ نشده ... دادا رضا خوب غذا بخور بزرگ شی اقاکه شدی خودم برات یه زن خوب میگیرم باشه؟ غصه نخوری ها ...
    شما کماکان به کپل خوردنت ادامه بده...!!!!!!
    پاسخ:
    بیزحمت یه زنی باشه ک زن باشه , پیرهن تنش اطلس باشه : )))
  • بانوی سرخ
  • کممممممممممک یکی بیاد بگه اینا کین.خخخخخ

    رضا این عکسای ماله کوه که رفتین هس من هرچی به مغزم فشاراوردم نفهمیدم کدون کیه.خخخخ

    اقا حداقل اخرش یه راهنمایی میکردین

    من کماکان توکفه ش موندم.والا

    ا راستی ببخشین سلام

    پاسخ:
    سلام , داخل همون تاپیک نوشتیم تقریبا معلومه کی کیه : ))
    دو نفر عینک آفتابی دارن یکی حسین و یکی هم مهران (شما این دو نفرو نمیشناسین بچه های سایت هستن روم نمیان - اونی که ریش بلند داره مهران و اونی که نداره حسین)

    اونی که قدش از همه بلند تره یوزر افشین تو سایت هست (اکبر اسمشه)

    پیرهن سفید جلیل هستش (روم میومد الان زنو بچه داره دیگه : دی)
    پدر بزرگی هم که باهامون اومد پدر بزرگ حسین هستش , دو نفر دیگم منو احسان (یوزر PesareIran) هستیم : )
  • بانوی سرخ

  • حالا یکینیس بگه توفضولی دخترجان هم به توچیکار کی کیه!!!!!والا.خخخخ

    م30 کاملا فهمیدم واقعا توضیحاتت کامل بود.افرین توبالاخره ی چی میشی.


    پاسخ:
    سواله دیگه پیش میاد : )

    خواهش میکنم