وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

آخرین نظرات
پیوندها

حرفمو قبول ندارم

چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۴۹ ب.ظ

سلام , وقت بخیر : )

 

دیگه عادت شده اول همه پستام در مورد تاخیر ارسال مطالب بنویسم

ازتون عذر میخوام اما یه نکته وجود داره : )

 

خدارو شکر به خاطر لطفی که بچه ها به من داشتن کامنتایی که واسم میفرستین بار محتواییش از مطلبی که من میفرستم بعضی وقتا خیلی خیلی بیشتره !

صحبتم اینه که حتما نباید مطلب جدید قرار بدیم تا وبلاگ آپدیت به نظر بیاد

گاهی وقتا خوندن کامنتا از ده تا مطلب هم با ارزش تر و تازه تره !

پیشنهاد میکنم کامنتهای مطالب قبلو مطالعه کنین چون چیزی کمتر از خود مطلب ندارن

 

خوب حالا اگه منو بخشیدین و قانع شدین بریم سراغ مطلب جدیدمون : )

 

مطلب این پستم از عنوانش میشه توضیحش داد : )

" حرفمو قبول ندارم " در مورد حرفایی هستش که میزنیم اما خودمون قبولشون نداریم !

یا کارهایی که انجام میدیم اما اونو , کار خوبی نمیدونیم !

 

شما فک کنین یه نفر یه اسلحه گذاشته رو شقیقه !!! سرتون و ازتون میخواد به خودتون فحش بدین !

(مورد داشتیم طرف بدون تهدید اسلحه هم اینکارو کرده : دی)

 

خوب شما نمیخواین اینکارو کنین اما شرایط طوریه که باید انجام بدین !

 

همیشه تهدید اسلحه نیست ,

شما یه پدری رو در نظر بگیرین که بچشو خیلی دوست داره , حالا اگه اون بچه تهدید کنه اگه برام دوچرخه نخریدین یک روز باهات قهر میکنم !! (زمان ما با اینکه کلی التماس میکردیم باباها رو , آخرش دوچرخرو که نمیخریدن هیچ یه کتکم میخوردیم : دی)

 

هدفم اینه بگم که تهدید همیشه سخت افزاری نیست بعضی وقتا فشار سیاسی , فشار حرف مردم ! , فشار عذاب قبر !! و.. باعث میشه یه سری کارارو که دوست نداریم انجام بدیم و یه سری ام که دوست داریم اما انجام ندیم

 

حجاب اجباری , فرم مدارس , استانداردهای کشورها و.. چیزایی هستن که بعضی وقتا ما دوسشون نداریم اما باید انجام بدیم

 

همسایه جدید ما میخواست خونشو بدون اطلاع شهرداری بسازه (به خاطر هزینه های که داره) اما یکی از همسایه های دیگمون چون دید با ساختن اون خونه , خونه خودش کم ارزش میشه به شهرداری گزارش داد !

 

همسایه جدید استانداردهارو قبول نداشت (به خاطر هزینه هاش) , همسایه قدیم با اینکه میدونست ممکنه زندگی همسایه جدید بهم بخوره به خاطر شرایطی که برای خونه اش پیش میومد مجبور به گزارش شد !

 

من شنیدم اون همسایه جدید که قرار بود خونه بسازه کلی نفرین کردن همسایه قدیم مارو , منتها آدم می مونه کدوم بیشتر حق داره !!

 

بعضی آدما ذات درستی دارن ولی بعضی وقتا مجبور به کارایی میشن که ممکنه یه نفر که اونو نمیشناسه بهش بگه جانی !

 

خیلی از خودکشی ها همین مدلی ان !

مثلا طرف یه کار خیلی بدی انجام داده (حالا هر چی !) ولی وجدانش نمیتونه همون یه دونه کارو هضم کنه و نهایتا باعث خودکشی میشه !

 

به نظرتون تو کدوم جامعه یا کشورها بیشتر پیش میاد که مردم فک کنن مجبورن کاری رو انجام بدن؟

مشکل از مردمشونه یا کشورشون؟

مردم بی قانونی رو دوست دارن؟ یا قانون درست تنظیم نشده؟

 

 

روزتون خوش : )

نظرات (۵۶)

سلام،چه عجب؟خوب هستین؟

موافقم بار معنایی کامنتا زیاد بود!!!

ایند دوس دارم اینطوری داغ برسم سر پستاتون...

ممکنه که قانون مشکل داشته باشه ولی مشکل اصلی از بی قانونیه همسایه جدید اگه از راه قانونی می رفت (با قبول هزینه ها)مشکلی براش به وجود نمی امد.(من کار همسایه قدیم رو تایید نمی کنم)

هرکس مسیول کاریه که انجام میده مثلا اگه دزدی میکنه نمیشه بگیم که جامعه مجبورش کرده.(چیزای دیگه ای هم هس که قابل گفتن نیس)

روزتون طلایی


پاسخ:
سلام , از ما که عجبی نیست : دی , تشکر شما خوب هستین ؟

شما لطفتون به من خیلی زیاده , ممنونم

اگه زندگی بعضیا که دزدی کردنو ببینین ممکنه به اونام حق بدین !
شما فک کن پدری هستی که بچت واسه 1 میلیون تومان میخواد خودکشی کنه !!
نداری بهش بدی چیکار میکنین؟!

اون پدرم راضی به دزدی نیست "کاری رو میخواد انجام بده که خودش قبول نداره"

خوب اینکه کسی که دزدی میکنه باید جزاشو ببینه حق باشماست , ولی قبل دزدی کردن وظیفه کیه که به اینطور آدما کمک کنه؟

ممنون بابت نظرتون , روز خوش
سلام
نظر من هیچ اجباری تو هیچ کاری نیس
حجاب اگه دوس داشته باشی میزاری اگه ن ک
خودکشی هیچ مجبوری نداره
هم مشکل ازجامعه هم از افراد نمیشه یه گروه مقصر دوسنت
ی چیز این پستاتون زیادی بالاتر از حد من بود چیز زیادی به ذهنم نرسید
پاسخ:
سلام ,

شما بدون روسری (بقیه حجابتونم کامل حتی) برو تو خیابون اگه جرئت دارین : ))

خودکشی نهایت اجبارو میطلبه که باعثش میشه : )

مشکل شما اینه بدون حوصله جواب دادین سوالو خخ

همینکه وقت میذارین به من لطف میکنین
میشه درمورد پستی که گذاشتین منظورتونو واضح تر ینی زیر دپیلم بفرمایید مدیوونی فک کنی من دیپلم ندارم خخخخخخ من دیپلماتم ولی به نظرمن گاهی اجبارها واسه انسان هاخوبه. مثلا همین حجاب چ واسه زن چ واسه مرد الزامیه.خانمی که باحجاب وحیاداشته باشه هیچ موقع نمیشه انگشت نما.یامثلا یه سری قوانینی که باید رعایت کنیم مثل بستن کمربند ایمنی که واسی سلامتی خودمونه
پاسخ:
سلام آقا نادر تشکر بابت دیدگاهتون

همینطوره بعضی اجبارها به قول شما خوب هستن
منتها کلمه اجبار وقتی میاد که طرف چیزیو قبول نداشته باشه و مجبور به انجامش باشه , و الا کمربند بستن رو خیلی ها اجبار نمیدونن و حتی لازم میدونن

در مورد حجاب , منم مسلمونم , اما اینکه میفرمایین حجاب نداشتن باعث انگشت نما شدن میشه , حرفتون تو ایران درسته چون عرف جامعه حجاب داشتنه و اگ کسی نداشت انگشت نما میشه !

اما ممکنه تو یه کشوری که حجاب معنایی نداره , حجاب داشتن انگشت نما بودن تلقی بشه

خوب سوال اینه , کدوم یکی درست تره؟ اجبار مطلق یا اختیار همراه با زمینه های فرهنگی و..؟
... اگر قرار بود هرکس به اندازه ی صداقتش سخن بگوید
چه سکوتی دنیا را فرا میگرفت...!!!!
"حرفمو قبول ندارم" دقیقا همین طوره خیلی وقتا پیش مییاد کاری که دوست نداریم رو انجام بدیم...
داشتم به این فکرمیکردم که همه ی ما مییایم وبلاگ شما و درباره ی همه ی پستا نظر میدیم تقریبا همه ی ماهم توی همه ی کامنتها از کارای خوب استقبال کردیم و از کارای بد اظهار بیزاری! یعنی توی زندگی واقعیمون هم همین طوری هستیم؟؟؟ میخام بگم اگه زیاد مغرور نباشیم و صادق باشیم باید بگیم که بعضی از حرفا درحد شعاره...یعنی همون اجباری که شما توی مطلبت گفتی توی زندگی واقعی خیلی وقتا از سر اجبار و خیلی مسائل دیگه مجبوریم که برخلاف حرفایی که قبلن زدیم و برخلاف میل باطنیمون عمل کنیم
شایدیه سری از قوانین کشورمون رو واقعا قبول نداشته باشیم ولی چون شدن قانون مجبوریم تا حدی رعایت کنیم...!!!
یک مشکل دیگه ایی هم که وجود داره اینکه.هرکسی که بخاد کاری انجام بده اول منفعت خودشو در نظر میگیره (یه قضیه کاملا عادی شده و شاید خودمون هم بارها به منفعتمون فکرکرده باشیم) همین باعث شده که طرف وقتی پول نداره وخیلی از مشکلات دیگه فقط به خودکشی فکرمیکنه تا خلاص بشه چون هیچ امیدی از اطرافیانش نداره...!!!!جالب اینجاست که هیچ کدومشون مقصرنیستن و هردوتا تا حدی حق دارن!
(مطلبت جالب بود نمیدونم برداشتم از حرفات همون چیزی بود که قصدشو داشتی یانه ولی همن قدر تونستم درک کنم..!!!!خخخ)
من آپم خوشحال میشم یه سربزنی...
روزت خوش...

پاسخ:
سلام , دقیقا همونی بود که میخواستم بقیه درکش کنن 

ذات همه ی آدما همیشه درسته ولی شرایطه که آدما رو به خوب یا بد تبدیل میکنه

بهتره سعی کنیم تو یه شعاع معین شرایط خوبی برای اطرافیانمون بوجود بیاریم , شاید دنیا وضعش بهتر از اینی که هست بشه

ممنونم بابت کامنتتون , حتما سر میزنم

روزتون خوش
یعنی شما میگی حجاب یه اجباره از طرف قانون؟؟یه ادم باید انقد رعقل داشه باشه ک بدون رسروی نره بیرون اینطور نیس؟؟؟؟
و حتما خودکشی مقصرش قانون دولته؟/
واقعا بی حوصله بود؟؟من ک اینجور فک نمیکنم
خواهش میکنم وظیفه اس
پاسخ:
تو قانون اساسی ایران حجاب شرعی تعریف شده و اگر خلافش انجام بشه مجازات داره

تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی (مصوب ۱۳۷۵)، رکن قانونی تشکیل دهنده جرم رعایت نکردن حجاب شرعی است. بر اساس این تبصره، (زنانی که بدون حجاب شرعی در معابر و انظار عمومی ظاهر شوند، به حبس از ده روز تا دو ماه و یا از پنجاه هزار تا پانصد هزار ریال جزای نقدی محکوم خواهند شد)

خوب همینکه مجازات تعیین شده براش یعنی اجباری هستش دیگه؟ غیر از اینه؟
البته صحبت من این نیس که حجاب نباید اجباری باشه یا باشه , 

شما گفتین "حجاب اگه دوس داشته باشی میزاری اگه ن ک" ولی اینطور نیست اگر حجاب نذارین مجازات داره و به دوست داشتن یا نداشتن شما ربطی نداره و اجبار هستش

در مورد خود کشی ;
شما گفتین "خودکشی مجبوری نداره" منم جواب دادم

"خودکشی نهایت اجبارو میطلبه که باعثش میشه"

اجبار همیشه از طرف دولت یا حاکم جامعه نیست
اونایی که خودکشی میکنن مقصرش قانون یا دولت نیست (البته میتونه باشه ولی همه خودکشیا نه!)

شما فردی رو در نظر بگیرین که به خاطرش خونوادشو تهدید کردن (مثلا دعواهای قبیله ای)
دعواهای قبیله ای بعضی وقتا طوری میشه که فقط باید خونی ریخته بشه و گرنه تا ابد ادامه دار میمونه ! , به پلیسو .. هم کار ندارن !!
حالا پسری که درگیر اینطور دعواها شده رو در نظر بگیرین , و فک میکنه زندگی خواهراش , مادرش , برادرای کوچکش و.. همه با مرگ اون دوباره به حالت قبلش بر میگرده و کسی اذیتشون نمیکنه (البته ممکنه اشتباه فک کنه ولی خوب هستن همچین آدمایی)
خوب این پسر خودکشی میکنه , حالا شما بگین دلش میخواسته خودکشی کنه یا مجبور بوده؟
حرف شما متین
ولی یه خانم یا اقا انقدر عقل ندارن ک نبای خودشون در معرض نمایش بزارن
به قانون کار ندارم به اسلام کار دارم شاید بگین پایه قانون اسلامه ولی شما به عنوان یه شهروند واقعا روت میشه با رکابی بری بیرون
یعنی میواین بگین عده ای صرفا به خاطر قانون حجاب دارن همون عده هم حجابشون کامل نیس
این قوم قبیله مال گذشته بود الان به ندرت دیده میشه
نظر من اینه هیچدلیل منطقی واسه خودکشی قرار نداره
وقتی خدا خودکشی حرام دونسته و گفته کسی ک خودکشی یه راس جاش جهنمه جای هیچ حرفی نیس
اون شخص میتونست وایستا تا کشته باشه ب جای اینکه خودکشی بکنه
پاسخ:
ممنون که رو کامنتا فک میکنین

ببینین چون شما نمیخواین خودتونو در معرض نمایش بذارین و تفکرتون اینه که کار درستی نیست دلیل نمیشه بقیه هم , همین فکرو کنن

بذارین دقیق تر بگم , فرض کنین یه مدلیست معروف بیاد تو کلاس درس شما , بگین خوب؟ : دی
بعد از بین بچه ها 10 نفرو انتخاب کنه و بگه برای مدل شدن شما رو میخوام , قراره کلی معروف بشین ! , به نظرتون از این ده نفر چند نفرشون پیشنهادو رد میکنن؟ , منطقی فک کنین شاید یکی دو نفر رد کنن ! (حداکثر !!)

نمیدونم از اینستاگرام استفاده میکنین یا نه 
اما خیلی از ایرانی ها کلی عکس از خودشون به اشتراک میذارن , و حتی پیج هایی هستن که نظر سنجی میذارن مثلا کی از بقیه خوشتیپ تر یا خوشگل تره ! , جالب تر اینکه کلی از خانومای ایرانی عکساشونو برای این پیج ها میفرستن تا تو نظر سنجی شرکت کنن (عکسا معمولا بدون حجاب هستن)

مثال بعدی : دی
در مورد رکابی پرسیدین , چند تا از بازیگرای مرد ایرانی واسه جام جهانی رفتن برزیل
عکسایی که خودشون منتشر کردن از رکابی ام رد شده , به شرت و شلوارکو .. رسیده !
مطمئن باشین تو ایرانم اجازه داشته باشن خیلی ها همین مدلی رفت و آمد میکنن !

اینکه میفرمایین حجابشون کامل نیست , این یه جمله سلیقه ای هستش , شما روسری نیمه رو مثلا میگین حجاب غیر کامل ولی بعضی ها که تو خانواده حجاب براشون تعریف نشده بیکینی رو هم حجاب میدونن !!!

قبیله رو من مثال زدم که قابل درک باشه , هر چند همین الانشم تو شهرهای مرزی خیلی زیاد هستش !

حرفتون در مورد خودکشی درسته , اما شما این حرفارو بر اساس عقاید و مذهبتون دارین بیان میکنین , 

بذارین یه مثال دیگه بزنم شاید خودکشی رو مساوی با جهنم نبینین !
شما یه فلسطینی رو در نظر بگیرین که به خاطر ملتش خودشو تو پادگان اسرائیل منفجر میکنه !
سلام بابایی / حرف از حجاب شد واسه من که زیادی مهم نی بستگی به خود ادم داره و به فرهنگ اون شهر ولی خانومی اگه باحجاب تر باشه از نظرمن خوشمل تر و ناز تره وبرای خودش ارزش قابل شده من که هرجور عشقم بکشه راه میرم . مشکلش اینه تربت شهر کوچیکیه همه هم دیه رو میشناسن .
پاسخ:
سلام دخترم : )

عقاید آدما با هم فرق داره , حجاب وقتی خوبه که یکی مثله شما درک میکنه خانومی که حجاب داره "خوشمل تر و ناز تره" , ولی اجباری که باشه خوب نیست زیاد : )

ممنون که حرفمو تایید کردین شما : )

من نگفتم بقیه هم همین فکر رو میکنن ولی عده هم هستن ک طرز فکر منو دارن
با این مثالتون موافقم چون یه چیز وسوسه انگیزه
خو شاید فتوشاپ باشه اینطور نیس
من نگفتم حجاب کامل به چادر
خانومی ک مانتو بپوشه هم حجاب داره مسئله من اینه خانومی ک مانتو کوتاه میپوشه موهاشم از پشت جلو بیرون ایا حجاب داره
شما اینو خودکشی تلقی میکنید/؟ب نظر اصلا خودکشی نیس فدااریه
پاسخ:
بحث این نبود که طرز فکر من یا شما در مورد "نمایش گذاشتن آدما تو خیابون" چیه

شما گفتین "ولی یه خانم یا اقا انقدر عقل ندارن ک نبای خودشون در معرض نمایش بزارن"

همینکه میگین "مگه عقل ندارن" این خودش یه جور تحمیل حرفتونه , به خاطر همین من گفتم حتما نباید نظر شمارو داشته باشن : )

اگه یه آدمی که حجاب براش معنی نداشت به خانومایی که حجاب دارن همین جمله رو بگه و بگه مگه اینا عقل ندارن که حجاب گذاشتن مطمئنا من همون جوابی رو میدم که به شما دادم : )

نوچ : دی , من فتوشاپو در حد متوسط به بالا بلدم (نخواستم ریا بشه متوسط گفتم : دی)
تفاوت عکس واقعی و فتوشاپو میشه تشخیص داد , اگه نیازه تا مثال بزنم : )

مانتو کوتاه خودش حجاب محسوب میشه از نظر خیلی ها !
درست نیست بحثو زیاد باز کنم : دی , ولی حتما شنیدین جزیره لخ..
اونجا شرت هم حجاب محسوب میشه : )

چون گفتین به عنوان یه شهروند من مثال غیر ایرانی زدم (ولی شما به عنوان یه شهروند واقعا روت میشه با رکابی بری بیرون) و الا تو ایران به قول شما مانتو کوتاه و اون مدل مو بی حجابی ممکنه محسوب بشه

دقیقا میخواستم همینو از شما بشنوم !
چون شما پایبند عقاید اسلامی هستین این نوع خودکشی رو فداکاری میدونین ! (منم با شما هم نظرم در این مورد و پاش برسه برای کشورم همینکارو میکنم اگر نیاز بود !)
ولی عقاید آدما مثل هم نیستن , فردی که خودکشی میکنه شاید فداکاری بدونه کار خودشو !
ادمین جوابای من همیشه یه طوماره عایا؟؟
ببینید شما منظور منو بد متوجه شدین منظور توهین به همچین اشخاصی نبود
وقتی همی بی حجاب ها ماهایی ک حجاب داریم رو امل خطاب میکننن
ن باور نکنین مثال لازم نیس من باید برم یه کتاب بنویسم از مثال های شما
چه عجب یکی پیدا شد برا مهین یکاری بکنه:)
هر ادمی یه عقاید داره ما قرار نیس عقایدو عوض کنیم قراره اصلاح کنیم
شاید عقاید اونا درس تر ازما باشه
مهم اینه ک به یه نظر مشترک برسیم ک همچی چیزی غیر ممکنه

پاسخ:
ممنون بابت دیدگاهتون : )
سلام...سلام...
خوشت مییاد مردمو به چالش بکشونی مگه نه؟
حیونی نفس فکرکنم از دست تو دیووونه شده باشه توهم بیخیال نمیشی تهش بگو بله حق باشماست . طفلی رو بیچاره کردی!
یه چیزی بگم بهم نمیخندی؟؟؟
من کامنت قبلی رو که براتون گذاشتم ظاهرا یادم شده سلام کنم!!!!!
مدیونی اگه بخندی...واسه همین امروز دوتا سلام کردم!!!! چیکارکنم پیریه و هزار گرفتاری دیگه...
نه که غرق در موضوع پستت شدم واسه همین سلام یادم شد خخخخ!
نظرمو پاک کنی لطفا باز نفس جون ناراحت نشه...
حوصلم پوکید امروز چرا روم کسی نیست؟؟؟شانس مارو ایششش
من برم دیگه بااجازه انقدر با این بازدیدکنندهات کل کل نکن آخر سر میرن پشت سرشونم نگاه نمیکنن ها از ما گفتن بود!
روزتون خوش بابای
پاسخ:
علیک علیک : )

بیخیال شدم که : ))

خخ اشکال نداره : دی

نظرتو دیده دیگه خخ , از من زودتر سر میزنن به وبلاگ : دی
چه عجب طومارننوشتین
خواهش میکنم
پاسخ:
: )
دیدم السا جون
ن جدیخوب حرفای قشنگی میزدن
ولی از بس مثال زدن من همه رو باهم قاطی کردن
پاسخ:
: )
از شانس منه که دیدی خوب جیگر...نمیتونستی گوشاتو بگیری که نبینی
نه بابا کجای حرفاش قشنگه اینجوری بهش انگیزه نده بدتر سرمونو میخوره ها همینجوری هم ماشالله خوش حرف هست والا...
خخخخ خودشم فکرکنم قاطی کرده که این آخری رو بیخیال مثال شده...
آقا رضا بیزحمت این کامنتمو پاک کن که خودت نبینی!!!!!

پاسخ:
شورش کردین : دی

یکی کمک کنه : )))
من دیگه میرم نفس خوشگله فعلا بامن کارنداری؟؟؟ شرمندم جیگر غیبتتو کردم ها ببخشیــــــــد عزیزم...!
به اندازه کافی دیگه آبروم رفت امروز برم بهتره...
بهت رحم کردیم آقا رضا وگرنه دیدیم نیستی میخاستیم با نفس وبتو به سرقت ببریم...البته نفس پیشنهادشو داد!!!!
میخامت نفسی!
بـــــــــای نفس جونی و بــــــای آقا رضا!
پاسخ:
سرقت نمیخواد ک , کلیداشو میزارم زیر آجر دَم در حیاط : دی

روزتون خوش : )
منظورت چشمامه؟؟
ن از حق نگذریم قشنگ حرف میزنه
اره فک کنم خدش پشیمون رف
ن عزیزم برو
ن عزیزم راحت باش جلو خودم بگین لی پشت سرم نگین
عههه السا من کی پیشنهاد دادم
و تنت میخاره چرا پای مننو وسط میکشی 
ایشش
پاسخ:
دعوا نکنین حالا , تازه وبلاگو جارو کردم حوصله شیشه خورد شده ندارم : دی
ن ما دعوا نکردیم
داشتیم صحبت میکردیم
شما پسرا همیشه دعوا میکنین ما با گفت و گو مسئله رو حل میکنیم
پاسخ:
چند تا کلیپ دعوای دختر میخواین تا واستون بفرستم؟ : ))))

بعدشم پسرا همونجا دعوا میکنن همونجام آشتی میکنن ,

من میترسم شما و السا چند سالی قهر باشین : دی
هس؟؟واقعا/؟
ن منو السا دختر خوبی هستیم اونا دخترایی بدین شما ک میدونی
ن باو قهر چیه
من ک نمیدونم قهر چیه شما میدونید
پاسخ:
نه والا منم نمیدونم , میگن یه نوع گیاهه که اطراف رود می سی سی پی رشد میکنه O_o
واقعاااااا؟؟
گیاهه؟؟
می سی سی کجایه
نزدیک شهر شمایه؟
پاسخ:
: ))) 
چه عجب اقا رضا
نه مردم بی قانونی رو دوس دارن نه قانون بده
کسایی که باید قانون رو اجرا کنن ریدن تو قانونایی که خودشون گذاشتن
یه چیز دگه هم هست ایم که هر کی دوس دره خودش همه کار بکنه ولی کسای دگه نکنن
مث بابای مو که خودش همه دیوث بازی ره کرده به مو که رسیده وا رسیده
رضا جان به تو برنخوره دلم پر بود خاستم حرفمه یه جایی زده باشم هر چن که به بابام هم گفتم ولی گوش شنوا نیه ...
پاسخ:
خیلی مخلصیم آقا مهتی : )
حرفت درست مجری قانونم مشکل داره
منتها همینکه هر کی دوست داره همه کار خودش بکنه ینی دوست داشتن بی قانونی
بالاخره پدرتون تجربه کردن و حتما خوب نبوده که نمیخوان شما هم اون تجربه رو داشته باشی : )
پدر من ی سری هم به روم بزن کار خیلی مهمی دارمت لطفا
پاسخ:
میام حتما : )
با سلام و خسته نباشید خدمت شما. وقت بخیر. غرض از مزاحمت 28 آبان ماه دانشگاه سراسری تربت حیدریه اولین همایش ملی فناوری و مدیریت دانش با محوریت مقاومت اقتصادی را برگزار خواهد کرد که هم اکنون به جذب اسپانسرهایی برای همایش مشغول می باشند. لذا بنده در راستای پیشبرد اهداف عالی همایش و کمک به پیشرفت علم مملکت خود و در راه رضای خدا وظیفه خود دانستم تا به کمک مسئولین همایش بشتابم. لذا از شما خواهشمندم در صورت امکان و تمایل به همکاری٬ به بنده اطلاع داده تا هم در این زمینه مذاکراتی داشته باشیم و هم به سوالات شما پاسخ دهم. پیشاپیش از توجه و همکاری شما سپاسگزارم
پاسخ:
وقت شمام بخیر

من خودم دانشجوی همین دانشگام
ایمیل میدم خدمتتون , کاری بر بیاد واسه شهرمون دریغ نمیکنیم : )

سلااااااااااااااااااااااااااااااام

طولانی سلام کردم جهت تاخیرم(تحت تاثیر این آخریه اثاثی(اساسی)کتابی شدم)......

خیلیییییییییییییی ناراحتم که نتونستم تو این بحث خوکشلتون شرکت کنم.

پرسیدین تو کدوم جامعه بیشتر مجبورن؟

شما خودتون می دونید که اعقاید ما دهه ی شصتیا وهفتادیا زمین تا اسمون با پدر مادرامون فرق میکنه....

خود من خیلی از عقاید خشک بزرگ ترا رو قبول ندارم اما شرایط خانوادگی مجبورم میکنه که بهشون عمل کنم هر چند که راه پیچوندنشونو خوب بلدم...

درمورد دعواهای دخترا:هرچیم بد دعوا کنن به پای پسرا نمی رسن... والا.............

روز بر شما خوش(تحت تاثیر آخری)

پاسخ:
سلام : )

کتابی یا خودمونی , حضورتون باعث دلگرمیه همشهری

آره واقعا همینطور شده , هر جا اجبار باشه راه پیچوندشم خیلی سریع روو میشه

در مورد دعوا : دی

پسرا مردونه میزنن دست و پا طرفو میکشونن حبسشم میکشن 

نه ک مو بکشن یا جیغ بزنن خخ

شوخی بود دعوا کلا خوب نیس بچه ها انجام ندین , بگین باشه , گفتین؟ ,  آورین : دی

روزتون خوش 
سلام و درود بیکران وب بسیار زیبا و عالی داری بهت تبریک میگم

از مطالب زیبات لذت بردم و شما دوست عزیزو 

ب

وب دلقک غمگین دعوت میکنم...

پس سوار این اسبی بشو که برات خریدم و زود بیا پیش ما...

----------------------_(\_/)
---------------------,((((^`\-
--------------------((((--(0-\-
------------------,(((((-,, ---\
,,,_------------,(((((--/"._, '-\
,(\\-,...-------,((((---/--- (,@)
,))--;'----`"'"'""((((---(
(((--/------------(((------\
-))-|----------------------|
((--|--------.-------'-----|
))--\-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""'"-.\---\/--
)---/-./--)-/---------`\--\
---|./---(-(-----------/-/'
---||-----\\----------//'|
---||------\\-------_//'||
---||-------))-----/_/--||
---\_\-----|_\----------||
---`'"------------------\_\
اگه اسب سواری برات سخته نگران نباش

برات یک کامیون خریدم

پس گازشو بگیر و بیا پیشم...

...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ 
...........|..........*____* ........|||"|""\___ 
...........|________________ _ |||_|___|) 
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)'' 

این گلم از طرف من تقدیم ب تو دوست خوبم...

____________$$$$$$
___________$$$$$$$$
___$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$
___$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$
____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$
________$$$$$_$$$_$$$$$
_$$$$$$$$$_ $____$_$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$ $______$ $$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$______ $$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$_$_____$_$$$$$$$$$
_________$$$$$_$$$_$$$$$
_____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$
____$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$
___$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$
____$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$
____________$$$$$$$$_$$
_____________$$$$$$_ $$
______$$$$$_________$$
_____$$$$$$$_______ $$
___$$$$$$$$$$$_____$$
_____ $$$$$$$$$___ $$
________$$$$$$$__$$
__________$$$$$_$$
___________$$$$$$
____________$$$$
_____________$$
____________$$____$$$$$$$
___________ $$___$$$$$$$$$$
___________$$__$$$$$$$$
___________$$_$$$$$$
___________$$_$$$$$

بی صبرانه متنظر عطر دوستی و حضور سبز و نگاه گرمت هستم دوست خوبم وب سایت   ایمیل
پاسخ:
تشکر دوست عزیز : دی (عزرائیل محترم)

فقط این متنی که گذاشتین تهش لینک یه وبلاگ دیگست : دی ,
حداقل کپی میکنین تمیز کپی کنین : ))

سر میزنم حتما , بازم تشکر
خدای حرفات درسته
پاسخ:
قربون شما : )
بچه ها چون ادمین گفت دعوا بده
از این به بعد هیچکس دعوا نکنه
ادمین اگه میشهبیا روم
پاسخ:
بابت حمایت مرسی واقعا : ))

اگه مشکلی پیش اومده از قسمت پلیس روم اطلاع بدین

داخل روم باشین میام ببینم چی شده : دی
چرا کل کل میکنین منو خبرنمی کنین ها ها ها؟؟؟؟علیک سلام
خخخخخ پسرا دعوا میکنن مردونه حبسشم میکشن؟؟؟ بابا ایول پسرا فقط من نگرانشونم بهشون بگین توی دعواشون یه سنجاقی چیزی بزنن به شلوارشون که پایین نیفته بعد مــــــردونه دعوا کنن والا...
چرا دعوا خوب نیست خیلیم خوبه من خودم اصلا یاد ندارم دعوا کنم در حد دوتا فوش ابدار یاد دارم ولی تماشا کردن دعوا رو خیلـــــــی دوست دارم خیلی باحاله
حالا از این حرفا گذشته دوستمون عزرائیل کلی برات زحمت کشیده رفته اسب دزدیه و گل از باغچه مردم چیده برات حالا اشتباهی وب سایت مردم روهم برداشته حتما باید میگفتی؟؟؟طفلی خیس عرق شد.....
ممنون اومدی وبم!
روزتون خوش.
پاسخ:
سلام : )

خخ شلوار که مد شده اینطوری : دی
بعدشم شما نگران خانوما باشین ک با کلیپساشون شاخ به شاخ نشن : ))

من از همین تریبون از عزرائیل عزیز عذر میخوام ,

امیدوارم چند روزی وقت عمر مارو بیشتر کنن ملت استفاده کنن : دی

وظیفه بوده , روزتون خوش

اصلانم نمیگم باشه چون بعضی وقتا دغوا واقعا لازمه....

با السام صددرصد موافقم،دیدن دعوا خیلی باحاله...

من موندم اگه کلیبس نبود شما پسرا  به چی می خواستی گیر بدین ماشالله عیبای شما پسرا که یکی دوتا نیس....))

راستی خبر دارین همسر ایندتون متوجه بشه شما سابقه دارین چی میشه آقای مرد؟؟؟؟؟

روزتون طلایی

پاسخ:
دعوا در حد کلمه هایی مثل لوووس , عییش و.. طبیعیه (البته پسرا واژه هاشون فرق داره : دی)

فقد کلیپس نیس ک : دی
پارک کردن ماشین , استعداد خاص خانوما در ریاضیات و..  : دی

همسر آینده باس شوهری بگیره ک حبس کشیده باشه تا مرد زندگی بار بیاد : دی
حالا من نشد یکی دیگه رو بگیره : )))

روزتون خوش
واویلا اعتمادبه نفس اینو نچسبی به سقف اق رضا!
پسرا اگه حبسم نکشن سربازی هس که مردشون کنه نمیخاد سابقتونو توجیه کنی!
در ضمن دعوا در حد لوس گفتن و ایش گفتن نیست.اندازه ایی که کافی باشه یاد داریم میخای یه دعوا راه بندازیم که ببینی؟!!!!!
جالبه ها چه جوری روتون میشه از خانوما بگین درحالی که خودپسرا دارن ابرو برمیدارن و کلا کارای دخترارو میکنن بخدا اینجوری که دارین پیش میرین من میترسم پارک دوبل روهم یادتون بشه!
میگن پسرا به دخترا نامه نوشتن که:
همیشه پابه پاتون هرکاری که کردین ماهم انجام دادیم ...
ابرو برداشتین. ابرو برداشتیم
بند انداختین. بند انداختیم
ناخن بلندکردین. ناخن بلندکردیم....
و.....................
ولی خداوکیلی ساپورت دیگه خیلــــــــی تنگه بیخیال شین!!!!!!

خخخخخ این جوکو گفتم که بحث عوض شه.پاشین بیاین وب من جشنـــه...!!!!!
ولی خدایی طفلی پسرا چرا اونا روز پسرندارن؟؟؟؟ای جونم حیونیا!
خخخخخ
فعلا بابای
پاسخ:
: دی

سربازی واسه جوونای عصر یخبندان سخت بوده واسه ماها سوسول بازیه دیگه : ))
تازه حقوقم میدن : دی

نه من کلا اهل دعوا نیستم , ممنون بابت پیشنهاد دعوا : دی

پسرای امروزی با تقلید کارای دخترا میخوان نشون بدن در هر زمینه ای توانایی دارن : دی

روز مرد ک هست , پسرا همشون مَردَن , ولی دخترا ک زن نیستن : )))

سر میزنم حتما , فعلا : )
  • نگم راحت ترمیحرفم
  • سلام
    این مطلبو کی گذاشتین؟من چقددیر رسیدم
    چون گفتن زدن مسواک خوبه اغلب نمیزنن ولی اگه میگفتن مسواک ضررداره همه شبادور هم مسواک میزدیم.باورکنین اغلب افراد اینجورین
    دوست دارن خلاف اصول رفتارکنن.افراد غیرمنطقی
    وجود قانون تو هرجایی تو هرجامعه ای الزامی هستش حتی طبیعت هم ب خودی خود قانون داره.
    چشماتونو ببندید یه لحظه جامعه رو بدون قانون درنظر بگیرید.واقعا وحشتناکه
    ببینیدمثلا من یه نفرم یه اتاق دارم هررنگی بخوام میزنم ب دیواراش
    اگه یه هم اتاقی داشته باشم مثلا دیوارای اتاقو دوقسمت میکنیم دورنگ میزنیم.همینطور سه نفر چهار نفر و....شما یه جامعه رو درنظر بگیرید.ایا میشه سلیقه همه افرادو درنظر گرفت؟مسلما نمیشه قانونی وجودداشته باشه که همه و همه اونو تایید کنن ادما متفاوتن هرکسی سلیقه ای داره.حتی وقتی دونفریم هم قانون اینه ک دیوار نصف بشه
    اصلا نیاز ب قانون مثل نیاز ب هواست
    اجرای قانونم مراحلی داره.هیچوقت اول کار سراغ اجبار نمیرن.اجبار مرحله اخره.
    جمهوری ما یه جمهوری اسلامیه وقوانینشم اسلامیه هرکس اینجاست باید ازقانون اینجاپیروی کنه.منتها بعضیا ساز مخالف میزنن
    بنظره من فرهنگ سازی خیلی جواب میده
    وحتی رهبری هم بر فرهنگ سازی قوانین و مسائل تاکید میکنن.
    پراکنده گویی کردم امیدوارم نکته ای گرفته باشین ازحرفام و بتونین بهم ربطشون بدین.

    پاسخ:
    سلام , مهم اینه که رسیدین : )
    حرفاتون کاملا درسته , هر قانونی قانون شکنم داره
    منتها بعضی قانونا اشتباست
    مثلا فک کنین به مردم  بگن حق ندارین دستشویی کنید !

    یه قانون کلی هست که میگه همه آزادن به شرطی که باعث سلب آزادی دیگران نشن
    به نظرم حرف بدی نباشه , 
    این حرف باعث میشه آدما راحت تر کنار هم زندگی کنن
    مسلمون نمازشو میخونه بدون اینکه کسی مسخرش کنه , مسیحی کلیساشو میره و..
    اینطوری قوانین برای مردم تنظیم میشه نه برای یه قشر خاص یا مذهب خاص


    دلم چمدانی می خواهدکه بازش کنی

    وپرازیادبودهای من باشد

    دلم یک دفتر،شعرمی خواهد

    به خط توبرای من

    که بگویی سرودمت

    به هرزمان

    به هرزبان

    به هربیان

    ومن دربیت بیتش گم شوم....

    وبت خوبه لظفا وبلاگ منم بزار تو رومت ممنون
    ترانه
    پاسخ:
    ممنون بابت متنی که فرستادین , 
    منتها موقع کپی کردن مطالب وبلاگای دیگه توجه کنین که لینک اون وبلاگ داخل متن نمونه !
    یخورده توهین به شعور اونیه که واسش متن میفرستین : )
    البته من که زیاد مهم نیستم : دی , واسه بقیه میگم : )

    در مورد لینک , فعلا نمیتونیم اینکارو واسه کاربرا انجام بدیم , ولی اگر موقعیتی پیش اومد حتما لینک وبلاگ شما رو هم قرار میدم
    سلام...
    جناب رضا شما قصد نداری آپ کنی باور کنید اینقد پست و نظراتو مرور کردم که الان اماده ی امتحان دادنم...(باور نمکنید امتحان کنید)

    راستی شما جز ضایع کردن بچه مردم کار دیگه ای بلد نیستید...(واقعا به شعورتون توهین میشه؟)
    دیگه چیزی برای گفتن ندارم.)))
    روز خوش
    پاسخ:
    سلام : )
    اتفاقا امروز قرار بود آپ کنم منتها موضوع طوری بود که احتمال داشت بچه های روم بعضیاشون ناراحت بشن منم بیخیال شدم : )
    موضوع بهتری به نظرم اومد آپ میکنم : دی

    خوب من مطالب کپی نمیزارم انتظارمم اینه کسی که کامنت میزاره حداقل اگرم کپی هستش لینک جای دیگه داخل متنش نباشه : دی

    البته گفتم واسه من زیاد فرقی نداره , من بچه قانعیم : ))

    ممنون که پیگیر مطالب هستین , روزتون خوش همشهری
  • دختر بابایی
  • سلام باباجونم. خوبی. دلم واست تنگ شده انیسم . بابایی. تو منو از ناظری برداشتی عایا؟
    پاسخ:
    سلام دخترم : )
    مرسی خوبم , شما خوبی؟ , منم همچنین : )

    قانون ناظراست دیگه , بی خبر غیبت کردن : )
    قانون واسه همست دخترم : )
  • دختر بابایی
  • ممنون/ بابایی دلیل داره باس بدونی دلیلش چیه اخه تقصیر من که نی تازه من دو روز بیشتر نی که روم نیومدم بابایی بقیه کاربرا شاهدن .
    پاسخ:
    خو باید خبر میدادین , دلیلشو لطفا خصوصی برام بفرستین اگه قانع کننده بود برمیگردونم
    ببخشید ولی تقصیر منم نیست , اگه قانون اجرا نشه سنگ رو سنگ بند نمیاد

    |سلام رضا جان

    شرمنده داداش ای فایر بوی ره  اخ کردن مشه ازادش کنی؟؟؟لطفا!!!!

    پاسخ:
    سلام , ناظری که اخ کرده اگه اجازه داد , روی چشم آزاد میکنم
    سلام حالتون چطوره؟
    نمیگم چرا وبتو آپ نکردی دیگه نمیخام بیشتر از این خجالتت بدم...!!!!!
    فقط خواستم بگم من در عوض آپ کردم وقت کردی یه سربزن!

    فایربوی رو آزادنکنی اقا رضا تا ادب شه یه بار دیگه هم شنیدم اخ شده معلوم هس داره چیکار میکنه...خخخخ

    (روزتون . شبتون. الان کدوم یکیه؟) خوش...
    فعلا بای!
    پاسخ:
    سلام , خوبم ممنونم , شمام خوب باشین ایشاا.. : )

    دست شما درد نکنه که به فکرین : دی

    بله حتما سر میزنم : )

    والا من چک کردم اخ نبود اصا , فک کنم مهتی اشتباه کرده یا اینکه مدت اخراجش زیاد نبوده

    ساعت 1 نصفه شبه الان : دی , مرسی شب شمام خوش : )

    فعلا : )
    چقدر تو بامزه ای :))))))))))))))


    پاسخ:
    : )

    سلاممممممممم.

    آقا رضااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    با خودم گفتم بعد از این همه غیبت بهتون سر بزنم حتما آپ کردین....اما چه کنم که شما همچنان تو مطلب 21 گیر کردین مثلا قرار بود بزنین بالای 1999تا.......چی بگم اخهههههههههههه؟؟؟

    روزتون پراز رنگای قشنگ

    بای

    پاسخ:
    سلام : )

    ببخشید واقعا , خیلی درگیرم اینروزا 
    امشب یا نهایتا فردا شب آپ میکنم : )
    روزتون خوش
    ---------
    ویرایش : بدقول شدم :(
    سلام خوبین؟شبتون بخیر...
    ای بدقول
    ای بدقول
    و ای بدقول
    ینی از منم درگیرتری؟؟؟
    دیگه امکان نداره از من تنبل تر باشی!!؟؟!!!!
    تو رو جون دختر همسایتون آپ کن یکم بفکراین بیکارا باش جایی جز وب تو ندارن خخخ (شوخــــی کردم ها محض مزاح بود ناراحت نشین)
    خودت میدونی براچی اومدم اره؟؟؟؟
    برای شما باید حتما کارت دعوت صادر بشه که بیاین وبم درغیر اینصورت نمییاین...!!!
    اقا کمالی نیا دعوتین خوشحال میشم یه کوچولو از وقتتونو تو وبم بگذرونین!!!!
    فعلا...!
    پاسخ:
    سلام , شب شمام بخیر : )

    آره والا من کلا درگیر مادر زادی بودم : دی
    بدبختی دختر همسایم نداریم : دی , یکی داشتیم تازه دنیا اومده بود همین چند روز پیش اونام اسباب کشی کردن رفتن : ))))

    ببخشید واقعا درگیر بودم , حتما سر میزنم
    فعلا : )

    واااااااااااااااااااااااای از بد قولی.......

    ((دیگه چیزی ندارم بگم))

    پاسخ:
    : (
    سلام...
    در مورد سوالا ...اره خوب اگه میپرسیدین مجبور بودم که بگم حالا که از پرسیدنشون صرف نظر کردین پس منم نمیگم!!!!!
    و اما تراز........
    آممم
    نه هنوز به 5500 نرسیده الان تراز من 5300 هستش..شما دعاکن برسه!!!!
    ببین ما تازه امسال وارد کانون شدیم من چندسال گزینه 2 بودم... از همون اول داریم 100 تا 100 تا میریم بالا میخام بگم که دیرنشده ایشالله میرسیم...!!!!!! بهله
    شمام با سوالاتون آدمو تو آمپاس میزارین...

    راستی رگ غیرتتونم یه کاریش بکنین فعلا بیخیال شه تا برم شهرستانمونو تصحیح کنم...من شرمندم من عذرخواهم حق با شماست شهرستان ما مستقله ببخشید!!!!!
    پروفایلمو هول هلکی فعال کردم عیب و ایراد زیاد داره الان که خودمم خوندم به خیلیاش پی بردم باز جای شکرداره که شما همین اشکال رو دیدی خدا رو شکر....!!!!!
    ممنون از حضور و کامنتاتون روزتون خوش....
    پاسخ:
    خو من یه سوال پرسیدم , دوتا دیگه دارم : )))

    ایشاا.. بره بالاتر ترازتون : )

    خواهش میشه , روزتون خوش
    من رفتم از مسافرت برگشتم گفتم ادمین  جتما دوتا پست گذاشته ن بابا خبری نیس مث اینکه
    پاسخ:
    سلام : ) , 
    وایستادم شما بیاین بعد وبلاگو آپ کنم : دی
    سوغاتی واس بچه های روم عایا؟

    سلام نکردم؟؟
    خو سلام
    ها جون نمادت
    سوغاتی چی هس؟؟شما میدونی/؟من ک نمیدونم
    پاسخ:
    : ))


    حرفم خنده دار بود عایا؟؟
    پاسخ:
    خنده چی هس؟؟شما میدونی/؟من ک نمیدونم

    : )
    منو مسخره کردین؟ 
    متقلب
    پاسخ:
    : دی
    یه ذکر مصیبت بگم و منبر رو ترک کنم...
    .
    .
    .
    .
    .
    3 شنبه. اول مهر!!!!
    پاسخ:
    خیر سرمون ترم بالایی هستیم , واس اونایی که میخوان برن بگین : دی
    خخخخ... نه حواسم هس به شما نگفتم به خودمو الغیره ...

    ذکر مصیبته دیه شمام هم دردی کن با ما جماعت!!!!
    پاسخ:
    : دی
    السا نگو کمن الان میشینم گریه مونوم
    الهوم وابمون این مدرسه ها
    ادمین شما نمادتو مسخره کن
    پاسخ:
    نماد همون عمه ست عایا ؟ : دی
    فشای دهه 80 ییی : ))))
    خخخخ ...ولی جدا از شوخی من دلم واسه مدرسه تنگ شده ها(دیونه هم خودتونین)... نه جدی مدرسه یه دوران باحالیه غیرقابل انکار!!!

    ههه خوشم مییاد رضا ایکیوت بالایه ها عمه رو خوب اومدی..!!!!
    ولی نفس منظورش صالح بود اگه اشتباه نکنم!!!!

    چرا امروز روز مسخره ایی بود؟؟؟ از صبح هی حوصلم سرمیره هی مییام نت هی میبینم خبری نیست... روز شماها چطوری بود؟؟؟
    اووووف...شب همگی خوش بابای
    پاسخ:
    کلا شنبه همین مدلیه هیچ خبری نیست , باس تعطیل میکردن شنبه رو تو تقویم : دی
    شب شمام بخیر
    ادمین السا از تو زرنگ تر بود فهمیدمنظورم صالح بود
    ادمین خوب نیس انقدر هوشش پایین باشه 
    از یه جهت خوبه ولی از یه جهت ن
    پاسخ:
    السا پیش دانشگاهیه الان بیشترین کارو از مغزش میکشه , مغزشم رو فرمه : دی
    تازه ترازشم 5300 ـــِ : دی  من دیگه پیر شدم : دی

    من جز عمه به گزینه های دیگه ای ام فک کردم : دی , منتها دیدم داره مستهجن میشه
    فکرمو تنبیه کردم الانم قهر کرده : دی

    ولی خدایی ربط صالحو با نماد نفهمیدم : دی
    البته یکم شباهت ظاهری داره با مجسمه آزادی : دی 


    الان همه متوجه شدین تراز من چنده؟؟؟ ای بابا ای بابا ای بابا...
    تنش ایجاد نکن دیه اقا رضا میـــــره بالا ترازم میره ...
    واقعا هم پیرشدی من که کامنتاتو گذارا میخوندم الان یادمه که چرا به صالح میگن نماد...!!!!

    خخخخ مجسمه آزادی؟؟ خخخخ حیونی صالح بابا نگین این حرفا رو بخونه فکر خودکشی میزنه به سرش ها!!!!!

    اره خیلی بده ادم یهویی از جمعه وارد شنبه میشه باید یه روز بینشون وقت باشه ما آمادگی این همه برنامه ی شنبه رو نداریم...والا!!!
    چرا هیچ کدومتون نیستین تو روم؟؟؟چرا انقدر منو حرص میدین؟؟؟
    رضا یه سوالی بپرسم راستشو میگی؟؟؟
    لابد حرصت در مییاد میبینی ما مییایم اینجا چرت و پرت مگیم شمام چون مدیر این وبی مجبوری بخونی و جواب بدی اره ؟ جون مجسمه آزادی راستشو بگو...
    خو چیکار کنم من امروز کلا حالم ناخوش بود درسم نخوندم فقط رفتم کلاس ... ما انجمن بیکارا رو حلال کن!!!!
    پاسخ:
    از نماد یکم یادم اومد الان ولی دقیق نمیدونم چی گفتم قبلا : دی
    آدم زن و بچه دار بیشتر از این انتظار دارین مگه ؟ : دی

    نه بابا اصلا , وبلاگو زدم کلا چرت بگیم دور هم باشیم : ))
    میخواستم اعتراف کنی ک پیری
    خودتون گفتین ک صالح به عنوان یه نماده

    السا ای ادمین مدیرهنمیشه کاریش کرد ولی اصلح میادمن تورواخ دائم مزنه
    مخصوصا منو
    پاسخ:
    قبلنا واسه اعتراف گرفتن شکنجه میدادن چقد علم پیشرفت کرده واقعن : دی
    والا یادم میاد ولی همشو نه , کدوم مطلب؟ : دی , بخونم از این آبروریزی خلاص شم : ))

    این قسمت به من ربطی نداره گفتگو زنونس من گوشامو گرفتم : دی
    وقتی ملت مسئلین پیشرفت میکنن لم نمیخواد پیشرفت کنه حرفا مزنن دگه
    برین بخونین
    کار خوبی میکنید درمسائل دخترونه شرکت نمیکنید
    پاسخ:
    : )
  • دانشگاه صنعتی شریف
  • سلام امیدوارم حالت اقارضاخوب باشه من که خیلی دپرسم اونم خیلی چونکه مدرسه ها بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاز شد نظر دارم بگم. بعله که میگم یه اتاق توروم درس کن واسی السا ونفس  وخودت که کلی باهم صحبت کنید ومشکلات جامعه ذما رو توهمین روم حل کنید ........ که تو وبلاگ تو انقدر نظر ندن وبلاگتو کردن چت روم ححححححححححح . البته همش مزاح وشوخی بود با افراد باجنبه.
    نظراتشون توپ بود امیدوارم همیشه موفق باشی.سلام برسون به همه. حواست هم به ترم ها پایین باشه دانشگاه عالی تربت به هواندی هااااااا
    پاسخ:
    سلام : )
    بچه های رووم تو این وبلاگ حق آب و گل دارن من چیکارم بخوام بگم چترومش نکنن : دی
    ترم پایینیا حواسشون به ما هست , ما هم حواسمونو نگه داشتیم واس جای دیگه : ))
    دانشگاه تربتم من شنیدم بتن ریزیش خوب بوده سخت بشه هوا دادش : دی

    روزتون خوش : )
    ادمین 40 روز گذشت باو
    بزار یه پست دگه
    ای چه وضعشه خو
    پاسخ:
    آره دیگه زیاد شد , چشم میذارم
    ببینیم تعریف کنیم
    پاسخ:
    : ))
  • دانشگاه صنعتی شریف
  • سلام ادمین جان میگم یه پست درمورد ترم های جدیدالورد وترم های بالایی بذار . ویه پستم درمورد بتن ریزی دانشگاه عالی تربت وچ طوری میشه به هوابدیم بذار ...حححححححح موفق باشی ادمین جان
    پاسخ:
    سلام : )

    تو برنامه 5 سال آینده وبلاگ میذارم پیشنهادتونو : دی

    تشکر , همچنین شما