وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

آخرین نظرات
پیوندها

دو دلی

يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۵۳ ق.ظ

سلام , وقت بخیر : )

عذر خواهی منو واسه دیر دیر مطلب گذاشتن میبخشید خودتون , من دیگه هی نگم : دی

 

این مطلبم بیشتر سوالیه : ) , یعنی طوریه که باید شما بگین چطوری درست تره ؟ کدوم اصلا خوب نیست یا ..

مطلب طوریه که نظر هر کسی متفاوته بر اساس عقایدی که داره , خونواده ای که بزرگ شده , شرایط محیطی اطراف خودش داشته و خیلی چیزای دیگه

 

داستان سر انتخاب کردن شریک زندگی هستش : )

آدما چه خانوم چه آقا به یه سنی که میرسن باید انتخاب کنن , خانوما از بین خواستگارایی که واسشون میان و آقایونم از بین دختر خانومایی که بهشون معرفی میشه

 

من از شما سوال دارم , حرفایی که میخوام ادامه همین مطلب براتون بگم شما کدوم راهو انتخاب میکنین؟ نظرتون چیه اصلا؟ چی باید باشه ؟ چیو نباید در نظر بگیریم ؟ معیار دیگه ای هست؟ : )

 

خوب حاضرین الان؟ کمربنداتونو ببندین پلیس جریمه نکنه یه وخ : دی

در عقب بازه , باز کن دوباره ببند : )))

 

از پسرا شروع میکنم : )

پسرای نوجوون و رو به جوون : دی معمولا وقتی دنبال شریک زندگی میگردن (شایدم شریک موقت!!) چند تا راه پیش روشون هست (البته اگه بخوان خودشون انتخاب کنن و الا داستان کلا فرق داره)

 

یه روش منسوخ وجود داره : دی اونم اینکه یه موتور تهیه میکنن و سر ظهر منتظر میشن مدارس محترم : ))) دخترانه تعطیل بشه و دنبال سرویس راه بیفتن و بعد دختر خانوما رو داخل کوچه ها اینقدر اسکرت کنن : دی تا بالاخره نتیجه بده و بختشون باز بشه (دو طرف بدبخت بشن : دی)

 

روش بعدی مشابه همون قبلیه منتها عوض ظهر , شب میرن کاشانی متر میکنن تا سوژه مورد نظر رویت بشه و بازم داستان اسکرت و غیره : دی

 

روش بعدی دانشگاه هستش , از جزوه بگیرین تا ..

 

روشای مشابه دیگه ای هم هستن که خودتون حرفه ای ترین دیگه خخ

به این روشا میگن مستقیم : )) , یعنی دو طرف همون میبینن اگه از نظر ظاهری اکی بودن رابطه شروع میشه 

 

روشای غیر مستقیم خیلی زیادن : )))

روش اول همین چتروم مثلا : ), طرف میاد داخل روم چادر میزنه و منتظره یه خانوم وارد بشه و فورا خصوصی و درخواست دوستی و غیره : ))

حتی دیده شده اینقد این آقا داخل روم فعالیت میکنه تا امتیازش بره بالا و ناظر بشه

و در مقابل تایید نظارت خانومای روم , ازشون بخواد داخل شهر با هم قرار بذارن تا تایید کنه !!! (کسی به خودش نگیره : دی)

 

بریم سراغ روش بعد : )

خخ یه روش سنتی هست طرف گوشیشو بر میداره به شماره های ناشناس زنگ میزنه و تا دید دختره شروع به چاخان میکنه : )))) , خدایا تا این پسرارو نکُشتی از دنیا نبرشون : دی

 

روشای غیر مستقیم بیشتر مجازی هستن , به اینترنت ربط دارن , فیس , لاین و.. هم جز همین روشاست

 

خیلی از این روشا جواب داده و پسرای زیادی بهره بردند : دی

به جمله بالا اگر دقت کنین متوجه میشین که همه تقصیر به گردن پسرا نیست : )

 

همه اینارو گفتم تا برسم به اینجا : )

خوب این روشا هست و خیلی بیشتر از اینام هست (من چندتا مثال زدم فقط) ,

 

حالا یه آقا پسر داریم میخواد بره خواستگاری , بگین خوب؟ : دی

همه این روشارو حفظه و میدونه دختر خانومای زیادی تو این جریانات حضور دارن 

چطوری میتونه بهترین انتخابو داشته باشه؟ منظورم اینه چطوری میتونه با دل قرص بره خواستگاری طرف مورد نظرش؟ شاید بگین باید صبر کنه خوب تا چند وقت میتونه صبر کنه تا شریک آیندشو پیدا کنه؟

 

همش از آقایون گفتیم : )

خانوم محترمی که واسش خواستگار میاد و همه این روشارو دیده , دیده پسرا چطوری جلو مدرسه بودن و.. , دیده تو چتروما چه خبره , دیده ..

چطوری با دل قرص انتخاب کنه؟

 

حرفم اینه 

مشکل کجاست؟ عقاید باید عوض بشه؟ مگه نه اینکه ایرانیا اکثرشون مسلمونن و رابطه دختر پسرو هیچ جوره نمیتونن قبول کنن (با اینکه الان خیلی از این رابطه ها هست!)

به نظرتون دلیل افزایش متوسط سن ازدواج میتونه این باشه که آدما صبر کردن بهترین انتخابو داشته باشن؟

 

حتما جریانی که چند روز پیش تو تربت اتفاق افتادو شنیدین؟

همون خانوم دکتر متاهلی که با یه آقا که همسر و بچه داره با هم گرفتنشون؟

 

شما بگین مشکل کجاست؟

 

شبتون بخیر : )

نظرات (۴۰)

اقا رضا وبلاگتون عالــــــــــــــــــــــــــــــیه به قران اولین پسری که دیدم این قدر منطقی است واقعا هنوزم پسرای خوب پیدا میشن حرفاتون عالیه
فقط یه نصیحت به دخترا چرا میخواین بشین وسیله عیاشی وخوش گذرونی پسرا به خدا ارزش یه دختر خیلی بالاتر ازاین حرفاست به چ قیمتی باپسرا دوست میشین به قیمت خوش گذرونی پسرا ینی اون قدر ارزشتون کم شده که بشین اسباب بازی پسراااااااااا به قیمت خوشی های زود گذر یا به قیمت ازدواج که اخراین ازدواج معلومه........... عاقبتش یاخودکشی یا.... بهتره نگم. عالی وبلاگتون .به سلامتی هرچی دختر وپسره پاک
پاسخ:
ممنونم شما لطف دارین به من

دیدگاهتون قابل احترامه
این مسئله دوستی چاخان پاخان مصر 50 50 ولی خب چه میشه کرد
در مورد ازدواج های امروزی
اقا پسر با یه تحقیق
یا چند روز در نظر گرفتن شخص مورد نظر میتونه اینکارو بکنه
البته به شرطی ک اون دختر بخواد
ولی به خاطر مسئلی ک تو جامعه بیداد میکنه هنوز شک داره

پاسخ:
تحقیق خیلی کمک میکنه اما همه چیز مشخص نمیشه !
الانم داریم میبینیم دیگه , کلی ازدواج با تحقیق فراوون داره انجام میشه ولی بعد ازدواج مشکلات میاد رو !

راهکار بهتر؟

اعصابم داغونه توانایی فکر کردن ندارم فقط اومدم بگم که نگین بی وفایی کرد مثل همیشه عالی بود.))

منطق گرایی تون قابل ستایشه...

راستی فکرم به کار افتاد حتما راهکار میدم

روزتون طلایی

پاسخ:
چرا داغون؟ : )

ممنونم شما همیشه به من لطف داشتین

منتظر راهکارتون هستم : )

تشکر , همچنین برای شما
بچه ها به خودتون قول بدین تونت عاشق نشین
عشق که نیست هوسه هرچند به خودتون که بگید عشقه ولی من میگم هوسه.کسی پشت یه مشت سیم نمیتونه عاشق بشه
عاشق چی شدی؟؟؟
یه مشت حرف؟
یه مشت دروغ؟
یه عالمه شکلک؟
تودنیای واقعی عاشق میشیم هزارجور دروغ وخیانت می بینیم وای به حالی که وقتی تو دنیای مجازی عاشق بشیم.
نسل ما نسلی که احساساتشون پشت یه مشت سیم وکابل ها قربانی میشود. ومامی مانیم بایه دل شکسته دراین دنیای سرد وبی رحم.
پاسخ:
ممنونم بابت کامنتتون , یه عالمه شکلکو خوب گفتین : )

آدمای ناجنس پشت همین شکلکا غایمن : )))
سلام داش رضا
رضا جان مو از ای بچه های مثبتم تورو خدا یه چن تا دگه از ای روشای زیر یابی به مو یاد بده که یاد ندرم
ای قانونا مال ایران نیس مال اسلامه!!!!!کی مسلمونه؟؟؟؟همه ادعای مسلمونی میکنن
راستی سن ازدواجم بر مگرده به خانواده طرف بتونه پسر رو پشتیبانی کنه یا نه؟؟؟استطاعت مال داره یا نداره؟؟؟؟
از این حرف بگزریم دستت درد نکنه منو از ناظری بر داششتی!!!!!
پاسخ:
سلام حاج مهتی

شما استادی : ))))
حرف خوبی زدی مهدی , کلا عقاید خیلی مهمه , بعضی از ماها انتظار داریم طرف مقابل طبق اسلام عمل کنه ولی خودمون آزاد باشیم : دی

سرت درد نکنه مهدی : دی
داداش من امروز فهمیدم مسافرت بودی , بهم حق بده : )
اوندیگه اختلاف سلیقه اس یا چیزای جزئی
دعوا نمک زندگیه
طبق گفته قدیمی ها
چند وقت با هم نامزد باشن با نظارت خانواده
بعد اگه سلیقه ها و دیگر چیزای هم دیگه رو پسنیدیدن ازدواج کن
پاسخ:
نامزدی کلا چیز بدی نیست منتها خیلیا باهاش مخالفن مخصوصا خانواده های مذهبی 
  • نگم راحت ترمیحرفم
  • سلام...حرفم استناد به ایه ی قرانه...زنان پاک ازان مردان پاک و زنان خبیث ازان مردان خبیث...هرجور که باشیم همونجورش گیرمون میاد...عدالت خدارو فراموش نکنین...اصل قانون خدااینه و بعضی موارد مثل امام حسن و یا همسر فرعون استثنا هستن...من شاید خودم به این عقیدم عمل نکرده باشم اما قبولش دارم وبهش رسیدم چون شکست خوردم از پسرا...بنظرم ازدواج سنتی که پسر رسمی بیاد جلو وبعد بادرجریان بودن خانواده ها دختروپسر چند ماهی رفت و امد و صحبت داشته باشن عالیه و دیدم بسیار خانواده های مذهبی این کارو میکنن و موفقن...واینکه چه تو رابطه های دوس دختری پسری یاروشی که من گفتم شناخت 100درصد حاصل نمیشه شما باتحقیق و صحبت میتونین تاحدودی طرف رو بشناسین و برابقیشم توکل کنید به خدا...فاستجب دعونی لکم...خدامیگه مرابخوان تااستجابت کنم تورا...
    پاسخ:
    ممنونم بابت کامنتتون 

    حداقل آدرس وبلاگو نمیذاشتین من نشناسم : دی

    هر کی خوب باشه خوب گیرش میاد , شاید تا حدودی درست باشه

    ولی ممکنه استثنا واسه ما هم پیش بیاد : ))

    البته یه نکته رو لازمه بگم , خانومی که دوست آقا داشته و آقایی که دوست خانوم داشته 
    هیچ وقت قابل مقایسه با زن اما حسن نیستن , مقایسه افریته با زلیخاست : دی


  • نگم راحت ترمیحرفم
  • ولی من بهتون میگم ته عشق و عاشقی قبل ازدواج هیچی نیس...من تا تهش رفتم...شما نرید...عشق واقعی بعد ازدواج بوجود میاد و خدامیگه من بین زن و شوهر مودت قرار دادم یعنی محبت همراه بااطاعت...خطبه عقد این تعهد زیباست که معجزه میکنه...ابجیای گلم دل پسرارو نلرزونین باحرفاتون باظاهرتون باصداهای نازتون باپوست لطیفتون....داداشای گلم مواظب چشمای قشنگتون باشین هرچیزیو نبینه گوشاتون هرچیزیو نشنوه هرچیزی شایسته لمس کردن نیس....خودتون رو نگه دارین و ازدواج درستی بکنید وشما مال همسرتون باشین و بدونید که همسرتونم فقط و فقط مال شماست...ان شاالله...مواظب خوبیاتون باشین...دعا میکنم همتون عاقبت بخیر شین...هرکی خوند بگه امین...
    پاسخ:
    ممنونم بابت نظرتون
  • نگم راحت ترمیحرفم
  • باقا یه نکته ظریف موند...از فکرنکنین حالا اگه یوقت خدایی نکرده کسی تاالان بد بوده دیگه همسرشم بد خواهد بود...نه شما خوب بشین بهترینش گیرتون میاد...خدا جای حق نشسته و شمارو میبینه...
    پاسخ:
    خوب بودن همیشه کمک میکنه ولی آدمای خوب زیاد تست میشن : )
  • نگم راحت ترمیحرفم
  • خو شما اشکال نداره بشناسین...قصدم قیاس نبود منظورم این بود استثنا هست ولی اصل اینه...ولی رو ایه قران دیگه نمیشه حرفی زد...
    پاسخ:
    ممنون بابت توضیحاتتون
  • نگم راحت ترمیحرفم
  • ههههه منظورم از مثال امام حسن این بودکه امام حسن پاک بودن معصوم بودن اما زنشون طوری بود که ایشون رو به شهادت رسوند یا اسیه همسر فرعون مسلمان بود بااینکه فرعون ادعای خدایی میکرد...منظورم قیاس بادوس دختر پسرای حالایی نبود
    پاسخ:
    من زیاد قبول ندارم که واسه فرعون و امام استثنا شده

    الانم زندگیای زیادی یه طرفه خوبن! , یعنی مثلا مرد خوبه زن ناجنسه یا برعکس
    من حرافی اونارو قبول ندارم چون برا عده تقریبا زیادی این موضوع صدق نمیکنه
    مثلا میگه یه پسر نسبا بد
    میاد خواستگاری ی دخترخوب دختر سر هرچی ک بود ج میده اگه اون دختره بتونه اون پسر خوب بکنه چی
    حرفاتون زیاد استناد نداره
    اگهقرار باشه هر زن بد با مرد بدی ازدواج کنی ک چیزی از جماعه نمیمونه
    خانواده مذهبی  ن همونایی ک مذهب خشک نشون میدن
    پاسخ:
    مشکل همینجاست
    آدمارو دسته بندی کردیم , خوب و بد !

    آدمای بدم میتونن خوب بشن , نمیتونن؟

    دلیل نمیشه وقتی دوتا بد باهم ازدواج کنن چیزی از جامعه نمونه : )

    اگه به شما بگن به مدت یه ده روز از اینترنت و لب تاب محرومین چه احساسی بهتون دست میده تازه به خاطر وبلاک شما...دوتا کامنت قبلی کار من نبود به وسیله ی من تایپ نشده بود وگر نه به جای ستایش...

    راهکار:به نظر من مشکل از عقاید من نه اعقاید پدر مادرا رو قبول دارم نه عقاید دختر پسرای امروز تو عقاید بزرگ ترا عشق بعد از ازدواج مورد قبوله دوتا آدم که به هیچ عنوان هم د یگه رو نمیشناسن...

    اما جونای امروز از 15 16 سالگی شروع میکنن که هنوز به نظر من بچه و خاموکور و هیچیو نمی بینن واین کاملا اشتباهه.))

    اما من میگم این ارتباط ها در چار چوب قانون وپختگی از زمان دانشگاه برای شناخت متقایل درسته ...

    هنوز محرومیتم تموم نشده...

    روزتون طلایی

    پاسخ:
    حس خوبی نیست اصلا ولی سعی میکنم ازش لذت ببرم خخخ
    یه بار رفتیم مسافرت مث شما شدم : )))
    ولی بعد اون داستان دیگه مسافرتم که میرفتم نت داشتم : دی

    خیلی خوبه که اینطوری فک میکنین , من تا حدود زیادی موافقم

    اما ی سوال؟ , اگه هم دانشگاهی نباشن باید چیکار کنن؟

    ایشاا.. تموم میشه : ) 

    روزای محکومیتــتون خوش : دی

    اخخخخخخخخخخخخخ جوووووون بالاخره یکی بود با من موافق باشه.))

    شما مثل من نبودین که لب تاپ و مودم جلوی چشمتون باشه ولی نتونین ازش استفاده کنین باور کنین وحشتناکه...

    مهم هم دانشگاهی بودن نیس مهم شناختیه که بین طرفین به وجود میاد من اگه گفتم دانشگاه منظورم ملاک سنی بود.))

    سعی میکنم بهم خوش بگذره...دو روز دیگه مونده ولی همش به خاطر وبلاک شما بودااااااااااااااااا

    روز بر شما هم خوش

    پاسخ:
    ممنونم بابت نظرتون , شما لطف دارین ,

    این وبلاگم شده مایه بر هم زدن قوانینو محکومیتهای خانواده ها خخ




  • نگم راحت ترمیحرفم
  • من نمیگم فقط واسه اونا استثنا شده میگم استثنا هم وجود داره...هیچ کس نمیتونه حکمت خدارو درک کنه....
    پاسخ:
    استثنا معنیشو من واسه یکی دوتا یا نهایتا تعداد انگشتای دست میدونم : )
    یعنی شما میگین یه بد نمیتونه خوب بشه
    من اصلا موافق نیستم
    س توبه چیه؟؟کشکه؟؟
    پاسخ:
    حرف منو بد برداشت کردین

    دوباره بخونین !


    آدمای بدم میتونن خوب بشن (تا اینجاش منم حرف شمارو زدم !) , نمیتونن؟ (اینجارو از شما سوال کردم !)
  • نگم راحت ترمیحرفم
  • نه دیگه اقارضا دارین مغلته میکنین....میگم اصل همونه ...شما ایه ی قرانو قبول ندارین عایا؟؟؟؟؟؟...ولی استثناهم وجود داره....وبرای استثنا مثال زدم که خب این برمیگرده ب حکمت خدا
    پاسخ:
    با کلیت قضیه مشکل ندارم , آدمای خوب نهایتا به چیزای خوبی میرسن (حالا بسته به عقاید تو این دنیا یا جهان آخرت)

    منتها اینکه میگین اگه آدم خوبی باشی همسر خوبیم نصیب میشه قبول نمیکنم : )
    سلام اقارضاخوب هستین؟روبه راهین؟خوب مسئله ای رو مورد بحث قراردادیدکه واقعا میتونم بگم مشکل خیلی ازجوونای ماست.واقعنم تو این دوره زمونه اعتمادکردن سخته خانواده ها دوس دارن بهترینووواسه دختر پسراشون انتخاب کنن.این پسراییم که میگین دنبال دختراجلومدرسه ها و توپارک هستن 99درصد اونا واسه خوش گذرونیه نه ازدواج همون پسرا واسه ازدواج میرن پاک ترین دختروانتخاب میکنن اره پسرا اینجورین.
     نمیشه این فکرای خانواده هارو تغییردادچون اوناپختن اینجورمسائلوزیاد دیدن واسه همینم تواینجورموارددچار تردیدمیشن وبقول شما سن ازدواج رفته بالا.
     این مطالبتونوتحسین میکنم واقعا خوب گفتین یاحق....
    پاسخ:
    سلام, ممنونم شما خوب هستین ؟ ایشاا.. که خوب باشین : )

    واقعنم همینطوره آشنایی که این مدلی تو کوچه خیابون باشه آخر و عاقبتش معلومه : )

    حداقل چیزی که میشه گفت اینه که پسر به دختر میگه تو اگه خوب بودی تو خیابون با من دوست نمیشدی : دی , یا بر عکس دختر به پسر میگه اگه خوب بودی مثلا جلو مدرسه دخترونه چیکار میکردی : دی

    بله پسرا اینجوری هستن (البته نه هممون : دی) منتها دختر خانوما محترم هم گوشه چشم نشون دادن به چندتایی که این پسرا امید دارن : )

    ممنون بابت نظرتون , 

    حق نگه دارتون : )
  • نگم راحت ترمیحرفم
  • ولی دنیا دنیای عمل و عکس العمله اقارضا...پسری که تو زندگیش تو دوران مجردی کارنکرده ای نذاشته نباید توقع یه زن افتاب مهتاب ندیده داشته باشه تازه اگه نصیبش بشه ازلطف خداست...یایه پسری که واقعا خودشو نگه داشته یک زن همه کاره گیرش بیاد بی انصافیه...قطعا خداجواب اینهمه خودنگهداریو اینجوری نمیده...زن خوب تو خونه مرد بد غریبه و مرد خوب تو خونه زن بد غریبه...زن و شوهر باید هم کفو هم باشن...بعدم خوبی و بدی رو فقط درظاهر قضیه نبینید فطرت همه انسانها پاکه فقط کافیه همه برگریدم به فطرتمون...
    پاسخ:
    حرفاتون درسته , خدا جواب خود نگهداری رو میده اما الزاما این نیست که زن خوبی بهش بده
    مثلا ممکنه یه زن بد بهش بده اما اونقدر خدا به مرده لطف داشته باشه که اون زن بهترین زن دنیا بشه براش !

    ممنون که به این چیزا فک میکنین و بعد جواب میدین




    اها حالا متوجه شدم
    ببینید وقتی شما بد باشی دارم مثال میزنم باز دعوام نکنی
    خانومت بد باشه هردوتاتون ب کارهای بدتون ادامه میدین بدون اینکه شکایتی نسبت بهم داشته باشین
    یا مثلا شما پسر بد باشی نماز نخونی چه میدونم هزار کار دیگه
    خانومت دختر خو موجب این نمیشه ک شمارو از کارتون منع کنه؟
    پاسخ:
    آدم بد وقتی ازدواج کنه معمولا یه وقفه ای تو کارای بدش پیش میاد
    چون ذات آدم اینه که دوست داره زندگی سالمی داشته باشه و میخواد به خودش یه فرصت بده , منتها حین زندگی اگه رفتار نامناسبی از همسرش ببینه ممکنه برگرده به همون قبل ازدواجش

    با جمله آخرتونم موافقم ممکنه یه طرف خوب باشه یکی بد , ولی اون خوب بتونه بد رو به راه درست بکشونه , البته برعکسشم ممکنه !
    شخص نامعلوم
    یه کسی ک بد باشه یه دختر خوب گیرش بیاد
    مطمئن باش یکی همون بلاهارو سرر دختر خاهر یا یکی از نزدیکشان میشه همیشه بحث زن نیس
    پاسخ:
    البته این خیلی خشنه که مثلا خواهر یا دخترش همچین بلایی سرش بیاد : )) ولی منم نظرم همینه الزاما این نیست که مرد بد باشه زن خوب گیرش نیاد یا بر عکسش
    احتمال این حرفی ک شما زدی هم هس
    صد درد صد برعکس هم داره
    منم با این نظر موافقم
    پاسخ:
    تشکر بابت تایید و کامنتتون 
    خواهش میکنم کاری نکردم:)
    پاسخ:
    : )
    علیک السلام؛ وقت شما هم بخیر

    در این مقاله پاسخ بسیاری از موضوعات طرح شده در متن و نظرات داده شده است:

    اکثریت روش هایی که داخل نوشته شما بیان شد؛ -همانطور که خدوتان هم میدانید- بیشتر بی راهه و سراب هست تا روش پیدا کردن همسر. از این جهت شرایط اولیه بررسی را دارا نیستند..

    ازدواج موفقی را برای شما از درگاه ایزد منان خواستاریم (:
    یاعلی مدد 3>
    پاسخ:
    سلام محمد جان : )

    مشخصه درست مطالعه نکردین , من نگفتم این روشا مناسب ازدواج هستن حتی برعکس رد کردم : )
    سلاام خوبین؟خوش میگذره؟؟؟
    متن رو دقیق نخوندم متاسفانه ولی ظاهرا بحث ازدواجه درسته؟
    وقت نمیکنم بهت روش پیشنهاد کنم فقط زن خوشگل بگیری... جدی میگم ها
    پدربزرگم خدابیامرز(اموات شماهم خدا رحمت کنه) همیشه میگفت زن خوشگل داشتن نعمته...حالا از هر طریقی که میخای پیداش کنی!
    ...شرمنده که روش نگفتم ها چون دیدم 24تا نظر داری گفتم کافیه دیگه من دیر رسیدم بقیه روشارو لو دادن..خواستم یه عرض سلامی بکنم...

    وقتتون خووووش...بابای
    پاسخ:
    سلام , ممنون شما هم خوب باشین ایشاالله : ) , بد نمیگذره : ))

    خوشگلی ام پیشنهاده برای خودش : دی

    روزتون خوش , بای
    رضا مو به دیدگاه ای دخترا کار ندرم ولی اگه دستم بهت مرسید همچی توسرت مزدم که سرت پخش بشه
    مرد حسابی اعصابم خورد رفت بس که امدم دیدم همی مطالبه هیچی اضافه نشده
    راستی مو و فایر بوی یه وبلاگ درست کردم وقت کردی بیا ببین
    firelove1.blogfa.com
    پاسخ:
    خخ خیلی مخلصیم داش مهدی , رو چشمم میذارم مطلب جدید

    حتما سر میزنم داداش , به فایر سلام برسون 

    خوبین؟

    بگین من از دست شما چیکار کنم؟؟؟؟؟

    می دونید دفعه چندم اومدم؟؟؟

    میدوونم حتما تا حالا رفتین وبلاگ اقا مهتی جلو خودشون نمیگم ولی وب بامزه و جالبی دارن...پیش خودمون بمونه

    شب خوش

    پاسخ:
    سلام , ممنونم شما خوب باشین ما هم میگذرونیم : )

    شرمنده چند روزیه پشت هم واقعا کار دارم 

    اوکی می مونه : ))

    شبتون خوش

     من حسودم...

    مادخترها..همه حســـودیم!!

    اما...حسادت انواع دارد..

    ازحسادتِ سایز دور کمر تا حسادت به اندازه ی پشت پلکها

    اما عمیـــق ترین ...بُرنـــده ترین و عــذاب آور ترین حسادتمان..

    وقتی است که دل مــی بنــدیم ...

    دل به یک مـــرد ...

    دیگه تـــاب نداریم صدایی جـــز ما ... نگاهی جــز ما ...دستانی جـــز ما ...

    اصلاً هر چیزی جــز ما.. از هـــزار فرســَــخــیــَـش رد شـود....

    و حتی یـــــــک لحظه از او خوشــَــش بیــــایـــد!!!

    که ای کـاش کــــور شود... کَـــــر شود... بشکند و یا اصلا بمیــــــرد...

    رقیـــبــی که "شـــایـــد" در آینده بوجود بیـــایـــد

    پاسخ:
    زیبا بود , 

    حسادت نقطه مقابل دل زدگیه

    شما کدومو بیشتر دوست دارین؟ به عنوان یه خانوم؟

    ذات آدم دل زدگی رو بیشتر دوست داره به نظر من , یعنی هر چیزی رو به وفور داشته باشه در حدی که خودش بیخیالش بشه , 

    پول , قدرت , دوست داشته شدن (یه نفر خیلی دوسشون داشته باشه) و ..
  • کاربر باسابقه روم
  • سلام اقا رضاامیدوارم حالتون خوب باشه لطفا ازقضیه هایی که توچت رخ میده باخبر باشین. خیلی بده مدیر ازکارای کاربر چت خبرندارن.این قضیه خودکشی یکی ازکاربرا چیه بوده توعید؟من یه چیزایی شنیدیم که مخواست مخ دختر رو بزنن همشون باهم نقشه کشیدن که به دختره بگن پسره واسه ی توخودکشی کرده واونا الان درجه دارای چت هستن یاناظرهستن یا سرپرست یامدیر.لطفا به این جریان رسیدگی کنید.باتشکر
    مامنتظریم لطفا جواب منم تو وبلاگتون بدین.
    پاسخ:
    وقت بخیر , همچین داستانی وجود نداشته , راه دیگه ای واسه خراب کردن روم پیدا نکردن همچین حرفایی زدن ! (زدین!)

    من هر چی باید بدونمو میدونم , اینکه سر نمیزنم دلیل بر این نیست که نظارتی وجود ندراه دوست عزیز

    شما که خودتونو کاربر با سابقه میدونید حتما میدونین مدیر میتونه مخفی وارد روم بشه

    جدا از موضوع چتروم , شما فک کن یه نفر میره سینما یه فیلم عاشقانه میبینه بعد تصمیم میگیره خودکشی کنه ! , سینما مقصره؟ عایا؟

    این حرفا جایی خریدار نداره : )
    سلام خوبین؟
    از اینجا رد میشدم گفتم بیام وبتون چرا آپ نیست؟واه واه واه اه اه اه پیف پیف پیف ادمین و انقدر تنبل؟؟؟
    جدا از این حرفا این کاربر باسابقه روم کلی منو خندوند خخخخخخ
    ببین اقا رضا اگه قضیه خیلی جدیه بیام مشاوره بدم ها؟ خودتون که در جریانین چندنفر رو از مرگ  حتمی نجات دادم!!!!
    خدااااااا جا من خالی تو روم به جای منم به اون دوستمون بخندین سلام منو بهش برسونین و خسته نباشیدبگین واسه این همه تلاشش!!!
    چاکـــــــر کاربر با سابقه روم...!
    بابا این فیلما هندی چیه باز قدیمی شده که...!!!
    اقا رضا وقت کردی بیا وبم آپ کردم از دست این کاربرات یه هوایی به کلت بخوره بد نیست!!!!
    بای اقا کمالی نیا...
    پاسخ:
    سلام , ممنونم  : )

    کار خوبی کردین سر زدین منور فرمودین : دی
    حقیقتش دیشب میخواستم یه آپ بدم حسش نیومد

    چی بگم والا باید به بالیوود زنگ بزنم یه سر بیاد از روم ما به قول شما فیلم هندی بسازه : |

    میام حتما , تشکر بابت کامنت

    شب خوش : )
    داش رضا عالی بود خوش حال میشم ب وبلاگه منم سر بزنی


    http://armin-abbasi.blogfa.com/
    پاسخ:
    مخلصیم , روی چشم میام الان : )
    (شما کدومو بیشتر دوست دارین؟ به عنوان یه خانوم؟)
    منظورتونو نفهمیدم از این جمله
    با نظرتون موافقم
    درمورد کاربر سابق روم 
    من چند مورد دیدم هستن یه چندتایی
    پاسخ:
    بین حسادت کردن و دلزدگی کدومو بیشتر دوست دارین؟ به عنوان یه خانوم؟

    ببینین همه جا از این آدما هست , ولی آدم خودش باید حواسش باشه

    مثال سینما فک کنم جواب خوبی باشه : )
    سلام .اقا رضا کمالی نیا ببخشین رمزم تو چتروم عوض شده اسممloxcerممنون درس کنید تشکر .وبلاگتون من مطالبشو میخونم خیلی جذاب و متنوع جالب.تشکر
    پاسخ:
    وقت بخیر , اومدم روم انجام میدم واستون

    درمرود وسایل میشه گفت دلزدگی
    ولی برا عشقت یا همسر همون حسادت بهتره
    اونکه صد البته
    من فقد این حرفی ک زدن گفتن از این موردها هس چون واقعا هس رو تایید کردم نگفتم ک رسیدگی کنید

    پاسخ:
    یکم صادق تر باشین با خودتون به نظرم واسه همه چی دلزدگی اولویت همست !
    حضرت آدم که پیامبر بود دلزدگی اون همه نعمت و حسرت همون یه میوه کشیدش پایین

    مثال نقض زدم ممکنه کسی مسلمون نباشه و اعتقادات شخصی خودشو داشته باشه که به منم ربطی نداره , فقط مثال بود : )

    منم دیدم مواردیو منتها نه در حد خودکشی که ایشون میگن : دی
    و تذکر دادم به بعضی ناظرا و حتی برخوردم کردم

    بازم مواردی باشه که با سند باشه از قسمت پلیس روم اطلاع کسی بده رسیدگی میشه , حتی قضایی میشه پیگیری کرد , ناظرا بچه بابام که نیستن , حتی از خودم اگه کسی موردی دیده میتونه قضایی شکایت کنه : )
    نمیدونم شاید اینجور ک شما میگین باشه
    خودکشی ک نکردن فقد حرفشو زدن
    حتمااااااااااا
    پاسخ:
    ممنون بابت پیگیری کامنتاتون

    امیدوارم بقیه هم از شما یاد بگیرن , یه حرفی میزنن ولش نکنن به امون خدا : )
    خواهش میکنم
    خوودمم دنبالش هستم خو 
    من همیشه الگووووووم
    پاسخ:
    الگوی نمونه : )
    دختر خانوما همتون میگین دخترا وسیله خوش گذرونی پسرا میشن
    ینی پسرا بازیچه نمیشن
    با پسرا بازی نمیشه؟؟؟
    کدوم دختری رو اجبار کردن با پسری دوست بشه ک اخر خود کشی کنه
    کدوم پسری رو اجبار کردن با دختری دوست بشه
    همه اینا مشکلات فرهنگیه بخشیشم ب همین دینمون مربوط میشه که محدودیت داره
    بخشیشم از خونواده شرو میشه ک بچه منزوی میشه و به این رابطه ها پناه میاره و..........
    با تشکر
    پاسخ:
    ممنونم بابت کامنتت اددی جان

    قسمت دینشو من قبول ندارم , مشکل سلیقه ای رفتار کردن با دینه , نه خوده دین

    زمان انقلاب قرار نبوده حجاب اجباری باشه (طبق مستندات موجود تاریخی) ولی تصمیم گرفته شد که اجباری بشه (به درست بودن یا نبودنش کاری ندارم و در حدی نیستم بخوام در موردش نظر بدم)

    یا همین برخورد ارشاد با مردم تو خیابون (بعضی از روحانیون قبول دارن بعضیا مخالفن , که نشون میده سلیقه دخالت داره)


    بعله بعله صد دردصد:)
    پاسخ:
    : ))
  • یه باتجربه
  • سلام دلم نیومد این کامنتو نذارم این حرفای یه دل دختره که خداکمک کردمنو
    لطفا اگه اقا رضاکمالی نیا ازمطالب خوشتون اومدیه پست بزارین تو وبلاگتون
    اول به خواهرای گلم دخترخانمی که باچندتا پسر دوستی وبه این کارت افتخارمیکنی دخترخانمی که چپ چپ نگاه کردن یه پسری رومیری به دوستات تعریف میکنی وفک میکنی دوستات بهت حسودی می کنند آقاپسری که افتخارات اینه که جلو هردختری که وایمستی بهت پامیده اقاپسری که دلت خوشه که هرروز بایه زنگ دخترمیری بیرون اقاپسری که دلت خوشه به موهای سیخ سیخت وفک میکنی دخترابهت نمیگن نه
    خواستم بدونین که
    جنـــــــــــــــس ارزون زیاد مشتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــری داره
    خیلی به خودت افتخارنکن ته تهش میشه دختر یاپسرخیابونی
    ته تهش یکی مثل خودت میشه شریک زندگیت
    پاسخ:
    سلام , 

    ممنون بابت کامنتتون

  • بانوی سرخ
  • سلام همگی .رضا مطالبی که گذاشتی خیلی خوب بود من وبلاگاتوزیادمیخونم اما  هیچکدوم مثه این وبت قشنگ نبود.(البته همش خوبه ولی این عالی بودبه نظرم)

    میشه گف موضوعی که مطرح شد بزرگترین دغدغه این عصره

    میدونین بچه ها من یه جاخوندم که وقتی یه پسره یایه دختره مجرد درعینه مجردیش هرکاااااااری که بکنه اعم ازخوب یا بد همسره ایندشم دقیقا داره همون کارومیکنه منظورم اینه که ازهردس بدی ازهمون دس میگیری دختریااقاپسری که الان باچن نفری وخوشحالیومیگی اززرنگیمه مطمعن باش همسره ایندتم داره مثه توجلومیره!

    ابجیاوداداشای گلم این دوستیا ینی زدن توجاده خاکی وقتیم میزنین توجاده خاکی باید منتظره هراتفاقی باشین اگه هرچی شدتهش قبله همه خودتونومقصربدونین که واسه قلبتون ارزش قائل نشدینوگذاشتین سره راه تالهش کنن

    اصن چراعاقل کندکاری که بازرد پشیمانی؟والا.

    مواظبه خوبیاتون باشین

    رضا بازم به خاطره وبه قشششششششششنگت ممنون

    پاسخ:
    شما لطفتون خیلی زیاده , همینکه مطلب به دلتون نشسته جای شکر داره