وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

آخرین نظرات
پیوندها

خیالات ادمین

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۵۷ ب.ظ

سلام , وقت بخیر : )

 

داشتم فک میکردم که قراره آینده واسه من چطوری باشه؟ , قراره این چند سال باقیمونده عمرو چطوری بگذرونم؟ چند تا بچه قراره داشته باشم؟ : دی , زندگیم چه مدلیه؟ و..

 

دوست دارم یه زندگی ساده داشته باشم , خونه ساده , یه همسر خوب , 2 تا یا 3 تا بچه مثلا : ))) , یه پسر دو تا دختر : )

به نظرم دور از همه زندگی کنیم خیلی بهتره , نه آشنایی باشه که به زندگی هم حسادت کنیم , 

نه مزاحمی که مدام تو زندگیمون دخالت کنن , آرامش مطلق هر چند دست نیافتنیه !

 

خیانتی تو کارمون نباشه , من برای خونوادم باشم اونا هم برای من

خانومم چشمش به در باشه من از سر کار بیام , دقدقمون بچه هامون باشن

کارای خونه با خانومم کارای بیرونم من انجام بدم , به همم کمک کنیم بعضی وقتا کارا عقب نیفته : ))

 

آخر هفته ها رو بریم یه جای خوش آب و هوا , مسافرت زیاد بریم

 

گفتن این چیزا یخورده خیالی شاید به نظر بیاد مثلا یه فیلم هندی رو در نظر بگیرین طرف با عشقش زندگی میکنه , مرده به سختی کار میکنه چندرغاز پول کارگریشو با عشق با هم خرج میکنن, از اینورم 

ما به عنوان مخاطب اون فیلم به حال اونا حسادت میکنیم! , در صورتی که الان خیلیامون این زندگی رو داریم! , حتی خیلی خیلی بهتر از این , ولی قانع نیستیم!

 

آقا واسه خانوم خونه یه دستبند نقره میگیره خانوم خونه کلی خوشحال میشه ولی فرداش تو یه مجلس دست خواهرش مثلا دستبند طلا میبینه , کل خوشحالیش از بین میره , تازه کلی غصه به دلش اضافه میشه , در حدی که آقاهه دستبند نقره رو نمیگرفت شاید غم دل خانمش کمتر میشد با دیدن اون دستبند طلا! , 

 

ما قراره برای کی زندگی کنیم؟ 

 

 

همین دیگه : دی , روزتون خوش : )

 

نظرات (۱۸)

سلاممممممم،خوبید؟؟؟؟؟

اومدم فقط شغلاتونو بشمورم 1-روانشناس 2-دکتر تغذیه 3-مهندس صنایع 4-آسیب شناس خانواده

کی گفته خانم خونه باید فقط به کارای خونه برسه هرچی باشه خانم خونه هم درس خونده وبااااااااااااید ازش استفاده کنه....

آدم موفقی در آینده خواهید بود با این همه شغل...

روزتون قشنگ...

پاسخ:
سلام, مرسی شما خوبین؟
من به یه دونشم راضیم : )
بیشتر منظورم اینه که کارای سختو من انجام بدم , خانومم اذیت نشه : ))))
مرسی : دی , ظهرتون بخیر : )


آرزو بر جوانان عیب نیست تو به خیال پردازیت برس منم دعا میکنم یکی پیداشه بهت جواب مثبت بده خخخخخ
جالب بود خیلی زیاد قشنگ خیال پردازی کردی...
نمیدونم نکته ایی خیلی مهم هم تواین مطلب تحفه بود یانه من فقط از ایده و خیال پردازیت خوشم اومد....
پاسخ:
آره : ))) , ممنون بابت دعات : دی

همیشه که قرار نیست نکته داشته باشه : دی


سلام خوبین؟
هنوز که همون مطالب قبلیه قصد نداری آپ کنی؟شوق نویسندگیت ته کشید؟؟؟

من آپم قابل دونستی یه کوچولو از وقتتو بیا وبم خوشحال میشم!!!
پاسخ:
سلام, مرسی شما خوبین ایشاا..؟ : )
آدم مثه باتری گوشی میمونه یه زمان شارژم نیاز داره الان تو شارژم من : )))
یه چیزی بگم؟؟؟حالا میگم دیگه:
من دوباره این مطلبتو خوندم خیلی بامزه نوشته بودیش مثلا گفته بودی دوست داری زندگی ساده و یه خونه ساده داشته باشی و دوراز همه زندگی کنین تا به زندگی همدیگه حسادت نکنین
خوب پسر خوب یکم تلاش کن بهترین زندگیو واسه زنت مهیا کنی نه اینکه دغدغه داشته باشی که زنت به زندگی کسی حسادت کنه اینجوری اواره هم نمی شین!!!خخخخ
پاسخ:
تا یه جاهایی حرفت درسته , منتها منم از خودم مطمئنم که چیزی کم نمیذارم آینده!
منتها شما فک کن مثلا الان زن دیوید بکهام (نمونه یه زن پولدار) به خواهر خودش که حسادت نمیکنه چون مطمئنا شوهر خواهرش اندازه بکهام درآمد نداره, وقتی درآمدت میره بالا آدمایی که باهاشون رفت و آمد میکنیم تغییر میکنه و آنگاه هیچ وقت حسادت پایانی ندارد : )))

باور کنید خسته شدم که هر بار اومدم با خیلات ادمین مواجه شدم

3روزه هنوز شارژ نشدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خواهش میکنم من دیگه نمی تونم منتظر بمونم ...

روز خوش...


پاسخ:
سلام , ممنون بابت این همه لطفتون , همینطوری نیم شارژ سحر یه مطلب میذارم : )
ادمین خیالاتت تو حلق السا

پاسخ:
: )))
به به خیالاتتتتتتتت
پاسخ:
ایشاا.. خیالات شما : )))
نمیشه ن از خانواده دو طرف جدا شد میشه؟/واقعا میشه؟؟من ک اینجوری فک نمیکنم
همون مثالی ک زدیم ک دختر خانوم همسرش واسش دستبند نقره گفرته
اگه بدون همسرش این با عشق براش خریده هیچ وقت حسادت نمیکنه
پاسخ:
سخت میشه ,
آخه مشکل اینجاست دختر خانوم وقتی میفهمه شوهر دوستش که براش دستبند طلا خریده هم با عشق برای اون خریده , منتها مال این دختر خانوم نقرست ولی دوستش طلاست : )
بازم حسادت : )
نظر من اینجوری نیس چیزی ک از طرف عش بیاد حتی اگه یه لباس باشه ارزشمنده
اون زن باید عقلش بکشه ک شوهرش همین اینقدر پول داره
پاسخ:
حسادت زنونس , با خودش میگه چرا شوهر من اینقدر پول داره شوهر اون اونقدر؟ : ))
انکار نکنین اکثرا همین مدلی هستن خانوما حتی اگه به رووشون نیارن : )
حسادت تو مردا نیس؟؟؟؟؟؟وتی راضی به ازدواج میشه این مسائل واسش مهم نیس
دختر داریم تا دختر اینو هم در نظر بگیریدوالا من ک خودم تجربه نکردم ولی اطرافیانم اصلا اینجوری نیستن
پاسخ:
مگه من گفتم مردا حسود نیستن؟ جبهه نگیرین الان صحبت سر خانوماست : )

شما به ظاهر اطرافیانتون نگاه نکنین , خودتونو بذارین جای اونی که دستبند نقره داره : ))

حسادت کم و زیاد داره ولی همیشه هست
سلام بابایی منم مث شما فک میکنم خیالات منم مث شماست وباهاتون موافقم
پاسخ:
سلام : )

دختر به باباش رفته دیگه : ))

ممنونم بابت کامنتت
اره دیگه نگفتین؟؟
جبهه نگرفتم
اگه اینجوری باشه ک زندگی دووم نمیاره
پاسخ:
نه والا , برعکس مردا بعضی وقتا حسادتشون در حد آتش فشانه !
که بعضیام اسمشو میذارن غیرت مردونه : )

حسادت هست ولی زندگی هم ادامه داره : )
شما از اون دسته ادمایی هستین ک حرف خودتونو باید به کرسی بنوشنید؟
ن ب اون شدت ک شما گفتی
پاسخ:
شما یکم عجولین : )

س ادمین چرا اخراجم کردی؟

 

پاسخ:
سلام , قبل اخراج خصوصی دادم بهتون , تبلیغ کرده بودین منم یک روز اخ کردم
ممنون آقا آدمین مطالبتت خوبه عالی بود
پاسخ:
خواهش میکنم , شما لطف دارید
  • بانوی سرخ
  • سلام میدونم خییییییلی وقته این وبتو گذاشتی اما خوب دیگه اومدم سراغه آخری....

    رضاباهمه حرفات موافقم جزاونی که گفتی ی زندگیه مشترک دور ازهمه!!!!

    زن ومرد باهم ازدواج میکنن تا روابطه خانوادگی بیشتر بشه ن اینکه برن ی جای دور که دخالت دیگران باعثه خرابیه زندگیشون نشه

    به نظره من ی زن وشوهر اینقد باید پشته هم باشن وبتونن اززندگیشون محافظت کنن تا اینکه برن جداازهمه به نظرم این کار ینی پاک کردن صورت مسئله به جایه حل کردن

    شبتون پرستاره....

    پاسخ:
    سلام , ممنون که مطالبو میخونین

    من بیشتر به کنایه گفتم دور از همه , شاید بشه کنار خونواده هامون زندگی کنیم ولی واقعا تو بعضی چیزا دور از بقیه باشیم (از نظر مکانی منظورم نیست دور باشیم) , مثلا اون قضیه دستبند واسمون پیش نیاد , به قول شما "زن وشوهر اینقد باید پشته هم باشن وبتونن اززندگیشون محافظت کنن" , کل حرف منم همین یه جملتون بود

    تشکر , شب شما هم : )
  • بانوی سرخ
  • خواهش میکنم قلمت واقعا محشره اینوجدی میگم

    اهان من فک کردم منظورت ازنظره مکانی بود...

    راستی بابا ماچشامون به دره وبت خشک شد قصدنداری قلم به دست بگیری وب جدیدبذاری؟؟؟؟؟؟؟


    پاسخ:
    شما لطف دارین , ایشالا چشتون به هیچ دری خشک نشه , به فکر مطلب جدید هستم قسمت شد میذارم
  • بانوی سرخ
  • مر30 ازدعاتون

    خوش حال میشیم قسمت شه

    روزگازخوش...بای

    پاسخ:
    روز خوش : )