وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

آخرین نظرات
پیوندها

هلپ !!!

جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۷ ب.ظ

سلام, وقت بخیر : )

 

هلپ که میدونین چیه؟ نمیدونین؟؟؟؟ نچ نچ اصلا خارجیتون خوب نیستااا : دی

منم بهتون نمیگم تا دفعه ی دیگه که گفتن تابستونو برین کلاس خارجی : دی نگید ولش کن : ))

 

از شوخی رد شیم : دی

موضوع این سری در مورد کمک کردنه , می خوایم ببینیم کمک کردن چقد رویه روحیمون : دی تاثیر داره , و چقد باعث دردسر واسمون میتونه بشه : )

 

چند وقت پیش یه خبر تو نت دست به دست شد , داستان از این قرار بود که طرف با خانومش تو اتوبان که ظاهرا شب هم بوده داشتن میرفتن بعد کنار اتوبان (جای پرتی بوده ,نزدیک قبرستون هم بوده!) یه ماشینو دیدن که خراب شده و خواستن کمک کنن , پیاده شدن از ماشین همانا , ریختن چند نفر (ظاهرا اتباع افغانی بودن) سر آقا همانا , و بدتر از همه تجاوز مقابل چشمان آقا و فیلم گرفتن از جنابت همانا :|

 

گناه این خانوم و آقا که ممکنه کل زندگیشون به خاطر اون اتفاق نابود بشه چیه؟

کمک کردن؟؟

 

بحث زیادی ناراحت کننده شد : | , بذار یه خاطره از خودم واستون بگم : )))

من یادمه کوچیک تر (خیلی کوچیک : دی) که بودم موقعه سفره جمع کردن بعضی وقتا تو حالم بود میرفتم یه کاسه هم من میبردم تو آشپز خونه : ))) , به نظرتون دلیل این همه کمک من چی بود؟؟؟ : دی , فقط واسه اینکه آخر که سفره جمع میشه مامانم بهم بگه دستت درد نکنه رضا جان خیر ببینی : ))) , این جمله برام با بستنی قیفی برابری میکرد : )))

 

مثلا مهمونم داشته باشین بعد ازت تعریف کنن : )))) , تازه تصور کنین مثلا پسر اقوامتون مسابقات رباتیک نونهالان جهان اول شده (جایزشم مثلا اباما داده بهش : دی) بعد پدر و مادرش میان ازش تعریف میکنن بعد تو اون صحنه من میرفتم کاسه میبردم : )))))))))

 

اینم از انگیزه های کمک کردن : )))

 

آقایون به این مورد باید توجه زیادی کنن (مورد پایین : دی)

آقاهه که خیلی آدم خوبیه (مثلا زن داره : دی) خسته و کوفته داره از سر کار میاد بعد وسط راه یه پیرزنیو میبینه که مطمئنه 1-2 ساعت دیگه ماشین گیرش نمیاد ,

وایمیسته سوارش میکنه و میرسونتش,

با این تصور که کار خوبی انجام داده خوشحال و خندان بر میگرده خونه ! ,

بعد با ملاقه خانومش مواجه میشه که در حال برخورد به سرش هست : دی, میپرسه خانوم چی شده عوض خسته نباشید گفتنته؟؟ : )) ,

خانوم میگه: زن اصغرا دیدتت یه دختر 18 ساله رو سوار ماشینت کردی تو خیابون با هم دور میزدین

, مرد :| اصغر آقا : )))) پیرزن O-o 

 

کار به طلاق و طلاق کشی میکشه و.. : ))

الان تقصیر خانومست؟ یا آقاهست؟ یا زن اصغر آقا؟ : دی

 

به نظر من مشکل اول به خاطر زن اصغر آقاست : ) , گفتن نداره دیگه, چیکار داری زندگی مردم دخالت میکنی؟؟ هااا؟؟ : دی

 

دوم به خاطر آقاست, بعضی از کمک کردنارو نباید انجام بدیم,

یا اگه دردسر ساز شد مسئولیتشو به عهده بگیریم ! ,

مثلا آقا میتونه خانومشو ببره پیش همون پیرزنه و واسش توضیح بده یا یه طور قانعش کنه , راه دوم اینکه کمک کردنشو تنظیم کنه : ) ,

مثلا وقتی بچه خودش داخل ماشینه به پیرزنا کمک کنه : دی که بعد واسش داستان نشه : )

 

مقصر آخر هم خانومه , بیچاره خبر نداشته که داستان چی بوده ولی نباید زود قضاوت میکرد در مورد آدما 

بعضی وقتا بعضی چیزارو حتی با چشمم که میبینی نباید باور کنی : )

 

وبلاگ داره به سمت کلید اسرار میتازه : )))))

 

قبل کمک کردنمون یکم فک کنیم, ممکنه ارزش از دست دادن بعضی چیزارو نداشته باشه

 

ظهرتون بخیر : )

 

نظرات (۱)

سلام اقا رضا،خوبین؟؟؟؟

به نظرم شما باااید حتمامرکز مشاوره بزنید.به قول السا جون سخن وریت قابل تحسینه!!!!!!!!!!

راستی من اینقد فکرم مشغول بوده که آهنگتون دانلود کردم یادم شد گوش کنم اما بالاخره موفق شدم صداتون عالی بوداما با موسیقی هم خوانی نداش...

باهاتون موافقم در مورد HelP بعضی از آدما هستند که فکر میکنند هرکس که به بقیه کمک میکنه از روی وظیفه اس در صورتی که از روی نو دوستیه...

خیلی حرف زدم !!!!!!!!!!!!!!!!ربطی به موضوع نداش...

روزتون خووووووووووووش!!!!

پاسخ:
سلام, ممنون شما خوبین ایشاا..؟ : )
مرسی ولی خدا نکنه کارم به جایی برسه منتقلم کنن مرکز مشاوره : ))))
بابت صدا لطف دارید

نه خواهش میکنم , کاملا مربوط بود : )

روز شما هم خوش باشه : )