وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

آخرین نظرات
پیوندها

مال هم باشیم !!

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۱۳ ق.ظ

سلام, وقتتون بخیر : )

 

قبل از هر چیزی بگم که نیاز نیست کسی مال من باشه : دی ,

 

"مال هم باشیم" میتونه بین یه زن و شوهر باشه , میتونه بین برادر و خواهر باشه , 

پدر و دختر و.. باشه , این از این : دی

 

مطلب دوم اینکه ممکنه این حرفا با آزادی شخصی برای هر نفر تناقض داشته باشه , ولی به شما بستگی داره که این آزادی رو به چه قیمتی بخواین , (همینطوری ادامه بدم یونیسف از من دعوت میکنه واسه سخن رانی : دی)

 

بعضی چیزا هست که آقا از خانوم میخواد اما به زبون نمیاره : دی , در واقع انتظار داره همسرش اینو بدونه و خود به خود رعایتشون کنه : دی (اینجورین دیگه : دی)

 

جلوی جمع مخصوصا اگه غریبم داره بلند بلند خندیدن (شخصیت خانوم جلو آقا له شده حساب کنید!),

 

وقتی یکی از دوستای آقا میاد خونه همسرش چادر داره ولی زیر چادر رو سری نداره و مثلا موقع درست کردن چادر .. (در مورد همه مردا صدق نمیکنه اما دیده شده : دی که مردایی که دم از آزادی خانوما میزنن هم از این رفتارای خانومشون دچار ناراحتی میشن!) ,

 

رد و بدل پیامک خانوم با پسر عمه ها یا اقوام پسر دیگه (که شاید یه عمریو با هم بزرگ شدن)

(مردا به این کاری ندارن که شما پیامک روز مادرو مثلا برای خالتون دادین به گوشیه پسر خالتون, همینکه بپرسن به کی اس دادی و شما بگین پسر خالم برای کینه شتری کافیه : دی) ,

 

خانومشون از یه آقای دیگه (اقوام یا غریبه یا ..) بخواد که واسش (یا واسشون!) کاری انجام بده (مردا دوست دارن کل تکیه خانومش خودش باشه حتی اگه زیرش له بشه ! , شما اگه با همسرتون دعوا کردین و خواستین زجر کشش کنین کافیه بگین تو نتونستی اونکارو انجام بدی دادم مثلا آقای فلانی انجام داد !)

 

دختر خانومای امروزی عادت دارن بگن من از فلان خواننده خیلی خوشم میاد (خواننده آقا) یا مثلا فلان فوتبالیست عشق منه !! , همسرتون شاید جلوی شما عکس العملی نشون نده اما اگه بی دلیل تو خونه اتون دعوا شد میتونه یکی از دلایلش باشه : دی

 

آقا و خانوم خوش و خرم میرن بازار بعد خانوم یه مانتو خیلی ناجور میخره (ناجور برای افراد مختلف تعریف متفاوت داره ولی میتونه شامل تنگ , رنگ بندی چشمک زن !! و.. باشه : دی) , اگه آقاتون قبول نکرد اونو بخرین (دلایل من در آوردی واسه اینکه شمام ناراحت نشین و بهتون بر نخوره معمولا ایناست جنسش خوب نیست , خواهرم از همین مدل داره : دی یا ..) کافیه بهش بگین برای مجلس زنونه فلان روز میخوامش ! کلی گره باز میشه و آقاتون شادی کنان اونو براتون میخره : دی , اما وای به روزی که اونو تو خیابون یا جلوی غریبه تو خونتون بپوشید ..

 

بر عکسشم هست ! , یعنی انتظاراتی که خانوم از آقا داره منتها چون من پسرم شاید نتونم این مواردو با ذکر مثال : دی توضیح بدم واستون : )))

 

هر کدوم از این موارد به چیزای زیادی بستگی داره , اما اگه نظر منو بخواین هر مرد ایرانی اینچیزارو انتظار داره , بحث حجاب زنان و.. پیش میاد خیلی از مردای ایرانی میگن مشکلی با بی حجابی همسر و .. ندارن اما اگه عاقلانه بهش نگاه کنین این حرف زمانی میتونه درست باشه که همه خانومای ایرانی بدون حجاب باشن که با این شرایط ممکنه فشاری که روی مرد هست کمتر بشه , اما وقتی رعایت حجاب هنوزم جز ارکان کشوره هیچ مردی حاضر نیست زن و خواهر و.. بدون حجاب تو خیابون حاضر بشه 

 

حتی بعضی خانواده ها (زوجای جوون مخصوصا) که سفر خارجی میرن (دوبی و..) ممکنه خانومشون تو اون کشور بی حجاب ظاهر بشه و چون آقا تو اون چند روز مسافرت نمیتونه به این شرایط عادت کنه ممکنه بازم دچار مشکل بشید!

 

باور کنید دارم باور میکنم که مشاور خانواده شدم : دی

 

توضیح دادن واسه همسرتون شاید سخت باشه , یعنی از این لحاظ که شما با خودتون بگین اگه منو دوست داره توضیح میخواد واسه چی !؟ , دوست داشتن که اینطوری نیست!؟ و..

 

اما باید اینو بدونیم هر کدوم از ما شانس دو بار زندگی کردنو نداریم , اگه همسرتونو موقع بله گفتن انتخاب کردین سعی کنین زندگی رو واسه خودتون کنید! , مال هم باشید! , اگه خواستین روز مادرو به خالتون !! تبریک بگین با آقاتون بگین با گوشی خودش به پسر خالتون پیامک بده ! , اگه زیر چادرتون موقع میهمان غریبه داشتن روسری یا.. ندارید یه سوال کوچیک از همسرتون بپرسین مثلا (اصغر آقا خیلی بده روسری ندارم نه؟؟ بذار برم یه چیزی بپوشم بَده اینطوری!!!! , تنها راهی که همسرتون حتی ممکنه بگه نه بابا چادر داری دیگه همون کافیه! و علاوه بر اون همه اتیش زیر خاکسترو به آب میدین) , مطمئن باشید طلاق گرفتن و زجرش به این راحتیا نیست! از اون بدتر زندگی با کسی که میدونه قبلا همسر فرد دیگه ای بودین!

 

ایشاا.. خدا یه پسر و یه دختر نصیبتون کنه و یه همسر پولدار و خوش تیپ : )

سحریتون خوش : )

نظرات (۴)

.....نظری واسه این مطلب ندارم....!!!
فقط ناگفته نماند که سخنوریت قابل تحسینه...!!!
پاسخ:
قابل شما رو نداره : ))

سلام عرض شد اقا رضا!!!

باور کنین تا حالا تا این حد وب هیچ کسو دنبال نکرده بودم و نمی کنم ولی وب شما فرق داره و خودمم نمی دونم چرا اینقد هندوانه میدم به شما ولی خداییش الکی از کسی تعریف نمی کنم!!!!

ممنون واسه این پست سعی میکنم تو زندگی آیندم ازش استفاده کنم

روزتون طلایی

پاسخ:
سلام از ماست خواهر گرام : )
لطف دارید شما , امیدوارم آقای خوبی نصیبتون بشه : ))

همچنین روز شما : )
خیلی خوبه! خیل جالبه!! :) 
طیب االله انفاسکم ;)
پاسخ:
خارجی حرف نزن نمی فهمیم : ))
از پستت خیلی خوشم اومد...موفق باشی...
فقط یه گلایه از چت روم دارم...
من نه ناظری میخام...نه مدیریت...نه درجه...هیچی نمیخام...
فقط یکم توجه از جانب دوستان...که متاسقانه اصلا همچین چیزی تو کاربران ندیدم
پاسخ:
لطف داری حمید جان , همچنین شما : )
گلایتون وارد نیست : ))
توجه از چه نظر ؟, ضمن اینکه رفتار بچه ها دست من نیست