وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

آخرین نظرات
پیوندها

صدا

چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۱ ب.ظ

سلام : ) , وقتتون بخیر

 

کلی اسم واسه این مطلب خواستم بذارم ولی یکم که آینده نگری کردم همین "صدا" رو ترجیح دادم

این مطلب یه طور خاصه : دی , یعنی شاید اصا ربطی به صدا نداشته باشه , شایدم داشته باشه : )))

 

صداها تو زندگی ما نقش زیادی دارن , بعضیاشون دردناکن! , شاید یکی از دردناکترین صداها موقعی باشه که یکی از عزیزانمونو از دست میدیم , اینجور صداها همیشه بلند نیستن! اما خرابی که ایجاد میکنن از هر صدای بلندی بیشتره : )

 

شاید خودخواهی باشه ولی من ترجیح میدم اول خودم بمیرم بعد کسایی که دوسشون دارم (خونواده و..) , خودخواهی از این نظر که نمیتونم همچین بار سنگینیو تحمل کنم

(من اینو زیاد میگم و بهش اعتقاد دارم اگه قبلا از من شنیدین بذارید به حساب فراموشی : دی)

 

بعضی صداها آرامش میدن , مثلا صدای لالایی مامان (حتی الانم که بزرگ شدین میتونین تست کنین!!) , یا مثلا دعایی که همراهیان بیمار موقع عمل واسه بیمارشون میخونن (هم به بیمار هم به اطرافیان بیمار میتونه آرامش بده از این نظر که اگه عملشم خوب نبود شاید یه شانس دیگه بتونه از خدا بگیره)

 

بعضی صداها باعث تحریک احساسات آدم میشن , مثلا فیلم هندی که میبینین : دی , یا مثلا صدای هق هق یه پیرزن که تو خانه سالمندان به خاطر سر نزدن بچه هاش ازش میشنوین!

 

بعضی صداها آزار دهندن دیگه مثالش خیلی واضحه مثلا صدای بوق ماشین واسه بیماران!

یا مثلا صدای کشیدن ناخن رو کاغذ گردوخاکی شده : دی (این بیشتر چندشه تا آزار دهنده : دی)

 

دیگه زیادی دارم کشش میدم : دی

با اینکه صداها نقش زیادی دارن ولی اگه یه روز مجبور باشم بین صدا و خوندن - نوشتن یکی رو انتخاب کنم من دومیو نتخاب میکنم , چون موقع نوشتن آدم دقیقا همونیو مینویسه که باید بنویسه!

تمرکز بیشتری هم داره , از نظر من اگه زن و شوهرا وسیله ارتباطیشون همیشه نامه باشه اصلا دعوا تو زندگیشون پیش نمیاد : دی

چون بعضی وقتا موقع صحبت کردن یه چیزی میگیم که اصا بهش اعتقاد نداریم ولی باعث آزار مخاطبمون میشه : )

 

من کم کم دارم مشاور خانواده میشم : دی, خلاصه اگه با همسرتون دچار مشکل شدین ویزیت منم 1 میلیون تومان ناقابله : دی

 

بگذریم : دی

نوشتن منو تجربه کردین و قلممو میشناسین ولی صدامو نشنیدین : دی

البته کیفیتش خیلی پایینه اگه میخواین یه چیزایی بشنوین پیشنهاد میکنم حتما از هندزفری یا هدفون استفاده کنین : دی

یه قطعه کوچیکه که ترانشو خودم نوشتم بعدم ضبطش کردم : )

لینک دانلود

 

تا مطلب بعدی خدا یار و نگهدارتان : دی (به سبک اخبار ساعت 14 شبکه یک : دی)

 

نظرات (۷)

سلام اقارضا خوبی؟خانواده خوبن؟ماشین بابات خوبه؟همسایه ها؟ بچه ها روم چطـــــورن؟؟؟؟؟
بابا هنرمند بابا خواننده....چیکار کردی اقا کمالی نیا ایول. شنیدم صداتونو هرچند کیفیت کم بود بعضی جاهاشم ریتم موسیقیت از صدات بلندتر بود صدات توش گم میشد متوجه نشدم چی گفتی ولی درحالت کلی خوب بود اورین
من واقعا انتخابتو(نوشتن) تحسین میکنم و باهات موافقم نسبت به خوندن. به نوشتنت بپردازی بهتره خخخخخخ ا نوشتنت هرچندسخته ولی هرجور شده تحمل میکنیم دیگه خخخ
شوخی کردم بابا باز به خودکشی فکر نکنی حوصله ندارم بهت مشاوره بدم!!!!!
به دوستای گلم و خلم توروم سلام برسون دلم براشون تنگیده...
تا اینجا مییام اونارو تو روم میبینم حرص میخورم یادت نره سلام برسونی ها......
به امید روزی که کامنتای من کوتاه باشه!بای
پاسخ:
سلام, همه خوبن : دی , شما خوب هستین ایشاا..؟ : )

خودکشی خرجش کمتر از مشاورست : دی ,
خودتون سر بزنین هر چه قدرم خواستین سلام برسونین : دی , 10 دقیقه که هزار شب نمیشه : )) , اینطوری حرصم نمیخورین تو این گرونی : دی

سحر به کام : )
میخام بیام روم ولی وقت نمی کنم چون غیرممکنه چت من 10 دقیقه طول بکشه کم کمش 3ساعتو باید توروم باشم ولی حتما مییام یه شب
راستی اقا رضا خدای نکرده..زبونم لال...گوش شیطون کر...ناظری رو ازم نگیرین ها من فقط چندهفته نیستم باز مییام ها باشه؟؟ممنون
........
پاسخ:
سلام, کم بیاین ولی همیشه بیاین اینطوری دو طرف راضی میشین : دی
اکی فعلا میذارم باشه : ))
  • میثم تربت
  • سلام خیلی عالی بود
    راستی آقا رضا بعضی از این ناظرات خیلی بچن دنبال قدرتن که فقط آخ کنن

    پاسخ:
    سلام, لطف داری میثم جان
    اخ اخ : ))
    درکل وبت جالبه خوشم اومد
    موفق باشی.....
    پاسخ:
    نظر لطفتونه , همچنین شما
    اقارضاشماکه اینقد خسیس نبودی فک نمیکنی واسه مشاوره زیادمیگیری ازمن یادبگیر واسه رضای خدا به بقیه مشاوره میدم .راستی صدات خوب بودخوشم اومد روش کار کن  راضیم ازت . البته این حرفا واسه تقویت روحیه بود شما به خودت نگیر.  نماز روزهاتم قبول باشه.....
            

    پاسخ:
    زندگی باید بگذره دیگه , واسه شما تخفیفم میدم : ))

    اول آدمو بالا میبرن بعد محکم تر میزنن زمین , چه رسمیه آخه این : (

    طاعات شما هم قبول باشه همشهری
    خیلی قشنگ بود رضا جون واقعلا بیگ لایک .راستی بابایی خخخخخخ دوست دارم عاشقتم

    پاسخ:
    مخلصیم : )
     جلل خالق بالاخره پیدا شد
    خودشو قایم کرده بود من نبینمش فک کنم این پست I:
    لایک خبo_0
    پاسخ:
    خدارو شکر پیدا شده : )