وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

آخرین نظرات
پیوندها

آدمای اتوبانی !!

يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۵۳ ق.ظ

سلام , وقت همتون بخیر بگذره الهی : دی

 

تابستونه قصد سفر ندارین؟ شمال عایا؟ : )

 

البته این ماهو کمتر میرن مسافرت واسه ماهای بعد چی؟

به نظرتون اتوبان باشه جاده بهتره یا نباشه؟ : دی

 

بعضیا معتقدن جاده اتوبان نباشه بهتره : ) / ولی تعدادشون خیلی کمه : دی

 

بعضی آدما مثه اتوبان میمونن : دی , یه طرفن فقط از این نظر که فکر بقیه رو نمیکنن

 

چند روز پیش منو یکی از دوستام رفتیم پیشکوه , بگو خوب : دی

یه موتوری اول پیشکوه مسیرشو یهویی عوض کرد افتاد دنبال یه ماشین , ما نه اینکه بخوایم دنبال اونا بریم مسیرمون به سمتشون بود : )

 

حالا بگین داستان چی بود؟ : دی

 

موتوری دوتا آقا پسر بودن با سن حدود 13-14 سال (یعنی مچشونو تو دستت میگرفتیاا رنگو خونشون تغییر میکرد بس که اینا ضعیف بودن : دی) ,

 

ماشینی که دنبالش افتادن یه خونواده بودن که راننده یه مرد میانسال حدود 40-50 ساله بود

حالا موتوری اومده کنار شیشه سمت راننده با دعوا میگه چرا نذاشتی اول ما رد شیم :|

یه چیزی میگم یه چیزی میشنوین , یعنی اون صحنه پسر بچه فک میکرد آرنولده یا مثلا جکی چان یا حداقل جومونگو رو خودش حساب میکرد : )))

 

من موندم پسرای این سن چه قدرتی در خودشون احساس میکنن که همچین کارایی میکنن : دی

 

باز پسرا خوبن  از این لحاظا , بگو واسه چی؟ : دی

 

بعضی دخترا هستن سنشون از 13-14 سالم کمتر : دی

واسه کلاسش , واسه پز دادن جلو دوستای دیگش , نمیدونم واسه چی : دی , والللللا نمیدونم : )))

 

بگو چیکار میکنن؟ : دی

دیگه گفتن نداره نمیگم اصا : دی / بگم؟ بگم؟ میگماا!!!! : دی

 

نه ولش کن نگم بهتره : ))

 

اتوبان نباشین اینقد بابا : دی (یه اتوبان گفتم توش موندم چطوری ربطش بدم به آدما : دی)

جاده آسفالت دو طرفه باشین آرومم حرکت کنین لازم نیست همه ماشینارو بذارین : )

سبقت غیر مجاز نگیرین : )

 

مثه مسافرتای نباشین که فقط میخواین شهرهای زیادی رو از کنارش رد بشین !!! و بعد بگین ما این شهرارو رفتیم!! ,2 تا شهرو برین ولی همشو بگردین : دی, بذارین از زندگی طبیعی لذت ببرین

 

اصا از خاکی برین صفاشم بیشتره : )

من دیگه حرفی ندارم : دی

 

نظرات (۲)

خیلی دوس دارم بدونم اون دخترای 13-14 ساله چیکار میکنن اخه تا جایی که من خبر دارم پسرا کلا در یه حد منحصر به خودشون جو گیرن ونمیشه کاریش کرد!!!!!!!

جاده ی دوطرفه بودن خوبه اما به شرطی که آدمای اطرافت قصد سوء استفاده کردن از تو رو نکنن....

امیدوارم همیشه فکرای قشنگ تو وبت ببینم روزت خوش!

پاسخ:
خیلی رمزی حرف زدین سیستم من هنگ کرده الان : دی
ممنون سعی میکنم فکرامو گل گلی ترشون کنم قشنگ تر بشه : ))

طاعات قبول روز شما هم خوش : )
salam.bbakhshid ha vali man ba een postet mokhalefam nmidonam chera vali een y nazarh.mamnon babat postay bahalt 
پاسخ:
سلام, ممنون بابت نظرت