وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

آخرین نظرات
پیوندها

وصیت ادمین

جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۰ ق.ظ

سلام , وقت بخیر : )

تند تند مطلب میدم بیرون اول کاری : دی

باز دو روز دیگه جو وبلاگ نویسی میخوابه تا 6 ماه آپ نمیکنم : ))

 

بیخیال فعلا که هستیم بذار برم سر اصل مطلب : )

 

تا حالا شده وصیت کنین؟ : دی

من دیشب خواب دیدم یکی بهم گفت دو روز دیگه میمیری : ))

 

نه جدی بهش فک کردین؟ مثلا چیا دارین که میتونین ببخشین به بقیه؟

چون سن بچه ها کمتره تو روم (نه همتون : دی) شاید فک کنن ما که چیزی واسه بخشیدن نداریم هر چی هست مال باباست : )

 

یخورده بیشتر فک کن : دی , یعنی هیچی واقعا نداری ببخشی به بقیه ؟ : دی , نه منظورم اصلا اعضای بدنت نبود بیخود فک نکن : دی

 

دفتر خاطرات و.. این چیزا که بخشیدنشون فیلم هندیه : دی اونا هیچ : ))

 

حتما باید یکی بهمون بگه باید بمیری به وصیت کردن فک کنیم ؟ چرا فک نکردی تا حالا ؟ هاا؟ : دی

 

شانس من خواب مَرد چپ نیست , یهو دیدی دو روز دیگه مُردم : دی

 

جدا از مُردن من خیلی به مهاجرت فک کردم ! , رشتم طوریه که خارج از ایران بیشتر میتونه مفید باشه : |

 

رشتم خارجیه : دی , رشته آش نه هاا : ) , رشته دانشگاه : ))

با خودم فک کردم اگه خودم نباشم کی باید سایتو بچرخونه ؟!

البته نت همه جا هست ولی خوب ایران نباشی مشکل زیاد پیش میاد , پرداخت کردن هزینه هاست , تمدید دامنه و..

 

من اگه مُردم : دی یا از ایران رفتم (الکی) سایتو میدم دست احسان : )

Pesare Iran یا همون آقا احسان اولین دوستیه که من به واسطه سایت تربتی ها پیدا کردم : )

 

بچه های دیگه ای هم هستن مثلا صالح : دی , منتها این بشر مسئولیت پذیریش صفره : دی

به یک ماه نکشیده سایتو میفروشه میاد پیش خودم خارج (کابل , یا..) : دی

 

رفیق منه دیگه : دی

 

به وصیت کردن فک کنین کامنت بذارین ببینم شما تو چه وضعی هستین : دی

منم هستم حالا حالا هااا : ))

نظرات (۹)

سلام اقا رضا.ایشالا که هزاران سال در کنار ما و بچه ها باشی ولی از این جهت که بچه دوست دارن چی تو چتروم چه تو سایت یک مقام یا یه چیز که قدرت دتشون باش بهشون بدی و خوشحالشون کنی خیلی خوب مشه یکش من که میمرم برای ایجور کارها حالا مواظب خودت باش کسی نیاد ترور کن خخخ
پاسخ:
سلام, ممنون , مواظب خودم هستم : )
اخه اینم مطلبه شما گذاشتی؟؟؟ دادا ما هنوزجوونیم چرا به مردن فکرکنیم؟
کلی فکرکردم واسه وصیت نامم ولی خداشاهده هیچی ندارم که ببخشم خوبه باز شما همین سایتو داری که ببخشی...والا!!!
حالا خوابتو راست گفتی؟؟؟میدونستی من علاقه شدیدی به حلوا دارم
اتفاقا دلمم واسه حلوا لک زده.......
نه شوخی کردم ایشالله اول شیرینی دامادیتو بده بعد حلوا تو
مواظب باشی از این جملم ذوق مرگ فقط نشی...خخخخ
پاسخ:
شما هم 50 درصد وبلاگو داری واسه بخشیدن : دی
آره واقعا خوابه کج نبود , راست بود : ))

اول شیرینی بعد حلوا؟ اعتماد به نفس حالا از کجا معلوم من اول حلوای شما رو نخورم؟ : دی
نه , ذوق (مرگ)ـیو نگه داشتم بعد از حلوای شما : ))

تو و خوبی؟خخخخخ.....ممنونم.

پاسخ:
به چتروم قسم : )) / خواهش میشه
سلام یرگه
چی میگی خواب دیدی یا واز تو رویا بودی برار:دی
ووووووووووو کو تا حلوات تا وقتی به حلوا خورنت برسه پنج یاشیش بار میریم سالن عباس آباد و.....
میگن به مرگ فک کنی خوب نه اینکه تمام زارو زندگیتو بذار روی این فکر
راستی راستی یه چیزه یادم رفت قبل از حلوا مردم مخورن
اونم شیرینی دامادی برار تا به ما شیرینی نتی ولت نمنوم برارحتی اگه دقایق پایانی بشی
خوش رفتوم برار یه جایی گذاشتی تا هروقت دلما برت تنگ رفت بییم باهات بحرفم خوبه بچه رو به پیشرفتی نشون متی خوبه بازم خوشحال رفتم فعلا بای وازم مییم به جات
پاسخ:
سلام حمید جان : ) ,
به مسئولین میگم واسه شما شیرنی خامه ای بیارن عوض خرما : )))

خوشحال شدم داداش , بازم بیای بیشترم میشم : ))

سلام اقا رضا

یه فیلمی بود به نام سلطان و شبان  که قرار بود سلطان بمیره رفت جاشو با یه چوپانی عوض کرد تا اون به جاش بمیره ........

 

نکنه تو هم قصد کردی احسان ر و بجای خودت بزاری تا از بلا بدور بمونی. خخخخخخخخخ .....متن وصیت نامه ات که اینو نشون میده

پاسخ:
سلام اریا جان, نه والا من خودم همیشه به این فک میکردم که تو خانواده اگه زودتر از بقیه بمیرم راحت ترم یا دیرتر! , به این نتیجه رسیدم که اگه زودتر بمیرم فقط یه بار مردم اما اگه بعد از همشون من بمیرم به ازای هر کدومشون من چند بار میمیرم!

احسانم مثه داداش خودم میدونم شاید نزدیک تر حتی!
ba arz maezerat vali bayad bgam bademjoon ban afat nadar e
پاسخ:
امیدوارم : )
نظر من اینه مرگ حقه چه در دوران جوننی چه در دوران پیری
وقتی کسی نداشته بهش چیزی ببخشی وصیتی لازم نیس

پاسخ:
کسی رو ندارین بهش چیزی ببخشین؟

خدا شانس بده ملت کسی رو دارن منتها چیزی ندارن ببخشن : دی
اره دیگه
مثلا میخوام به کی ببخشم؟؟؟؟؟
شما هم صالح و اون یکی دوست دیگهتونو سفت نگه دارید مواظب باشید از دست نرن
پاسخ:
سفت نگه داشتن نمیخواد بزرگ شدن دیگه دستشوییشونم میگن تازه : دی
واقعاااااااااااااااا؟؟
پاسخ:
: ))