وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

آخرین نظرات
پیوندها

ورزش از نوع تربتی

جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۰۰ ق.ظ

سلام بازم : )

 

دیشب بازیارو دیدین؟ آلمان میاد فینال به نظرتون؟ کاش بیاد تیم مورد علاقه منه : )

 

بعد جام جهانی چیکار کنیم؟ : دی

 

من حتما یه مگس کش میخرم واسه ایام بیکاری : ))

 

البته تربت ما خدا رو شکر داره ورزشکاراش هر روز بیشتر میشه زیاد غم ورزش مجازی !! رو نداریم

 

همه مرد عملن : دی

 

من یه مدته میخوام آخر شب برم پیاده روی (تند!) هر بار نمیشه البته با شناختی که از خودم دارم حالا حالا هم نمیشه : دی

 

یه مدت (حدود یکسال!) با یکی از بچه ها میرفتیم باشگاه هاپکیدو زیر نظر استاد سعیدی فر (فیلماشم هست : دی)

 

اونجا قشنگ رُسمونو میکشید ولی خیلی خوب بود , امتحانات دانشگاه اومد دیگه فرصت نشد ادامه بدیم

 

پسرای همشهریمونم فوتسالو (عشق من!!) والیبال معمولا هفته ای یکی دو بارو دارن واسه خودشون

 

اما دخترا نه زیاد , تا جایی که من میدونم خانوما بیشتر پیاده روی , کوهنوردی و.. اینطور ورزشا رو دارن اونم خیلی کمن 

 

اگه نظر منو بپرسن واسه ورزش بانوان ایران (عمرا بخوان بپرسن : دی ) میگم بهترین موقع صبحه زوده : دی

از یه طرف بهترین زمان ورزش کردنه (صبح پر انرژی و.. : دی) از یه طرف دیگه (این طرفش مهم تره : دی) مزاحم آقا پسر کمتره اول صبح , نیست اصا (خوابن همگی !!)

 

ولی خوب خانوما هم خوش خوابن سخت میشه صبح 4-5 بیدار بشن : ))

 

حوصلم تموم شد این مطلبو میخوام همینجا ببندمش : دی

ببندم عایا ؟ باز کنم؟ منم یکی از اون یازده تام؟ این حرکت من تکراری شده ؟ : دی

 

خوب دیگه به اندازی کافی ورزشو تیکه پاره کردیم بریم سراغ نت خودمون : )))

 

امشبم بازی اول والیبال ایران لهستانه , من میگم 3-2 ایران میزنه

 

مطلب سومم تموم شد , تا سه نشه بازی نشه : دی