وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

وبلاگ ادمین

ادمین و دوستان

آخرین نظرات
پیوندها

ادمین مشکل گشا !!

پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۶ ب.ظ

دوباره سلام : )

 

تو حالش بود مطلب دوممو همین امشب بذارم , مشکلیه؟ : دی

 

این مطلبو میخوام در مورد خودم و درد سری که برام گاها پیش میاد بنویسم , چرا بی حال میخونی مطلبو؟؟  این مراحلو پشت هم انجام بده لطفا یکم بخند دو تا جفتک خوب میتونی ادامه بدی : دی

 

حتما شنیدین میگن نخود مشکل گشا ؟ نشنیدین؟ شنیدین؟ داریم؟ بیکاری؟ اتاق تمساح؟ : دی

واسه اونا که نشنیدن توضیح میدم : نخودی که برای رفع شدن مشکل داخل آش میریزن و اعتقاد دارن باعث رفع مشکل میشه : )

 

خوب بعضی وقتا بچه ها انتظارشون زیاد میشه مخصوصا واسه ناظر شدن , یکیشون دوسته یکی دیگه پسر خاله باباست یکی دیگه .. : ))

 

تربتم کوچیک همه همو میشناسیم شماره منم که شده مثل همون نخود آش دست همتون هست هزار ماشاالله : )

 

روزی ده نفر پیامک میدن من فلانیم امتیازم زیاده ناظر میخوام بشم 

 

من :|

ایرانسل :|

چتروم : ))

کارلوس کیروش o_O

 

البته منم تجربم زیاد شده دست پیچوندنم خوب کار میده : دی

 

خوب پس اگه من مشکلات سیستمی یا کاربری رو رفع نکنم کی انجام میده؟ 

 

من انجام میدم : )

ولی واسه رفع این مشکلات قسمتای مختلفیو گذاشتیم

 

برای ناظر شدن این لینک رو مشاهده کنید.

 

واسه تغییر یوزر و یا سایر مشکلات کاربری این لینک رو مشاهده کنید.

 

اینطوری شد که مطلب دوم هم به آخرش رسید : )

نظرات (۷)

dada man mondam to moshkelet ba man chye??chera mano bardashtii??hala k bardashti mano hadeaghal mano az list ekhraje ha dar byar lotfa.mamnon age mano dar byary delam vase dostam tanded.roosh fekr kon dada.merci
پاسخ:
من مشکلی با شما ندارم, شما قصدت از ورود به چتروم دلتنگی نیست برادر , چیزای دیگست : )
na dadsh ashtebah mekoni.bavar kon man age dost nadashtam byam room aslan harfesho nmezadam.age babat un tablighe k kardam narahati dege gholl midam aslan tabligh nakonam faghat azadam kon.
dada man mitonam ba y uzer dege byam vli dost na daram een karo bokanam pas azadam kon
پاسخ:
اگه فک میکنین با یوزر دوم راحت ترین از نظر من مشکلی نداره
agha reza man mikham ba uzer khodam byam
پاسخ:
احساس کردم بوی تهدید میاد از اون نظر گفتم!, فعلا باید چند روز دیگه صبر کنین
bashe age khodet mikhay man ba y uzer dege myam faghat dada IP mo azad kon. man ghol medam dege ba esm senator17nyam
na dadsh tahdid chye?can rooz sabr konam?
پاسخ:
2-3 روز
bash dada mercii
پاسخ:
خواهش میکنم